LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Ehkä Tommysta ja Nikitasta tosiaan vielä tuleekin jotain...
Vierailija kirjoitti:
Nikita oli tosi hyvännäköinen hiukset auki ja suihkuun menossa.
Ainahan se on
Vierailija kirjoitti:
Nikita ja Tommyn pisteet on kyllä selvästi noussu!
Juu niin on. Ovat aitoja ja rehellisiä. Myöntävät myös sen, ettei parisuhteessa eläminenkään ole aina ruusuilla tanssimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanessahan on kipeä! Kyllä te ootte tylyä porukkaa 😞
Tuskin se nyt koko kautta sentään on kipeänä ollut, vaikka tuollainen tupakan kiskominen varmasti terveyteen vaikuttaakin.
Sä olet niin ilkeä ja pahansuopa, että omassa elämässäsi ei voi olla kaikki hyvin.
Tämä on viihdeohjelma, eikä mikään katkerien naisten oksennusämpäri.
Ei polttaminen tee hyvää terveydelle. Ihan tieteellisesti todettu asia. Niin ja Reetua on harmittanut Vanessan laiskuus silloin kun Vanessa on ollut terve. Eli ei se Vanessa koko aikaa ole kipeänä ollut. Viesti oli siis täysin asiallinen.
Miksi kaikki naiset haluavat Oliverin? Nyt myös Michelle ja Liisa. Toivottavasti Janita ei ala haikailla sen perään.
Vieläkö väitätte että Juho feikkaa? Jos, niin aika pitkälle vei homman. Saa olla aika unelias omatunto jos tollasen kusetuksen kestää.
Aikasemmin olin Juhosta ja Jennistä et okei vähä kummaa mut ei siin mitää, ihmiset saattaa käyttäytyy erilailla ku ”normaalisti” kun kiinnostuu toisesta. Mut nyt, toi sviittiin pääsy tuntui tosi jäykältä, varsinkin molempien reaktiot siihen. Joo kaikkee ei näytetä mut se mitä nyt näytettiin aiheutti jostain syystä puistatuksia.
Tommyn synttäribileistä tuli kyllä itsellekin tosi hyvä fiilis! Näkee, että kaikki selvästi tuolla välittävät toisistaan ja tulevat loistavasti toimeen.
Jennin ja Juhon sviittiyö oli mielestäni myös nappiin mennyt valinta, en väitä että olisivat ihan totally lääpällään toisiaan kohtaan kun mitä täällä nyt Juhosta on puhuttu mutta kukapa tietää jos kyseinen juttu saa vähän selvemmin ja enemmän Juhon fiiliksiä ilmoille...
Vihdoinkin söpikset sviittiin ja taas niin kaunis loppubiisi♥
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä sviittiparilla oikein aito romantiikka kuki.
Taas tätä. Voisitko perustella väitteesi? Ehkä et ole ollut kuitenkaan paikan päällä katsomassa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Jenni lähti sviittiin urheilusukat pohkeisiin asti vedettyä 🙃
No ne on yösukat
Joo ehkä oli ihan ok valinta j&j sviittiin mutta ei tuosta millään tule voittajaviboja. Juho pääsee nyt nauttimaan jennin suosion siivellä.
Nikita ei ole sanonyt yhtäkään järjellistä asiaa koko sarjan aikana ja nyt ollaan jo aikan pitkällä. Tommy tosiaan taitaa tietää enemmän hevosistakin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten kaunis Vanessa ottaa av-mammoja hermoon 😂
Hengittäkää välillä.
Voi jonne(tart)a kun et ole vielä hoksannut, että me "mammat" ei ulkonäöstä olla puhuttukaan vaan luonteesta ja käytöksestä.
Hauska jakso 😆🚒 palomies Tommylläkin oli jo pokka pettää, kun sai vielä yllätysbileet päivän lopuksi.
Olen ollut huomaavinani, että haluaisi pitää aina ohjat käsissään ja nyt saivat vedätettyä 😆.
Uusi Aleksi on kuin Eetun ja Akun risteytys ulkoisesti, nuo hatut joutais kyllä sinne hittohemmettiin, eivät passaa kellekään.
Mitä se Janitan outo sängylle heittäytyminen oikein oli olevinaan, taas tuotanto antanut ohjeita?
Hammastikutkin oli muuten loppuneet.
Minä taas luulen, että Vanessalle ja Reetulle voittorahat ovat sivuseikka tuon kokemuksen rinnalla. En usko, että kukaan jaksaa kolmea kuukautta esittää ja miettiä, että miten parhaiten voittais tuon ”kilpailun”. Realismia kehiin.
Mikä kukaan on arvioimaan, kuka saa tunnustaa rakkautta missäkin kohdassa suhdetta. Joskus se tunne - mitä ajattelee rakkaudeksi - voi tulla hyvinkin pian. Rakkautta on monenlaista ja pitkissä suhteissa olleet / olevat tietävät, että se muuttaa muotoaan, mutta on silti rakkautta.
Onko kauniinpaa asiaa kuin se, että kaksi ihmistä löytää toisissaan sen täydentävän palasen?
Vierailija kirjoitti:
Aikasemmin olin Juhosta ja Jennistä et okei vähä kummaa mut ei siin mitää, ihmiset saattaa käyttäytyy erilailla ku ”normaalisti” kun kiinnostuu toisesta. Mut nyt, toi sviittiin pääsy tuntui tosi jäykältä, varsinkin molempien reaktiot siihen. Joo kaikkee ei näytetä mut se mitä nyt näytettiin aiheutti jostain syystä puistatuksia.
Eihän ne edes juttele mitään luonnollisesti. Jenni hokee vain että, en kestä tätä, en usko tätä.
Tänä vuonna ei ole tarkoituksella näytetty noita suihkuhetkiä, mutta tuli tunne, etteivät Nikita ja Tommy menneet ensi kertaa yhdessä.
Vanessakin puhui jotain, että Reetu haluaisi suihkuun, mutta ei ole vielä päässyt.
Mä en halua edes kuvitella Eetua ja Sofiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen, että Vanessalle ja Reetulle voittorahat ovat sivuseikka tuon kokemuksen rinnalla. En usko, että kukaan jaksaa kolmea kuukautta esittää ja miettiä, että miten parhaiten voittais tuon ”kilpailun”. Realismia kehiin.
Mikä kukaan on arvioimaan, kuka saa tunnustaa rakkautta missäkin kohdassa suhdetta. Joskus se tunne - mitä ajattelee rakkaudeksi - voi tulla hyvinkin pian. Rakkautta on monenlaista ja pitkissä suhteissa olleet / olevat tietävät, että se muuttaa muotoaan, mutta on silti rakkautta.
Onko kauniinpaa asiaa kuin se, että kaksi ihmistä löytää toisissaan sen täydentävän palasen?
Kiitos tästä kommentista 🙏
Jenni lähti sviittiin urheilusukat pohkeisiin asti vedettyä 🙃