Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
341/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten. Suoritin pedagogisia opintoja ja tein opetusharjoittelun Tampereen Norssilla ( olen siis mies). Eräänä perjantaina oltiin kaveriporukalla juomassa baarissa, kun kuulen jostain iloista kiljuntaa ja joku kapsahtaa kaulaan roikkumaan. Kyseessä oli kaksi vetämäni kurssin oppilasta, jotka väkisin liittyivät seuraan. Ok, vähän tuntui oudolta, mutta en minä kehdannut/osannut nuoria tyttöjä poiskaan ajaa.

Siinä sitten juotiin porukalla, kaikilla tuntui olevan tosi hyvä fiilis. Tytöt tuntui olevan kiinnostuneita musta ja tulevasta ammatistani, kuulemma mahtavaa nähdä nuoria miehiä opetusalalla. Jossain vaiheessa myös löysin itseni baaritiskiltä pussailemasta yhden tytön kanssa. Onneksi tämän kanssa asiat ei edennyt, koska loppuillasta kuulin toiselta tytöltä hänen olevan alaikäinen. :O

Loppuillasta jutut alkoivat mennä levottomimmiksi, tytöistä toisella ( täysikäinen) oli kuulemma jonkinlainen opettaja-fetissi ja hänen haaveensa oli panna opettajaansa. Noh, kait harjoittelija on sama kuin opettaja eli hän tuli yöksi mun opiskelijakämppään ja pantiin ihan kunnolla aamutunteilla yli tunnin ajan. Halusi, että kerron minkälaisia pervoja rangaistuksia voisin keksiä hänelle jälki-istunnossa ja kuinka laittaisin tuhman tytön aisoihin tiukalla kurilla.

Aamulla olo oli vähän kiusallinen, tällainen 28-v ausku oli juuri pannu 18-v oppilastansa. No, hyvin nopeasti neiti kyllä häipyi, kun vanhemmat oli kuulemma laittanut koko yön viestiä, että missä likka on. :-D eli aika epämukava tilanne kaikin puolin. Eikä tässä vielä kaikki, sillä seuraavalla viikolla jatkui Opetusharjoittelu saman luokan kanssa vielä kolme viikkoa. Molempien tyttöjen ilmeet oli todella kiusalliset maanantaiaamulla ja aivan selvästi olisivat halunneet olla jossain muualla. :-) Noh, onneks siitäkin selvittiin ja opettajaksi valmistuttiin.

Hei, tässä ei ole mitään hauskaa. Miten voit olla niin järjenköyhä, ettet tajua että monet oppilaasi ovat alaikäisiä. Opettajan -koskee myös harjoittelijaa!- on laitointa olla seksisuhteessa oppilaaseensa, etenkin toisella asteella.. Tämä oli oksettava tarina, ja parin kymmenen vuoden päästä tuo pantu tyttö mahdollisesti kirjoittaa itse tänne, että tuli tehtyä tyhmästi, mutta kunpa ope olisi ollut kunnollinen mies eikä ryhtynyt toimeen! Kaikkea ei pidä ottaa, mitä tarjotaan. Idiootti... Jos itse kuulisin tämmöisestä, tekisin ilmoituksen koulun rehtorille ja yliopistolle. Ei ole hauskaa!

Ihme moralisointia? Eikö se nyt olekaan vaan hauskaa jos kaksi täysi-ikäistä yhteisestä halusta panee? Pikku kännisekoilu, ei sen kummempaa.

Kyllä, se on hauskaa jos kaksi aikuista yhteisestä halusta panee.

Se ei ole hauskaa jos puolta vanhempi mies panee oppilastaan. Se on auktoriteettiaseman hyväksikäyttöä, minun käsityksen mukaan laitonta tai vähintään epäsoveliasta. Ihan sama oliko oppilas suostuvainen.

Muutenkin aikuinen mies panemassa teiniä on minun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan hieman vastenmielistä suuren henkisen kypsyyseron vuoksi. Puhumattakaan että mies on auktoriteettiasemassa. Ei ole laillista tai soveliasta jos opettaja, terapeutti, lääkäri tms panee oppilasta/potilasta.

Mikä teini se täysi-ikäinen nuori nainen on?

Vierailija
342/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!

Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.

Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.

Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.

Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.

Itse en ole juuri tuota grilliviestiä tästä ketjusta pongannut, joten ehkä siksi en osannut tuohon yhdistää. Palstalla sen sijaan on useammassakin ketjussa haukuttu miehiä, kun ovat panneet aikuisia humalaisia naisia. Harvemmin ne miehetkään siellä baarissa kuivin suin on, joten aika turvallista olettaa että useimmissa tapauksissa molemmat on kännissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten. Suoritin pedagogisia opintoja ja tein opetusharjoittelun Tampereen Norssilla ( olen siis mies). Eräänä perjantaina oltiin kaveriporukalla juomassa baarissa, kun kuulen jostain iloista kiljuntaa ja joku kapsahtaa kaulaan roikkumaan. Kyseessä oli kaksi vetämäni kurssin oppilasta, jotka väkisin liittyivät seuraan. Ok, vähän tuntui oudolta, mutta en minä kehdannut/osannut nuoria tyttöjä poiskaan ajaa.

Siinä sitten juotiin porukalla, kaikilla tuntui olevan tosi hyvä fiilis. Tytöt tuntui olevan kiinnostuneita musta ja tulevasta ammatistani, kuulemma mahtavaa nähdä nuoria miehiä opetusalalla. Jossain vaiheessa myös löysin itseni baaritiskiltä pussailemasta yhden tytön kanssa. Onneksi tämän kanssa asiat ei edennyt, koska loppuillasta kuulin toiselta tytöltä hänen olevan alaikäinen. :O

Loppuillasta jutut alkoivat mennä levottomimmiksi, tytöistä toisella ( täysikäinen) oli kuulemma jonkinlainen opettaja-fetissi ja hänen haaveensa oli panna opettajaansa. Noh, kait harjoittelija on sama kuin opettaja eli hän tuli yöksi mun opiskelijakämppään ja pantiin ihan kunnolla aamutunteilla yli tunnin ajan. Halusi, että kerron minkälaisia pervoja rangaistuksia voisin keksiä hänelle jälki-istunnossa ja kuinka laittaisin tuhman tytön aisoihin tiukalla kurilla.

Aamulla olo oli vähän kiusallinen, tällainen 28-v ausku oli juuri pannu 18-v oppilastansa. No, hyvin nopeasti neiti kyllä häipyi, kun vanhemmat oli kuulemma laittanut koko yön viestiä, että missä likka on. :-D eli aika epämukava tilanne kaikin puolin. Eikä tässä vielä kaikki, sillä seuraavalla viikolla jatkui Opetusharjoittelu saman luokan kanssa vielä kolme viikkoa. Molempien tyttöjen ilmeet oli todella kiusalliset maanantaiaamulla ja aivan selvästi olisivat halunneet olla jossain muualla. :-) Noh, onneks siitäkin selvittiin ja opettajaksi valmistuttiin.

Hei, tässä ei ole mitään hauskaa. Miten voit olla niin järjenköyhä, ettet tajua että monet oppilaasi ovat alaikäisiä. Opettajan -koskee myös harjoittelijaa!- on laitointa olla seksisuhteessa oppilaaseensa, etenkin toisella asteella.. Tämä oli oksettava tarina, ja parin kymmenen vuoden päästä tuo pantu tyttö mahdollisesti kirjoittaa itse tänne, että tuli tehtyä tyhmästi, mutta kunpa ope olisi ollut kunnollinen mies eikä ryhtynyt toimeen! Kaikkea ei pidä ottaa, mitä tarjotaan. Idiootti... Jos itse kuulisin tämmöisestä, tekisin ilmoituksen koulun rehtorille ja yliopistolle. Ei ole hauskaa!

Ihme moralisointia? Eikö se nyt olekaan vaan hauskaa jos kaksi täysi-ikäistä yhteisestä halusta panee? Pikku kännisekoilu, ei sen kummempaa.

Kyllä, se on hauskaa jos kaksi aikuista yhteisestä halusta panee.

Se ei ole hauskaa jos puolta vanhempi mies panee oppilastaan. Se on auktoriteettiaseman hyväksikäyttöä, minun käsityksen mukaan laitonta tai vähintään epäsoveliasta. Ihan sama oliko oppilas suostuvainen.

Muutenkin aikuinen mies panemassa teiniä on minun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan hieman vastenmielistä suuren henkisen kypsyyseron vuoksi. Puhumattakaan että mies on auktoriteettiasemassa. Ei ole laillista tai soveliasta jos opettaja, terapeutti, lääkäri tms panee oppilasta/potilasta.

Mikä teini se täysi-ikäinen nuori nainen on?

13-19 on kyllä teini. Ja teini-ikä kuvaa tiettyä KEHITYSKAUTTA lapsesta aikuiseksi. Tulee enkun kielestä nineteen, ja teen tarkoittaa teiniä. Suomen lain mukaan täysikä saavutetaan kuitenkin kun ollaan vielä teinejä.

Vierailija
344/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.

...

Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V. 

Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?

Vierailija
345/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel*etti mitä kännihu*ria suomalaiset naiset on!

Jos tässä ketjussa olisi miesten kännimokia, niin ihan varmasti tuo sama kommentti olisi siinäkin. Sehän on naisen vika, jos mies panee sammumispisteessä olevaa naista. Suomalaisessa miehessä ei miesten mielestä ole koskaan mitään vikaa.

Naisella ei sitten ole mitään vastuuta riisuessaan itsensä alasti ja levittäessään jalkansa miehelle.

Juurikin tätä olen aina ihmetellyt, että jos molemmat on aikuisia ja kahden promillen kännissä päättäneet naida keskenään, niin miestä syytetään naisen humalatilan hyväksikäytöstä.

Missä olet nähnyt näin tapahtuvan? Tässä ketjussa on puhuttu noin mm sen vuoksi, että aikuiset selvinpäin olevat grillityöntekijät ovat panneet ilman kumia 16v kaatokännissä olevaa teiniä.

Itse en ole juuri tuota grilliviestiä tästä ketjusta pongannut, joten ehkä siksi en osannut tuohon yhdistää. Palstalla sen sijaan on useammassakin ketjussa haukuttu miehiä, kun ovat panneet aikuisia humalaisia naisia. Harvemmin ne miehetkään siellä baarissa kuivin suin on, joten aika turvallista olettaa että useimmissa tapauksissa molemmat on kännissä. 

No tuollaisissa tapauksissa molemmilla on ihan samanlainen vastuu. En ymmärrä tuollaista käytöstä. Itse olen törmännyt vain tuohon, että oon joutunut esim baarissa "pelastamaan" kaatokännissä olevia kavereitani miehiltä, jotka eivät itse juuri juo ja vaikuttavat aika selviltä, mutta juottavat naista ja ostavat tälle lisää, ja kun nainen on hyvässä kunnossa niin tahtovat jatkoille. Kaikenlaista tapahtuu yöelämässä, eihän suoranaiset tyrmäystipatkaan varmaan kovin harvinaisia ole, ja moni sellaisen saanut ei välttämättä kehtaa ilmoittaa poliisille juuri sen takia, että kuvittelevat olevansa itse vastuussa juopottelun takia, tai luulevat vain juoneensa ihan liikaa tajuamatta että kyseessä oli tyrmäystipat.

Vierailija
346/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä miten nopeasti ihmiset vain päätyvät panemaan jonkun tuntemattoman kanssa. Mitä jos se onkin ihan idiootti tai värkit pesemättä, hyi helvettti.

Ihmiset on kyllä ihme h*r*ja.

Vierailija
347/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme moralisointia ja tuomitsemista tässä ketjussa. Useilla kommentoijilla tapahtumista on kuitenkin vuosikausia aikaa ja osa on jopa lopettanut juomisen, jotten mitä väliä enää tämänhetkisen elämän kannalta? Ihmiset mokaa, erehtyy ja tekee virheitä. Ei teidän tarvitse könnimokailijoiden kanssa naimisiin mennä, jos noin paljon pöyristyttää.

Juuri näin.

Itse olen lopettanut seksin ajat sitten, enkä käy enää baareissakaan. Alkoholia juon kotona, enkä sillonkaan väkeviä, jotka ei mulle sovi (vaikutus ihan erilainen kuin kaljasta tai viinistä).

Turha on minkään kukkahatun motkottaa, jota varmaan on "siveässä" avioliitossaan höylätty miljoona kertaa enemmän kuin minua, jonka seksikokemukset pääasiassa yksittäisiä kännipanoja nuorena olleet, paria lyhyttä suhdetta lukuunottamatta. 

eräs jolle yökkäilty ketjussa

Vierailija
348/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovimies kirjoitti:

Nyt kun tarkistin niin tuo taitaa juuri ja juuri olla laillisuuden läpäisevällä puolella, mutta millään tavalla sovelista tuo ei ole auktoriteettiaseman ja suuren ikäeron vuoksi, ja taatusti olisi tullut sanomista kiinni jäädessään.

Mutta kun ei jäänyt. Sielläpä siis turhaan kotkotat kollektiivisesta minä myös femukka kostonhimossasi, jota et kykene millään tyydyttämään. >D

Eli myönnät itsekin käsittäväsi tuon olevan epäsoveliasta, jos ajatus kiinni jäämisestä kuumottaa?

Mutta olen yllättynyt siitä että tuo ei ole laitonta. Auktoriteettiasema ja henkinen kypsyysero ovat niin ilmiselviä tuollaisessa tapauksessa. Eikö esim lääkäreillä ja terapeutilla tuollainen kuitenkin olisi laitonta? Luulin, että opettajan ammatissa olisi samantapaisia sääntöjä, ainakin toisella asteella.

Minun henkilökohtaisen näkemyksen mukaan Suomen 16v suojaikärajakin on suorastaan sairas. Ei siinä mitään, jos samaa ikätasoa olevat teinit kokeilevat yhdessä seksiä, mutta Fobban sivuilta lainaten: "Uudenvuoden aikoihin eräs nuori tyttö päivitti profiiliinsa jotain tähän suuntaan: ”miksi saan harrastaa 16-vuotiaana seksiä viiskymppisen miehen kanssa, mutta en ostaa tähtisädetikkua”. "

Ei kuumota vaan ainoastaan ärsyttää sinun kaltaiset epätasa-arvoiset, miehiä sortavat ja vainoavat puolesta loukkaantuja äm mät. "18v on täysi lapsi lässynlää". No eipä ollut liian lapsi baarissa viinaa vetämään ja naimapuuhia ehdottelemaan sekä harrastamaan. Vielä kaikenaailman alistus-fantasioiden höystämänä. Ei varmasti ollut eka kerta eikä mikään viaton neitsykkä.

Voi voi. Sinun mielestäsikö naisihminen ei voi olla viaton, jos seksi pyörii mielessä? No sehän kertoo vain sinusta, ei siitä naisihmisestä. Samoin tuo, että käytät sellaisia termejä kuin "ämmmä".

Ihan samaa mieltä olen siitä aikuisesta naisopettajasta, joka hyväksikäytti asemaansa ja muistaakseni 15-17v teinipoikia. Luuletko, että sen ikäiset pojat eivät yleensä olisi innoissaan vanhemmasta naisopettajasta joka kiinnostuu heistä? Varmaan ovat, ja silti vastuu on pelkästään auktoriteettiasemassa olevalla opettajalla, ei keskenkasvuisilla teineillä, vaikka he sen ikäisinä saattavatkin kuvitella olevansa täysivaltaisia ja haluavansa sitä. Eri asia, jos tuon ikäiset panevat keskenään ja kypsyystaso on sama, eikä auktoriteettiasemia ole.

Ohis, mutta kyseessä on aivan eri asia sillä tuossa esimerkissäsi mukana oli alaikäisiä lapsia. Sulla on aika sairas ajatusmaailma, jos ajattelet automaattisesti pojan haluavan seksiä opettajansa kanssa. Alaikäisen ihmisen ja opettajan seksisuhde on väärin vaikka sitä katsoisi miltä kantilta.

Tässä alkuperäisessä tapauksessa oli tosiaan kyse kahdesta aikuisesta ihmisestä.

/66

Maaginen kasvu 17-vuotiaasta 18-vuotiaaksi ei ole mikään kynnys, että 17v ei voi haluta seksiä opettajan kanssa, mutta 18-vuotiaana sitten voi. Se että lain raja menee siinä, ei ole mikään absoluuttinen moraalinen totuus, muille kuin ehkä auktoriteettiuskovaisille. Opettajafantasiat ovat yleisiä teinien keskuudessa. Ne ovat pelkkiä fantasioita, ja on opettajan vastuulla olla käyttämättä asemaansa hyväksi. Samoin on aivan tavanomaista että terapoitava kehittää tunteita ja fantasioita terapeuttia kohtaan, se usein jopa kuuluu asiaan, ja on terapeutin vastuulla olla vastaamatta niihin.

Se ei ole minusta lähtöisin oleva ajatus, että teinipojan oletetaan automaattisesti haluavan seksiä, joten ole hyvä äläkä halveeraa minua. Sen sijaan voit kääntää katseesi kulttuuriimme, josta lähtee se ajatus, että miehen on oltava panokone jo teiniksi kasvettuaan, muuten ei ole mies eikä mikään.

Okei, en ole itse törmännyt moiseen ajatukseen joten oletin sen olevan ihan omaa settiäsi.

On selvää, että mikään kehitys ihmisessä ei tapahdu yhdessä yössä. Ei vaikka täyttäisi sen yön aikana 18-vuotta. Johonkin se raja on kuitenkin vedetty, ja meidän kulttuurissamme ihminen tulee täysi-ikäiseksi täytettyään 18-vuotta. Se, että sinä et mahdollisesti ollut silloin vielä päätäntäkykyinen aikuinen, ei tarkoita että ihmiset olisivat silloin pääsääntöisesti jotenkin vietävissä ja lapsenomaisia.

Täysi-ikäinen ihminen tekee elämässään omat päätöksensä niin seksin kuin kaiken muunkin suhteen, vaikka se kuinka ahdistaisi ketä.

/66

Ei ole kyse vain minun henkilökohtaisesta kokemuksesta teini-iän suhteen, vaan tuolle näkemykselle löytyy ihan biologisetkin perusteet. Ihmisen aivojen on todettu kehittyvän aktiivisimmin 20-25-vuotiaaksi saakka, ja monessa muussa kulttuurissa täysi-ikäisyydeksi onkin määritelty 20-22-vuotta.

Suojaikärajan ollessa meillä 16v, se ei minusta ole kovin kaukana lapsiavioliittojen seksuaalimoraalista, tai siis sen puutteesta. Sen verran epäkypsiä 16-vuotiaat vielä ovat. Ei ehkä ulkoisesti, mutta päänsisäisesti kyllä.

Mene pois ketjua pilaamasta, seksipari josta kilahdit oli 18v ja 28v. Ei mitään epäinhimillistä, ihan normaaleita ikiä molemmat panemiseen. Nuorenahan sitä touhua juuri harrastetaan, ei vanhana raihnaisena.

N45

Minulla on ihan yhtälainen oikeus keskustella täällä kuin sinulla. Ei kaikelle aiheesta hieman sivupolulle eksyville kommenteille voi tehdä omia aloituksia, enkä ymmärrä miksi tuollainen keskustelu olisi automaattisesti "jankkausta". Me lainaamme toisten kommentteja, joten sinähän näet heti mitä kommentti käsittelee, joten miksi et vain voi hypätä tekstin yli, jos asia ei kiinnosta?

Olen samaa mieltä siitä, että nuorena voi halutessaan harrastaa seksiä. Suojaikärajasta ja aikuinen-teini-asetelmasta olenkin sitten perustellusti eri mieltä.

MENKÄÄ NYT HELKKARIIN SIITÄ JANKKAAMASTA

Vierailija
349/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruuden hullutteluja kirjoitti:

Vietin kiltin teini-iän, joten yliopistoon päästyäni annoinkin mennä. Kaikenlaista tapahtui vuosien saatossa, mutta pahin taitaa olla, kun lähdin kolmen miehen kanssa jatkoille. Tietysti halusin tarjota miehille nautintoa ja itselleni "once in a lifetime" -kokemuksen: kolmenkimpan.

Siinä sitä sitten sekstailtiin neljästään ja muistan, että annoin jokaisen laueta sisälleni, kuka mihinkin reikään ja niin monesti kuin vain pystyivät. Lauantaina aamupäivällä vain krapularyyppyä ja kun siellä oli sauna niin homma jatkui taas. Yksi kavereista uupui, joten pyysin soittamaan lisävahvistusta. Sieltä saapuikin kaksi innokasta vanhempaa herrasmiestä, jotka kuuluivat samaan kaveripiiriin. Sama homma jatkui, mutta yksi näistä kuvasi kun kolme pani parastaan. Mielestäni tuntui mahtavalta, mutta en ole nähnyt videota koskaan. Välillä puistattaa ajatus, jos video putkahtaa netin syövereistä esille. Avioliittoni kariutuisi siihen, koska olen ollut tuon kokemuksen jälkeen siveyden sipuli.

Täytyy tunnustaa, että sain ennätysmäärän orgasmeja, mutta sain myös pimppini ja peppuni hiertymille. Luojan kiitos miehet olivat puhtaita enkä saanut mitään sukupuolitautia. Sunnuntaina oli kiire jälkiehkäisypillerille, mutta ilmeisesti toimi mainiosti, koska en tullut raskaaksi. Tunsin itseni aivan hyväksikäytetyksi ihmisroskaksi vaikka humalassa tuntui, että koko maailma haluaa minua ja olen seksikäs pornotähti. Mietin jopa ääneen miesten kanssa amatöörivideoiden kuvaamisen jatkamista, mutta luonnollisesti ajatus pyyhkiytyi yhtä nopeasti kuin humalatila. En voinut käydä baareissa vuosikausiin, jotta en olisi törmännyt näihin miehiin. En ole tavannut ketään tuon jälkeen, mutta tämä puistattaa minua vaikka tapahtuneesta on jo yli kaksikymmentä vuotta.

N44

Tämä taitaa olla jonkun pervo-pena miehen kynästä...

Vierailija
350/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin baari-illan päätteeksi suhteen erittäin komeaan, minua 26 vuotta nuorempaan mieheen, poikani ikäiseen.

Hän iski minut, nuoremmat naiset kävi houkuttelemassa miestä ravintolasalin puolelle, mutta hän vain sitkeästi iski minua pubin puolella. Minun (nais)kaverini kauhistelivat ja yrittivät jarruttaa, taisivat olla vähän kateellisia.

Suhdetta kesti pari vuotta, tapailimme vain luonani, koska en halunnut poikieni tietävän asiaa. Lopulta päätin suhteen, 26 vuotta on kuitenkin 26 vuotta.

Ei paha kännimoka. Meillä oli aina hauskaa yhdessä, seksiä paljon ja mukavaa yhdessä oleilua, laitoimme hyvää ruokaa ja luimme yhdessä hyviä kirjoja. Hän kohteli minua kuin prinsessaa.

Ikävä tuli häntä nyt kun tätä kirjoitan.

Vierailija
351/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä miten nopeasti ihmiset vain päätyvät panemaan jonkun tuntemattoman kanssa. Mitä jos se onkin ihan idiootti tai värkit pesemättä, hyi helvettti.

Ihmiset on kyllä ihme h*r*ja.

Voihan ne värkit nuolla ensin puhtaaksi jos arveluttaa.

Vierailija
352/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jotkut naiset saa jostain tuntemattoman äijän suihinotosta? Minua oksettaa ajatuskin että pitäisi jotain randomia miestä imeä 🤮

Muutama hauskakin juttu tässä keskustelussa on ollut!

Vierailija
353/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman pikkujouluissa vedin kaatokännin jo ennen ruokailua ja oksensin erään ison pomon laukkuun. Minut talutettiin taksiin kun muut vielä söivät.

Vierailija
354/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jotkut naiset saa jostain tuntemattoman äijän suihinotosta? Minua oksettaa ajatuskin että pitäisi jotain randomia miestä imeä 🤮

Randomi munan imemisestä saan vallan tunteen. Ihana pidellä isoa valtikkaa kädessä ja imutella sitä kunnes se palkitsee sinut kuningas kastikkeellaan.

Vierailija
355/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.

...

Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V. 

Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?

Parikymppinen ei ole enää teini, vaan kehityskausi aikuiseksi on käyty kokonaan. Yksilökohtaista onko se tapahtunut 20v, vai 25v. Suurimmalla osalla ei ole enää mitään vastaansanomista suurista ikäeroista aikuisten kesken, ei niistä 40v mies ja 20v nainen-pareista, eikä noista puumista. Molemmat ovat aikuisia, ei teinejä. :)

Vierailija
356/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman porukan kanssa lähdettiin baariin. Pomo mukana myös. Hän kävi juuri hakemassa itselleen oluen ja tuli takaisin pöytään, kun joku kertoi hauskan jutun ja mulla alkoi naurattaa. Olin ottanut pitkän kulauksen omasta drinkistä ja tunsin että se suullinen tulee ulos naurun mukana. Siinä humalassa tuntui paremmalta idealta sylkeä se pomon täyteen tuoppiin kuin omaan vajavaan lasiin. Pomo ei sanonut mitään, katsoi vaan tuoppiaan hetken, nousi ylös ja sanoi "haen uuden".

Vierailija
357/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat siitä yleensä kunilingusta.

Vierailija
358/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 18-vuotta täytettyäni olin kotipaikkakunnalla käymässä ja baarireissuhan siitä tuli. Kamala känni ja könysin pilkun jälkeen äitini luo. Rappukäytävään päästyäni oksensin salmiakkikossua kolmen kerroksen matkan, ja kaikki seinät oli sellaisessa mustassa mönjässä. Tämän jälkeen pääsin eteiseen ja olin sitten hoilannut kovaa ja korkealta Anna Eriksonin -huojuva talo kappaletta.

"Huojuva talo

Äiti kuule minua

Voimat ei riitä

En tiedä mitä tehdä

Huojuva talo

Uskon isä sinua

Kauan on siitä

Kun tiesin mihin mennä"

Onneksi äitini on huumorintajuinen ihminen ja oli sitten käynyt pesemässä rapun seinät kun oli saanut minut "hiljaiseksi" ja nukkumaan. :D

Vierailija
359/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Randomi munan imemisestä saan vallan tunteen. Ihana pidellä isoa valtikkaa kädessä ja imutella sitä kunnes se palkitsee sinut kuningas kastikkeellaan.

Ja taudit tarttuvat myös suojaamattomasta suuseksustä, se olisi hyvä pitää mielessä...

Ihan henkkoht oksettaa ajatella, että antaisin suuseksiä tuntemattomalle, olisi suojattua tai ei. Omalle miehelle antaa mielellään ja saa siitä itsekin innostusta, mutta tuntemattoman kanssa... Ehdoton ei.

Vierailija
360/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ole sen kummempaa kuin nuolla tunti sitten baarista tapaamasi tuntemattoman naisen pesemätöntä pillua. Joudun tunnustamaan että humalassa unohdan varoitukset taudeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi