Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8001/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kaunis Vanessa ottaa av-mammoja hermoon 😂

Hengittäkää välillä.

Vierailija
8002/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uusi mies on kuin jostain baarista vedetty muihin verrattuna, siis jostain Alepubista. Hampaat....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8003/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Vanessa vähän yksinäinen tosielämässä? Insta nyt ei kerro todellakaan kaikkea ihmisestä, mutta jännä oli huomata että häntä ei ole merkitty yhteenkään kuvaan koskaan (ellei sitten yksityisissä profiileissa). Omissa kuvissa olevat tyypit näyttää olevan enimmäkseen sukulaisia.

Vierailija
8004/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kritisoi liian aikaista rakkauden tunnustusta? Eiköhän sitä itse ihminen tiedä rakastaako vai onko vaan ihastumista? Jos sanotaan ettei tunne tarpeeksi nii tunteeko nekään jotka on ollu 10 vuotta kimpassa ja silti ei ehkä ihmistä tunne? Miksei vois rakastaa sitä ihmistä johon on tutustunut tuolla? Vaikka onkin lyhyt aika.. olin itse ennen samaa mieltä että ei voi rakastaa toista lyhyen ajan tuntemisen jälkeen, mutta kappas kun itselle kävikin niin että tapasin ihmisen johon rakastuin viikossa. Kyllä rakkaus voi olla nopeaa, mutta siinä voi myös kestää kauan ennen kuin tuntee rakkautta.

Pahoittelen jos teksti sekava, olen kuumeessa ja saatan hourailla :)

Hyvin sai ajatuksistasi selvää.

Täällä on kirjoittaja/kirjoittajia, joiden mielestä Vanessa ei tee koskaan mitään oikein.

Vanessan ja Reetun suhdetta on epäilty alusta asti ihan kuin olisi jotenkin mahdotonta ihastua toiseen kinaamisen ja tutustumisen jälkeen. Sitten kun on pakko tunnustaa ihastuminen, voi alkaa vähätellä rakastumista.

Sen sijaan Juhon motiiveja ei saa epäillä, vaikka hän oli myytyä miestä muutamassa tunnissa.

Enemmänkin täällä on ongelmaksi sinulaisiasi, joiden mielestä vanessa ei tee ikinä koskaan milloinkaan mitään väärin.

Ihastuneita ne on reetun kanssa varmasti, mutta tuo jatkuva super-rakastuneen esittäminen naurettavine muikisteluineen on turhaa näytelmää. Miksi Vanessalle ei itselleen riitä se mitä aidosti tuntee reetua kohtaan vaan kokee tarpeelliseksi, että pitää koko ajan esittää tuntevansa syvemmin ja suhteen olevan jo paljon todellista pidemmällä? 

En ole missään sanonut, ettei Vanessa tee mitään väärää. En ole vielä tavannut täydellistä ihmistä.

Mutta miksi pitää toistuvasti jankuttaa feikkiydestä, ällöttävyydestä, laiskuudesta tai "naurettavasta muikistelusta" niin kuin itse kirjoitit.

Viikko sitten täällä haukuttiin urakalla Neaa ja nyt Vanessaa. Olisiko ihan mahdotonta joskus löytää asukkaista jotain kivaa sanottavaa?

Minäkään en ymmärrä sitä, et tietyt henkilöt otetaan silmätikuiksi ja keksimällä keksitään heistä pahaa sanottavaa. Mut jos oikeesti luet näitä viestejä, niin kyllä täällä ollaan enemmän puhuttu siitä, et Juho on feikki. Sen taisit tässä unohtaa!

Vierailija
8005/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kritisoi liian aikaista rakkauden tunnustusta? Eiköhän sitä itse ihminen tiedä rakastaako vai onko vaan ihastumista? Jos sanotaan ettei tunne tarpeeksi nii tunteeko nekään jotka on ollu 10 vuotta kimpassa ja silti ei ehkä ihmistä tunne? Miksei vois rakastaa sitä ihmistä johon on tutustunut tuolla? Vaikka onkin lyhyt aika.. olin itse ennen samaa mieltä että ei voi rakastaa toista lyhyen ajan tuntemisen jälkeen, mutta kappas kun itselle kävikin niin että tapasin ihmisen johon rakastuin viikossa. Kyllä rakkaus voi olla nopeaa, mutta siinä voi myös kestää kauan ennen kuin tuntee rakkautta.

Täällä on kirjoittaja/kirjoittajia, joiden mielestä Vanessa ei tee koskaan mitään oikein.

Vanessan ja Reetun suhdetta on epäilty alusta asti ihan kuin olisi jotenkin mahdotonta ihastua toiseen kinaamisen ja tutustumisen jälkeen. Sitten kun on pakko tunnustaa ihastuminen, voi alkaa vähätellä rakastumista.

Sen sijaan Juhon motiiveja ei saa epäillä, vaikka hän oli myytyä miestä muutamassa tunnissa.

Enemmänkin täällä on ongelmaksi sinulaisiasi, joiden mielestä vanessa ei tee ikinä koskaan milloinkaan mitään väärin.

Ihastuneita ne on reetun kanssa varmasti, mutta tuo jatkuva super-rakastuneen esittäminen naurettavine muikisteluineen on turhaa näytelmää. Miksi Vanessalle ei itselleen riitä se mitä aidosti tuntee reetua kohtaan vaan kokee tarpeelliseksi, että pitää koko ajan esittää tuntevansa syvemmin ja suhteen olevan jo paljon todellista pidemmällä? 

En ole missään sanonut, ettei Vanessa tee mitään väärää. En ole vielä tavannut täydellistä ihmistä.

Mutta miksi pitää toistuvasti jankuttaa feikkiydestä, ällöttävyydestä, laiskuudesta tai "naurettavasta muikistelusta" niin kuin itse kirjoitit.

Viikko sitten täällä haukuttiin urakalla Neaa ja nyt Vanessaa. Olisiko ihan mahdotonta joskus löytää asukkaista jotain kivaa sanottavaa?

Täällä nyt jokainen saa kirjoittaa mitä itse haluaa ja havannoi. Tottahan se on että Vanessa on laiska. Reetukin sitä valitellut.

Vierailija
8006/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessahan on kipeä! Kyllä te ootte tylyä porukkaa 😞

Vierailija
8007/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uusi mies on kuin jostain baarista vedetty muihin verrattuna, siis jostain Alepubista. Hampaat....

Hoidetut hampaat kertovat paljon ihmisestä.

Vierailija
8008/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten kaunis Vanessa ottaa av-mammoja hermoon 😂

Hengittäkää välillä.

Eihän Vanessan ulkonäössä mitään vikaa ole. Henkinen kasvu vaan tyssännyt. Ehkä siihenkin puoleen kannattaisi satsata.

Vierailija
8009/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä sitä, et tietyt henkilöt otetaan silmätikuiksi ja keksimällä keksitään heistä pahaa sanottavaa. Mut jos oikeesti luet näitä viestejä, niin kyllä täällä ollaan enemmän puhuttu siitä, et Juho on feikki. Sen taisit tässä unohtaa!

Whataboutismi tästä enää puuttuikin.

Vierailija
8010/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se nyt koko kautta sentään on kipeänä ollut, vaikka tuollainen tupakan kiskominen varmasti terveyteen vaikuttaakin.

Vierailija
8011/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. On varmasti tosi tylsää olla tuolla sairaana. Toivottavasti paranee pian.

Vierailija
8012/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patti Smurffi 😂👌

Vierailija
8013/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksilla tainnu mennä naiset sekasin.

Vierailija
8014/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se nyt koko kautta sentään on kipeänä ollut, vaikka tuollainen tupakan kiskominen varmasti terveyteen vaikuttaakin.

Sä olet niin ilkeä ja pahansuopa, että omassa elämässäsi ei voi olla kaikki hyvin.

Tämä on viihdeohjelma, eikä mikään katkerien naisten oksennusämpäri.

Vierailija
8015/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa ON kyllä tosi rasittava..

Vierailija
8016/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita oli tosi hyvännäköinen hiukset auki ja suihkuun menossa.

Vierailija
8017/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Vanessa vähän yksinäinen tosielämässä? Insta nyt ei kerro todellakaan kaikkea ihmisestä, mutta jännä oli huomata että häntä ei ole merkitty yhteenkään kuvaan koskaan (ellei sitten yksityisissä profiileissa). Omissa kuvissa olevat tyypit näyttää olevan enimmäkseen sukulaisia.

Somet ei tosiaan paljoa kerro ellei kuulu siihen tyyppiin joka päivittää ihan kaiken aina, mutta jos on ollut vähän ”epäsuosittu” se vois osaltaan selittää sitä miksi ensin oli niin kovat suojamuurit ja nyt on sitten ehkä liiankin takertuva.

Vierailija
8018/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita ja Tommyn pisteet on kyllä selvästi noussu!

Vierailija
8019/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä ymmärrän, miksi naisille ei ollut Casa Amorea.

Vierailija
8020/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sviittiparilla oikein aito romantiikka kuki.

Ketju on lukittu.