Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
1021/1118 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitin kelloni kännipäissäni tuntemattomalle naiselle ja kehuin kuinka hän näyttää jumalattarelta. Yritin saada suukkoja mutta sain vain halauksen.

Vierailija
1022/1118 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eronnut (tai tarkemmin minut oli jätetty) muutama viikko aikaisemmin ja olin kalsarikännissä ja huonon itsetuntoni kera ladannut tinderin.

Päädyin humalassa sitten kutsumaan jonkun herran luokseni. Hän oli samaa ikäluokkaa, ei puhunut suomea eikä ollut erityisen komea.

Hän tuli sitten taksilla innoissaan luokseni koska olin vihjaillut että seksiä ehkä luvassa. Istuimme sohvallani ja hän yritti tehdä aloitetta, sanoin vain alkuun että jutellaan ensin hetki.

No minä tietysti lopulta päädyn parkumaan ja avautumaan erostani, mies kuunteli hetken kiltisti ja näytti jo erittäin kiusaantuneelta. Lopulta mies kysyi tyyliin is this gonna happen? Johon sopersin kännissä vain jotain että tell me how beautiful I am Mies lähti kotiin koska oli liian kiusallista.

Tapahtuneesta noin 2 vuotta. Hävetti helvetisti mutta olin myös tyytyväinen ettei mitään lopulta tapahtunut. Mies raukka tosin innostui turhaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1118 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Päätin ulkomailla ollessa alkoholin rohkaisemana  ottaa nännilävistykset, lävistäjäparka tutki tissejäni jotka ovat mallia paistettu muna ja nännitkin kuin pikkutytöllä. Lopulta onnistui toiseen tissiin runttaamaan renkaan ja sehän sitten tulehtui ihan kunnolla, puski mätää ja oli kipeä. Suomessa heti lääkäriin, koru pois ja ab-kuuri naamaan.

- Sheivasin suihkussa  ennen baariin lähtöä ja viilsin jotenkin häpyhuuleen juuri paketista olleella terällä,verta tuli niin paljon  että piti laittaa kuukautisside. Päivystys olisi varmaan ollut oikea osoite.

- Eroni exän kanssa oli hyvin dramaattinen, päätin siltä seisomalta viedä itseni ja tavarani vanhempieni luo kahdenkymmenen kilometrin päähän keskellä yötä, pyörällä. Ex ku""ipäänä ei estänyt, naureskeli vieressä vain  kun viinin ja vihan voimin voimin  köytin pyörääni kiinni stereot ja vaatepusseja.  Ekat  kilometrit meni hyvin, sitten  päädyin puskaan  ja sieltä sitten soittelin isääni hakemaan.

- Päädyin  nuolemaan ja panemaan löylykauhan varrella hyvää ystävääni saunassa, olemme kumpikin bi mutta molempien mottona ollut ettei kavereiden kanssa kuin korkeintaan suukotella. Ja  niinhän siinä sitten  kävi, että kymmenen vuoden ystävyys lopahti tuohon saunareissuun.

Vierailija
1024/1118 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juhanuksena tapahtunut mitään kerrottavaa?

Vierailija
1025/1118 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja ystäväni pöytään tuli mies joka oli toisesta kaupungista ja hukannut kaverit. Juteltiin siinä ja haettiin lisää  juotavaa,  äkkiä tajusin että miehen kieli on suussani ja vastasin  suudelmaan kunnes humalaisissa aivoissani syttyi että ei helv.. minähän olen  avoliitossa! 

Onneksi en saanut huulihepestä, pusutautia tai mitään! 

1026/1118 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kännimokia, kun en juo liikaa koskaan. paukku tai 2 riittää

Vierailija
1027/1118 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuuma kesäyö ja pyöräilin terassilta kotiin pää täynnä sangriaa, reitti oli  kävelytie jonka varrella on veneranta.  Pyörä vipotti vasemmalta oikealle ja lopulta kaaduin.  Kun kömmin  siitä ylös sain idean, mä meen uimaan! Heitin topin ja sortsit pois ja kahlasin veneiden välistä veteen alusvaatteissa, kiljahtelin ja loiskin ja kaatuilin siellä onnessani.  Kun ryömin rantaan kuulin huudon "Mermaid!" ja taputusta, kaksi ulkomaalaista miestä seisoi tiellä tupakalla. Vilkutin heille ja pyöräilin vettä valuvissa alusvaatteissa kotiin. Nyt jälkeenpäin olen tajunnut, että olisin voinut hukkua tai ne miehet olisivat voineet tehdä minulle pahaa.

Vierailija
1028/1118 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin pyörällä, kusin housuuni ja mursin ranteeni.

Vierailija
1029/1118 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin punkkupäissäni puolitutulle aloittelevalle tatskaajalle harkkanahkana. Heräsin niin reidessäni olivat sulassa sovussa tupakkaa polttava sammakko, kiukkuinen kaktus, hymyilevä kakkapökäle, pätkä piikkilankaa ja teksti "elämä om  keittoo mä olen haaarukka". Kyllä tulikin naisellinen ja sievä olo!

Vierailija
1030/1118 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minula oli ylläni ohut musta neule jossa oli alla  kiinni ommeltu valkoinen pusero, se alempi osa ylsi puoleen reiteen. Heräsin aamulla ja huomasin että helma oli veressä kuten myös jalkani ja lakanat, tunsin takareidessä kovaa kipua ja hädissäni soitin lähellä asuvalle kaverille "tuu kattoo mikä mun jalassa on!"

Kaveri tuli, henkäisi  kauhusta ja ilmoitti  että minut pitää saada sairaalaan. Vedin verkkarit jalkaan ja läksin kommandona näyttämään.. ammottavaa haavaa heti pakaran alla. En osannut sanoa mitä oli tapahtunut.

Myöhemmin kuulin, että taloyhtiömme kellaritilojen vessasta  oli  pytty rikottu ja farkut jätetty sinne. Ja minulta sattumalta katosivat siniset farkut.. uskon että kävi näin:  Tulin kännissä  kupla otsassa kotiin.  Metrin päässä hissistä on ovi kellaritioihin.  Muistin siellä olevan vessan ja päätin mennä sinne mielummin, kuin tehdä housuun. Kännivoimin hajotin sitten  koko pytyn ja sain haavan.  

En koskaan jäänyt kiinni.. ja tuosta on nyt noin 16 vuotta eli rikoskin lienee vanhentunut.

Vierailija
1031/1118 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ihan mustelmilla ja pieni palovamma vatsassa, vikat mielikuvat pubista parin kilsan päästä. Mustelmat voisi selittää kotini viereinen jyrkkä alamäki mutta palovamma?

Vierailija
1032/1118 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsihattu kirjoitti:

Minä toistan vuodesta toiseen omaa salaista kännimokaani. Edellisestä kerrasta on kyllä jo tovi aikaa, sillä perhe-elämä ei ole oikein vapaita koti-iltoja suonut.

Kalsarikänneilen mieluusti, ja toisinaan hetken ollessa hyvä ja humalan aste kova, minuun iskee suuri Karjala takaisin-kaipuu. Silloin hoilaan kyynelsilmin karjalaisia kansanlauluja YouTuben säestyksellä ja luen wikipediasta artikkeleita Neuvostoliitolle menetetyistä alueista. Tutkin Karjalan Kannaksen karttoja ja koen suurta raastavaa kipua rinnassani. Myös karjalaisten kansallispukujen katselu kuuluu ohjelmistoon.

Kerran meni överiksi ja ostin verkkokaupasta ison kanteleen, jota ilmeisesti meinasin opetella soittamaan. Kantele maksoi paljon enkä kehdannut ostostani palauttaa. Tuolla se komerossa pötköttää.

En ymmärrä tätä, minulla ei ole mitään juuria Karjalaan.

Pakko oli kommentoida ihan vaan tämän kolme vuotta vanhan tarinan takia :D Vuosien vauva-palstailijana tämä kommentti muutamassakin eri muodossa on jäänyt kaikkien aikojen lemppariksi. Liikuttava humalataipumus :D <3 

Vierailija
1033/1118 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin alusvaatteissa jonkun harmaahapsisen lihavan ukkelin vierestä. Olin 25,ukko varmaan 60!

Tuli niin paniikki päästä kämpästä pois että kun en löytänyt takkiani ,niin laitoin vaan kengät ja häivyin. Maaliskuu ,kello jotain 5.00 aamulla ja mulla joku paljetti-minimekko ja korkeakorkoiset saappaat . Olin varma ettå joku rais kaa minut huo rana. Kun alkoholi hävisi vierestä tuli kylmä. Näin kerrostalon jonka alaovella kaksi naista röökillä ja toinen piti ovea auki,tungin vaan pokkana niiden välistä sisään eikä kumpikaan kysynyt mitään. Kompastelin hissiin ja painoin vaan jotain kerrosta,päädyin ullakon oven eteen nukkumaan käsiveska tyynynä .

Aamulla heräsin kun jotkut teki muuttoa kauhealla metelillä . Hiivin portaat alas ja siinä oli tavaraa mm. avoin vaatesäkki josta roikkui takin hiha. Vedin sen ulos ja oli farkkutakki,ei mennyt kiinni mutta muuten sopiva. Kukaan ei huomannut kun pakenin varastamani takki päällä . Myöhemmin alkoi hävettää helve""sti.

Koetin kun tokenin palauttaa takin,jättää vaikka mattotelineelle mutta en muistanut enää mikä talo 😞

Vierailija
1034/1118 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri ja sossu olivat pakottaneet töihin, jotain hel vetin mutterien pussittamista kuolaavien ke hareiden seassa. Oli perjantai, klo  noin 12 kun mulla paloi kiinni ja sanoin että meitsi häipyy nyt, moikka. Kävelin keskustaan, kävin ostamassa sätkäpuruja ja pari olutta.  Hain masennuslääkkeet apteekista. Istuin keskustassa  olevassa pienessä puistossa, lunta satoi. Käänsin sätkän ja huuhtaisin pillerin alas bissellä. Jossain vaiheessa tuntui että per se jäätyy kiinni penkkiin joten siirryin  lähimpään halpaa kaljaa myyvään räkälään.  Filmi poikki. Heräsin oudosta asunnosta menkkaiset pikkarit jalassa, sänkykin oli veressä kuin olisi neitsyys mennyt.  Olin lisäksi ilman paitaa. Vieressä nukkui joku kundi per se paljaana ja toinen kundi makasi sohvalla,  sillä oli vaatteet. Menin vessaan tunkemaan  paperia pöksyyn ja sillä välin se sohvatyyppi heräsi ja nousi keittämään kahvia, tarjosi minullekin. Join nopeasti mukillisen ja häivyin, en kysellyt mitä olin tehnyt ja kumman kanssa. 

Ulkona katsoin, ettei mikään näytä tutulta. Pysäytin jonkun koiranulkoiluttajan ja kysyin kadunnimeä. Kävi ilmi  että olin puumalassa! Asuin tuolloin vielä mikkelissä. Soitin isälle ja veljelle voisiko jompikumpi tulla hakemaan, veli haki ja haukkui juopoksi. Sanoi että siä olet saa tana 24vuotias, koeta nyt!

Vierailija
1035/1118 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos uudelta vuodelta tarinoita?

Vierailija
1036/1118 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Heräsin puskasta vieraassa kaupungissa ja hiivin läheiseen hotelliin aamupalalle mistä soitettiin poliisit

- Heräsin laivan putkasta käsi murtuneena

- Sammuin baarin vessaan housut nilkoissa ja oksensin sitä ennen käsilaukkuuni

- Lähdin muuttoavuksi  karmeassa krapulassa ja oksensin hissiin (tiesin siitä muutosta enkä aikonut juoda niin paljon)

- Heräsin kissa kainalossa ja silmät umpeen turvonneina sillä olen allerginen, asunto oli oma mutta kissa todellakaan ei

- Kaaduin pyörällä pubiin polkiessa ja ilmeisesti mursin nenäni, pyyhin vain kiroillen  veret  pois naamalta  ja kun pää selvisi aloin katsella, miten nokka onkin noin turvonnut sekä oudosti vinksallaan

- Heitin  nälissäni uuniin pitsan enkä humalaltani tajunnut ottaa muovia pois, kauhea käry ja palovaroitin huusi hoosiannaa

- Löysin vessastani nukkumasta alastoman uusnat sin tai  joku kaljupää se oli suomenleijona tatuoituna selkään, kumpikaan ei muistanut mitään eikä tiennyt oliko pantu

Vierailija
1037/1118 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex muutti pois ja vei koneen jolla oli ajellut hiuksensa ja minäkin pitänyt sivusiilin siistinä. Olin suihkussa muutaman oluen juoneena, lähdössä baariin ja ärsytti ne epäsiisit sivut niin  että otin ihokarvojen ajeluun tarkoitetun höylän ja painoin voimalla päätä vasten. Lopputulos: toisella puolella päätä kalju läikkä ja toisella puolella haavoja. Olin vielä heilunut baarissa sen näköisenä..

Vierailija
1038/1118 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 tai 15, kaverien kanssa kartsalla pää täynnä kaljaa ja jossain vaiheessa hukkasin kaverit. Menin kysymään joltain noin 25v mieheltä  tupakkaa ja tilanne johti siihen, että käveltiin miehen kämpille, juotiin  punkkua ja ja pantiin pitkin asuntoa. Jäin yöksi kun olin niin lärvit etten  pystyssä meinannut pysyä ja kännissä oli se mieskin.

Aamulla  häiskä  kauhuissaan "tota.. miten vanha sää oot"  Pää selvisi ja halusi minut äkkiä hittoon sieltä, vaikka enhän mä mikään enää neitsyt ollut   :D

Vierailija
1039/1118 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin huono viinapää ja otinkin kohtuudella siihen asti, kunnes aloin seurustelemaan alkoholisti eksän kanssa. Silloin todellakin sattui ja tapahtui, eikä hengenlähtö ollut kaukana. Niitä en muistele hyvällä enkä edes pidä hauskana, kun juuri 20 täyttänyt sekoili epämääräisessä porukassa.

Mutta on muutama sellainen moka, joissa henki ei ollut vaarassa ja naurattaa jälkeenpäin. Olin näiden sattumien aikaan sinkkuna.

- Lähdin kävellen kotiin baari-illan jälkeen. Oli todella huono olo, jonka takia mahassa velloi. Kotiin päästyä heitin alushousuja lukuunottamatta kaiken pois, ja eikun laattaamaan. Jossain vaiheessa tuntui lämmin töräisy ja tajusin, että siinä yökkäillessä sulkijalihas oli pettänyt ja paskansin housuun. Tavaraa tuli molemmista päistä, en vain saanut enää pidäteltyä kummastakaan päästä. Aikani itkin, oksensin ja paskoin, jonka jälkeen suihkun ja pikasiivouksen kautta nukkumaan.

- Oltiin parin kaverin kanssa baarissa ja pikkutunneilla tarrattiin yhden kaverin kanssa toistemme hiuksista kiinni ja "tapeltiin" siihen asti että kaaduttiin lattialle. Vasta siinä vaiheessa kysyin "miksi me oikein edes tapellaan?", irrottauduttiin, naurettiin ja ilta jatkui normaalisti. Porukka ympärillä oli vähän hämillään.

- Otin tuhannen päissään exältä suihin niin kauan että oksensin hänen päälleen. Silloinkin itketti häpeän takia, toinen rauhallisesti lohdutteli, laittoi lakanat pesuun ja meni suihkuun.

Nykyään olen absolutisti.

Vierailija
1040/1118 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko takertua näihin kommentteihin, joissa nainen olisi vastuussa omista teoistaan. Kyllä toisellakin osapuolella on vastuu, eikä ole edes yksi eikä kaksi kertaa kun juuri täytettyäni 18 on yritetty humalatilaani käyttää hyväksi. Pahinta on, että kaikki yrittelijät ovat olleet +40 - 50-vuotiaita, varattuja ja vanhempieni tuttavia.

Olen kuitenkin sen verran ollut tajuissani ja järjissään, että olen kieltäytynyt lähtemästä heidän matkaan vaikka melkein väkisin yritetty saattaa baarista pois. Yhdessä tilanteessa taksikuski älysi pitää puoliani, kun ukko änkesi samaan taksiin ja sopersi, että minä kuulemma haluaisin jäädä hänen luokse. Olin siis sammunut taksiin, mutta ennen sammumista saanut kerrottua osoitteeni. Taksikuski saattoi minut kotiovelle. Olen hänelle tuosta ikuisesti kiitollinen.

Kaikkia näitä yhdistää myös se, että on avoimesti suututtu kun "helppo teinip**lu" ei ole irronnut. Vanhemmilleni en ikinä kertonut näistä tilanteista, vaikka olisi pitänyt. On järkyttävää, miten toisen humalaa yritetään härskisti käyttää hyväksi.

Nykyisin noiden ihmisten kanssa välit on ok, mutta en ole pahemmin tekemisissä, vaikka vuosia kulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän