luciferi on kyllä hauska veikko.
Kommentit (21)
Keksi käärmeet ja tikapuut lautapelin.
Kuulostaa ihan polkupyörämerkiltä vaikka Nopsa Lucifer.
Sehän oli taivaan viihdetoimikunnan pomona, ennen kuin alkoi luulla itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
minulla on luciferista tämmöinen käsitys.
hän tykkää rakentaa meille temppuratoja, joissa sitten aivan maaliviivoilla hän
kääntääkin säännöt uusiksi ja temppuratailija joutuukin temppuradan alkuun ja ne jotka olivat temppuradan alussa aivan ennen sitä niin ovatkin nyt temppuradan finalistin edellä.
ap
Petteri Orpo on lucifer
Järjen ylistäjä, aamunkoiton poika.
Se lucifer on jokeri joka nauraa supersankareille.Miksi supersankarit ei ole kunnon brutaali tappajia pahiksia kohtaan,kun jokainen tietää että tyrmätty pahis on sekunninpäästä taas tekemässä pahoja.Pahaa ei voi voittaa hyvällä,se jatkaa pahuutta kunnes sen tyypin pää on hyviksen repussa.
Johtotähti aina ja iänkaikkisesti 10% yhteiskuntien eliittiä.
Tiedän ainakin, ettei Luciferia ole Raamatussa, vaan se on myöhempi väärintulkinta.
Eiko niitä käytettä grillissä muistan lusifer hiilet.
Lusifer taluttaa meitä nyöreissään. Kaikkihan me hänet tunnetaan.
Tarinan todellinen sankari, mutta narratiiviahan hallitaan ylimmältä tasolta ja siksi olemme ikuisesti orjia. Petollisinta ja tehokkainta pahuutta on pukeutua hyvyyden naamioon ja siksi kaikkein ylimmäksi hyvyydeksi julistautuva on korkeinta pahuutta.
räsäsen mielestä 8% olut on lusiferin keksintö varmaan melkoinen tyyppi kun niin pahan makuisesta kännit ottaa. tuskin kaupat edes myyntiin ottaisi hinta maku niin kamala.
Moi, oon Lucifer.
Mun alla pärisee solifer..
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
kääntääkin säännöt uusiksi ja temppuratailija joutuukin temppuradan alkuun ja ne jotka olivat temppuradan alussa aivan ennen sitä niin ovatkin nyt temppuradan finalistin edellä.
ap
Olet siis riivattu?!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan polkupyörämerkiltä vaikka Nopsa Lucifer.
Se on grilli urpo, Lucifer-grilli. Parasta käristettyä lihaa...
ap