LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Melko nopeasti tutustumisen jälkeen Vanessa vannoo rakkauttaan Reetulle. "Olen rakastunut" vielä menisi, mutta että ihan rakastat toista parin viikon tutustumisen jälkeen. 🤨😬 Ihmiset kyllä käyttää tuota sanaa tosi köykäsin perustein...
Vierailija kirjoitti:
Jenni taisi itsekin tajuta, ettei Juhon yllätys ollut mistään kotoisin, kun kuunteli muiden tyttöjen kertomuksia.
Katoin ihan samaa!
Ensin Jenni selittää tietysti silmät loistaen, että Juho vei hänet "nurkan taa ja halas ja siel oli karkkii..."
Sitten kun Nikita ja Liisa alkavat kertoa omista treffeistään, Jenni ei kommentoi yhtään mitään, piirtää vaan tiukan näköisenä ihan kuin ei kuulisi mitään.
Juho oli unohtanut kirjoittaa repliikit ja kässärin tällaista yllätystilannetta varten.
Vierailija kirjoitti:
Melko nopeasti tutustumisen jälkeen Vanessa vannoo rakkauttaan Reetulle. "Olen rakastunut" vielä menisi, mutta että ihan rakastat toista parin viikon tutustumisen jälkeen. 🤨😬 Ihmiset kyllä käyttää tuota sanaa tosi köykäsin perustein...
Jokainen kai tunteensa mukaan. Nea muistaakseni kertoi, että ole koskaan sanonut rakastavansa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla asiat etenee palvon nopeammin kuin normaalioloissa, sen verran intensiivistä meininkiä. Monihan sanoi, että viisi tuntia tuntuu viideltä päivältä. Tottakai tunteetkin tuntuu voimakkaammilta, hyvät sekä pahat fiilikset kertautuu.
Mitä mieltä uudesta Patrickista?
https://www.mtv.fi/sarja/love-island-suomi-33011206000/love-island-suom…;
Hieman tuntuu, että Vane & Reetu lisäävät kierroksia, kun rahapotin jako lähenee... Sääli.
Juhon show nyt on ihan omaa luokkaansa. Michelle tuntuu epätoivoisesti haluavan pysyä villassa ja telkkarissa, vaikka tajunnee, ettei pottiin ole mitään tsäänssejä.
Uusi mies haluaa pitkän ja iloluontoisen naisen, mutta vie treffeille Michellen :D
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten tuollainen pidempi tukka on muotia. Ei paha, muttei kolahdakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieman tuntuu, että Vane & Reetu lisäävät kierroksia, kun rahapotin jako lähenee... Sääli.
Juhon show nyt on ihan omaa luokkaansa. Michelle tuntuu epätoivoisesti haluavan pysyä villassa ja telkkarissa, vaikka tajunnee, ettei pottiin ole mitään tsäänssejä.
Oletat että kaikki on ensisijaisesti rahapotin perään? Minä en usko, vaan luulen et ensisijaisesti haluavat aurinkoa, lämpöä, seikkailua ja kokemusta, ja heti perässä etsivät aidosti, jos rakkautta löytyisi <3 Raha on sitten vaan mahdollinen mukava sivutuote, mut eiköhän muut asiat innosta vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletat että kaikki on ensisijaisesti rahapotin perään? Minä en usko, vaan luulen et ensisijaisesti haluavat aurinkoa, lämpöä, seikkailua ja kokemusta, ja heti perässä etsivät aidosti, jos rakkautta löytyisi <3 Raha on sitten vaan mahdollinen mukava sivutuote, mut eiköhän muut asiat innosta vielä enemmän.
Uskon, että ainoastaan Juho on tullut rahan vuoksi. Vanessa ja Reetu ovat varmasti aidosti kiintyneitä toisiinsa, mutta tuntuu, että ovat nyt havahtuneet siihen, että voivat voittaa suht suuren summan rahaa ja siksi heittävät lisää vettä myllyyn. Toisaalta ihan ymmärrettävääkin, kelle nyt ei raha kelpaisi.
Liisa, Liisa kaunokainen, Liisa siinä vasta nainen (joku vanha biisi) Liisan pisteet nousi kun on kissahöpsöliini kuten itsekkin oon. Onko tämä Aleksi komea, miten komea verrattuna muihin.
Vierailija kirjoitti:
Liisa, Liisa kaunokainen, Liisa siinä vasta nainen (joku vanha biisi) Liisan pisteet nousi kun on kissahöpsöliini kuten itsekkin oon. Onko tämä Aleksi komea, miten komea verrattuna muihin.
Mikä Aleksi? Eikö uusi olekaan Patrick?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Aleksi? Eikö uusi olekaan Patrick?
Ei hitsit, kuukkeloin LI päivämäärällä 25.9 ja tuo tuli, mut vuosi onkin 2018 :D En siis katsonut viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Uusi Aleksi vie Michellen treffeille.
Tommylla on synttärit. Vanessa sanoo r-sanan.
Ja tosiaankin Jenni ja Aleksi näyttävät olevan kavereita. Pienet on piirit.
Eikö rakkaus nyt ole vähän aikaista :O järkyttynyt. Ovat varmasti kovin ihastuneita ja ajan kanssa rakastuvat, mutta en usko, että vielä voi olla edes rakastunut saati rakastaa toista...
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää on? Ei aukee linkki
Juho sanoo, että on kiinnostunut Jennistä. Vanessa sanoo, että rakastaa Reetua. Silti Juho on se, joka on rahojen takia tuolla. Outo logiikka.
Vanessa vaikuttaa tunteelliselta ihmiseltä. Uskon, että kun rakastuu niin rakastuu nopeasti ja intohimoisesti. Sanoi jo Reetulle, että seuraisi sitä minne vaan. Itsestä kuulostaa nuo Vanessan jutut hurjilta, mutta Reetua ei tunnu haittaavan joten sehän on vaan ihana jos ovat molemmat varmoja tunteistaan.
Eiköhän parit ole selvillä nyt. Ihan kosmeettista kuskata tuonne enää ketään. Eikö Janita vieläkään päässyt treffeille? Harmi, mutta aikamoinen pettymys tuo Janitan visiitti. Tuli ihan liian myöhään eikä saanut kunnon tilaisuutta kenenkään kanssa. Tai sitten ulkonäkö on niin erikoinen ettei faneja löytynyt villan miehistä.
Liisa ja Oliver voisi tippua seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Juho sanoo, että on kiinnostunut Jennistä. Vanessa sanoo, että rakastaa Reetua. Silti Juho on se, joka on rahojen takia tuolla. Outo logiikka.
Helpompi uskoa Vanessan olevan ainakin tosi ihastunut Reetuun kuin Juhon edes olevan kiinnostunut Jennistä. Uskon että heidän suhteensa on aito jos ovat yhdessä vielä jouluna. En tietysti saa ikinä tietää miten heille käy, koska tästä ohjelma ei kai tule "miten heille kävi"-jaksoa, mutta sen perusteella mitä näen tv:stä olen tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi Aleksi vie Michellen treffeille.
Tommylla on synttärit. Vanessa sanoo r-sanan.
Ja tosiaankin Jenni ja Aleksi näyttävät olevan kavereita. Pienet on piirit.Eikö rakkaus nyt ole vähän aikaista :O järkyttynyt. Ovat varmasti kovin ihastuneita ja ajan kanssa rakastuvat, mutta en usko, että vielä voi olla edes rakastunut saati rakastaa toista...
Olet oikein järkyttynyt 😂
Kerro nyt saman tien, mikä on se siedettävä minimiaika, jonka jälkeen saa sanoa rakastavansa.
Janita on minustakin upea sähäkkä pakkaus. Viettelevät silmät, ai että!