Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
1061/1118 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin monta ja niin monta vuotta sitten että ei jaksa muistella.

Vierailija
1062/1118 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä ihmisiä täällä nähtävästi enimmäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1118 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olen kännipäissäni kotikalsarikännejä vetäessäni päättänyt olla hyvä räppäri. Kirjoittanut muistivihkoon jotain räppisanoituksia. Aamulla en saanut käsialasta mitään tolkkua. Samaan syssyyn olen laittanut facessa viestiä johonkin JVG:n faceen pyynnön, et ne tulis mun luokse.

- Olen myös kännipäissäni ajatellut kerran ryhtyä Stad up -koomikoksi. Niitä juttuja myöhemmin luettuani oli myötähäpeä itseäni kohtaan niin hirveä.

- Tavannut yli 60-v. romaninaisen baarissa, jonka kanssa ryypättiin baarissa, myöhemmin haettiin kossupullo. Heräsin myöhemmin, kun nukuttiin yhdessä lusikka-asennossa samassa sängyssä.

T. Yli 40-v (hetero)virkanainen

Vierailija
1064/1118 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita on joskus sattunut, mutta ketään ei ole kuollut, eikä edes haavoittunut, joten mitäs pienistä! Tää oli ysärin alussa, kun tulin viikonloppuna käymään ystävän luokse (entiselle asuinpaikkakunnalleni) ja lähdettiin tuttuun baariin. Vedin varmaan kaksin käsin, kun poislähtiessä meidän piti kävellä hänen kotiinsa (alle 1 km keskustasta/baarista), niin jalat ei tosiaankaan pitäneet, vaan konttasin pitkin jalkakäytävää... Joku armelias ohiajaja heitti meidät sitten loppumatkan autollaan.

Sitten kerran jäin lauantaina hänen luokseen ja painelin jo keskipäivän aikoihin yksinäni baarikierrokselle, jossa sitten taisin viettää käytännössä koko päivän, valomerkkiin (silloin tuli puoli yhdeltä muistaakseni) asti. Jaksoin kävellä sinne hänen omakotitalolleen asti, mutta eihän mulla avaimia ollut ja ovi lukossa, kun ystävä perheineen nukkumassa yläkerrassa. Minä reippaana nuorena naisena sitten kiipesin olkkarin ikkunasta sisään, kun se oli raollaan. Heillä oli silloin koira (onnekseni todella kiltti), joka vain heilutti häntäänsä yövieraalle, eikä edes haukkunut:-)

N55

Vierailija
1065/1118 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyin nuorempana,noin parikymppisenä juomaan tutun vanhemman juoppoäijän luo,sinne tuli tämän kaveri ja kännissä päätin haluta kolmekimppaa näiden haisevien, vaarini ikäisten deekujen kanssa. Kaiken lisäksi tutut tyypit ja pieni paikkakunta niin törmäilin näihin vähän väliä ja sai kuulla mikä seksipeto olenkaan

Tanssin yökerhossa, hyvä biisi  ja karmea kusihätä mutta en halunnut keskeyttää joten annoin tulla siihen. Tanssilattia tyhjeni ja minä lensin ulos, sain porttikiellon ja kyllä otti päähän koska kyseessä oli kylän ainoa kunnon yökerho

Otin yhteisen taksin miehen kanssa jota en tuntenut,ainakin tuohon aikaan oli tapana kysellä taksijonossa että meneekö joku kaupunginosaan x ja sitten otettiin kimppakyyti. Kun jäimme tämän miehen kanssa  kyydistä kaivoi mies tupakat  esiin ja kysyin annatko röökin? Mies vastasi annatko pillua? ja  totesin pokerina että voin vaikka antaakin. Mentiin sitten rappukäytävään ja koetettiin panna mutta miehellä ei seissyt. Rappuun mentiin kun sillä oli muka kipeä sisko kotona, joo niin varmaan ellei sen vaimo sitten ollut Sisko ja minä taas olin sen verran tolkuissani, ette halunnut mitään hyypiötä kämpälleni joten valehtelin vihaisesta,miehiä inhoavasta koirasta

Olimme kaverin kanssa pussikaljoilla puistossa ja kun mentiin ostamaan lisää meille ei myyty humalatilani takia. Kaveri meni sitten yksin toiseen kauppaan ja minä päätin sillä välin ruveta ottamaan aurinkoa alusvaatteissa, kun kaveri palasi makasin puiston nurtsilla mustat pitsistringit ja mustat pitsiliivit päällä ja kohta siihen tuli poliisitkin, narskutin poliiseille hampaita  ja jouduin putkaan

Annoin puolitutun tyypin harjoitella tatuointitaitojaan minuun,hygieniasta  ei ollut tietokaan vaan siinä sohvalla tehtiin ja poltettiin tupakkaa. Ihme kyllä  en saanut verenmyrkytystä mutta kuva oli hakattu niin syvään että turvotus oli ihan järkyttävä enkä voinut käyttää kättäni  moneen päivään kunnolla. Ja sitten kun se parani niin alkoi arvuuttelu, että  mitähän tämä esittää?  Olen kuullut vuosien varrella oksennus, auton alle jäänyt Muumi, se eka epäonistunut lettu. Totuutta ei kukaan tiedä kun taiteilija itse on nyt kuollut enkä tajunnut kysyä kun oli vielä elossa

Sä voisit kirjoittaa kirjan.

Vierailija
1066/1118 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana aamuna heräsin pikkusiskon sängystä alasti hautautuneena kaikkien pehmojen sekaan, sisko oli onneksi mummolassa eikä siellä sängyssä! Äiti oli kuolla nauruun ja koettaessani päästä pois sieltä lelupaljoudesta tiedusteli, miksi olin syönyt yöllä paahtoleipää vessassa? Siis vienyt koko paahtimen sinne. Ja pitänyt ilm. piknikkiä vessan lattialla... en osannut vastata kun en muistanut mitään.

Voi luoja sentään 😀😀😀🤣🤣.

Vierailija
1067/1118 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lähdin kaverin kanssa pubiin,päädyttiin "teinihelvetti"-yökerhoon. Minulla oli kolitsihousut ja kulahtanut villapaita eikä meikkiä,kun vedin persettä hytkyttäen tanssilattialla. Joku taisi ottaa videota. Aamulla heräsin ja löysin juustohampurilaisen taskusta

- Oltiin pussilonkerolla puistossa,päädyin ottamaan puolitutulta mieheltä suihin yleisövessassa ja hävitin silmälasini

- Olin baarissa jossa oli tatuointi walk in, tekivät kaikille jotka vaan kävelemään pystyi. Menin jonoon ja sanoin että haluan Hattiwatin tissien väliin,sen sainkin. En tiedä mistä idea tuli kun en ole mikään muumifani mutta niin vain heräsin aamulla Hattivatin  kanssa

Vierailija
1068/1118 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa bussipysäkillä istumassa olevalle romanian kerjäläiselle aterian mäkkäristä.

Samalla yritin tiedustella tietäiskö se ketään kerjäläistyttöä jota saisin rahaa vastaan panna?

Englantia tuo mies ei puhunut sanaakaan.

Olipa mielenkiintoista aamulla selata puhelimen historiasta keskustelun kulkua

Google haku:

"Onko sulla sukulaistyttöä pantavaksi mä maksan romaniaksi"

Jnejne

Vierailija
1069/1118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdimme ystävän kanssa pubiin parille. Miula vanha t-paita,vielä vanhemmat kolitsihousut,feikkicrocsit ja Marimekon olkalaukku.Ei meikkiä ja joku karmea "en jaksanut käydä suihkussa" hätäponnari. Olemme +40vuotiaita.

Myöhemmin päädyimme +20 ikäisten suosimaan yökerhoon. Hytkyin tanssilattialla polvet paukkuen,pidin palopuheen aiheena "kun baareissa sai vielä polttaa",kaaduin ja polveni aukesi mutten humalalta tuntenut kipua ja lopulta päädyin suutelemaan ystävääni ja puristelemaan hänen rintojaan. Ei mitään muistikuvaa kotimatkasta. Aamulla polvi kipeä ja housut veressä.

Vierailija
1070/1118 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitin silmälasini,purin vierasta miestä lujaa olkapäästä ilman kunnon syytä,varastin terassilta vajaan kaljatuopin,heräsin kylpyammeesta,löysin eteisestä oudot koon 45 crocsit ja päättelin että jossain oli joku minun koon 36 tennareissani..miten pystyin kulkemaan noissa liian suurissa crocseissa,jäi mysteeriksi.

Sellaiset 30v synttärit! 

Vierailija
1071/1118 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaatuilin lumihankeen pitkä villakangastakki päällä, takin alla oli vaan lyhyt mekko kun piti mennä baariin. Olin tehnyt "vähän" drinkkejä kotona..Joku taksikuski sitten pelasti minut sieltä hangesta,vei ilmaiseksi baarin luo ja kysyi vannonko että ystäväni ovat siellä? Oli kaverit hölmönä kun tulin sisään ihan lumiukkona ja meikit pitkin naamaa.

- Pakenin  ruotsinlaivalla pään selvittyä panon hytistä vain peitto ympärillä ja laukku olalla,seikkailin pitkin laivaa kunnes löysin serkkuni joka raahasi minut omaan hyttiimme nukkumaan. Tekonahkaiset farkut,mielettömän hieno kimaltava bilepaita,alusvaatteet ja korkkarit, ne kaikki jäi sinne vieraaseen hyttiin ja en nähnyt niitä enää koskaan. Onneksi oli kuitenkin vaihtovaatteet niin en joutunut alasti lähtemään kotiin!

- Pelattiin Kimbleä exäni parvekkeella kaikki kännissä kuin käet ja suutuin jostain sekä heitin pelilaudan kaiteen yli ja heitin tuolin seinään.

Vierailija
1072/1118 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole tavallaan kyse päättömästä sekoilusta, vaan humalatilan pönkittämästä erittäin päämäärätietoisesta toistuvasta epäilyttävästä toiminnasta.

Noin 15 vuotta sitten kävin merkittävän useita kertoja opiskelijaristeilyillä, itsekin siis parikymppisenä opiskelijana. Kyllin tuhti määrä alkoholia elimistössäni sai yöllisen alter egoni viemään lopulta voiton ja Paska-Ninja astui esiin.

Tiedättekö, ainakin tuolloin öisin oli laivojen hyttikäytävillä ovia auki vaikka kuinka paljon, oli hytissä sitten ketään paikalla tai ei. Lymyilin kännissä lähellä jotain ovea ja tarkastelin, oliko hytissä ketään paikalla ja jos oli niin oliko joku hereillä. Otollisen tilaisuuden koittaessa hiivin kylmän viileästi tähän vieraiden ihmisten hyttiin vessaan paskalle, jättäen lopuksi kannen auki ja vessan vetämättä, ja luikkien sitten tieheni. Toiminta toistui about 3-4 kertaa per laivareissu. En koskaan jäänyt verekseltäni kiinni näistä tekemistäni rikoksista.

Olen tästä toiminnastani itse asiassa äärimmäisen pahoillani ja voin helpotukseksenne kertoa, etten enää vuosiin ole käynyt millään risteilyillä.

Vierailija
1073/1118 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivapaa sekä minulla että ystävällä ja sovittiin että tulen hänen luokseen,otetaan muutama ja lähdetään baariin jos jaksaa. Ystävä asui tuolloin vuokralla omakotitalossa,minä kerrostalossa joten siksi hänen luokseen että jos etkoistamme lähtisi ääntä niin naapurit ei valittaisi..Meikkiä naamaan ja lähikaupan kautta kohti ystäväni kotia,matkaa oli noin 2km ja elettiin maaliskuuta. Minulla oli mustat korkeakorkoiset saapikkaat jotka olivat aivan järkyttävän liukkaat ja niin siinä kävi että lensin turvalleni,avattu siideri lensi kädestäni ja tupakkakin katkesi! Enkä tosiaan ollut edes kännissä vielä vaan ne oli ne ns "kusiluistimet".Ystävä oli ihmeissään kun onnuin ovelleen ja valitin että perseeseen sattuu. Alettiin sitten juoda ja jutella,hyvät musat soi ja aloin unohtaa ikävän tapaturmani.Lopulta päätimme lähteä baariin ja otimme suunnan bussipysäkille,huomattiin että bussi tulee jolloin alettiin tietenkin juosta ja kompastuin... ja  rojahdin maahan sen saman jalan päälle joka oli aiemmin saanut iskun!Ystäväni ehdotti että palataan sittenkin hänen luokseen,saunotaan ja katsotaan joku elokuva mutta  sanoin tahtovani baariin.

Aamulla KOKO toinen lonkka,reisi,pohje you name it sinimustalila ja turvonnut! Kävely onnistui vain ontuen ja voihkien.Tai mennä viikko,ennenkuin kykenin kävelemään normaalisti.

Vierailija
1074/1118 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon kaikkia sekoiluja että voisin kirjoittaa niistä romaanin. N 45

Tuskin, kun edes kommentiksi asti ei riittänyt jaattavaa. 😂 

Vierailija
1075/1118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsivapaa sekä minulla että ystävällä ja sovittiin että tulen hänen luokseen,otetaan muutama ja lähdetään baariin jos jaksaa. Ystävä asui tuolloin vuokralla omakotitalossa,minä kerrostalossa joten siksi hänen luokseen että jos etkoistamme lähtisi ääntä niin naapurit ei valittaisi..Meikkiä naamaan ja lähikaupan kautta kohti ystäväni kotia,matkaa oli noin 2km ja elettiin maaliskuuta. Minulla oli mustat korkeakorkoiset saapikkaat jotka olivat aivan järkyttävän liukkaat ja niin siinä kävi että lensin turvalleni,avattu siideri lensi kädestäni ja tupakkakin katkesi! Enkä tosiaan ollut edes kännissä vielä vaan ne oli ne ns "kusiluistimet".Ystävä oli ihmeissään kun onnuin ovelleen ja valitin että perseeseen sattuu. Alettiin sitten juoda ja jutella,hyvät musat soi ja aloin unohtaa ikävän tapaturmani.Lopulta päätimme lähteä baariin ja otimme suunnan bussipysäkille,huomattiin että bussi tulee jolloin alettiin tietenkin juosta ja kompastuin... j

Miten "kaatuu jalan päälle" vaikka "vetää turvalleen?"? En nyt ihan ymmärrä tuota sepustusta

Vierailija
1076/1118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa viime lauantaina kävin iltamassa saunassa ja istuin keittiössä juomassa olutta pelkkä pyyhe ympärillä. Tuolilta ylös noustessani vatsassa tuntui möyrähdys ja ilman minkäänlaista varoitusta ripuloin alleni - siis keittiön lattialle. Pääsipä siitä sitten moppaamaan ja puhdasta tuli.

Vierailija
1077/1118 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ketään seuraksi joten lähdin yksin baariin. Siellä oli aika tylsää joten sujautin tuopin takin alle ja lähdin toiseen baariin. Matkalla vastaan tuli vieras,minua vähän nuorempi kivan näköinen mies joka pummi tupakkaa ja oli kuolla nauruun kun näki juomani, tarjosin ja istuimme penkillä varastetusta tuopista hörppien.Yksi asia johti toiseen ja kohti oltiin käsikynkkää hoippumassa miehen asunnolle. Muistan että makasimme alasti sängyllä,tupakoimme ja suutelimme,löin myös pääni auki olevaan ikkunaan. Aamulla heräsin ja ensi näin valtavan mahan kun mies nukkui selällään. Lihava karvaturpa,ei mikään komea viikinki miltä oli kännilasien läpi näyttänyt. Menin vessaan pukemaan ja miltä helkuttia,silmäkulmassa vekki (se ikkuna!) ja kaula imetty kuin 13vuotiaalla. Ripsarit oli silmien alla ja haisin tuhkakupilta. Hiukan hävetti astella kauniiseen kesäaamuun ja kysyä rattaita työntävältä äidiltä että missähän mä mahdan olla? Tiesin etten voinut olla kovin kaukana keskustasta kun  olimme kerran kävelleet. Kävin ostamassa Lidlistä energiajuomaa ja heiton huutoyrjöt siihen nurkalle,en tiedä olinko vielä kännissä vähän vai krapulassa.

Myöhemmin sitten  tuli ihmeellisiä vatsakipuja ja vuotoja ja päivystyksessä  lääkäri veti värkistäni muumioituneen kortsun.Että hävetti! 

Vierailija
1078/1118 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaveri asui baarin yläpuolella ja kerran marssittiin sinne pokkana kylpytakit päällä,baarimikko sanoi että nyt tytöt menette  hakemaan kunnon vaatteet tai en myy jolloin huudettiin "DA DAA!" ja heitettiin yhtä aikaa kylpytakit pois,alla oli topit ja minihameet

- Iskin baarista miehen jonka luo mentiin,unohdin kertoa kuukautisistani jolloin mies suuttui ja heitti ulos,kostoksi liimasin siteen miehen asunnon oveen

- Baarissa oli tylsää joten sujautin puolillaan olevan tuopin takin alle,marssin ulos ja join matkalla toiseen baariin

- Pissasin aamuyöstä iloisessa laskuhumalassa alikulkutunnelissa kun ohi polki mus taih ihoinen mies ja iski jarrut pohjaan,poltettiin röökit ja heitettiin läppää minkä jälkeen tajusinkin että nojaan tunnelin seinää vasten ja mies jyystää takapäin hokien "hot ass! hot ass!" Joo, kuumat per seet vaan sulleki.. kun  pää selvisi tajusin että hitto,mehän ei käytetty kondomia! Onneksi en saanut mitään,paitsi asfaltti-ihottuman poskeen.

Vierailija
1079/1118 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös keväisen lauantai kunniaksi!

Vierailija
1080/1118 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös vapun kunniaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä