Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?
Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.
-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.
Kommentit (1118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!
Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.
Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.
Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.
Itse en ole juuri tuota grilliviestiä tästä ketjusta pongannut, joten ehkä siksi en osannut tuohon yhdistää. Palstalla sen sijaan on useammassakin ketjussa haukuttu miehiä, kun ovat panneet aikuisia humalaisia naisia. Harvemmin ne miehetkään siellä baarissa kuivin suin on, joten aika turvallista olettaa että useimmissa tapauksissa molemmat on kännissä.
No tuollaisissa tapauksissa molemmilla on ihan samanlainen vastuu. En ymmärrä tuollaista käytöstä. Itse olen törmännyt vain tuohon, että oon joutunut esim baarissa "pelastamaan" kaatokännissä olevia kavereitani miehiltä, jotka eivät itse juuri juo ja vaikuttavat aika selviltä, mutta juottavat naista ja ostavat tälle lisää, ja kun nainen on hyvässä kunnossa niin tahtovat jatkoille. Kaikenlaista tapahtuu yöelämässä, eihän suoranaiset tyrmäystipatkaan varmaan kovin harvinaisia ole, ja moni sellaisen saanut ei välttämättä kehtaa ilmoittaa poliisille juuri sen takia, että kuvittelevat olevansa itse vastuussa juopottelun takia, tai luulevat vain juoneensa ihan liikaa tajuamatta että kyseessä oli tyrmäystipat.
Juuri lauantain näin tytön, joka oli ihan umpikännissä. Siis ihan naamat. Kaksi poikaa kuljetti häntä jonnekin. Osallistuin tapaukseen sen verran, että hommasin taksin ja käskin viedä tytön nukkumaan. Pojat olivat tytön kavereita, tiesivät osoitteenkin mutta vannoin heitä ettei mitään sammuneen panemista. Että olkaa herrasmiehiä. Lupasivat. Ilmeisesti, tai toivottavasti, tälläisen keski-ikäisen äiti-ihmisen auktoriteetti toimii 😂😂
Jos siinä olisi ollut kaksi mustaa miestä tai selvästi jotain setiä, niin olisin soittanut poliisin.
Jos hyvää hyvyyttäni saattaisin kaveria kämpille ja siihen tulisi joku täti-ihminen edes vihjailemaan hyväksikäytöstä tai vastaavasta, niin käskisin kyllä pitämään suunsa kiinni kovinkin sanakääntein. Ihme, että nykyään miehet nähdään raiskaajina ja juvöksikäyttäjinä joka tilanteessa.
Jos tulis tuommoinen täti tuolla tyylillä niin pistäsin vannottamaan ettei vie miehensä rahoja eikä pahoinpitele lapsiaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.
Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.
Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.
Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.
Itse en ole juuri tuota grilliviestiä tästä ketjusta pongannut, joten ehkä siksi en osannut tuohon yhdistää. Palstalla sen sijaan on useammassakin ketjussa haukuttu miehiä, kun ovat panneet aikuisia humalaisia naisia. Harvemmin ne miehetkään siellä baarissa kuivin suin on, joten aika turvallista olettaa että useimmissa tapauksissa molemmat on kännissä.
No tuollaisissa tapauksissa molemmilla on ihan samanlainen vastuu. En ymmärrä tuollaista käytöstä. Itse olen törmännyt vain tuohon, että oon joutunut esim baarissa "pelastamaan" kaatokännissä olevia kavereitani miehiltä, jotka eivät itse juuri juo ja vaikuttavat aika selviltä, mutta juottavat naista ja ostavat tälle lisää, ja kun nainen on hyvässä kunnossa niin tahtovat jatkoille. Kaikenlaista tapahtuu yöelämässä, eihän suoranaiset tyrmäystipatkaan varmaan kovin harvinaisia ole, ja moni sellaisen saanut ei välttämättä kehtaa ilmoittaa poliisille juuri sen takia, että kuvittelevat olevansa itse vastuussa juopottelun takia, tai luulevat vain juoneensa ihan liikaa tajuamatta että kyseessä oli tyrmäystipat.
Juuri lauantain näin tytön, joka oli ihan umpikännissä. Siis ihan naamat. Kaksi poikaa kuljetti häntä jonnekin. Osallistuin tapaukseen sen verran, että hommasin taksin ja käskin viedä tytön nukkumaan. Pojat olivat tytön kavereita, tiesivät osoitteenkin mutta vannoin heitä ettei mitään sammuneen panemista. Että olkaa herrasmiehiä. Lupasivat. Ilmeisesti, tai toivottavasti, tälläisen keski-ikäisen äiti-ihmisen auktoriteetti toimii 😂😂
Jos siinä olisi ollut kaksi mustaa miestä tai selvästi jotain setiä, niin olisin soittanut poliisin.Jos hyvää hyvyyttäni saattaisin kaveria kämpille ja siihen tulisi joku täti-ihminen edes vihjailemaan hyväksikäytöstä tai vastaavasta, niin käskisin kyllä pitämään suunsa kiinni kovinkin sanakääntein. Ihme, että nykyään miehet nähdään raiskaajina ja juvöksikäyttäjinä joka tilanteessa.
Niinpä. Varsinkin tummat. Että tummista olisi heti ilmoittanut poliisille, valkoisten kohdalla kävi vain mielessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä olisi ollut kaksi mustaa miestä tai selvästi jotain setiä, niin olisin soittanut poliisin.Jos hyvää hyvyyttäni saattaisin kaveria kämpille ja siihen tulisi joku täti-ihminen edes vihjailemaan hyväksikäytöstä tai vastaavasta, niin käskisin kyllä pitämään suunsa kiinni kovinkin sanakääntein. Ihme, että nykyään miehet nähdään raiskaajina ja juvöksikäyttäjinä joka tilanteessa.
Niin just
Ähmed
Tapasin ulkona pussikaljotellessa yhden tutun jätkän, itseäni 5v nuoremman. Mentiin jossain vaiheessa minun luo kaveriporukan kanssa nukkumaan, toi tuttu jätkä tuli mukana. Muut valtasivat makuuhuoneeni, jäimme olkkariin. Lopulta hän halusi että vien poikuutensa, ja niin tein keittokomeron kovalla lattialla. Siinä kai siksi, ettei muut kuulisi. Onko tämä moka vai hyvä teko?
Juon todella harvoin, onneksi! Olin yksin kotona ja päätin juoda ja rentoutua. Aamulla heräsin kun olin pissannut alleni ja koittanut laittaa lapseni housut jalkaan, kokoa 100-110cm. Luojan kiitos kukaan ei nähnyt! Hävettää vieläkin vaikka tästä aikaa jo vuosia.
Omaa tyhmyyttä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekunnioitus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jotkut naiset saa jostain tuntemattoman äijän suihinotosta? Minua oksettaa ajatuskin että pitäisi jotain randomia miestä imeä 🤮
Muutama hauskakin juttu tässä keskustelussa on ollut!
Randomi munan imemisestä saan vallan tunteen. Ihana pidellä isoa valtikkaa kädessä ja imutella sitä kunnes se palkitsee sinut kuningas kastikkeellaan.
Ja taudit tarttuvat myös suojaamattomasta suuseksustä, se olisi hyvä pitää mielessä...
Ihan henkkoht oksettaa ajatella, että antaisin suuseksiä tuntemattomalle, olisi suojattua tai ei. Omalle miehelle antaa mielellään ja saa siitä itsekin innostusta, mutta tuntemattoman kanssa... Ehdoton ei.
En itsekään ymmärrä että mitä randomin panemisesta ja suuseksin antamisessa saa, itseänikin oksettaa ja ällöttää, jokainen tyylillään mut itselläni on ainakin sen verran itsekunnioitusta ja oman arvon tuntoa että en todellakaan pane randomeja oli niitä sit 1,10 tai 100
Miten itsekunnioitus liittyy asiaan, vai oletko omaksunut jotkin uskonnolliset seksuaalimoraalikäsitykset, jotka pohjautuvat joihinkin vuosituhansia vanhoihin epäloogisiin päähänpistoihin, eikä niinkään mihinkään tietoon?
Taas joku joka vetää uskonnon mukaan keskusteluun:D oletko yksinkertainen? Puhuinko siitä että olen uskossa? Itsekunnioitusta voi olla vaikkei ole uskossa.
Itsekunnioitus liittyy siten asiaan ettei kukaan nainen joka pitää itseään arvossa paneskele randomeja ukkoja ympäriinsä oli kännissä tai ei. Onneksi olen absolutisti. Eniten säälittää känniset hoipertelijat jotka omaa tyhmyyttään vetää pään täyteen ja nolaavat itsensä julkisesti
Ohis, ja sulle jo vastattiinkin, mutta uskonnostahan tuo sinun näkemyksesi tosiaan kumpuaa, riippumatta siitä, tiedostatko sen itse vai et. Siis se, että naisen arvo laskee ts. hänellä ei ole itsearvostusta jos hän harrastaa yhdenillanjuttuja.
Mitään todellista yhteyttä itsensä arvostamisella ja kasuaalilla seksillä kun ei ole, vaikka patriarkaaliset paimentolaisuskonnot ovatkin tätä näkemystä lobanneet jo vuosisatoja. Ihan vaan naisten seksuaalisuuden rajoittamiseksi.
/66
Kännissä kaverin kanssa pistettiin toisemme yhteen käsiraudoilla. Avain hävisi. Sain ujutettua oman ranteeni irti käsiraudoista mutta kaveri ei joten mentiin jututtamaan kadulla näkyvän poliisiauton jepareita voisivatko he vapauttaa kaverin käsiraudoista. Apua ei tietenkään tullut, naurureaktiota senkin edestä. Lopulta päädyttiin hitsaajan luo ja käsiraudoista vapautuminen olikin astetta kuumottavampi kokemus 😅
Laitetaan miehen moka. Sammuin saunan eteiseen ja heräsin kun joku imi kullia. Lankomieshän se siinä. Potkaisin päähän ja seuraavana aamuna teeskentelin että en muista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan miehen moka. Sammuin saunan eteiseen ja heräsin kun joku imi kullia. Lankomieshän se siinä. Potkaisin päähän ja seuraavana aamuna teeskentelin että en muista mitään.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus vaan on, että kun kaksi miespuolista taluttaa "hyvää hyvyyttään" ihan kännissä oleva naista, niin todennäköisyys hyväksikäyttöön on suuri.
Hirveessä jurrissa lähdin jonkun kundin luo yöksi, kun asui kotiani lähempänä. Jostain syystä havahduin alushoususillani rappukäytävässä aikaisin aamulla. Ei siinä muuta, mutta en tiennyt, mistä asunnosta tai kerroksesta olin tullut. Siinä sitten soittamaan satunnaisesti jonkun ovikelloa. Ystävällinen vanhempi nainen antoi muutaman vinkin asunnoista, joissa asui nuori mies. Löytyihän ne vaatteetkin sitten...
Vierailija kirjoitti:
Hirveessä jurrissa lähdin jonkun kundin luo yöksi, kun asui kotiani lähempänä. Jostain syystä havahduin alushoususillani rappukäytävässä aikaisin aamulla. Ei siinä muuta, mutta en tiennyt, mistä asunnosta tai kerroksesta olin tullut. Siinä sitten soittamaan satunnaisesti jonkun ovikelloa. Ystävällinen vanhempi nainen antoi muutaman vinkin asunnoista, joissa asui nuori mies. Löytyihän ne vaatteetkin sitten...
Toi on paha😂 Olisi sulla rintaliivit vai peittelitkö käsillä rintojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt silloin, jos molemmilla on sama meno. Mutta kuten täälläkin on tullut ilmi, niin joku puolta vanhempi grillimyyjä kyllä hyväksikäyttää nuoren naisen humalatilaa kun lähtee mukaan. Samoin roskiksella ollut mies, jolla oli vaimo raskaana. Useimmat naiset eivät ikipäivänä lähtisi vonkaamaan joltain satunnaiselta känniseltä mieheltä, jos itse olisivat selvänä. Monet miehet taas oikein näkevät tilaisuutensa tulleen, kun joku nainen on kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt silloin, jos molemmilla on sama meno. Mutta kuten täälläkin on tullut ilmi, niin joku puolta vanhempi grillimyyjä kyllä hyväksikäyttää nuoren naisen humalatilaa kun lähtee mukaan. Samoin roskiksella ollut mies, jolla oli vaimo raskaana. Useimmat naiset eivät ikipäivänä lähtisi vonkaamaan joltain satunnaiselta känniseltä mieheltä, jos itse olisivat selvänä. Monet miehet taas oikein näkevät tilaisuutensa tulleen, kun joku nainen on kännissä.
Noinhan se kyllä on. Siksi naisten kannattaa olla tarkkana sen juomisen kanssa, koska tilannetta hyväksi käyttäviä pervoja on joka puolella. Ei tietenkään kaikki miehet, muta kuitenkin.
- pokasin 3 miestä samasta baarista. Kummasti tuli sanomista, kun tajusivat että mulla oli kolme verkkoa vesillä yhtäaikaa.
- menin sänkyyn hyvää-päivää-tuttuni avopuolison kanssa, pidettyäni tälle ensin saarnan siitä, kuinka paske ihminen hän on kun kutsui minut sänkyynsä, vaikka on parisuhteessa.
- lossautin peffanpuristelijaa avarilla naamaan. Vasta myöhemmin kävi mielessä, että sehän olisi voinut lyödä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
- Päädyin harrastamaan seksiä hierojani kanssa. Aikaisemmin olin useammin käynyt tämän ukon vastaanotolla, mutta en koskaan selvinpäin tuntenut mitään vetoa mieheen. Vaihdoin episodin jälkeen hierojaa.
- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.
- Nuorempana festareilla harrastin seksiä saman yön aikana kahden eri miehen kanssa. Toinen oli laiha ja pitkätukkainen, toinen tukevampi ja tatuoitu. En edes pessyt alakertaa näiden välillä.
- Harrastin kännissä seksiä mustan amerikkalaisen miehen kanssa, koska tuiterissa mietin, etten ole aikaisemmin ollut amerikkalaisen kanssa. Tulipahan kokeiltua.
- Kaksi kertaa olen pannut brittiä kännissä ihan vain sen takia, että olen ihastunut brittiaksenttiin. Selvinpäin tuskin olisin lähtenyt hommaan mukaan. Toinen näistä oli vielä baarin vessassa.
- Ällöttävin baaripoka oli varmaan yksi about 60-v. kaljavatsainen mies, jonka kanssa raahauduimme läheiseen metsään paneskelemaan takaapäin. Muistan vieläkin, miten ukon iso pallovatsa puski pakaroiden väliin ja mulla meni polvet ihan verille.
Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V.
Pallovatsa puski pakaroiden väliin 😂😂
Sovimies kirjoitti:
Nyt kun tarkistin niin tuo taitaa juuri ja juuri olla laillisuuden läpäisevällä puolella, mutta millään tavalla sovelista tuo ei ole auktoriteettiaseman ja suuren ikäeron vuoksi, ja taatusti olisi tullut sanomista kiinni jäädessään.
Mutta kun ei jäänyt. Sielläpä siis turhaan kotkotat kollektiivisesta minä myös femukka kostonhimossasi, jota et kykene millään tyydyttämään. >D
Tämä on harvinaisen oksettava ajatusmaailma, että kun ei jää kiinni niin mitä vaan voi tehdä. Yök. -eri
Vierailija kirjoitti:
lestojen raamattupiiri taisi eksyä ketjuun.
Jatketaan kännimokien jakamista ja jätetään valistusjaosto omaan arvoonsa.
Surullista, jos tosiaan nykyään olet "lesta raanattupiiristä", jos et ole innosta soikeana harrastamassa suojaamatonta irtoseksiä.
Jos siinä olisi ollut kaksi mustaa miestä tai selvästi jotain setiä, niin olisin soittanut poliisin.