Järkkärin kommentti kun imetin S-marketin eteisaulassa
”Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.” Voi v**** sanon minä!
Kommentit (386)
Provosoit käytökselläsi ihmisiltä reaktioita ja sit loukkaannut kun joku asiasta huomautti?
Vierailija kirjoitti:
Se harso on edelleen halpaa. Kenelläkään ei ole oikeutta vauvankaan varjolla heittää omaa tissiä toisten feissiin. On meinaan epämiellyttävä näky, vaikka itse jossain äiti-pilvessä eläisikin.
Missä aloittaja on kertonut imettäneensä rinnat paljaina? Lopettakaa tuo harson hokeminen. Vaatteilla on täysin mahdollista peittää rinnat.
Miten muuten on, jos jollakulla on avonainen kaula-aukko, suositteletteko senkin peittämistä harsolla? Ihan mielenkiinnosta tämä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettämistä ei ole kielletty missään laissa, joten teepä ilmoitus järkkärin esimiehelle.
Sehän vain kysyi, että voiko tuon tehdä jossain muualla. Siihen voi niin halutessaan vastata "en voi". Ihan naurettavaa aina valittaa esimiehille ja milloin kellekin. Eihän se edes pyytänyt tai varsinkaan käskenyt siirtymään. Vähästä ihmiset vetää hirveetä herneet nenään.
Pelkästään tuollainen kommentointi on asiatonta. Mitään laitonta tai häiritsevää ei tapahtunut, joten ihan turha kommentti. Loppujen lopuksi syy on esimiehen, sillä hän ei ole perehdyttänyt järkkäriä tarpeeksi.
Kun lukee viestejä tältä palstalla niin väkisin tulee mieleen kuinka moni kärsii mielenterveyden ongelmista, persoonallisuushäiriöistä, vihanhallintaongelmista ym. Eli oikeassa oot kyllä että tällä palstalla on osa kyllä ihan daijua porukkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Provosoit käytökselläsi ihmisiltä reaktioita ja sit loukkaannut kun joku asiasta huomautti?
Imettäminen on vauvan ruokkimista. Jos provosoidut siitä, kannattaa käydä puhumassa ammattiauttajan kanssa patoutumistasi. Jos sinulla ei ole esim. työterveyshuollon kautta mahdollisuutta tällaiseen, terveyskeskukset tarjoavat yleensä mielenterveyshoitajia, joiden vastaanotolla käyminen on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se harso on edelleen halpaa. Kenelläkään ei ole oikeutta vauvankaan varjolla heittää omaa tissiä toisten feissiin. On meinaan epämiellyttävä näky, vaikka itse jossain äiti-pilvessä eläisikin.
Onko jossain sanottu, että harsoa tms. ei käytetty?
Tee ap valitus järkkärin esimiehelle.
Voi nyyh, tästäkin nyt pitää valitusta lähteä tekemään. Ihmiset ovat nykyään niin hiton herkkänahkaisia, kaikesta loukkaannutaan ja ollaan valitusta tekemässä. Mitä jos vain antaisi olla, jos joku inisee asiasta? Elämä helpottuu kummasti kun ei vedä hernettä nenään ihan joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin kiire ettet voinut mennä lähimpään vessaan?
Syötkö sä vessassa?
Trollihan sä kai olet, mutta vauvan ruokkiminen on hieman eri asia kuin aikuisen ihmisen ruokailutilanne.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta sanoisitko, että vauvat ovat toisen luokan kansalaisia, joilla ei ole ihan samoja oikeuksia kuin muilla ihmisillä, ja sen takia heidän syömisensäkään ei ole ihan samanarvoista kuin muiden?
Eivät ole mitään toisen luokan kansalaisia, mutta onhan se nyt ihan normaalia että vauvaa ruokitaan vaikkapa siellä lastenhoitohuoneessa tai vessassa. Useinko näet vauvan syövän kuten aikuinen, haarukalla ja veitsellä, itsenäisesti? Sitä minäkin.
Ei ole normaalia, että jonkun ikäinen ihminen ruokitaan vessassa. Jos se sinusta tuntuu hyvältä idealta, mene itse syömään vessaan.
Sellaisia lastenhoitohuoneita, jossa on varta vasten tila imettämiseen, en ole pikkulapsiaikanani nähnyt kuin muutaman, eikä yksikään niistä ole sijainnut marketissa.
Se, että vauva ei syö veitsellä ja haarukalla, ei tarkoita sitä, että vauvan ruokailupaikka olisi vessa. Argumenttisi on todella lapsellinen eikä perustu mihinkään.
Väität siis, että se vauva muistaa lopunikäänsä, että häntä ruokittiin siellä vessassa? Kas kummaa kun en itse muista siitä ajasta mitään kun olin tissiruokinnassa eikä mitään traumoja jäänyt siitä, että minua ruokittiin siellä vessassakin.
Eli muistihäiriöistä vanhustakin voi kohdella miten haluaa, ihmisarvo häviää jos ihminen ei itse muista, alettasko syöttää vanhuksia vessassa sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sä vessassa?
Trollihan sä kai olet, mutta vauvan ruokkiminen on hieman eri asia kuin aikuisen ihmisen ruokailutilanne.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta sanoisitko, että vauvat ovat toisen luokan kansalaisia, joilla ei ole ihan samoja oikeuksia kuin muilla ihmisillä, ja sen takia heidän syömisensäkään ei ole ihan samanarvoista kuin muiden?
Eivät ole mitään toisen luokan kansalaisia, mutta onhan se nyt ihan normaalia että vauvaa ruokitaan vaikkapa siellä lastenhoitohuoneessa tai vessassa. Useinko näet vauvan syövän kuten aikuinen, haarukalla ja veitsellä, itsenäisesti? Sitä minäkin.
Näin läskin miehen syövän hampurilaista ilman veistä ja haarukkaa. Olisinko voinut pyytää häntä siirtymään vessaan syömään?
Olet niin kovin hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sä vessassa?
Ei ole normaalia, että jonkun ikäinen ihminen ruokitaan vessassa. Jos se sinusta tuntuu hyvältä idealta, mene itse syömään vessaan.
Sellaisia lastenhoitohuoneita, jossa on varta vasten tila imettämiseen, en ole pikkulapsiaikanani nähnyt kuin muutaman, eikä yksikään niistä ole sijainnut marketissa.
Se, että vauva ei syö veitsellä ja haarukalla, ei tarkoita sitä, että vauvan ruokailupaikka olisi vessa. Argumenttisi on todella lapsellinen eikä perustu mihinkään.
Väität siis, että se vauva muistaa lopunikäänsä, että häntä ruokittiin siellä vessassa? Kas kummaa kun en itse muista siitä ajasta mitään kun olin tissiruokinnassa eikä mitään traumoja jäänyt siitä, että minua ruokittiin siellä vessassakin.
En tiedä, miten tämän voisi sanoa niin, että sinäkin ymmärrät, mutta vessassa käydään pissaamassa ja kakkaamassa. Se ei ole ruokailuun tarkoitettu paikka. Jos sinä haluat syödä vessassa, voit toki niin halutessasi tehdä, mutta aikamoista jankkaamista suositella sitä muille viesti toisensa perään.
Onhan iltapäivälehdille jo soitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sä vessassa?
Eli muistihäiriöistä vanhustakin voi kohdella miten haluaa, ihmisarvo häviää jos ihminen ei itse muista, alettasko syöttää vanhuksia vessassa sitten?
Miten se tarkalleen ottaen vähentää ihmisarvoa, että vauva ruokitaan vaikkapa siellä vessassa? Selitä, koska en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä aloittaja on kertonut imettäneensä rinnat paljaina? Lopettakaa tuo harson hokeminen. Vaatteilla on täysin mahdollista peittää rinnat.
Miten muuten on, jos jollakulla on avonainen kaula-aukko, suositteletteko senkin peittämistä harsolla? Ihan mielenkiinnosta tämä kysymys.
Tämä olisi tärkeä asia mainita aloituksessa. Täytyy olla jotenkin ainakin semi-urpo että avaa keskustelun kertomatta oleellisia faktoja. Urpoa on. Vauvalla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sä vessassa?
Näin läskin miehen syövän hampurilaista ilman veistä ja haarukkaa. Olisinko voinut pyytää häntä siirtymään vessaan syömään?
Olet niin kovin hauska!
Ai oletko sitä mieltä, että tuohon veitsellä ja haarukalla argumentointiin pitäisi vastata jollain muulla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettäminen on vauvan ruokkimista. Jos provosoidut siitä, kannattaa käydä puhumassa ammattiauttajan kanssa patoutumistasi. Jos sinulla ei ole esim. työterveyshuollon kautta mahdollisuutta tällaiseen, terveyskeskukset tarjoavat yleensä mielenterveyshoitajia, joiden vastaanotolla käyminen on ilmaista.
Mulle ihan sama missä wt mammat imettää seksijätteitään, mutta tässä tapauksessa taas paistoi kilometrin päähän että mamman piti imettää kaupan näkyvimmällä paikalla koska VOIN
Miten ois tuttipullo julkisilla paikoilla?!! Jos onnistui minunlaiselta tumpeloäidiltäkin, onnistunee supermammaltakin joka pystyy imettämään s-marketin eteisaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi tärkeä asia mainita aloituksessa. Täytyy olla jotenkin ainakin semi-urpo että avaa keskustelun kertomatta oleellisia faktoja. Urpoa on. Vauvalla tai ilman.
Siis mikä olisi syytä mainita avauksessa? Että suosittelee avonaisen kaula-aukon peittämistä harsolla vai?
Miten voi imetys ketään häiritä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sä vessassa?
Ei ole normaalia imettää S-marketin aulassa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Miten ois tuttipullo julkisilla paikoilla?!! Jos onnistui minunlaiselta tumpeloäidiltäkin, onnistunee supermammaltakin joka pystyy imettämään s-marketin eteisaulassa.
Miten olisi se, että ihmiset saavat ruokkia vauvansa ihan siten kuin itse parhaaksi näkevät? Mä en usko, että näin kommentoivat yleensä ovat imettäneitä äitejä, koska imettänyt äiti tietää yleensä nämä seikat:
- imetetty vauva ei yleensä huoli pulloa äidiltään
- jos imettää ja joku imetyskerta korvataan pullolla, se maito jää sinne rintoihin. Tämä tarkoittaa sitä, että se pitää saada sieltä poiskin jollain tavalla, tai seurauksena on ylivuoto tai pahimmassa tapauksessa tiehyttukos, tai jopa rintatulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaupoissa on penkkejä vain sisääntuloissa. Miksei siellä tarjota penkkiä hieman sivummalla? Tätä voisi ehdottaa kaupoille, ettei sitten tarvitsis aiheuttaa pahennusta.
Itsekin olen monesti imettänyt kaupan eteisessä. Välillä on tullut mummoja siihen pällistelemään, ei onneksi muuta. Vaikka kyllähän se imetys siinä keskeytyy, kun muksu pällistelee tökkiviä sormia.
Edelleenkin useassa paikassa on olemassa lastenhoitohuone tuota toimenpidettä varten. Tai voisit vaikka siirtyä autoon.
S-marketeissa ei ole edes tavallisia veskejä. Saati Alepoissa jne.
Kenen autoon mä siirtyisin? Tuskin tykkäisit siitäkään, kun siellä tuntematon tyyppi imettelis.