Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
1101/1118 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juhannuksena istuin ilkosillani sillan kaiteella ja työnsin dildoa perseeseeni. Silta onneksi kulki pelto-ojan yllä kaukana kaikesta. 

Toisen kerran ajelin innoissani rämällä polkupyörällä pitkin metsäteitä ja juoksinkin siellä paljain jaloin. Jossain vaiheessa makasin pimeällä pellolla. Satoi ja oli kivaa. Selvittyäni hiukan tajusin että on pakko siirtyä sisään mutta olin lukinnut itseni ulos. Vara-avaimia en tilassani löytänyt ja siksi nukuin autotallissa. Aamulla oli kiva herätä hytisten kurkku kipeänä hytisten ja jalat tohjona. 

Vierailija
1102/1118 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinen miesystävä asui rivarissa. Juotiin keskellä päivää laivatuliaisia joita oli saanut kaveriltaan ja naitiin sohvalla,lopputuloksena pyörin pelkkä poncho päällä perse vilkkuen pitkin  pihoja.

Ei pitäisi nauraa mutta jotenkin tuo mielikuva.. XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1118 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran juhannuksena istuin ilkosillani sillan kaiteella ja työnsin dildoa perseeseeni. Silta onneksi kulki pelto-ojan yllä kaukana kaikesta. 

En myöskään keksinyt miten olin keksinyt sinne monta kilometriä joka suuntaan olevalle peltoaukealle kävellä ilkialasti dildoa kantaen. Onneksi ei tullut kyy vastaan. 

Vierailija
1104/1118 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin entisen ukon kanssa luhtitalossa jonka takana oli metsä. Juotiin parvekkeella spritellä lantrattua  kossua ja kaljaa,oli juhannus ja tuntui että kaikki muut ihmiset oli lähteneet johonkin. 

Jossain vaiheessa tuli riitaa en nyt muista mistä ja painelin paljasjaloin,päälläni pelkkä mekko (ja kun sanon pelkkä tarkoitan,ettei minulla ollut alusvaatteita) päällä sinne metsään ajatuksena,että mies tulisi etsimään. Vitut tuli. Heräsin pururadalta kun jonkun koira nuuhki paljasta torttuani ja itikka  inisi korvaan.

Vierailija
1105/1118 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin entisen ukon kanssa luhtitalossa jonka takana oli metsä. Juotiin parvekkeella spritellä lantrattua  kossua ja kaljaa,oli juhannus ja tuntui että kaikki muut ihmiset oli lähteneet johonkin. 

Jossain vaiheessa tuli riitaa en nyt muista mistä ja painelin paljasjaloin,päälläni pelkkä mekko (ja kun sanon pelkkä tarkoitan,ettei minulla ollut alusvaatteita) päällä sinne metsään ajatuksena,että mies tulisi etsimään. Vitut tuli. Heräsin pururadalta kun jonkun koira nuuhki paljasta torttuani ja itikka  inisi korvaan.

Koira haistoi kirjaimellisesti vıtun? 

Vierailija
1106/1118 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kertomuksista ja elämänkokemuksesta tuli mieleen, että moni nainen tekee joutuaan ihan älyttömiä juttuja, mutta selvinpäin ovat siveitä. Miehet tekevät hölmöyksiä selvinpäinkin, alkoholi ei oikeastaan lisää tolloilua kovinkaan paljon. Paitsi ehkä taisteluja toisen miehen kanssa.

Vierailija
1107/1118 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tylsä kaupunkijuhannus. Söin silloin masennuslääkkeitä ja olin juonut muutaman kaljan päälle. Lähdin käppäilemään pikukaupungin autioon keskustaan ja pyysin joltain mieheltä tupakkaan tulta. Lähdettiin yhdessä etsimään auki olevaa pubia ja muistan, että kuljin paljasjaloin ja mies koetti saada laittamaan kengät jalkaan. Pubi löytyi,filmi poikki. Heräsin alasti oudosta kämpästä  ja vieressä nukkui edellisillan mies,tai oletan että oli sama mies vaikka tällä oli pahempi akne kuin olin tajunnut. Naama täynnä kraatereita. Puin äkkiä ettei tyyppi herää,toppi ja hame löytyi sekä laukku muttei kenkiä eikä pikkuhousuja. Kauhea krapula,paljasjaloin ja kommandona ulos ja selvittämään missä päin olen. Juhannus niin bussit ei kulkeneet,onneksi olin"vain" 8km päässä kotoa. Yhden puskapissan ja kahden oksennuksen jälkeen olin kotona,suihkuun ja nukkumaan (tai siis lähinnä tärisemään sänkyyn).

Myöhemmin illalla alkoi ihan järkyttävä  hiivatulehdus eikä mikään apteekki ollut auki. "Kiva" oli ylimmän kerroksen kuumassa kämpässä kärvistellä krapulassa ja hiivatulehduksessa!

Vierailija
1108/1118 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asui vuokralla yksiössä,joka oli rakennettu omakotitalon yhteyteen. Talossa oli iso piha. Kun vuokraaja perheineen lähti sukuloimaan,otettiin kaverin kanssa ilo irti ja bikinit päällä vedettiin siideriä pihalla. Jossain vaiheessa kaveri muisti, että hänellähän on korkkaamaton kossupullo kaapissa ja mehuakin löytyy lanringiksi! 

Heräsin aamulla toinen tissi ulkona  nurmikolta siihen,että  vuokraajan perhe tuijottaa minua. Yksi oli sairastunut ja olivat tulleetkin kotiin. Vuokraisäntä meni koputtamaan kaverin ovelle että tunnetko sinä tämän naisen? ja kaveri syöksyi miehen ohi huuto-oksentamaan nurmelle ennenkuin sai sanottua,että  joo ystäviä ollaan. Kaveri oli herännyt vessasta tamponi  kädessä siihen koputteluun. Kummallakin filmi poikki.

Kaveri sai varoituksen muttei onneksi häätöjä.

Vierailija
1109/1118 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avokin kanssa baarissa. Oli ollut paljon riitaa kun vaimolla mieskavereita ketkä vaan jahtasivat häntä seksi mielessä.

Ilmeisesti päätin kostaa 3promilllen humalassa. Mikä lähti vähän käsistä. Löysin jostain lesbo pariskunnan ja häivytttiin kyseisestä baarista. Avokki jäi sinne. Parin h päästä tultiin samaan baariin. Halailin kuulemma näitä lesboja kun avokki löysi meidät.  Olin vaan sanonut et nää on mun hyviä kavereita..

Ihme kyllä erottiin.

Vierailija
1110/1118 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena,ei ihan teininä enää mutta parikymppisenä juostiin kaverin kanssa junaradan yli. Miula puukengät ja lyhyt kesämekko. Kenkä sinkosi jalasta,vedin turvalleni ja juna oli tulossa. Kaveri kiskoi turvaan. Polvet oli ihan verillä ja nilkka vääntynyt. Pestiin sitten suihkulähteessä miun verisiä polvia ja siitä nilkutin kaverin  tukemana pubiin josta matka jatkui päivystykseen,koska en voinut kävellä. Päivystyksessä kaivelivat soraa ja pikkukiviä ihon alta,sitten passittivat röngeniin. Nilkka oli murtunut.

Vierailija
1111/1118 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli kahdekympin hujakoilla,poikaystävä juuri jättänyt. Menin yksin juomaan kaljaa puistoon. Kolme miestä vinkkasivat että tuu tänne ettei tarvi yksin istua,ikäisiäni jätkiä,ihan kivan oloisia. Heillä oli viinaa ja josain vaiheessa tuli puhetta että lähdetään jatkamaan yhden miehistä luo, hänellä on baarikaappi ja pilveä. Muistan miten kaaduin matkalla pyörällä ja nauroin vaan helvetisti,yksi mies  nosti tarakalle ja käski pitää kiinni. Pyöräni jäi siihen. Aamulla kun sain silmät auki,ryntäsin oksentamaan. Kiipesin jonkun paljaan perseen yli mutten ehtinyt paljon ihmetellä. Sitten tajusin että A. olen ihan oudossa asunnossa ja B. olen alasti. Kaula ja tissit ihan syöty,eikä ollut itikoiden tekosia. Kaksi alastonta miestä joiden välistä olin herännyt,kuorsasi verhon takana alkovissa. Koetin tosi hiljaa etsiä vaatteet  ja pukeutua,halusin hittoon sieltä ennenkuin  miehet heräisivät. En löytänyt farkkujani enkä tosiaan aikonut herättää niitä jätkiä, että "missä mun housut on joten  puin vain alusvaatteet,pitkähkön topin ja sandaalit. Hississä samaan  kyytiin tuli pariskunta jotka katsoi pitkään eikä mikään ihme,olin mustelmilla ilm. pyörällä kaatuilun takia ja kaula täynnä  fritsuja,lisäksi stringiperseeni loisti sieltä helman alta että moi vaan!  Pyörä löytyi tienposkesta,ihme kyllä, enkä joutunut kävelemään kotiin.

Ps. En nähnyt  muuten baarikaappia siinä asunnossa.

Vierailija
1112/1118 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena olin varannut juomaa kahdeksi päiväksi mutta jo aattona otin kuppia aamusta asti ja jossain vaiheessa päivää keksin että juonpa kaiken kerralla. Joo-o.

Eka selvä muistikuva oli yöllä keittiön lattialla kun heräsin tosi huonoon oloon ja yrjö lensi lattialle. En ollut sammunut vaan selvästi päättänyt nukkua siellä koska olin levittänyt pyyhkeen makuualustaksi. Istuin alas keittiön jakkaralle ihmettelemään ja huomasin että paskan haju leyhyy jostain. Olin päästänyt housuuni oksentaessani. 

Siitä sitten vaan siivoamaan vaikka tuskin pystyssä pysyin. Horjuin ulos ja pesin itseni ulosteesta sadevesitynnyrin ääressä. Sisällä moppasin lattialta yrjön mikä onneksi oli pelkkää lientä. Kodin puhdistajaa suihkuttelin.

Sitten nukahdin taas sille pyyhkeelle. Aamulla taas haisi ilmassa paska koska olin heittänyt paskakalsarini yöllä nurkkaan. Ne oli hävitettävä. 🔥

Vierailija
1113/1118 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni oli 30v synttärit,oli alkusyksy ja meitä isompi porukka siellä.Tarjolla oli kotiiviniä,olutta,lonkeroa ja myös tupakkaa vahvempaa poltettavaa. Jossain vaiheessa sanoin että käyn nopeasti yhdellä kaverilla tuossa parin kilometrin päässä. Huomasin pian olevani paljainjaloin mutta se ei haitannut,satoi ja oli kiva fiilis. Matkalla takaisin juhlapaikkaajn huomasin tyhjän leikkipuiston ja sain idean mennä  keinumaan,oli  kiva ja rento fiilis siinä sateen ropinassa. Sammuin.

Heräsin  kun palelsi ja pissatti kamalasti eikä ollut enää niin kivaa. Lisäksi bileporukka oli lähtenyt baariin uskoen,että olin jäänyt sinne kaverille  jonka luona pistäydyin, yöksi. Ikkuna oli kuitenki raollaan ja kiipesin sisään,söin sipsejä ja riisuin märät vaatteet. Menin pyyhe päällä sohvalle  ja nukahdin. Kaveri säikähti helv""tisti kun tuli aamuyöstä kotiin ja löysi minut. Aamulla oli vähemmän kivaa vetää päälle mytyssä olevat,kosteat alushousut ja hame ja toppi. Lisäksi rillini ja  kenkäni olivat hukassa. Rillit löytyivät rastoihin takertuinena tuhannen solmussa ja kengät ulkoa.

Kaikista  oudointa lol kuitenkin syvä haava hartiassa,siihen on tatuoitu siniset pusuhuulet ja sana "Love". Haava,nykyään arpi halkaisee sanan  (Lo/ve).. Mikä minua oli viiltänyt? Koska ystäväni asunto ei ollut veressä,se meinaa että sade oli huuhtonut enimmät veret pois ja haava lakannut vuotamasta eli jotain täytyi tapahtua siellä puistossa?

Vierailija
1114/1118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä jätti ja melkein samaan syssyyn tuli ilmoitus että pitää muuttaa koska asunnot muutetaan omistusasunnoiksi,

Siivosin ja itkin kainalossa litran limsapullo jossa kokista ja rommia.

Heräsin koppivarastosta matkalaukku päänalusena ja matto peittona.

Menkatkin oli alkaneet ja housuissa japaninlippu pyllyssä.

En ollut edes saanut siivottua kunnolla.

Noloa oli  pyytää äiti siivomaan loppuun koska olin "sairastunut".

Vierailija
1115/1118 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnostani todella vaaleatukkainen, -karvainen ja -ihoinen. Olin ottanut pohjat mukaan kaverini luokse, jossa kuuntelimme musiikkia ja luimme runoja Jenni Haukion koostamasta kirjasta Katso pohjoisen taivasta (kyllä siinä on naapureilla ollut varmaan ihmettelyn aihetta kun parvekkeen ovi oli auki). Jossain vaiheessa huomasimme, että nyt pitää pistää töpinäksi jos haluaa päästä baariin.

Minä meikkasin omien luulojeni mukaan huolelliseti ihoni ja keskityin erityisesti smoky eye-silmämeikin tekoon. Ensimmäisen silmän meikkaaminen pyyhkimisineen oli sellainen koitos, että piti ottaa juomaa. Jotenkin jäimme jumittamaan kaverini vaatevaihtiehtoihin ja tuskastuneena sanoin, että nyt lähdetään.

Juttumme olivat niin sekavia, että taksikuski meinasi jättää moottoritien varteen. Luotti kuitenkin, ettemme oksenna ja vei baarin ovelle. Meillä oli tuuria, että pääsimme sisälle ja samalla kun kävimme pisulla, heitimme illan ensimmäiset laa

Kiitos hyvistä nauruista, mainio tarina!

Vierailija
1116/1118 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- Olen löytänyt makkaraperunat käsilaukusta

- Olen löytänyt kaktuksen käsilaukusta

- Olen herännyt vieraan ihmisen huppari päällä

- Olen herännyt vieraan kerrostalon  pyykkituvalta

- Olen herännyt  Turussa kun aloin ryypätä  Lahdessa

- Olen herännyt liikemerkin kanssa samasta sängystä

- Olen herännyt käteen tatuoituna sana "titta",en  tiedä vieläkään onko kyseessä etunimi vai Ruotsinkielen sana  ja miksi olen halunnut sen ranteeseeni

Vierailija
1117/1118 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin umpijäässä oudon taloyhtiön nurmikolta nukkumassa,marraskuu ja vain leudot kelit pelastivat  peleltumalta hengiltä. Farkkutakkini (sellainen karvavuorellinen talvimalli) oli kateissa,mulla oli päällä vaan huppari ja farkut.Ja pipo joka törötti päälaella  kuin joku hiton smurffihattu. Että pipo oli pysynyt matkassa,mutta takki ei! Livahdin rappuun lämmittelemään ja kokoamaan itseäni,vtutti kyllä kun röökit oli kadonneet ja farkkujen takataskussa ollut kännykkä pskana (avaimet oli sentään ketjulla housuissa kiinni).. Lähdin siitä sitten kävelemään ja  kaveri asui lähellä sekä oli onneksi himassa,pääsin siellä vessaan ja sain röökin sekä kahvikupillisen ennenkuin kaverin avokki tuli kotiin ja alkoi riehua,että nyt tuo hullu nrttu ulos!  . Oli vielä näet vähän vihainen yhdestä juoksutatskasta.. sain kaverilta lapaset lainaan ja jatkoin mutsin luo,ei ollut kotona mutta tiesin missä sen vara-avain on niin söin lassea ja lainasin vtun rumaa toppatakkia kotimatkalle. Siitä tuli sitten hirveää nillitystä   myöhemmin, että et sinä voi tulla tänne syömään minun ruokiani! Haloo.olen sun  lapsesi..

Mutta joo,kun heräsin siitä nurmikolta melkein kiinni jäätyneenä ja jälkeenpäin iski jäätävä kusitulehdus tajusin,että nyt rajoittaa menoa ihan aikuisten oikeasti.

Vierailija
1118/1118 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoin mutsin luo,ei ollut kotona mutta tiesin missä sen vara-avain on niin söin lassea ja lainasin vtun rumaa toppatakkia kotimatkalle. Siitä tuli sitten hirveää nillitystä myöhemmin, että et sinä voi tulla tänne syömään minun ruokiani! Haloo.olen sun lapsesi..

Olen äitisi puolella. Ei tietysti ollut edes ensimmäinen kerta. Takinkin veit ja vielä vtun rumaksi sanot. Haloo. Olet kamala. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan