Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonlopun kunniaksi KÄNNIMOKAT-ketjua tulille. Oksensitko anopin kenkään, suutelitko väärää ihmistä?

Vierailija
10.08.2019 |

Aloitan , heti alkuun korostan sitä että alkoholi ei sovi minulle missään muodossa enkä nykyään enää juo.

-Menin laivan yökerhossa kysymään tummalta mieheltä voimmeko suudella kun "mä en oo enne koskaan suudellut n"""iä", tyyppi ei tajunnut suomea ja lopulta sönkötin vain " kan ai kiss juu?" . Vedettiin sitten kielareita siinä ja mies olisi halunnut minut hyttiinsä.
- Oksensin pussikaljoilla kaverin sipsipussiin. Jossa oli vielä sipsejä.
- Riitelin mieheni kanssa, vedin purkin melatoniinia ja huusin itkien tekeväni itsarin. Tuo olikin sitten viimeinen humalani, 2 vuotta sitten.

Kommentit (1118)

Vierailija
361/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa nuorena, noin 19 vuotiaana ja muutama drinkki vedetty. On todella seksikäs olo.

Istutaan hämnärässä baarissa sivummalla, alan kouria vieressäni istuvan samanikäisen kundikaverini housujen sisältöä, avaan vetoketjun, vastassa jotain kovaa, jatkan hyväilyä. Haluan imeä, katson häntä silmiin sellaisella ilmeellä, että saanko....

Yllättäen huomaan kännisumeiden silmieni läpi, ettei siinä istukaan kundikaverini vaan joku aivan vieras samanikäinen kundi! Ihan hyvän näköinen vieläpä, innoissaan kun vieras tyttö käy kuumana häneen ja nyökkäilee että jatka vaan.

Saan soperreltua kundille että soriii, ja häivyn paikalta, etsimään kundikaveriani joka oli lähtenyt huomaamattani baaritiskille hakemaan meille lisää juotavaa! Sivusilmällä huomaan että se kundi jota hyväilin, sai seurakseen tyttöystävänsä joka oli vihainen kun kundi karannut häneltä.

Noloa!!

Vierailija
362/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyiett kirjoitti:

Hyi että, kun moni nainen vaikka on varattu sortuu kenen tahansa mukaan kännissä ja baarireissulla. Toivottavasti suurimmassa osassa tarinoissa poikaystävä saisi tietää ja heittäisi tuollaiset luntut pihalle. Todella kuvottavaa että vielä kehdataan hyvällä omalla tunnolla jatkaa suhdetta kertomatta koskaan. Ikinä en tekisi noin poikaystävälleni

* Hyi.. Hyi kauhea.. Mutta miehistä jotka esim hyväksikäyttää naapurin naisen humalatilaa ja panee tätä raskaana olevan vaimon odottaessa kotona, heistä en sano mitään.. *

No nyt lähtee taas mopo keulimaan. Jos kyseessä ei ole tiedoton ihminen, humalaisen kanssa sekstailussa ei ole mitään erityistä paheksuttavaa. Itse asiassa se on suorastaan normi, että humala nostaa kiiman ja humalainen haluaa seksiä. Juuri sitä varten pikkujouluissa, laivoilla ja baarijatkoilla tapahtuu.

Toivottavasti kukaan ei uhriudu sillä perusteella, että on juonut alkoholia, estot ovat häipyneet ja on vongannut itselleen hoidon.

En näe mitään moraalista ongelmaa irtoseksissä, mutta jokainen vastaa itse siitä, jos humalassa menee vonkaamaan seksiä. Humala ei ole lieventävä asianhaara missään muussakaan töpeksinnässä. Sammuneen raiskaaminen on täysin eri asia., kuin kiimaisen kännisen kanssa sekstaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten. Suoritin pedagogisia opintoja ja tein opetusharjoittelun Tampereen Norssilla ( olen siis mies). Eräänä perjantaina oltiin kaveriporukalla juomassa baarissa, kun kuulen jostain iloista kiljuntaa ja joku kapsahtaa kaulaan roikkumaan. Kyseessä oli kaksi vetämäni kurssin oppilasta, jotka väkisin liittyivät seuraan. Ok, vähän tuntui oudolta, mutta en minä kehdannut/osannut nuoria tyttöjä poiskaan ajaa.

Siinä sitten juotiin porukalla, kaikilla tuntui olevan tosi hyvä fiilis. Tytöt tuntui olevan kiinnostuneita musta ja tulevasta ammatistani, kuulemma mahtavaa nähdä nuoria miehiä opetusalalla. Jossain vaiheessa myös löysin itseni baaritiskiltä pussailemasta yhden tytön kanssa. Onneksi tämän kanssa asiat ei edennyt, koska loppuillasta kuulin toiselta tytöltä hänen olevan alaikäinen. :O

Loppuillasta jutut alkoivat mennä levottomimmiksi, tytöistä toisella ( täysikäinen) oli kuulemma jonkinlainen opettaja-fetissi ja hänen haaveensa oli panna opettajaansa. Noh, kait harjoittelija on sama kuin opettaja eli hän tuli yöksi mun opiskelijakämppään ja pantiin ihan kunnolla aamutunteilla yli tunnin ajan. Halusi, että kerron minkälaisia pervoja rangaistuksia voisin keksiä hänelle jälki-istunnossa ja kuinka laittaisin tuhman tytön aisoihin tiukalla kurilla.

Aamulla olo oli vähän kiusallinen, tällainen 28-v ausku oli juuri pannu 18-v oppilastansa. No, hyvin nopeasti neiti kyllä häipyi, kun vanhemmat oli kuulemma laittanut koko yön viestiä, että missä likka on. :-D eli aika epämukava tilanne kaikin puolin. Eikä tässä vielä kaikki, sillä seuraavalla viikolla jatkui Opetusharjoittelu saman luokan kanssa vielä kolme viikkoa. Molempien tyttöjen ilmeet oli todella kiusalliset maanantaiaamulla ja aivan selvästi olisivat halunneet olla jossain muualla. :-) Noh, onneks siitäkin selvittiin ja opettajaksi valmistuttiin.

Hei, tässä ei ole mitään hauskaa. Miten voit olla niin järjenköyhä, ettet tajua että monet oppilaasi ovat alaikäisiä. Opettajan -koskee myös harjoittelijaa!- on laitointa olla seksisuhteessa oppilaaseensa, etenkin toisella asteella.. Tämä oli oksettava tarina, ja parin kymmenen vuoden päästä tuo pantu tyttö mahdollisesti kirjoittaa itse tänne, että tuli tehtyä tyhmästi, mutta kunpa ope olisi ollut kunnollinen mies eikä ryhtynyt toimeen! Kaikkea ei pidä ottaa, mitä tarjotaan. Idiootti... Jos itse kuulisin tämmöisestä, tekisin ilmoituksen koulun rehtorille ja yliopistolle. Ei ole hauskaa!

Ihme moralisointia? Eikö se nyt olekaan vaan hauskaa jos kaksi täysi-ikäistä yhteisestä halusta panee? Pikku kännisekoilu, ei sen kummempaa.

Kyllä, se on hauskaa jos kaksi aikuista yhteisestä halusta panee.

Se ei ole hauskaa jos puolta vanhempi mies panee oppilastaan. Se on auktoriteettiaseman hyväksikäyttöä, minun käsityksen mukaan laitonta tai vähintään epäsoveliasta. Ihan sama oliko oppilas suostuvainen.

Muutenkin aikuinen mies panemassa teiniä on minun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan hieman vastenmielistä suuren henkisen kypsyyseron vuoksi. Puhumattakaan että mies on auktoriteettiasemassa. Ei ole laillista tai soveliasta jos opettaja, terapeutti, lääkäri tms panee oppilasta/potilasta.

Mikä teini se täysi-ikäinen nuori nainen on?

19-vuotiaaksi asti ollaan teinejä.

Vierailija
364/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jotkut naiset saa jostain tuntemattoman äijän suihinotosta? Minua oksettaa ajatuskin että pitäisi jotain randomia miestä imeä 🤮

Muutama hauskakin juttu tässä keskustelussa on ollut!

Randomi munan imemisestä saan vallan tunteen. Ihana pidellä isoa valtikkaa kädessä ja imutella sitä kunnes se palkitsee sinut kuningas kastikkeellaan.

Nyt kysyttiin kyllä naisen näkökulmaa asiaan eikä miehen fantasiaa...

Vierailija
365/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noviisi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla jonkun pervo-pena miehen kynästä...

Ei ole pelkoa. Voi voi, kun tietäisit oikeasti millaisia naisia on olemassa. Tuossahan ei ole mitään pahaa vaan vain yksittäisellä juhlimisella mopo karkasi käsistä ja toteutettin fantasia. Monet, kuten todennäisesti sinä, vain haaveilevat fantasioista ja katkeroituvat, kun ne eivät koskaan toteudukaan.

Jos haluat nähdä lennokasta menoa niin tervemenoa Turkkiin, Italiaan tai Ghanaan. Jos talous ei sitä kestä niin tervemenoa laivamatkoille. Näet kyllä sielläkin, että naiset osaavat iloita elämästä ja seksistä. Naisten seksuaalisuus vapautui jo ajat sitten.

Joo, no minä haaveilen ihan vaan tavallisesta intiimistä parisuhdeseksistä rakastamani ihmisen kanssa, enkä mistään ryhmäirstailusta ghanalaisten kanssa. Mutta kukin tyylillään vaan.

Vierailija
366/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jotkut naiset saa jostain tuntemattoman äijän suihinotosta? Minua oksettaa ajatuskin että pitäisi jotain randomia miestä imeä 🤮

Kysy joltain prohvessorilta, mistä kännikiima johtuu. Kyllä tuntuu sillon lutkuttaminen hyvältä, vaikka muuten ei tulis mieleenkään.

Vierailija
367/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

- Päädyin panemaan nuorta parikymppistä poikaa, jolla oli vielä lippalakki päässä koko aktin ajan. Itse olen lähemmäs nelikymppinen.

...

Laitan kohta lisää, kun tulee näitä mieleen. NAINEN 37-V. 

Parikymmppistä lippispäistä poikaa?! Pitäisikö nyt huutaa kehdonryöstöä ja hyväksikäyttöä vai voisiko ihan vaan todeta, että tuskin kumpikaan on ylpeä, mutta ei mikään rikoskaan?

Parikymppinen ei ole enää teini, vaan kehityskausi aikuiseksi on käyty kokonaan. Yksilökohtaista onko se tapahtunut 20v, vai 25v. Suurimmalla osalla ei ole enää mitään vastaansanomista suurista ikäeroista aikuisten kesken, ei niistä 40v mies ja 20v nainen-pareista, eikä noista puumista. Molemmat ovat aikuisia, ei teinejä. :)

Ei ole, aivojen kehittyminen kestää 25 ikävuoteen asti

Vierailija
368/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri 18-vuotta täytettyäni olin kotipaikkakunnalla käymässä ja baarireissuhan siitä tuli. Kamala känni ja könysin pilkun jälkeen äitini luo. Rappukäytävään päästyäni oksensin salmiakkikossua kolmen kerroksen matkan, ja kaikki seinät oli sellaisessa mustassa mönjässä. Tämän jälkeen pääsin eteiseen ja olin sitten hoilannut kovaa ja korkealta Anna Eriksonin -huojuva talo kappaletta.

"Huojuva talo

Äiti kuule minua

Voimat ei riitä

En tiedä mitä tehdä

Huojuva talo

Uskon isä sinua

Kauan on siitä

Kun tiesin mihin mennä"

Onneksi äitini on huumorintajuinen ihminen ja oli sitten käynyt pesemässä rapun seinät kun oli saanut minut "hiljaiseksi" ja nukkumaan. :D

Olenko ainoa jonka oli pakko kuunnella tuo biisi? Nappivalinta kirjoittajan tilaa ajatellen. :D

Vierailija
369/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Randomi munan imemisestä saan vallan tunteen. Ihana pidellä isoa valtikkaa kädessä ja imutella sitä kunnes se palkitsee sinut kuningas kastikkeellaan.

Ja taudit tarttuvat myös suojaamattomasta suuseksustä, se olisi hyvä pitää mielessä...

Ihan henkkoht oksettaa ajatella, että antaisin suuseksiä tuntemattomalle, olisi suojattua tai ei. Omalle miehelle antaa mielellään ja saa siitä itsekin innostusta, mutta tuntemattoman kanssa... Ehdoton ei.

En itsekään ymmärrä että mitä randomin panemisesta ja suuseksin antamisessa saa, itseänikin oksettaa ja ällöttää, jokainen tyylillään mut itselläni on ainakin sen verran itsekunnioitusta ja oman arvon tuntoa että en todellakaan pane randomeja oli niitä sit 1,10 tai 100

Vierailija
370/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyiett kirjoitti:

Hyi että, kun moni nainen vaikka on varattu sortuu kenen tahansa mukaan kännissä ja baarireissulla. Toivottavasti suurimmassa osassa tarinoissa poikaystävä saisi tietää ja heittäisi tuollaiset luntut pihalle. Todella kuvottavaa että vielä kehdataan hyvällä omalla tunnolla jatkaa suhdetta kertomatta koskaan. Ikinä en tekisi noin poikaystävälleni

* Hyi.. Hyi kauhea.. Mutta miehistä jotka esim hyväksikäyttää naapurin naisen humalatilaa ja panee tätä raskaana olevan vaimon odottaessa kotona, heistä en sano mitään.. *

No nyt lähtee taas mopo keulimaan. Jos kyseessä ei ole tiedoton ihminen, humalaisen kanssa sekstailussa ei ole mitään erityistä paheksuttavaa. Itse asiassa se on suorastaan normi, että humala nostaa kiiman ja humalainen haluaa seksiä. Juuri sitä varten pikkujouluissa, laivoilla ja baarijatkoilla tapahtuu.

Toivottavasti kukaan ei uhriudu sillä perusteella, että on juonut alkoholia, estot ovat häipyneet ja on vongannut itselleen hoidon.

En näe mitään moraalista ongelmaa irtoseksissä, mutta jokainen vastaa itse siitä, jos humalassa menee vonkaamaan seksiä. Humala ei ole lieventävä asianhaara missään muussakaan töpeksinnässä. Sammuneen raiskaaminen on täysin eri asia., kuin kiimaisen kännisen kanssa sekstaaminen.

Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta, vai esitätkö vain tyhmää? Pyörävarastossa rommipäissään pannut nainen ei puhunut mitään humalatilan hyväksikäytöstä, hän oli tolpillaan ja halusi sitä. Pettäjämies sen sijaan käytti hyväksi satunnaisen naisen humalatilaa päästäkseen pettämään. Sopivasti vasta kesken aktin mainitsi raskaana olevasta vaimosta. Olisi kohteliasta mainita asiasta ennen seksiä, sillä kaikki naiset eivät halua osallistua pettämiseen. Ja niin, toki pettäminenkään ei ole millään tavalla laitonta. Se on silti useimpien mielestä moraalisesti väärin. Alkuperäisen viestin konteksti oli juurikin pettäminen.

Vierailija
371/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy joltain prohvessorilta, mistä kännikiima johtuu. Kyllä tuntuu sillon lutkuttaminen hyvältä, vaikka muuten ei tulis mieleenkään.

Minulle ei kyllä iske mikään kiima kännissä. Ehkä olen sitten poikkeustapaus. Eihän silloin mikään seksissä edes tunnu miltään kun on kännissä.

Vierailija
372/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin laivalla märästä sängystä. En tiedä kusinko minä alleni vai nainen jonka kanssa olin ahtautuneena samaan pieneen sänkyyn. Petivaatteet oli kyllä vaidettu kun olin poissa hytistä mutta vältin visusti kohtaamasta siivoojaa.

Vierailija
373/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekunnioitus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taudit tarttuvat myös suojaamattomasta suuseksustä, se olisi hyvä pitää mielessä...

Ihan henkkoht oksettaa ajatella, että antaisin suuseksiä tuntemattomalle, olisi suojattua tai ei. Omalle miehelle antaa mielellään ja saa siitä itsekin innostusta, mutta tuntemattoman kanssa... Ehdoton ei.

En itsekään ymmärrä että mitä randomin panemisesta ja suuseksin antamisessa saa, itseänikin oksettaa ja ällöttää, jokainen tyylillään mut itselläni on ainakin sen verran itsekunnioitusta ja oman arvon tuntoa että en todellakaan pane randomeja oli niitä sit 1,10 tai 100

Miten itsekunnioitus liittyy asiaan, vai oletko omaksunut jotkin uskonnolliset seksuaalimoraalikäsitykset, jotka pohjautuvat joihinkin vuosituhansia vanhoihin epäloogisiin päähänpistoihin, eikä niinkään mihinkään tietoon?

Vierailija
374/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle oksentelemaan vaan. Pervo taidat olla kun ketju kiinnostaa vaikka esität niin järkyttynyttä. 

Tämä ei ole valistusketju, jos lukisit nyt vaikka otsikon ensin.

Vierailija
375/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itsekunnioitus liittyy asiaan, vai oletko omaksunut jotkin uskonnolliset seksuaalimoraalikäsitykset, jotka pohjautuvat joihinkin vuosituhansia vanhoihin epäloogisiin päähänpistoihin, eikä niinkään mihinkään tietoon?

Taas joku joka vetää uskonnon mukaan keskusteluun:D oletko yksinkertainen? Puhuinko siitä että olen uskossa? Itsekunnioitusta voi olla vaikkei ole uskossa.

Itsekunnioitus liittyy siten asiaan ettei kukaan nainen joka pitää itseään arvossa paneskele randomeja ukkoja ympäriinsä oli kännissä tai ei. Onneksi olen absolutisti. Eniten säälittää känniset hoipertelijat jotka omaa tyhmyyttään vetää pään täyteen ja nolaavat itsensä julkisesti

Vierailija
376/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kyllä iske mikään kiima kännissä. Ehkä olen sitten poikkeustapaus. Eihän silloin mikään seksissä edes tunnu miltään kun on kännissä.

Sepä mielenkiintosta, minulle iskee ja aika monelle muulle, kuten ketjustakin voi päätellä.

Selvinpäin en seksiä edes ajattele.

Vierailija
377/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestojen raamattupiiri taisi eksyä ketjuun.

Jatketaan kännimokien jakamista ja jätetään valistusjaosto omaan arvoonsa.

Vierailija
378/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskassa kävin kusemassa asvaltille bajamajan sijaan. Afrikkalainen mies näki kyykkypissaukseni todeten englanniksi että haluaa panna minua isoon perseeseeni ja tarttui käteeni taluttaakseen minua pusikkoon. Sain riuhtaistua käteni irti otteesta ja notkuin pari varttia järjestyksenvalvojan vieressä yrittäen puhelimitse tavoittaa kadonnutta kaveriani samalla kun ahdistelija vilkutteli minulle pusikon kätköistä

😂😂😂😂

Vierailija
379/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää.

Paras oli ehkä se, että baari-illan jälkeen heräsin solukämpästä omasta sängystä yksin. Alasti. Vaatteita ei löytynyt mistään. Etsiskelin aikani, mut luovutin ja hankkiuduin kauppaan. Kun avasin oven rappukäytävään, löysin alusvaatteeni. Asuin kolmannessa kerroksessa ja olin ryhtynyt riisumaan jo alaovella ja heitellyt ne pitkin rappua. Oon lähtenyt kaverin kans jatkoille 80 kilpaan päähän keskelle ei-mitään. Siellä oli kiva seuraavana aamuna yrittää kinuta kyytiä kirkolle hoidon vanhemmilta...

Nykyisin ei enää pysty ottamaan oikeastaan ollenkaan, kun jalat lähtee heti alta. Ei nuorena ollut tämmöistä vaivaa.

Vierailija
380/1118 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tyhmyyttä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku joka vetää uskonnon mukaan keskusteluun:D oletko yksinkertainen? Puhuinko siitä että olen uskossa? Itsekunnioitusta voi olla vaikkei ole uskossa.

Itsekunnioitus liittyy siten asiaan ettei kukaan nainen joka pitää itseään arvossa paneskele randomeja ukkoja ympäriinsä oli kännissä tai ei. Onneksi olen absolutisti. Eniten säälittää känniset hoipertelijat jotka omaa tyhmyyttään vetää pään täyteen ja nolaavat itsensä julkisesti

Kysyin asiallisen ja ihan kohteliaasti asetellun kysymyksen. Miksi koet tarvetta ajatella minut yksinkertaiseksi?

Otin uskonnon esille siksi, että se oli ainoa nopeasti mieleeni tuleva asia, mihin tuollainen epälooginen itsetunnon liittäminen seksin harrastamiseen voisi mielestäni perustua. Se on myös yleisin, sillä uskonto on vaikuttanut niin suuresti suomalaiseenkin kulttuuriin.

Miksi hyvän itsetunnon omaava nainen ei sitten mielestäsi voisi harrastaa irtosuhteita? Minusta "No kun ei vaan voi." ei ole mikään järkevä perustelu.

Jos et ole uskonnollinen, saanko esittää toisen arvauksen? Oletko muuten vain ilman uskonnon näkyvää vaikutusta altistunut patriarkaaliselle ajattelulle, jonka mukaan naisen arvo on kiinni lähinnä hänen seksuaalisesta aktiivisuudesta, tai pikemminkin sen puutteesta? Asia tuli mieleen varsinkin, kun mainitset erikseen vain naiset. Ymmärräthän että se on kuitenkin pelkkää ideologiaa, eikä sillä ole mitään tekemistä aidosti hyvän itsetunnon kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi