Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
7961/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Aleksi vie Michellen treffeille.

Tommylla on synttärit. Vanessa sanoo r-sanan.

Ja tosiaankin Jenni ja Aleksi näyttävät olevan kavereita. Pienet on piirit.

Eikö rakkaus nyt ole vähän aikaista :O järkyttynyt. Ovat varmasti kovin ihastuneita ja ajan kanssa rakastuvat, mutta en usko, että vielä voi olla edes rakastunut saati rakastaa toista...

Olet oikein järkyttynyt 😂

Kerro nyt saman tien, mikä on se siedettävä minimiaika, jonka jälkeen saa sanoa rakastavansa.

Olen eri ja musta tuntuu kans ihan hullulta, että olisi muka rakastunut tuolla. Eihän tossa oikeasti edes voi tuntea vielä toista ihan täysin. Ei ole edes ulkomaailmassa kokeillut miten toimii vai toimiiko ollenkaan. Ulkopuolella voi toisen tavat ja jutut olla jotain aivan muuta kuin tuolla villassa. En vaan kerta kaikkiaan usko, että tuolla voi tosissaan vielä rakastua.

Eikä ole siis mitään aikaa, jolloin "saa" sanoa rakastavansa, mut mun mielestä se on typerää jos ei edes tunne toista eikä ole kokeillut yhdessäoloa ihan arjessa...

Vierailija
7962/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Vanessan kädessä oli? Joku verikoetuppo? Reetulla on myös monta päivää ollut nilkka teipattuna, onko siitä mainittu mitään? Joo, tiedän, keskityn epäolennaisuuksiin...

Olisko Reetun nilkka mennyt siinä sukellustehtävässä, kun altaaseen piti juosta aina niin kiireesti, ehkä liukastui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy ja nikita on kun ville ja pauliina.. pelkkää feikkausta alusta loppuun.

Minusta taas just päinvastoin. Viuliina feikkasi oikeastaan kaiken ja esitti katsojille kuinka ovat ihan lööv. Nikita+Tommy taas ei viitsi esittää yhtään vaan ottavat rennosti yhdessäolonsa. Enemmänkin näkee, ettei kummallakaan pidä edes pokka kun pitää tuotannon käskystä olla romanttisempia kuin mikä on itselle luonnollista. Sen sijaan varsinkin Vanessa feikkaa oikein huolella isommaksi tuota ihastustaan Reetuun mikä varmasti kohta alkaa käydä Reetun hermoille. Ovat siis varmasti ihan oikeastikin ihastuneita toisiinsa, mutta jostain syystä se ei riitä Vanessalle vaan se haluaa feikata kaiken "hienommaksi" kuin se vielä oikeasti on.

Vierailija
7964/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vane ylinäyttelee, nyt olisi jo kiire sinne teatterikouluun.

Vierailija
7965/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas just päinvastoin. Viuliina feikkasi oikeastaan kaiken ja esitti katsojille kuinka ovat ihan lööv. Nikita+Tommy taas ei viitsi esittää yhtään vaan ottavat rennosti yhdessäolonsa. Enemmänkin näkee, ettei kummallakaan pidä edes pokka kun pitää tuotannon käskystä olla romanttisempia kuin mikä on itselle luonnollista. Sen sijaan varsinkin Vanessa feikkaa oikein huolella isommaksi tuota ihastustaan Reetuun mikä varmasti kohta alkaa käydä Reetun hermoille. Ovat siis varmasti ihan oikeastikin ihastuneita toisiinsa, mutta jostain syystä se ei riitä Vanessalle vaan se haluaa feikata kaiken "hienommaksi" kuin se vielä oikeasti on.

Tämä just! Musta Villellä ja Pauliinallq oli viime vuonna just tuota, että ollaan kyllä ihastuneita ja tykätään toisista. Mutta tehtiin suit vielä muka hienompaa kuin se onkaan.

Musta taas viimevuonna Jeffrey ja Aura ei feikannut, vaan vietti rennosti aikaa yhdessä eikä edes esittänyt mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Siksi kait niistä tykättiinkin, kun pidettiin aitoina.

Anku ja Patrick oli myös aitoja ja syvästi ihastuneita. Eivät liioitteleet tunteita, eikä puhuneet mistään rakastumisesta vielä tuossa vaiheessa. Olivat varsin realistisia sen suhteen, että ei ole automaatio miten suhde jatkuu ulkomaailmassa.

Veeraa ja Jannea pidin myös aitoina, vaikkakin Veeran tunnereaktiot oli ylipäänsä tosi rajuja. Jannehan ennemmin hidasteli, eikä esittänyt mitään salamarakastumista.

Vierailija
7966/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla tulee nyt se tamperelainen skeittari-personal trainer villaan, Jennille täydellinen match! Mun silmiin näyttää että jenni olis vähän "tyytynyt" juhoon ja varmasti sais parempaakin. Varmaan vähän itsetunto otti alkuun kolauksen kun oliver tai petteri ei kiinnostunut ja taso laski väliaikaisesti...

Harmi kun taloon menevät uudet ei ikinä viitsi mennä vahvojen parien väliin vaan sanovat että ovat kiinnostuneita sinkusta. Olisi hauska nähdä miten jenni reagoi kun aiemmin kannusti/meni itse parien väliin jos nyt uusi mies yrittäisi Jennin ja Juhon väliin =)

Mikä ihmeen tamperelais kausi tää on.

Vierailija
7967/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi tyyppi sanonut Liisan olevan suosikki, mutta vienyt Michellen treffeille? Liisa varmaan sanonut ettei lähde. Tuotanto varmaan heittänyt jo hanskat tiskiin jos joku Jennin kaveri pitänyt värvätä tuonne. Eipä tuonne ole enää mahdollista draamaa saada. Jenni ja Juho ja Vanessa ja Reetu nyt taistelee keskenään kumpi on ällösöpömpi pari. 

No ensi kautta odotellessa. Onkohan Australiassa tehty toinen kausi, se eka oli loppuun asti viihdyttävä. 

Vierailija
7968/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Musta oli jännä kun Tommy pohti yhdessä klipissä( löytyy sovelluksesta yms) ovatko Nikitan kanssa parisuhteessa. Ehkä ovat, mutta eivät tee siitä numeroa niin kuin Vanessa ja Reetu. Tuo niiden esittäminen ja äänestäjien kalastelu alkaa jo ärsyttämään.

Vierailija
7969/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kritisoi liian aikaista rakkauden tunnustusta? Eiköhän sitä itse ihminen tiedä rakastaako vai onko vaan ihastumista? Jos sanotaan ettei tunne tarpeeksi nii tunteeko nekään jotka on ollu 10 vuotta kimpassa ja silti ei ehkä ihmistä tunne? Miksei vois rakastaa sitä ihmistä johon on tutustunut tuolla? Vaikka onkin lyhyt aika.. olin itse ennen samaa mieltä että ei voi rakastaa toista lyhyen ajan tuntemisen jälkeen, mutta kappas kun itselle kävikin niin että tapasin ihmisen johon rakastuin viikossa. Kyllä rakkaus voi olla nopeaa, mutta siinä voi myös kestää kauan ennen kuin tuntee rakkautta.

Pahoittelen jos teksti sekava, olen kuumeessa ja saatan hourailla :)

Vierailija
7970/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kritisoi liian aikaista rakkauden tunnustusta? Eiköhän sitä itse ihminen tiedä rakastaako vai onko vaan ihastumista? Jos sanotaan ettei tunne tarpeeksi nii tunteeko nekään jotka on ollu 10 vuotta kimpassa ja silti ei ehkä ihmistä tunne? Miksei vois rakastaa sitä ihmistä johon on tutustunut tuolla? Vaikka onkin lyhyt aika.. olin itse ennen samaa mieltä että ei voi rakastaa toista lyhyen ajan tuntemisen jälkeen, mutta kappas kun itselle kävikin niin että tapasin ihmisen johon rakastuin viikossa. Kyllä rakkaus voi olla nopeaa, mutta siinä voi myös kestää kauan ennen kuin tuntee rakkautta.

Hyvin sai ajatuksistasi selvää.

Täällä on kirjoittaja/kirjoittajia, joiden mielestä Vanessa ei tee koskaan mitään oikein.

Vanessan ja Reetun suhdetta on epäilty alusta asti ihan kuin olisi jotenkin mahdotonta ihastua toiseen kinaamisen ja tutustumisen jälkeen. Sitten kun on pakko tunnustaa ihastuminen, voi alkaa vähätellä rakastumista.

Sen sijaan Juhon motiiveja ei saa epäillä, vaikka hän oli myytyä miestä muutamassa tunnissa.

Vierailija
7971/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kirjoittaja/kirjoittajia, joiden mielestä Vanessa ei tee koskaan mitään oikein.

Vanessan ja Reetun suhdetta on epäilty alusta asti ihan kuin olisi jotenkin mahdotonta ihastua toiseen kinaamisen ja tutustumisen jälkeen. Sitten kun on pakko tunnustaa ihastuminen, voi alkaa vähätellä rakastumista.

Sen sijaan Juhon motiiveja ei saa epäillä, vaikka hän oli myytyä miestä muutamassa tunnissa.

Taitaa olla juuri toisinpäin. Suurin osa täällä on haukkunut Juhoa, ja puhunut feikkaamisesta. Kaikkien taas pitäs olla sitä mieltä, että Vanessa ja Reetu on aidoin parempi. Lienee myös jokaisella oikeus sanoa oma näkemys heidän tilanteesta. Kyllähän joku voi ihastua ensi silmäyksellä tai yhtäkkiä, mut se et sanoo rakastavansa toista noin nopeasti ja noissa olosuhteissa tuntuu vähän teennäiseltä. Voi tulla arki vastaan ulkomaailmassa, ja tuossa voi olla kyse pelkästään lomaromanssista.

Vierailija
7972/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla juuri toisinpäin. Suurin osa täällä on haukkunut Juhoa, ja puhunut feikkaamisesta. Kaikkien taas pitäs olla sitä mieltä, että Vanessa ja Reetu on aidoin parempi. Lienee myös jokaisella oikeus sanoa oma näkemys heidän tilanteesta. Kyllähän joku voi ihastua ensi silmäyksellä tai yhtäkkiä, mut se et sanoo rakastavansa toista noin nopeasti ja noissa olosuhteissa tuntuu vähän teennäiseltä. Voi tulla arki vastaan ulkomaailmassa, ja tuossa voi olla kyse pelkästään lomaromanssista.

Ei varmaan koko maailmassa ole yhtään parisuhdetta, josta voisi varmasti sanoa, että se kestää.

Minusta Love Islandilla olosuhteet nimenomaan ovat otolliset rakastumiselle. Parit ovat yhdessä 24/7, ei tarvitse huolehtia töistä, käydä kaupassa tai maksaa laskuja. Saa keskittyä kumppaniinsa romanttisessa ympäristössä.

Melkein kaikki ovat osanneet ottaa ilon irti. Oikeastaan vain Oliver on ihan hukassa. Hän olisi voinut viettää elämänsä huolettomimpia viikkoja, mutta upposi suhdesoppaan.

Vierailija
7973/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Oliver toivoneensa palaajaksi Neaa "et ois voinu viel jutella..." vai kuulinko väärin? 🙈 Ehtikö Oliver edes pyytää Nealta anteeksi jotain sanomistaan, josta se mainitsi tyttöjen ollessa toisessa villassa?

Hyvä, että kuitenkin aikoo keskittyä nyt Liisaan ja unohtaa Nean. Jos Nealle ja Kasperille syntyy sillä aikaa sutinaa Suomessa, Oliver unohtanee Nean lopullisesti. Mut jos ei synny ja Nea pysyy sinkkuna, veikkaan, että Oliver ottaa Neaan yhteyttä palattuaan Suomeen 😅

Ei ehtinyt pyytää anteeksi, joten jäi varmasti harmittamaan, ja ottanee Neaan yhteyttä myöhemmin Suomessa.

Vierailija
7974/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Musta oli jännä kun Tommy pohti yhdessä klipissä( löytyy sovelluksesta yms) ovatko Nikitan kanssa parisuhteessa. Ehkä ovat, mutta eivät tee siitä numeroa niin kuin Vanessa ja Reetu. Tuo niiden esittäminen ja äänestäjien kalastelu alkaa jo ärsyttämään.

Huomaatko mitään ristiriitaa tässä omassa viestissäsi?

Miten Tommy ja Nikita voisivat tehdä parisuhtestaan numeroa, kun parisuhteesta ei ole sovittu. Sitähän Tommy tuossa just miettii.

Hän tuntuu olevan varma jatkosta, mutta Nikitan katu-uskottavuus kärsisi.

Vierailija
7975/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsenniferillä ja Juholla on naimanaamat. Katsokaapa vain. Silmätkin ihan samanlaiset. Sopivat hyvin yhteen olipa feikkiä tai ei.

Vierailija
7976/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Oliver toivoneensa palaajaksi Neaa "et ois voinu viel jutella..." vai kuulinko väärin? 🙈 Ehtikö Oliver edes pyytää Nealta anteeksi jotain sanomistaan, josta se mainitsi tyttöjen ollessa toisessa villassa?

Hyvä, että kuitenkin aikoo keskittyä nyt Liisaan ja unohtaa Nean. Jos Nealle ja Kasperille syntyy sillä aikaa sutinaa Suomessa, Oliver unohtanee Nean lopullisesti. Mut jos ei synny ja Nea pysyy sinkkuna, veikkaan, että Oliver ottaa Neaan yhteyttä palattuaan Suomeen 😅

Ei ehtinyt pyytää anteeksi, joten jäi varmasti harmittamaan, ja ottanee Neaan yhteyttä myöhemmin Suomessa.

Voivat sitten katsella rauhassa mihin suuntaan suhde lähtee siitä... ehkä ensi kesänä jo pussaillaan!

Vierailija
7977/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En epäile Vanessan ja Reetun suhdetta lainkaan, mielestäni siinä on aitoa ihastumista, mutta se on ihastumista, ei rakkautta. Se, että köllöttelee muutaman viikon toisen seurassa suljetulla villalla ei vielä avaa puolisosta kaikkea jota tarvitaan rakkauteen vaikka aika tuntuisi kuinka moninkertaiselta tuolla. Omasta mielestäni sitä rakkaussanaa voisi vaan säästellä siihen asti kunnes oikeasti tuntee toisen. Ja kun ei kilpaile TV-rahoista... eikun siis -rakkaudesta!

Ja se, että joku kommentoi villan olevan oikein hyvä paikka rakastumiseen, olen eri mieltä. Se on hyvä paikka ihastumiseen toki, kun ei tarvitse murehtia arkisia ongelmia vaan voi tosiaan vaan köllötellä ja tuijotella ihastusta silmiin. Siinä on vaan se ongelma, että kun villalta siirrytään oikeaan elämään villan ulkopuolelle, ne arkiset ongelmat tulevat rytinällä suhteeseen joka ei niihin ole tottunut ja sitten monet näistä potentiaalisista suhteista loppuu (ja kyllä, näen että Vanessan ja Reetunkin suhde on potentiaalinen). Että ei muuta kuin pistämään uusi tosi-TV pystyyn Kuhertelua Korsossa! Siinä ollaan kalsarit jalassa ja käydään välillä töissä kun tuntuu siltä ja tullaan takaisin kotiin ja ehkä lähdetään treffeille, ehkä ei, ehkä vaan kinastellaan. Katsotaan sitten kestääkö suhde vai ei! Eiku hitto, sehän on Ensitreffit alttarilla. Keksitty jo.

Vierailija
7978/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Aleksi vie Michellen treffeille.

Tommylla on synttärit. Vanessa sanoo r-sanan.

Ja tosiaankin Jenni ja Aleksi näyttävät olevan kavereita. Pienet on piirit.

Eikö rakkaus nyt ole vähän aikaista :O järkyttynyt. Ovat varmasti kovin ihastuneita ja ajan kanssa rakastuvat, mutta en usko, että vielä voi olla edes rakastunut saati rakastaa toista...

Entäs jos kosii 2 viikon seurustelun jälkeen, niinkuin muinoin ystäväni isä ystäväni äitiä, ja olivat yhdessä kunnes kuolema erotti? Saako silloin sanoa et rakastaa?

Vierailija
7979/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kaudellahan Veera kirjoitti johonkin post-in lappuun rakkaudentunnustuksen ja kiinnitti sen mukin pohjaan. Kun joi niin Janne näki lapun. Ja kuinka sitä hehkutettiin täälläkin. Nyt kinastellaan palstalla,että milloin voi sanoa ne maagiset sanat. Johtuisko kuitenkin sanojasta eli Vanessasta/Reetusta. Kuitenkin Veera ja Janne edelleen yhdessä eli he todistaa,että villalla voi todellakin rakastua.

Vierailija
7980/11060 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fiilis, mikä fiilis, mikä fiilis nyt? Ei näin aku

Ketju on lukittu.