LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Oisko nyt kumminkin se ero tullut Jannelle ja Veeralle. V on monta päivää valitellut surua. Ja nyt instassa kerto kaikki mitkä on helpottanut olo eikä mitään mainintaa jannesta
Vierailija kirjoitti:
Vane ylinäyttelee, nyt olisi jo kiire sinne teatterikouluun.
Yksi päivä kun Vanessa sanoi päiväkirjahuoneessa että "ollaan sitten menty rakastumaan toisiimme" tms niin oli kyllä mielestäni niin järkyttävän feikattu repliikki kun olla ja voi..
Vanessa voisi olla Juhon pari niin ymmärtäisivät ainakin toisiaan kun kumpikin yhtä paljon rahankuvat silmissä 😁
31v ällö bodattu helium sössöttäjä 🤮 ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku kritisoi liian aikaista rakkauden tunnustusta? Eiköhän sitä itse ihminen tiedä rakastaako vai onko vaan ihastumista? Jos sanotaan ettei tunne tarpeeksi nii tunteeko nekään jotka on ollu 10 vuotta kimpassa ja silti ei ehkä ihmistä tunne? Miksei vois rakastaa sitä ihmistä johon on tutustunut tuolla? Vaikka onkin lyhyt aika.. olin itse ennen samaa mieltä että ei voi rakastaa toista lyhyen ajan tuntemisen jälkeen, mutta kappas kun itselle kävikin niin että tapasin ihmisen johon rakastuin viikossa. Kyllä rakkaus voi olla nopeaa, mutta siinä voi myös kestää kauan ennen kuin tuntee rakkautta.
Pahoittelen jos teksti sekava, olen kuumeessa ja saatan hourailla :)Hyvin sai ajatuksistasi selvää.
Täällä on kirjoittaja/kirjoittajia, joiden mielestä Vanessa ei tee koskaan mitään oikein.Vanessan ja Reetun suhdetta on epäilty alusta asti ihan kuin olisi jotenkin mahdotonta ihastua toiseen kinaamisen ja tutustumisen jälkeen. Sitten kun on pakko tunnustaa ihastuminen, voi alkaa vähätellä rakastumista.
Sen sijaan Juhon motiiveja ei saa epäillä, vaikka hän oli myytyä miestä muutamassa tunnissa.
Enemmänkin täällä on ongelmaksi sinulaisiasi, joiden mielestä vanessa ei tee ikinä koskaan milloinkaan mitään väärin.
Ihastuneita ne on reetun kanssa varmasti, mutta tuo jatkuva super-rakastuneen esittäminen naurettavine muikisteluineen on turhaa näytelmää. Miksi Vanessalle ei itselleen riitä se mitä aidosti tuntee reetua kohtaan vaan kokee tarpeelliseksi, että pitää koko ajan esittää tuntevansa syvemmin ja suhteen olevan jo paljon todellista pidemmällä?
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt kumminkin se ero tullut Jannelle ja Veeralle. V on monta päivää valitellut surua. Ja nyt instassa kerto kaikki mitkä on helpottanut olo eikä mitään mainintaa jannesta
Joo vähän siltä vaikuttaa.
Uus mies on 31 v ja valitsee Michellen 21 v - voi luoja. Michelle on ihan lapsonen.
Aleksi on siis "personal reineri" eli joku tamperelainen.---
En ota Aleksista selvää, ristiriitanen ensivaikutelma. Ensin näytti tosi tyylikkäältä kun näytettiin vaan hattua, sitten nololta pullistelijalta kun esitteli lihaksia ja lopulta kun avas suunsa niin taitaakin olla ujo ja kiltti poika :D
Eipä yllätä, että Reetusta on alkanu tuntua että Vanessakin vois tehdä joskus jotain. Reetu ihastu Vanessan ”fakit”-asenteeseen, mutta pidemmän päälle tollanen tosi unelias kumppani on hemmetin raskas. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku kritisoi liian aikaista rakkauden tunnustusta? Eiköhän sitä itse ihminen tiedä rakastaako vai onko vaan ihastumista? Jos sanotaan ettei tunne tarpeeksi nii tunteeko nekään jotka on ollu 10 vuotta kimpassa ja silti ei ehkä ihmistä tunne? Miksei vois rakastaa sitä ihmistä johon on tutustunut tuolla? Vaikka onkin lyhyt aika.. olin itse ennen samaa mieltä että ei voi rakastaa toista lyhyen ajan tuntemisen jälkeen, mutta kappas kun itselle kävikin niin että tapasin ihmisen johon rakastuin viikossa. Kyllä rakkaus voi olla nopeaa, mutta siinä voi myös kestää kauan ennen kuin tuntee rakkautta.
Pahoittelen jos teksti sekava, olen kuumeessa ja saatan hourailla :)Hyvin sai ajatuksistasi selvää.
Täällä on kirjoittaja/kirjoittajia, joiden mielestä Vanessa ei tee koskaan mitään oikein.Vanessan ja Reetun suhdetta on epäilty alusta asti ihan kuin olisi jotenkin mahdotonta ihastua toiseen kinaamisen ja tutustumisen jälkeen. Sitten kun on pakko tunnustaa ihastuminen, voi alkaa vähätellä rakastumista.
Sen sijaan Juhon motiiveja ei saa epäillä, vaikka hän oli myytyä miestä muutamassa tunnissa.
Enemmänkin täällä on ongelmaksi sinulaisiasi, joiden mielestä vanessa ei tee ikinä koskaan milloinkaan mitään väärin.
Ihastuneita ne on reetun kanssa varmasti, mutta tuo jatkuva super-rakastuneen esittäminen naurettavine muikisteluineen on turhaa näytelmää. Miksi Vanessalle ei itselleen riitä se mitä aidosti tuntee reetua kohtaan vaan kokee tarpeelliseksi, että pitää koko ajan esittää tuntevansa syvemmin ja suhteen olevan jo paljon todellista pidemmällä?
Ei me voida tietää, mitä nuo tuolla tuntevat tai ajattelevat. Ei kukaan meistä eikä kenestäkään heistä. Se on yksinkertaisesti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy ja nikita on kun ville ja pauliina.. pelkkää feikkausta alusta loppuun.
Minusta taas just päinvastoin. Viuliina feikkasi oikeastaan kaiken ja esitti katsojille kuinka ovat ihan lööv. Nikita+Tommy taas ei viitsi esittää yhtään vaan ottavat rennosti yhdessäolonsa. Enemmänkin näkee, ettei kummallakaan pidä edes pokka kun pitää tuotannon käskystä olla romanttisempia kuin mikä on itselle luonnollista. Sen sijaan varsinkin Vanessa feikkaa oikein huolella isommaksi tuota ihastustaan Reetuun mikä varmasti kohta alkaa käydä Reetun hermoille. Ovat siis varmasti ihan oikeastikin ihastuneita toisiinsa, mutta jostain syystä se ei riitä Vanessalle vaan se haluaa feikata kaiken "hienommaksi" kuin se vielä oikeasti on.
Juuri tämä. Musta oli jännä kun Tommy pohti yhdessä klipissä( löytyy sovelluksesta yms) ovatko Nikitan kanssa parisuhteessa. Ehkä ovat, mutta eivät tee siitä numeroa niin kuin Vanessa ja Reetu. Tuo niiden esittäminen ja äänestäjien kalastelu alkaa jo ärsyttämään.
Tommy ja Nikita ei tee yhdessäolostaan turhaa numeroa, koska ovat itse sinut tunteidensa kanssa eivätkä mene asioiden edelle.
Vanessalla varsinkin on ihan hurjan vahva rooli päällä kokoajan, ensin se esitti yläasteen kovista ja nyt sitten sekunnissa rakastunutta söpöilijää. Ei siis ole oma aito itsensä vaan sanoo ja tekee asioita joiden on nähnyt kuuluvan kullekin roolihahmolle. Koulun kovikset kun vetää röökiä naama nurinpäin ja rakastuneen kuuluu "seurata sua mihin vaan" koska jossain teinivampyyri-sarjassa joku sanoi niin..
Rakastaa? Kauanko noi on ollu tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Vanessa tuntuu murjottavan/kiukuttelevan koko ajan. Luulis itsekin tajuavan, että olisi kiva tehdä parille jotain eikä vaan odottaa, että toinen tekee aamiaista/kahvia/siivoaa...
Se nyt on muutenkin jäänyt teinin tasolle. Tuo rakkaudentunnustuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me voida tietää, mitä nuo tuolla tuntevat tai ajattelevat. Ei kukaan meistä eikä kenestäkään heistä. Se on yksinkertaisesti mahdotonta.
Ei tietenkään. Epäaitouden ja esittämisen sen sijaan näkee ihan otsallaankin.
Voi pojat. Nyt on kyllä sekotettu vahva ihastuminen ja Love island -kupla rakkauteen.
Hui kuinka tuo uusi näyttää ihan kalmolta kun muihin vertaa.
Tommylla on aina hyvä meininki. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään sanonut, ettei Vanessa tee mitään väärää. En ole vielä tavannut täydellistä ihmistä.
Mutta miksi pitää toistuvasti jankuttaa feikkiydestä, ällöttävyydestä, laiskuudesta tai "naurettavasta muikistelusta" niin kuin itse kirjoitit.
Viikko sitten täällä haukuttiin urakalla Neaa ja nyt Vanessaa. Olisiko ihan mahdotonta joskus löytää asukkaista jotain kivaa sanottavaa?
Oisko listaa Instagrammeista?
Tommy on kyllä.hauska ja huumorintajuinen tyyppi;)
Vanessa tuntuu murjottavan/kiukuttelevan koko ajan. Luulis itsekin tajuavan, että olisi kiva tehdä parille jotain eikä vaan odottaa, että toinen tekee aamiaista/kahvia/siivoaa...