LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Miten Vanessa pysyy noin tikissä vaikka ei liiku juurikaan? Upea on
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään tämä vauva-juttu kestää? Onkohan tässä tulossa enää mitään kivaa, kuten se valheenpaljastus-testi tms.?
Ainoa pari joka pysyy yhdessä on Vanessa ja Reetu, ovat niin samanlaisia. Ansaitsevat toisensa todella.
Sofiasta mennyt ihan maku, Eetu on edelleen ihana. Juhon kaikki romanttisuus on niin päälle liimattua. Olisi ollut kiva nähdä millainen olisi ollut Nean kanssa. Oliver ja Jenni varmaan tapaavat ohjelman loputtua purkamaan sydänsurujaan. Ehkä tajuavat kuinka hyvä pari olisivat.
En vaan usko, että Nikita ja Tommy toimii ulkomaailmassa. Varmasti yrittävät, mutta villassa ovat joutuneet aina sopimaan ja Suomessa on välimatkaa. Eiköhän ne tunteet haalistu.
Harmi kun Merin ja Artun romanssia ei nähty villassa. Tuotanto epäonnistui tänä vuonna draaman rakentelussa täysin.
En usko, että Oliverin tulee vuosiin, uskaltamaan ottamaan naista joka on hyvä hänelle. Usein nuorena päätökseen vaikuttaa tietyt yhteiskunnan normit ja kauneus ihanteet. Vasta vähän vanhempana uskaltautuu ottamaan sen itselle sopivan kumppanin. Jotkut toki ovat jo kypsiä tähän nuorena, mutta harvinaista sellainen kypsyys on. Tokikaan en osaa sanoa onko juuri Jenni hänelle sopiva, kun en ole kumpaakaan tavannut, mutta ainakin viihtyivät yhdessä ja olivat hyväntuulisia ja rentoja toistensa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikita ja Sofia olivat Jennin vetämässä mamajumpassa mutta missä oli Vanessa? En ymmärrä ihmistä joka liikkuu 2kk aikana tyylii yhden kerran? Tulisin ihan hulluksi jos makaisin 2kk. Näin erilaisia me ollaan.
Vertaa ekaan jaksoon niin noista myös Nikitalle tullut sarjan aikana massua, ei ole paljoa hänkään äässiään liikauttanut tuolla. Varmaan normaalisti ratsastaa aika paljon.
Onko Vanessa puhunut että harrastaisi villan ulkopuolella jotain? Nimittäin oon kade jos täysin liikkumattoman ihmisen kroppa näyttää siltä kuin Vanessalla!
Oli mullakin hoikka kroppa tuon ikäisenä vaikken harrastanut liikuntaa. Polttaminen pitää laihana ja tuskin vetää herkkuja kaksin käsin. Nykyään kaikki on vaan lihavia, niin entinen normi (Vanessa) on joku freak of nature ihmisille. Syö vähemmän, siinä neuvoni sinulle, ei tarvitse liikkua.
Olen jo laiha, ei ole vaa'an lukemasta kyse. Tarkoitin et mitenhän hänellä on muotoja juuri oikeissa paikoissa, eikä ole mikään anorektikko vaikka ei liiku.
Musta tulee muodoton tikku jos en liiku. Vanessalla kuitenkin on esim. jaloissa sellasta lihaksikkaan näköistä muotoa jonka odottaisi olevan peräisin jonkinmoisesta urheilullisesta aktiviteetista. No, haluan uskoa et on vaa leikattu tää sarja noin ja hänkin hikoilee kroppansa eteen!
Terveisin, se alkuperäinen Vanessan kropan kadehtija.
Siis mitä?? :DDDDD Ollaankohan katsottu samaa ohjelmaa, mutta minusta Vanessan kroppa näyttää juurikin siltä ettei harrasta liikuntaa. Yksi ystäväni näyttää juuri samalta kun syö suht terveellisesti ja käy lenkillä n. pari kertaa vuodessa. Ja ei, en ole itse lihava, vaan käyn 4 krt viikossa salilla ja kroppani myös näyttää siltä! Ja kyllä, olen ylpeä siitä :)
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti Timppa ja Mari voittavat rahapalkinnon
Ketä sitten lienevätkään.🤔
Sala-asukkaita saarella ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikita ja Sofia olivat Jennin vetämässä mamajumpassa mutta missä oli Vanessa? En ymmärrä ihmistä joka liikkuu 2kk aikana tyylii yhden kerran? Tulisin ihan hulluksi jos makaisin 2kk. Näin erilaisia me ollaan.
Vertaa ekaan jaksoon niin noista myös Nikitalle tullut sarjan aikana massua, ei ole paljoa hänkään äässiään liikauttanut tuolla. Varmaan normaalisti ratsastaa aika paljon.
Onko Vanessa puhunut että harrastaisi villan ulkopuolella jotain? Nimittäin oon kade jos täysin liikkumattoman ihmisen kroppa näyttää siltä kuin Vanessalla!
Oli mullakin hoikka kroppa tuon ikäisenä vaikken harrastanut liikuntaa. Polttaminen pitää laihana ja tuskin vetää herkkuja kaksin käsin. Nykyään kaikki on vaan lihavia, niin entinen normi (Vanessa) on joku freak of nature ihmisille. Syö vähemmän, siinä neuvoni sinulle, ei tarvitse liikkua.
Täytyy olla kyllä samaa mieltä tästä! V:n järkyttävän huono ryhti vielä korostaa sitä luihua kroppaa XD kauniit kasvot tosin! minusta kaikista kauneimmat tuolla
Mutta Nikita! Herranjumala.. luulisi käytöksen perusteella 15 veeksi… Ja Tommy taas niin aikuismainen, olisi varmasti jo kohtapuolin hyvä isäksi ja aviomieheksi, sääliksi käy jos hukkaa aikaansa villan ulkopuolellakin tuollaiseen..
Olen jo laiha, ei ole vaa'an lukemasta kyse. Tarkoitin et mitenhän hänellä on muotoja juuri oikeissa paikoissa, eikä ole mikään anorektikko vaikka ei liiku.
Musta tulee muodoton tikku jos en liiku. Vanessalla kuitenkin on esim. jaloissa sellasta lihaksikkaan näköistä muotoa jonka odottaisi olevan peräisin jonkinmoisesta urheilullisesta aktiviteetista. No, haluan uskoa et on vaa leikattu tää sarja noin ja hänkin hikoilee kroppansa eteen!
Siis mitä?? :DDDDD Ollaankohan katsottu samaa ohjelmaa, mutta minusta Vanessan kroppa näyttää juurikin siltä ettei harrasta liikuntaa. Yksi ystäväni näyttää juuri samalta kun syö suht terveellisesti ja käy lenkillä n. pari kertaa vuodessa. Ja ei, en ole itse lihava, vaan käyn 4 krt viikossa salilla ja kroppani myös näyttää siltä! Ja kyllä, olen ylpeä siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Eetu: en ymmärrä miksi haukutaan, mun lempparit. Huomasiko muute miten heillä vauva jokelteli kun höpöttelivät sille. Ottivat parina tehtävän eniten tosissaan ja suoriutuivat parhaiten.
Vanessa ja Reetu: itse en siedä tupakointia, uskon et toi ja Vanessan lötkistely tuottaa ulkopuolella riiitoja enemmänkin. Kiinnitin myös huomiota siihen et Vanessa ja Nikita kävivät tupakalla ja relasivat kun miehet hoitivat beibejä, olivat myös tosi kyllästyneellä asenteella tehtävää kohtaan. EN YMMÄRRÄ mikä Vanessassa hienoa, jos täällä on monien suosikki? Mikä hänestä tekee teidän mielestä mielenkiintoisen? Mulle piirtyy kuva tupakoivasta tylsimyksestä, jonka teiniangstia ja epävarmuutta tursuaa ovista ja ikkunoista. Jännä et alkuun antoi itsestään paljon itsevarmemman kuvan.
Tommy ja Nikita: Tommy olisi niin hyvä isä. Tommy vaan sopisi paremmin jollekin muulle, joka ei olisi niin "queen of fu*king everything". Tässä huomasi miten lapsellinen Nikita vielä on. Silti jotenkin symppiksiä, tunteiden räiskyntä kertoo toisaalta et tunteita on.
Juho ja Jenni: lapsellisia ja outoja. Sori mut en vaan ymmärrä ihmisiä jotka ei halua lapsia :D jotenkin Juhon ja molempien suusta aikamoista tekstiä lapsista ja tulee fiilis et molemmat iha hukassa :o olin ihan että whaaat ku Juho sanoi niitä vauvanukkeja "nää idiootit". Tossa tehtävässä tulee kyl hyvin esille ne pinnan alle piilotetut oikeat minät. Ja wtf kun Juhon piti olla herkkis ja itkee romanttisille leffoille ja sitten selvittää (muutama jakso taaksepäin) kuinka villa on ah muuttanut hänet täysin, ei koskaan ole itkenyt tai ollut mikään herkkis ja nyt oli mukamas tulipaikallakin ihan liikkis nyyh. Ja ei muuten ollut. Jennikö kieltää itseltään millanen tyyppi Juho on vai pelaako vain itsekin?
”Juho ja Jenni: lapsellisia ja outoja. Sori mut en vaan ymmärrä ihmisiä jotka ei halua lapsia :D ”
Niinpä, ajatella että kaikki ihmiset ei haluakaan uhrata kaikkea aikaansa, energiaansa ja rahojansa ihan vain siihen että saisi geenejään monistettua.
En vaan ymmärrä ihmisiä jotka haluavat lapsia, mutta onneksi ei tarvitsekaan ymmärtää. Riittää, että ymmärrän sen mitä itse elämältäni haluan.
Katsotaan vain, niin Tommysta tulee seuraava bachelor... Juuri sopiva siihen formaattiin: kuin veistos, naisten seksikkääksi mieltämä ammatti, romanttinen, keskuteluhaluinen ja mitä kaikkea :D
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan vain, niin Tommysta tulee seuraava bachelor... Juuri sopiva siihen formaattiin: kuin veistos, naisten seksikkääksi mieltämä ammatti, romanttinen, keskuteluhaluinen ja mitä kaikkea :D
Toivottavasti on, katsoisin taatusti. Jotenkin epäilen että lähtis enää deittiohjelmiin. Eiköhän niitä naisia riitä muutenkin tämän jälkeen.
Eetu: En oo kyllä ikinä kokenu mittään vastaavaa kenenkään muun kans. En oo koskaan aikasemmin tavannu samallaista ihmistä. En oo koskaan tuntenu samallaista ihmistä ku sie oot. En oo koskaan ollu tuommosen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleensähän tupakointi vie ruokahalua. Minusta tyypillinen laihaläski. Anteeksi näin suora kommentti mutta tuossa iässä hoikka ihminen yleensä näyttää hyvälle vaikkei mitään harrasta. kropassa se liikkumattomuus näkyy sitte vähän vanhemmalla iällä ja sanon näin ihan omasta kokemuksesta ei tarvii loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei omaan silmään hänellä ole kyllä muotoja juurikaan. Paljon näihinkin vaikuttaa puhtaasti perimä.
Vierailija kirjoitti:
Äidin klipissä Vanessa on mukana ringissä. Mä en luota enää yhtään siihen, miten noita kohtauksia kuvataan ja näytetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on, katsoisin taatusti. Jotenkin epäilen että lähtis enää deittiohjelmiin. Eiköhän niitä naisia riitä muutenkin tämän jälkeen.
Sama täällä. Takuulla katsoisin. Uskon että julkisuus kiinnostaa ja kun näkee, millaiseksi hänet tässä ohjelmassa leikattiin, tahtoo takuulla vielä jatkaa ja lähteä kiillottamaan julkisuuskuvaansa. Olen aivan varma, että Tommy vielä näkyy ja kuuluu julkisuudessa.
Käykää katsomassa Juhon instastoryn kuva! Hän näyttää ihan kiiltokuvien Jeesukselta 😳
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Eetu: en ymmärrä miksi haukutaan, mun lempparit. Huomasiko muute miten heillä vauva jokelteli kun höpöttelivät sille. Ottivat parina tehtävän eniten tosissaan ja suoriutuivat parhaiten.
Vanessa ja Reetu: itse en siedä tupakointia, uskon et toi ja Vanessan lötkistely tuottaa ulkopuolella riiitoja enemmänkin. Kiinnitin myös huomiota siihen et Vanessa ja Nikita kävivät tupakalla ja relasivat kun miehet hoitivat beibejä, olivat myös tosi kyllästyneellä asenteella tehtävää kohtaan. EN YMMÄRRÄ mikä Vanessassa hienoa, jos täällä on monien suosikki? Mikä hänestä tekee teidän mielestä mielenkiintoisen? Mulle piirtyy kuva tupakoivasta tylsimyksestä, jonka teiniangstia ja epävarmuutta tursuaa ovista ja ikkunoista. Jännä et alkuun antoi itsestään paljon itsevarmemman kuvan.
Tommy ja Nikita: Tommy olisi niin hyvä isä. Tommy vaan sopisi paremmin jollekin muulle, joka ei olisi niin "queen of fu*king everything". Tässä huomasi miten lapsellinen Nikita vielä on. Silti jotenkin symppiksiä, tunteiden räiskyntä kertoo toisaalta et tunteita on.
Juho ja Jenni: lapsellisia ja outoja. Sori mut en vaan ymmärrä ihmisiä jotka ei halua lapsia :D jotenkin Juhon ja molempien suusta aikamoista tekstiä lapsista ja tulee fiilis et molemmat iha hukassa :o olin ihan että whaaat ku Juho sanoi niitä vauvanukkeja "nää idiootit". Tossa tehtävässä tulee kyl hyvin esille ne pinnan alle piilotetut oikeat minät. Ja wtf kun Juhon piti olla herkkis ja itkee romanttisille leffoille ja sitten selvittää (muutama jakso taaksepäin) kuinka villa on ah muuttanut hänet täysin, ei koskaan ole itkenyt tai ollut mikään herkkis ja nyt oli mukamas tulipaikallakin ihan liikkis nyyh. Ja ei muuten ollut. Jennikö kieltää itseltään millanen tyyppi Juho on vai pelaako vain itsekin?
Millä perusteella Vanessa on monien suosikki? Siksikö, kun moni on sitä mieltä, et ovat Reetun kanssa hyvä pari? Minustakin he vaikuttavat ihana rakastuneilta, mutta ei se tarkoita, et Vanessa olisi minun suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nää ei jyystä toisiaan kokoajan? Kaikki kuitenkin sinkkuja ja osa ainakin kovasti on antanut ymmärtää, että petikumppaneita on riittänyt eli taitoa pitäisi olla. Eikö niille jaeta kortonkeja?
Vähän hankalaa jos kamerat on joka paikassa. En itse ainakaan haluaisi, että kaikki läheiset, tutut, opiskelukaverit ja koko Suomi näkisi kun harrastaisin seksiä. Temppareissa ja Paratiisihotellissahan annetaan alkoholia, niin siinä unohtuu kamerat aika helposti, tai niistä ei välitä.
Kyllä. Ja luulen, et tuonne ei mene horatsuja vaan etsivät oikeasti rakkautta, toisin kuin Temppareihin.
miks täällä arvostellaan sitä et villan naiset eivät näytä välittävät vauvoista? onko se väärin jos nainen ei ole kiinnostunut saamaan lapsia?
Miks Nikitan ja Tommyn vauva itki koko yön mut esim Vanessan ja Reetun vain kerran alkuyöstä? :D vanessan ei tarvinu nousta kertaakaan sängystä
First look:
Parien pitää nimetä yksi pari, joka ei heidän mielestään ansaitse paikkaa finaalissa.
Kaikki ääniä saaneet joutuvat vaaraan pudota.
Tää vauvanhoito on supertylsää jopa näin kahden pienen lapsen äidin näkökulmasta