Järkkärin kommentti kun imetin S-marketin eteisaulassa
”Eikö tota voisi hoitaa jossain muualla.” Voi v**** sanon minä!
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Kun itse imetän, niin rintaa ei näy juuri ollenkaan. Nykyään kun on sellainen ihmeellisyys kuin imetysvaatteet keksitty. Enemmän rintaa näkyy ihan muilla...
Kiva. Viimeksi näin paljaan tissin Suokin lautan autokannella O.o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse imetän, niin rintaa ei näy juuri ollenkaan. Nykyään kun on sellainen ihmeellisyys kuin imetysvaatteet keksitty. Enemmän rintaa näkyy ihan muilla...
Kiva. Viimeksi näin paljaan tissin Suokin lautan autokannella O.o
Imettämässä oli siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin kiire ettet voinut mennä lähimpään vessaan?
Syötkö sä vessassa?
Syötkö sä marketin eteisessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sä vessassa?
Miksi pitää syödä kaupan aulassa? Vai onko sallittua, että vedän eväsleivät esiin ja kaatelen kahvia termarista siinä kaupan aulassa? Luulenpa että vartija tulisi siitäkin huomauttamaan. Ja mä sentään söisin rinnat peitettynä, enkä pitäisi sellaista lussutusääntä kuin imetyksestä tulee.
Kauppa itse myy take away-kahvia ja otan sen kaveriksi pullankin usein. Missä se kuuluu juoda? Kadulla tuulessa ja paisteessa? Ei kukaan ole koskaan kieltänyt enkä ole edes ajatellut, että sitä ei saisi siinä juoda. Taidanpa huomenna kysyä onko kahvin juominen tuulikaapissa kielletty vai pitääkö mennä vessaan.
Osaatko vierasta kieltä edes sen verran, että ymmärrät mitä "take away" tarkoittaa? Tarkoittaako se sinusta, että juo tässä?
Onko tää idiotismi rantautumassa Suomeenkin sieltä rapakon takaa? Taistelkaa vaan vastaan, imettäkää just siellä missä se aiheuttaa mahdollisimman paljon kipua anaa*lissa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sä vessassa?
Miksi pitää syödä kaupan aulassa? Vai onko sallittua, että vedän eväsleivät esiin ja kaatelen kahvia termarista siinä kaupan aulassa? Luulenpa että vartija tulisi siitäkin huomauttamaan. Ja mä sentään söisin rinnat peitettynä, enkä pitäisi sellaista lussutusääntä kuin imetyksestä tulee.
Kauppa itse myy take away-kahvia ja otan sen kaveriksi pullankin usein. Missä se kuuluu juoda? Kadulla tuulessa ja paisteessa? Ei kukaan ole koskaan kieltänyt enkä ole edes ajatellut, että sitä ei saisi siinä juoda. Taidanpa huomenna kysyä onko kahvin juominen tuulikaapissa kielletty vai pitääkö mennä vessaan.
Osaatko vierasta kieltä edes sen verran, että ymmärrät mitä "take away" tarkoittaa? Tarkoittaako se sinusta, että juo tässä?
No missä sen awayn raja menee? Ite aattelis, että kun kassan kautta kulkee sen kahvin kanssa niin sit saa ryystää esim. jossain penkillä joita voi olla vaikkapa tuulikaapissa. Ei kait sitä tarvi mihinkään kilsan päähän roudata ennen kuin saa aloittaa?
bw kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö sä vessassa?
No missä sen awayn raja menee? Ite aattelis, että kun kassan kautta kulkee sen kahvin kanssa niin sit saa ryystää esim. jossain penkillä joita voi olla vaikkapa tuulikaapissa. Ei kait sitä tarvi mihinkään kilsan päähän roudata ennen kuin saa aloittaa?
Yleensä se ajatellaan niin että sitä hörpitään kulkiessa tai autossa tms. eikä tarvitse jököttää penkillä kaupan tuulikaapissa. Mutta kuka mitenkin. Enkä sinä et kykene tekemään kahta asiaa yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että menit ihan sinne, missä kulkee paljon ihmisiä edestakaisin?
Kamalaa, jos ne ihmiset näkisivät miten pientä luonnollisimmin ruokitaan. En pystyisi nukkumaan nähtyäni sellaisen järkyttävän näyn! Tai sitten ei toisten ruokailut ja rinnat kiinnosta paskaakaan ja kävelen vaan ohi - tuskin edes huomaan kun ei voisi toisten imetykset vähempää kiinnostaa...
Miten se on edelleen monelle niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät halua kauppareissullaan, ravintolassa tai muualla julkisilla paikoilla nähdä vieraan naisen rintoja ja vauvaa niitä imemässä? On erikseen tiloja vauvanhoitoa varten, olkaa hyvät ja siirtykää sivummalle hoitamaan homma eikä siihen kaikkien silmien alle.
Mä en haluaisi nähdä moniakaan asioita mitä kuitenkin näen, jos menen itse julkiselle paikalle. En valita, ei ole vain minun maailmani ja kaikki ei pyöri halujeni ympärillä. Etenkään pienten ruokkiminen, imetysällöksymiseni ei mene heidän edelleen, joten en koe tarpeelliseksi katsella imetyksiä ja jätän heidät rauhaan.
Ei kaikki tietenkään pyöri vain "minun" ympärilläni, mutta sehän siinä juuri onkin, että kun useampi tajuaisi ajatella noin. Ihmiset voisivat enemmän ajatella muitakin kuin vain itseään, niin kuin tässäkin asiassa. Ei ole tosiaankaan iso vaiva siirtyä vähän sivummalle ruokkimaan sitä vauvaansa, miksi se on siis silti pakko tehdä siinä kaikkien silmien alla? Huomionhakuisuutta? Itsekkyyttä? Ehkä molempia.
Marketissa ei välttämättä löydy äkkiseltään rauhallisempaa imjettämispaikkaa. Olisiko pitönyt mennä WC-pytyn päälle pöpöjen joukkoon? Varsinkin jos äidillä on mukana yksi tai useampia isompia lapsia, niin ei voi lähteä lauman kanssa kuljeksimaan edes takaisin. Fiksu ohikulkija ei jää tölläämään, vaan hymyilee ystävällisesti ja katsoo sitten toisaalle/jatkaa matkaansa.
Fiksu mamma ei ala ruokkimaan tuulikaapissa.
Miksi ihmisten pitää edes katsoa toisaalle? Kamera esiin kun kerran haluaa tehdä siitä julkisen spektaakkelin.
Katsokaa minua, olen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella luonnollisella on oma paikkansa. Vauvan syöttäminen on luonnollista missä vain. Seksin harrastaminen tietenkin kotioloissa ja vessajutut wc:ssä. Kummallista, että ollaan vieraannuttu niin kauas siitä mikä rintojen tarkoitus on. Niillä ruokitaan vauvaa ja siitä on aivan turha pahoittaa mieltään. Jos häiritsee niin oman pään voi kääntää pois. Ei ole pakko tuijottaa.
Maitorauhasten tarkoitus on ruokkia vauvaa. Se että niiden ympärillä on pullea rasvakerros, ei ole maidon erittymiselle välttämätöntä, vaan signaali siitä, että ko. naispuolinen ihminen on sukukypsä. Useimmat miehet kokevat tällaiset rinnat seksuaalisesti kiihottavina. Tämä on naisen rintojen toinen tarkoitus, ja toimii ainakin nykyihmisellä huomattavasti pitempään kuin lapsen ruokkimistarkoitus. Naisen paljaan rinnan näkeminen tuntuu monista ihmisistä ristiriitaiselta, kun se ehkä tuo mieleen nämä molemmat tarkoitukset. Se voi ilmetä julkisen imettämisen paheksumisena. No eipä se varsin vaarallista ole, mutta koettakaa ymmärtää, hyvät mammat!
En ymmärrä laisinkaan, enkä ole edes mamma, vaan miehinen mies. Täytyy olla todella erikoiset seksuaalifantasiat, jos kiihottuu imettävästä äidistä. Vaikka rinnat saattaisi kiihottaakin, niin totta kai se riippuu täysin siitä, missä kontekstissa ne rinnat näkee. Itse olen ihan normaali mies ja toki minua rinnatkin kiinnostaa ja kiihottaa, mutta ei todellakaan imettävän äidin rinnat. Enkä tietenkään imettäviä äitejä tuijottamaan jääkään, vaan käännän tietysti katseeni muualle.
M34
kuinkahan moni esim kiihottuu tilanteesta, jossa nainen juoksee nokisena palavasta talosta ulos ilman rihmankiertämää? Niin että nainen on hädissään ja pihalla palomiehiä ym hälinää
aika nopeasti niille saadaan peitto päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että menit ihan sinne, missä kulkee paljon ihmisiä edestakaisin?
Kamalaa, jos ne ihmiset näkisivät miten pientä luonnollisimmin ruokitaan. En pystyisi nukkumaan nähtyäni sellaisen järkyttävän näyn! Tai sitten ei toisten ruokailut ja rinnat kiinnosta paskaakaan ja kävelen vaan ohi - tuskin edes huomaan kun ei voisi toisten imetykset vähempää kiinnostaa...
Miten se on edelleen monelle niin vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät halua kauppareissullaan, ravintolassa tai muualla julkisilla paikoilla nähdä vieraan naisen rintoja ja vauvaa niitä imemässä? On erikseen tiloja vauvanhoitoa varten, olkaa hyvät ja siirtykää sivummalle hoitamaan homma eikä siihen kaikkien silmien alle.
Mä en haluaisi nähdä moniakaan asioita mitä kuitenkin näen, jos menen itse julkiselle paikalle. En valita, ei ole vain minun maailmani ja kaikki ei pyöri halujeni ympärillä. Etenkään pienten ruokkiminen, imetysällöksymiseni ei mene heidän edelleen, joten en koe tarpeelliseksi katsella imetyksiä ja jätän heidät rauhaan.
Ei kaikki tietenkään pyöri vain "minun" ympärilläni, mutta sehän siinä juuri onkin, että kun useampi tajuaisi ajatella noin. Ihmiset voisivat enemmän ajatella muitakin kuin vain itseään, niin kuin tässäkin asiassa. Ei ole tosiaankaan iso vaiva siirtyä vähän sivummalle ruokkimaan sitä vauvaansa, miksi se on siis silti pakko tehdä siinä kaikkien silmien alla? Huomionhakuisuutta? Itsekkyyttä? Ehkä molempia.
Marketissa ei välttämättä löydy äkkiseltään rauhallisempaa imjettämispaikkaa. Olisiko pitönyt mennä WC-pytyn päälle pöpöjen joukkoon? Varsinkin jos äidillä on mukana yksi tai useampia isompia lapsia, niin ei voi lähteä lauman kanssa kuljeksimaan edes takaisin. Fiksu ohikulkija ei jää tölläämään, vaan hymyilee ystävällisesti ja katsoo sitten toisaalle/jatkaa matkaansa.
Fiksu mamma ei ala ruokkimaan tuulikaapissa.
Miksi ihmisten pitää edes katsoa toisaalle? Kamera esiin kun kerran haluaa tehdä siitä julkisen spektaakkelin.
Katsokaa minua, olen äiti.
Just näin. Pää pyörii ku pöllöllä et näkeeks varmasti kaikki. Ja sit ku joku näkee ollaan niin loukkaantunutta et vttuuks mulkkaat.
Miulle tuli joku nainen Prismassa huutamaan että mee autoon tekemään tuo ! kun imetin vessojen lähellä olevalla penkillä, sivummalla vilkaasta aulasta. Kun kysyin miten bussi olisi vähemmän julkinen paikka, nainen lähti tiehensä jupisten että ei ees autoa ole... itse asiassa on, mutta kuljen mielummin julkisilla.
Moni valopää ei ymmärrä että kun vauvalle tulee nälkä, ei tälle voi sanoa " Nyt pitää odottaa kulta 2h että päästään kotiin ". Vai kuuntelevatko ihmiset mielummin nälkäänsä rääkyvää vauvaa?! Se on kuulkaa kova huuto se.
Vierailija kirjoitti:
Moni valopää ei ymmärrä että kun vauvalle tulee nälkä, ei tälle voi sanoa " Nyt pitää odottaa kulta 2h että päästään kotiin ". Vai kuuntelevatko ihmiset mielummin nälkäänsä rääkyvää vauvaa?! Se on kuulkaa kova huuto se.
Kyllä siitä nyt voi sata metriä kävellä parempaan paikkaan. Ei sitä tissiä tarvitse heti lyödä vauvan suuhun kun vauva inahtaa ensimmäisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä nyt voi sata metriä kävellä parempaan paikkaan. Ei sitä tissiä tarvitse heti lyödä vauvan suuhun kun vauva inahtaa ensimmäisen kerran.
Mikä on parempi paikka keskellä kauppakeskusta? Pultsareiden kusema vessa jossa sininen valo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, eikä tarvitse. Vähemmällä harmilla pääsee, kun vastaa vauvan tarpeeseen nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvännäköiset, kaunisrintaiset naiset eivät koskaan julki-imetä?
Oletteko huomanneet saman? Ehkä kauniiden ei tarvitse hakea huomiota imettämällä ja lasta tekosyynä huomionhakuun käyttämällä?
Voi kyllä imettävät. Juuri näin yhden todella kauniin imettämässä lastaan. Rintaa ei tosin näkynyt kuten en muistakaan imettäjistä ole nähnyt, joten en tiedä oliko rintansa kauniit. En tosin kyttää, vaan nopeasti huomioin mielessäni tapahtuman ja olin iloinen siitä.
Tässä on yksi "julki"imettäjä jos jakaminen 1,8 miljoonalle seuraajalle kelpaa sun haarukkaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006197657.html
Meillä on sellainen tilanne, että mies kun vähän ynähtää hänen on heti saatava seksiä tai alkaa mahdoton huuto ja parku.
Se ei ole kerta tai kaksi kun vartija on tullut hätistelemään ja ihmiset ovat kävelleet ohi kuvotuksen ilme kasvoillaan vaikka minä olen hameeni kanssa ollut kontillaan ja mies on hoitanut luonnolliset tarpeensa siististi takaapäin. Mitään ei ole näkynyt jollei ne pervoty ala oikein tirkistelemään, silti tästä halutaan aina tehdä poliisijuttu. Katsoisivat pois jos häiritsee.
I feel you Ap!
Missä lapsia imetettiin ennen? Omassa lapsuudessani en koskaan törmännyt imettäviin äiteihin, mutta nyt nuorena aikuisena naisena tuntuu, että imettäjiä on siellä täällä.
Ainakin asia on todella esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvännäköiset, kaunisrintaiset naiset eivät koskaan julki-imetä?
Oletteko huomanneet saman? Ehkä kauniiden ei tarvitse hakea huomiota imettämällä ja lasta tekosyynä huomionhakuun käyttämällä?
Voi kyllä imettävät. Juuri näin yhden todella kauniin imettämässä lastaan. Rintaa ei tosin näkynyt kuten en muistakaan imettäjistä ole nähnyt, joten en tiedä oliko rintansa kauniit. En tosin kyttää, vaan nopeasti huomioin mielessäni tapahtuman ja olin iloinen siitä.
Tässä on yksi "julki"imettäjä jos jakaminen 1,8 miljoonalle seuraajalle kelpaa sun haarukkaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006197657.html
Yhteiskunta ja miehet ovat seksualisoineet naisten rinnat.
Kumpi nyt ei siis kuulu yhteiskuntaan, mies vai nainen?
- Naiset eivät ole tehneet sitä, se oli yhteiskunta ja miehet.
- Yhteiskunta (ml. naiset) JA miehet tekivät sen -> mies ei ole osa yhteiskuntaa?
Iloluontoinen ja rempsakka AP olisi voinut imeä vartijaa samalla!