Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
1081/1118 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei juuri ole ystäviä ja lähdin yksin baariin. Tarkoitus oli  juoda pari olutta,mutta jossain teinivuosien nostalgian huumassa tilasin salmarishotteja JA olutta. Varmaan ollut säälittävä näky,viisikymppinen akka kiskoo yksin keskellä päivää shotteja baarin nurkassa..kun joku olisi ollut sanomassa että rauhoitu vähän! mutta sain juoda rauhassa ja kun lähdin kotiin,vedin pyörän kanssa nurin. Talutin pyörää loppumatkan mutta kaaduin  silti matkalla useasti. Vastaan tuli koululaisia jotka nauroivat. Kotona tein silmät harittaen italianpataa ja poltin sen pohjaan. Menin nukkumaan. Aamulla tajusin hukanneeni aurinkolasini ja villatakkini. Mustelmiakin oli.

Vierailija
1082/1118 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikaljalle nilkkapituinen mekko päällä ja crocsit jalassa. Aloitettiin puistosta ja siirryttiin näkötornimäelle. Jossain vaiheessa olin pyörinyt hiekkaista mäkeä alas ja sitten kaatunut nokkospuskaan. Kengätkin katosi.

Aamulla heräsin kaverin lattialta ja joka paikkaan koski. Näytti siltä kuin minua olisi kidutettu,hakattu ja poltettu. Mekko oli revennyt toisesta kyljestä. Kaveri kuorsasi vielä kun menin kuselle ja mikä ihme täällä roikkuu, kortsu! Siinä vaiheessa potkin kaverin ylös että mitähän vitt""ua? Oltiin kuulemma hetki hengailtu jonkun miesporukan seurassa ja olin yhden tyypin kanssa kadonnut hetkeksi..kysyin sekö minut hakkasi ja kaveri alkoi nauraa että etkö oikeasti muista,kun kierit Naisvuorea alas mekko korvissa?

Menin hämmentyneenä röökille ja torkahdin aurinkoon,heräsin kun tulipää tippui rintojen väliin. Joo en ollutkaan vielä tarpeeksi runnottu!

Pummin kaverilta särkylääkkeen  aikomuksena lähteä kotiin,en sitten lähtenyt kun en löytänyt pyörää tai kenkiä! Kaverin mukaan oli tultu taksilla. Kaverin jalka 38 ja minulla 42 niin en voinut lainata siltäkään kenkiä. Pyörää kuitenkin lainasi ja poljin  paljasvarpain kotiin. Onneksi avaimet ja känny sentään olivat tallessa.

Pyöräni löytyi myöhemmin tuhannen solmussa puskasta,kenkiä ei koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1118 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnostani todella vaaleatukkainen, -karvainen ja -ihoinen. Olin ottanut pohjat mukaan kaverini luokse, jossa kuuntelimme musiikkia ja luimme runoja Jenni Haukion koostamasta kirjasta Katso pohjoisen taivasta (kyllä siinä on naapureilla ollut varmaan ihmettelyn aihetta kun parvekkeen ovi oli auki). Jossain vaiheessa huomasimme, että nyt pitää pistää töpinäksi jos haluaa päästä baariin.

Minä meikkasin omien luulojeni mukaan huolelliseti ihoni ja keskityin erityisesti smoky eye-silmämeikin tekoon. Ensimmäisen silmän meikkaaminen pyyhkimisineen oli sellainen koitos, että piti ottaa juomaa. Jotenkin jäimme jumittamaan kaverini vaatevaihtiehtoihin ja tuskastuneena sanoin, että nyt lähdetään.

Juttumme olivat niin sekavia, että taksikuski meinasi jättää moottoritien varteen. Luotti kuitenkin, ettemme oksenna ja vei baarin ovelle. Meillä oli tuuria, että pääsimme sisälle ja samalla kun kävimme pisulla, heitimme illan ensimmäiset laatat. No, se ei menoa haitannut kun keksimme juoda välillä tomaattimehut. 

Kävimme tanssimassa ja olin suunnilleen transsissa lattialla. Kaverini oli ollut jo pitemmän aikaa ihastunut yhteen tyyppiin ja kilahti täysin tuntemattomalle miehelle, joka tuli iskemään häntä huutaen, ettetkö tajua ettet ole minulle se oikea?!? Minä diplomaattisempana menin lohduttamaan miestä ja sanoin, ettei hänessä ole mitään vikaa. Kaverillani on vain outo maku. Mies lähti ilmeisesti loukkaantuneena pois paikalta.

Ikävä kyllä kaverillani jäävät tunteet aina jumittamaan ja hän urputti sitten siitä, ettei se hänen oikeansa ole nyt baarissa kun hänellä on rahaa käydä siellä. Koko maailmankaikkeus oli v-asennossa hänen mielestään. Istuimme suuremmassa pöydässä ja minä tapailin mielessäni tanssilattian hyvää biisiä. Pöytäseurue ei puhunut minulle. Kaverini puhui tai pikemminkin kettuili pöytäseurueelle ja temperamenttisena alkoi kippaamalla lopulta pöytää nurin epämääräistä huutoitkua täysillä päästäen. 

Poke tuli ja sanoi, että neitioletetuilla on nyt aika jättää kuppila rauhaan. Kaverini ei malttanut olla haistattelematta pokelle ja sai kohtuupitkän porttikiellon. Minä pyytelin anteeksi selittäen, että hän on vain ihastunut ja pettynyt.

Pääsimme taksiin ja kaverini kämpille. Siellä älysin katsoa ensimmäistä kertaa itseäni peilistä. Toisessa silmässä oli se töherrys ja toinen silmä oli käsitelty silmämeikinpohjustusaineella ja irtopuuterilla mahdollisimman tasaisen vaaleaksi. Hävetti ja jynssäsin naamani puhtaaksi. Sitten menin kaverini 120-senttiä leveään sänkyyn nukkumaan. Kaverini oli ehtinyt ottaa jotain paahtoleivän päälle laitettavaa Nutellaa ja tunkenut sitä nälissään ääntä kohti ja välillä oli lusikka lipsahtanut pitkin naamaa.

Kun heräsimme ja yritimme parantaa kankkusta niin siinä ei runoja luettu eikä laulettu hyviä biisejä. Olo ei ollut kuin villivarsalla. Molemmilla jäätävä häpeä ja kaveriani hävetti ihastusdraamailu kun kyseessä oli työpaikan ukkomies, jonka kanssa ei tapahtunut sen kummempaa kuin kahvien juominen samassa pöydässä töissä. 

Vaatesovitussotku oli järkyttävä. Samoin myös pöytä oli kuin noen peitossa kun olin kaivanut luomiväripaletista paletin applikaattorilla väriä luomeen. Liityin mielelläni vapaaehtoisesti baarilakkoon ja jatkossa vannoin lukevani runoja vain selvin päin.

Tuli mieleen, että kyllä naisetkin osaavat perzeillä humalassa. Myös me kiltit naiset!

Vierailija
1084/1118 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron jälkeen olin sekaisin,halusin todistaa,kelpaan vielä jollekin. Iskin pubista ison, karvaisen miehen joka pani minua asuntonsa sohvalla perseeseen .Onnuin vessaan,oksensin lavuaariin samalla kun kusin ja  kiipesin ammeeseen nukkumaan. Tyyppi tuli ovesta läpi kun ei päässyt kuselle,heräsin ja livistin. Kävelin sukkasillani kunnes tajusin,kannan kenkiä. Olin yhä humalassa. Perseeseen sattu,vertakin tuli. Tiesin,sairaala olisi oikea paikka mutta hävetti. 

Vierailija
1085/1118 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö lisää kännimokia. 

Vierailija
1086/1118 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joimme ystävänä luona. Hän sanoi laittavansa tekstarin vakiopanolleen että pääsisikö myöhemmin käymään. Vitsillä heitin että panisko se muakin. No ystäväni sitten  meni kysymään asiaa ja mies oli ihan innoissaan. Emme voineet olla ystäväni asunnolla hänen täysi-ikäisen mutta kotona asuvan lapsensa takia, joten homma tehtiin autossa,ladassa. Ukko oli lyhyt hintelä ja kalpea,ei yhtään tyyppiäni mutta ajattelin että antaa nyt hel""tti mennä,onpahan kokeiltu. Mies pani minua takapenkillä  ja  ystäväni tuijotti naama lasissa kiinni. Sitten  vaihdoimme paikkaa,menin puskaan pissalle ja kaaduin persus paljaana nokkopuskaan. Kortsua ei käytetty ja oli kiva kysellä jälkeenpäin ystävältä että oliko tyyppi varmasti puhdas..

Vaikka koetettiin pistää alkoholin piikkiin ja naureskella että sattuuhan tuota,minun ja  ystäväni välit muuttuivat vaikeksi tuon jälkeen ja emme enää juuri tapaa.

Vierailija
1087/1118 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sytytin tupakkaa parvekkeella kynttilästä ja hiukset syttyivät palaamaan,kaveri kirkui ja kaatoi omenasiiderinsä päähäni

- Kaverilla oli syntymäpäivät ja meitä  saapui isompi seurue ravintolaan syömään,tilasin irish coffeen ennen ruokaa ja siiderin ruuan kanssa ja lopulta oli ihan kännissä,varastin jonkun kaverin kaverin,jota en tuntenut lautaselta maistiaisia ja  vitsailin että pitsassa on täytteenä asiakkaat joilla ei ole ollut varaa maksaa

- Exäni asui ennen naapurissani,ihan seinän takana ja minun piti lähteä käymään asunnollani kun keksin säästäväni aikaa jos kiipeän hänen parvekkeeltaan omalle parvekkeelleni,tietysti tipuin. Eka kerros muttei ihan maantasalla,onneksi oli puskat alla ja nahkarotsi päällä

- Läksin serkkuni kanssa yhdelle joka ei jäänyt yhteen ja lopulta hukassa olivat serkku,silmälasit ja suunta,tipuin ojaan  ja päädyin märissä vaatteissani vieraan rivarin grillikatokseen nukkumaan 

- Kerjäsin selvinpäin olevalta poikaystävältä seksiä,vilauttelin tissejä ja  ja annoin ymmärtää että kivaa  on luvassa,sitten sammuin muna suussa

- Esitin poliiseille ilmakitaran soittoa ja poliiseja huvitti kunnes tehostin esitystä nousemalla poliisiauton päälle

- Vetäisin kalsarikännit yksin ja päätin paistaa kalapuikkoja kun hiukoi,palovaroitin herätti vessan lattialta

Vierailija
1088/1118 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa vaatteet ahdistaa ja alan riisua heti,kun saan kotioven  kiinni. Mutta kerran olin jostain syystä alkanut riisua HISSISSÄ, takki löytyi sieltä ja kengät rapusta.

Vierailija
1089/1118 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinen avopuolisoni nukkui kotona 1 v lapsemme kanssa, minä vein klubilta iskemäni jätkän taloyhtiön pyykkituvalle jossa naitiin kaikissa asennoissa ja sitten vielä oksensin hissiin. En ole ylpeä itsestäni mutta olin 19v, liian nuori kotileikkiin. Enhän edes rakastanut lapseni isää mutta luulin että pitää muuttaa yhteen, kun on yhteinen lapsi.

Ei 19v ole liian nuori, vaan sinä olit henkisesti lapsen tasolla ja olet näköjään edelleenkin.

Vierailija
1090/1118 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän  30 v synttärit,joimme hänen luonaan alkoholia ja kuuntelimme musiikkia. Meitä oli 8 ihmistä joista tunsin vain bileiden emännän. Tarjolla oli likööriä,viiniä ja olutta joista join jokaista lajia ja olin lopulta ihan tillintallin.Menin ulos (rivari) kyykkypissalle kun vessa oli varattu, poltin tupakalla hiukseni,kaadoin juomaa lattialle ja tanssin "seksikkäästi" Käärijän tahtiin. Lopulta minut laitettiin taksiin ja lähetettiin kotiin nukkumaan.

Kotona vedin vielä kissaa nyrkillä nenään (vahinko!) ja "raiska sin" aviomieheni joka ei innostunut kun viinanhajuinen nainen herättää ja haluaa seksiä. Aamulla herätessä sekä   mies että kissa nukkuivat sohvalla ja kumpikin katsoi pahasti.

Vierailija
1091/1118 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni  yksin paikalliseen ja koska oli täyttä,istuin jonkun miehen pöytään. Olin kolmekymppinen,mies varmaa  50 ja parta jo harmaantunut.  No jossain vaiheessa kännilasien läpi mies alkoi näyttää Marko Hietalalta ja päädyimme suutelemaan himokkaasti. Mies ehdotti ettå otetaan taksi ja mennään hänen luokseen jatkoille mihin innokkaasti suostuin. Muistan hämärästi että miehellä oli tosi iso ja että se sattui kun rynkytti menemään. Aamulla kun heräsin sattui pilluun ja mahaan,minulla on usein krapulassa vatsa kipeä ja sekaisin. Mies nukkui enkä uskaltanut mennä vessaan että jos herää sillä aikaa,halusin vaan ulos asunnosta.  No kenkiä laittaessa pieraisin ja tuli paskat housuun. Ihanaa oli kävellä kotiin liejut  farkuissa  ja krapulassa kirkkaana kevätaamuna. En uskaltanut edes röökiä polttaa ettei tulisi lisää tavaraa ulos .

Myöhemmin iski sitkeä kusitulehdus joka osoittautui klamydiaksi. Ei oltu vissiin käytetty kondomia 🤨.

Vierailija
1092/1118 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pyysi luokseen,otetaan glögiä ja kuunnellaan joululaulua.  Kun glögltölkkki ja leijonapullo olivat tyhjät,alkoi kumpaakaan poltella baariin lähtö. Äkkiä lisää meikkiä ja kaveri vaihtoi vielä paidan. Juostiin bussiin  ja kaveri veti turvalleen.  Kuski onneksi odotti  kun  kiivettiin kyytiin,kaveri hitaasti ontuen.  Baarissa meille tuli nälkä ja käveltiin torille jossa sellainen kebabvaunu. Lensin selälleni ja hetken oikeasti kuulin jotain vi""n  kuorolaulua kun pääse osui kivetykseen. Nostin hupun päähän ja torilla oli aika hämärää niin kaveri ei nähnyt päätäni kunnolla

Ei haluttu enää ruokaa vaan päätettiin lähteä kotiin. Kaveri maksoi taksin ja kysyi tulenko luokseen (asutaan samalla kadulla)mutta sanoin meneväni kotiin. Aamulla oksensin,huone pyöri ja tukka veressä. Laitoin kaverille viestin että  mulla on vissii  aivotärähdys.  Kaveri vastasi että hänen polvensa on kuin  jalkapallo eikä pysty kävelemään. 

Kaverin veli vei sitten meidät molemmat päivystykseen. 

Vierailija
1093/1118 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kalsarikännit vahingossa,viini on petollinen.. moshasin Käärijän cha cha chaa biisin tahdissa 15v tyttäreni,hänen poikaystävänsä ja poikaystävän kaverin edessä niin että toinen tissi tuli ulos narutopista .Nuoret lähti johonkin ja jätti minut  hillumaan yksin. Aamulla pää ei kääntynyt mihinkään ja julmettu vihlominen niskassa. Tytär katsoi kylmästi, kun menin vaikeroiden kaivamaan särkylääkettä kaapista.

Vierailija
1094/1118 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1095/1118 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai! Mokailkaapa kunnolla niin saadaan ketjuun eloa :D

Vierailija
1096/1118 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut 25 vuotta mutta minulle ei ole koskaan sattunut mitään tällaista. Hurjin juttu on ehkä kun tilasin Alkosta oikein kallista calvadosia ison pullon, ja kännissä menin ja kusin siihen puolityhjänä. Vähän vitutti, kallis pullo.

Juuri muuta ei ole tuhansien kännien aikana sattunut.

Vierailija
1097/1118 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähtenyt baariin "parille", mutta tulin tuhannen humalassa kotiin, ja muistin, että oli ollut tarkoitus varata pesutupavuoro. Suunnistin kellariin varaamaan vuoroa listaan, mutta humalatila oli sen verran vahva, että sammuin sinne. Heräsin aamulla n. klo 7 housut puolitangossa kellarin käytävältä sinne paskantaneena. Kiitin onneani siitä, että kukaan ei yleensä kulje siellä ennen 8 aamulla, hain kotoa siivoustarvikkeita, siivosin jälkeni, ja menin kotiin suihkuun. Sen pesutupavuoron olin kyllä ehtinyt varata.

Vierailija
1098/1118 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Sytytin tupakkaa parvekkeella kynttilästä ja hiukset syttyivät palaamaan,kaveri kirkui ja kaatoi omenasiiderinsä päähäni

- Kaverilla oli syntymäpäivät ja meitä  saapui isompi seurue ravintolaan syömään,tilasin irish coffeen ennen ruokaa ja siiderin ruuan kanssa ja lopulta oli ihan kännissä,varastin jonkun kaverin kaverin,jota en tuntenut lautaselta maistiaisia ja  vitsailin että pitsassa on täytteenä asiakkaat joilla ei ole ollut varaa maksaa

- Exäni asui ennen naapurissani,ihan seinän takana ja minun piti lähteä käymään asunnollani kun keksin säästäväni aikaa jos kiipeän hänen parvekkeeltaan omalle parvekkeelleni,tietysti tipuin. Eka kerros muttei ihan maantasalla,onneksi oli puskat alla ja nahkarotsi päällä

- Läksin serkkuni kanssa yhdelle joka ei jäänyt yhteen ja lopulta hukassa olivat serkku,silmälasit ja suunta,tipuin ojaan  ja päädyin märissä vaatteissani vieraan rivarin grillikatokseen nukkumaan 

- Kerjäsin selvinpäin olevalta poikaystävältä seksiä,vilauttelin tissejä ja ja annoin ymmärtää että kivaa on luvassa,sitten sammuin muna suussa

- Esitin poliiseille ilmakitaran soittoa ja poliiseja huvitti kunnes tehostin esitystä nousemalla poliisiauton päälle

- Vetäisin kalsarikännit yksin ja päätin paistaa kalapuikkoja kun hiukoi,palovaroitin herätti vessan lattialta

Tuo viimeinen kohta ei muuten sitten naurata siinä kohtaa, kun kerrostaloasunnossa haistat savun hajua, ja tajuat jossain olevan tulipalo. Kotioven avatessa rappukäytävä jo täynnä savua, ja toivot ettei jokin alimmista kerroksista ole ilmiliekeissä, että pääset ulos.

Henkilövahinkoja ei tietääkseni onneksi tapahtunut, naapurin keittiökalusteet tuotiin pihalle pahasti palaneina.

Vierailija
1099/1118 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen miesystävä asui rivarissa. Juotiin keskellä päivää laivatuliaisia joita oli saanut kaveriltaan ja naitiin sohvalla,lopputuloksena pyörin pelkkä poncho päällä perse vilkkuen pitkin  pihoja.

Vierailija
1100/1118 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkännit ja noustuani taksista ensin oksensin ja sitten kirjaimellisesti konttasin kotiin luhtitalon toiseen kerrokseen,lyhyt hame nousi korviin ja stringit loisti.

Piha täynnä naapureita nauttimassa kesäisestä alkuilllasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi