Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-inhokki-fraasinne miehiltä?

Vierailija
05.08.2019 |

Mulla ”etsin omaa rinsessaa”, ”puhun ja pussaan” ”nuorekas” plus 40v mies.

Kommentit (321)

Vierailija
241/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas sit samalla, et mitkä on parhaita? 

Ei voi kertoa koska ovat niin harvinaisia ja omaperäisiä. Niissä yleensä selviää miehen ajatusmaailma ja huumorintaju, harvoin tulee tällainen vastaan, joten enpä paljasta että muut saavat kopsattua, jolloin niistäkin tulisi vain kuluvia fraaseja ja eihän niissä ole tarkoituskaan upota valtaväestöön, vaan että uppoaa omanlaiseensa vastapuoleen, se erottaa hyvän bion muista.

Vinkkinä että jos ei muuta keksi niin kerro jotain itsestäsi, ihan pelkkä nimi, asuinpaikka ja ne suurimman mielenkiinnon kohteet riittää. Enkä tarkoita mitään "ruoka ja hyvä seura" tai "matkustelu" koska kaikkihan noista tykkää, vaikka perhokalastus ja metsällä oleminen tai ruuanlaittaminen intohimona, mikäli se oikeasti on osa sinua ja kiinnostaa.

Älkää myöskään laittako vaatimuslistaa naisista, tulee negatiivinen ja suppeamielinen kuva, joku tyylin tyylikästä kaunotarta etsin, se on niin suhteellinen käsite että mikä kenellekkin on tyylikäs ja kaunotar, että raksia tulee varmasti.

Ei saa laittaa mitä ei etsi naisesta, eikä saa laittaa mitä etsii, ei ole helppoa.

Saa toki, mutta kannattaako laittaa "etsin tyylikästä kaunotarta" sehän on täysin katsojasta riippuva asia miten toisen näkee, ei nainen voi tietää onko juuri hän mielestäsi tyylikäs kaunotar, toki jotku pitävät itseään kaikkien silmissä tyyllikkäänä kaunottarena, mutta sellainen on jo aikalailla narstisuuden merkki. Tyylikä kaunotar on myös aika pinnallinen jos ei muuta naiselta vaadi, kuten joku tuolla ärhämöi siitä että naisilla on pituus vaatimus, niin miten tämä eroaa siitä?

No sehän riippuu ihan naisen itsevarmuudesta. Jos hän pitää itseään tyylikkäänä kaunottarena niin ei muuta kuin peli auki ja katsotaan. Ehkä Suomessa ei kukaan pidä itseään yhtään minään ja sitten vain kyräillään nurkissa ja odotetaan että joku tulee hakemaan. Jos mies listaa toiveitaan, niin tuskin siinä ainoana asiana on joku ulkonäköön liittyvä. Mutta on turha jeesustella, ettei ulkonäölläkin olisi merkitystä meistä ihan jokaiselle. Pituudesta jo sanoinkin, että se kannattaa mielestäni olla aina esillä, miehillä ja naisilla.

Vierailija
242/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja vaikka suuri osa täällä on ihan aiheesta ärsyttäviä, ei minua haittaisi joku ”yletän ylähyllylle” tyyppinen lause. Olen itse reippaasti alle 160cm joten kyllä se, että pariskunnasta jompi kumpi yltää ylähyllylle on ihan positiivista.

Mulle ei ole mitään positiivista siinä, jos mies näkee ainoaksi mainitsemisen arvoiseksi ominaisuudekseen pituuden. Yhtä tyhjäpäistä kuin nainen mainostamassa itseään kuppikoolla.

Sinulle on siis ihan fine, että treffeillä tulee viereen istumaan 140-senttinen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon "nuorekas" kommenttiin. Tekis mieli kirjoittaa omaa profiiliin että henkinen ikä lähentelee eläkelläistä. Tunnen itseni aivan liian vanhaksi, kun katson oman ikäisten kumppani ehdokkaiden profiileja. Olisi kyllä aika tuhoon tuomittu profiili sen jälkeen.

-Mies38

No tuskinpa olisi tuhoon tuomittu. Sopivalla tavalla itseironiset ja sarkastisetkin profiilitekstit iskee ainakin minuun paljon paremmin kuin ne kolmetoista-tusinassa-profiilit joissa luetellaan pelkästään omia hyviä puolia. Kunhan pitää mielessä että itseironisuus ei tarkoita itsesääliä eikä sellaista tympeää ruikuttamista, niitäkin nimittäin välillä tulee vastaan. 

(Jos päätät tuon laittaa niin kirjoita silti että "eläkeläistä" eikä eläkelläistä, ja koska sulla ei ole yhdyssanatkaan näköjään hallussa niin kannattaa oikolukea muutenkin teksti muutamaan kertaan. Et varmasti ole mitään kielipoliisia etsimässä, mutta hyvä kirjoitustaito antaa jo alitajuisesti heti fiksumman kuvan ihmisestä.)

Vierailija
244/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätäkin listaa luki niin tuli mieleen että näkeekö naiset itse, mitä lukee naisten profiileissä ?

Nimittäin kaikki edellä mainitut tekstit ovat täysin neutraaleja tai positiivisiä verrattuna mitä lukee naisten profiileissa. Niissähän ei missään mitään muuta kuin mitä et saa olla ja mitä sinun pitää olla ?

Mutta olen samaa mieltä kuin muutama muukin jo oli, eli ei kukaan enää tinderiä käytä, ei ainakaan kukaan tuntemani mies enää sitä käytä....se on niiiiiiin last season

Siellä kuulemma pyörii yllättävän paljon varattujakin miehiä, mutta eeeeihän sitä kukaan käytä, ei.

Kyllä siellä kuule väkeä piisaa, deittipalvelut eivät vanhene ellei kumppanin etsiminen itsessään ole jossain vaiheessa "niiiiin last season".

Vierailija
245/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tätäkin listaa luki niin tuli mieleen että näkeekö naiset itse, mitä lukee naisten profiileissä ?

Nimittäin kaikki edellä mainitut tekstit ovat täysin neutraaleja tai positiivisiä verrattuna mitä lukee naisten profiileissa. Niissähän ei missään mitään muuta kuin mitä et saa olla ja mitä sinun pitää olla ?

Mutta olen samaa mieltä kuin muutama muukin jo oli, eli ei kukaan enää tinderiä käytä, ei ainakaan kukaan tuntemani mies enää sitä käytä....se on niiiiiiin last season

En tiedä ikäluokkaasi mutta kyllä siellä paljon miehiä on, toki niitä varteenotettavia ei paljoksikaan, jonka takia sitä harvemmin jaksaa enää itsekkään käyttää.

Nainen ei näe mitä muitten naisten profiileissa on, ellei ole laittanut että hakee myös naisia.

positiivisesta en tiedä, mutta jos joka toisella on sama neutraali latteus, joita täällä on useasti mainittu, niin olisiko ehkä aika muiden miesten profiilien katsomisen ja kopsaamisen sijasta olla laittamatta mitään tai sitten keksiä joku oma persoonallisempi siihen. Syy noihin "neutraaleihin" fraasien inhokki reaktioon on, että ne on puhki kulutettu.

Niin, vai pitäisikö naisten ymmärtää että se profiili ei ole sama kuin se ihminen, se on vain mainos lehdessä niin sanotusti. Sovelluksen tarkoitus on tavata ihmisiä livenä, eikä arvostella kirjallisia tuotoksia.

Vierailija
246/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Vähän tiivistämällä saa listan automaattisista turn-offeista:

- 'Hauska/vitsikäs' profiili. "Poikamainen mies" ja samaan sarjaan menee tietenkin myös liian tosikkoprofiilit.

- Henkilökohtaisten ominaisuuksien esittelyn, 'olen 180cm pitkä', 'yletän ylähyllylle'

- Elämäntilanteen kertominen. 'Omillaan toimeentuleva'

- Oman maailmankatsomuksen kertominen. 'Vapaamielinen ja avoin'. Itselleni tämä tarkoittaa, että toisen ollessa fanaattinen uskovainen emme ole sopiva pari. Pidän myöskin seksistä valot päällä ja saatan välillä kokeilla muutakin kuin lähetyssaarnaajaa...

OK. Siis ei henkilökohtaisia ominaisuuksia, ei elämantilannetta, ei maailmankatsomusta. Mitä sinä sitten haluat lukea profiilissa? 

- n

Jos sun mielestä "Olen tietyn pituinen, käyn toissä, ja [latteus jonka itsestään kertoo 90% ihmisistä]" riittää mielenkiinnon herättämiseen, niin onnittelut, sulle käy kumppaniksi noin 90% kaikista tietyn pituisista ihmisistä. Ilmeisesti miehille itselleen riittää vanhan vitsin mukaan se että sokeri sulaa suuhun, ettekä millään voi käsittää että tällaisten ihan perusasioiden luetteleminen ei herätä naisissa minkäänlaista kiinnostusta.

Esim itselle: Pituus - täysin irrelevantti. Toissäkäynti - jotain mitä normaali aikuinen tekee, yhtä iso kiinnostuksen herättäjä kuin jos mies kertoisi pukeutuvansa julkisella paikalla vaatteisiin. Latteus: ei kerro ihmisestä oikeasti yhtään mitään, esim "vapaamielinen ja avoin" tarkoittaa yhdellä sitä että voidaan panna myos tapaapäin, toisella sitä että gangbang on normaali lauantai-illan harraste.

Pituus irrelevantti :D Tuota et usko itsekään. Eikä ole työnkään mainitseminen, joku työ pitää kuitenkin olla. Jos sitä ei ole profiilissa, kysyt sitä viestitellessä ensimmäisenä. "Mitä teet työksesi?"

Ja latteus latteus latteus tai sitten kerrassaan säkenöivän briljantti sanaseppo, mutta se ihminen on jotain ihan muuta ja vasta livenä selviää kemiat ja muut.

Vierailija
247/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ikäluokkaasi mutta kyllä siellä paljon miehiä on, toki niitä varteenotettavia ei paljoksikaan, jonka takia sitä harvemmin jaksaa enää itsekkään käyttää.

Nainen ei näe mitä muitten naisten profiileissa on, ellei ole laittanut että hakee myös naisia.

positiivisesta en tiedä, mutta jos joka toisella on sama neutraali latteus, joita täällä on useasti mainittu, niin olisiko ehkä aika muiden miesten profiilien katsomisen ja kopsaamisen sijasta olla laittamatta mitään tai sitten keksiä joku oma persoonallisempi siihen. Syy noihin "neutraaleihin" fraasien inhokki reaktioon on, että ne on puhki kulutettu.

Oletko kuluttanut itsesi puhki Tinderissä? Luen ketjua kiinnostuneena, en koskaan ole Tinderissä ollut enkä aiokaan mennä. Itse löysin eron jälkeen nykyisen kumppanini toisesta nettisaitista, siellä minulla ei ollut edes kuvaa, ja systeemi esitti kumppaniehdokkaita luonneanalyysin perusteella. Nykyisen mieheni esittelyteksti ja ensimmäinen yksityisviestikin sisälsi noita ketjun inhokkifraaseja mutta en antanut sen häiritä, luonneanalyysi oli antanut meistä hyvin samanlaiset profiilit, harrastukset, suhde työhön ym. näyttivät hyvin samanlaisilta, siksi jatkoin viestittelyä miehen kanssa. Mies paljastus hyvin huumorintajuiseksi ja älykkääksi vaikka alun viestit eivät olleetkaan omintakeisia, hän on "tyypillinen mies" verbaalisesti hieman kömpelö ja siksi ei tekstissä sanaillut heti nokkelasti vaikka nykyään suullisesti kykeneekin hauskoihin ja oivaltaviin heittoihin.

Vähän surettaa nämä ketjut, sopivaa kumppania ei löydy vaikka kuinka etsitään ja toista sukupuolta kritisoidaan täällä katkerana. Peiliin katsomisen paikka: mitä oikeasti etsin, olenko aidosti valmis kohtaamaan toisen ihmisenä, en ainoastaan keissinä jota arvioin omaa vaatimuslistaani vasten.

Ennen vanhaan käytiin baareissa sosialisoimassa, joten älä sure, en ajattele tinderiä kauppaa tai baaria kummenpana kohtaamispaikkana. Sopii sellaiselle joka ei jaksa baareissa ravata ja etsiä jotakin, tuossa pari klikkausta ja voit selvittää onko kiinnostavia henkilöitä lähellä ja jos ei niin klik ja kiinni. Helppoa ja nopeaa, eikä pelkoa loppuun palamisesta.

Ennemmin on ollut hauskoja deittejä mitä ikäviä, joten en ole kuluttanut puhki. Aikansa kutakin kuitenkin, välillä on kiva sosialisoida, välillä kiinnostaa muu, siihen tuo on oiva kapistus. Tosin Suomi on pieni maa, joten nopeastikko tuon koluaa läpi, mutta aika ajoin tuolla uusiakin naamoja tulee vastaan.

Luonneanalyysi olisi kätevä, mutta se ei kerro kemioista, en halua itseni kopiota vaan ihmisen jonka seurassa viihtyy ja jolla sama arvomaailma ja tulevaisuuden näkemys.

Sinä löysit sieltä onnea siitä, joku toinen baarista kolmas sitten tinderistä, neljäs nautti sinkkuna olostaan eikä edes välittänyt vakiintua.

Miksi ihmeessä suret jonkun puolesta? Kummallinen ajatus, jos ihminen itse ei ole asiasta harmissaan. Sovellus ei kerro siitä etteikö tietäisi mitä haluaa.

Sanoin, että surettaa nämä ketjut, en surrut puolestasi. Yksilötasolla varmasti paljon kaltaisiasi jotka käyttävät tinderiä satunnaisseuran etsimiseen, mutta nämä ketjut joissa pohditaan kumppanin löytymisen vaikeutta toistuvat av:lla. Naiset ja miehet pohtivat kriteereitään ja arvostelevat toistensa valintaperusteita. Aika katkeran oloisia ketjuja, kuitenkin nuo ihmiset tuntuvat oikeasti kaipaavan parisuhdetta. Tuo katkeruus ja toiseen sukupuoleen suhtautumisen kyynisyys surettaa, et sinä.

Mistä sait päähäsi että käytän satunnaisseuran etsimiseen?

Minusta tällaiset keskustelut on ihan hyviä, jos sieltä katkeruuden naisviha- miesviha huutojen läpi nähtäisiin että voisikin ottaa vaikka vinkkiä. Toki tuo otsikko on provosoivasti laitettu ja kärkkäällä sävyllä moni kirjoittaa, mutta tottahan se on että jos haluat erottua eduksesi ei kannata käyttää samoja lainauksia mitä kaikilla on, ne usein aiheuttaa päinvastaisen reaktion millaisen kuva haluaisi toiselle osapuolelle itsestään antaa.

Täällä ketjut helposti ovat provoavia, mutta eivät saisi näkyvyyttä muutoin, vert. lehtien otsikos vs sisältö.

ehkä ymmärsin väärin tämän

"Ennemmin on ollut hauskoja deittejä mitä ikäviä, joten en ole kuluttanut puhki. Aikansa kutakin kuitenkin, välillä on kiva sosialisoida, välillä kiinnostaa muu, siihen tuo on oiva kapistus. Tosin Suomi on pieni maa, joten nopeastikko tuon koluaa läpi, mutta aika ajoin tuolla uusiakin naamoja tulee vastaan."

Mutta systeemi toimii ilmeisesti sinulla hyvin deittailussasi, löydät ne sopivat ja mukavat miehet treffeille. Sovellushan vaan auttaa löytämään ihmisiä joihin tutustua livenä, ja tapaamisen jälkeen ne hauskat tai tylsät esittelytekstit menettävät merkityksensä. Toivottavasti löydät uusia naamoja joihin tutustua.

Juuri näin. Tärkeintä on treffailla ahkerasti sen sijaan, että jää analysoimaan jotain sanamuotoja. Sitten kun kemiat leimahtavat, niin profiileja ei muista enää kukaan.

Vierailija
248/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko homman perusta kusee siihen, että ei ymmärretä tällaisten deittipalveluiden perimmäistä funktiota. Lähinnä naiset eivät ymmärrä siis. He kuvittelevat, että profiili on jonkinlainen ikkuna suoraan ihmisen sieluun ja sisimpään ja että sen perusteella voi tehdä kovinkin syvällisiä päätelmiä miehestä. Se on täyttä sontaa. Näin rajallisessa mediassa ihminen ei kykene antamaan itsestään todellista kuvaa, eikä se ole tarkoituskaan. Tarkoitus on vain ilmoittaa että hei, olen tarjolla, näytänkö tarpeeksi kivalta että haluaisit selvittää mikä minä olen oikeasti. Pariutuminen jumiutuu siihen, että naiset tekevät yhden sanan perusteella analyysejä ihmisistä ja niiden perusteella karsivat pois suurimman osan ihmisistä, joiden joukossa menee monta hyvää ja oikeaa miestä ohi.

Jos miehen naama miellyttää kohtalaisesti, eikä profiilissa tule ilmi jotain sellaista selkeää faktatietoa, minkä perusteella hän ei ehdottomasti sovi naisen elämäntilanteeseen, ei muuta kuin treffeille ahkerasti. Jos pyyhkii jokaisen ohi vain sillä perusteella, että miehen käyttämästä sanasta x tuli intuitiona fiiliksen ja naisenvaiston kautta joku ihan *hirvee* mielleyhtymä juhannukselta viisi vuotta sitten, ette ikinä löydä yhtään mitään.

Jollain tavalla pitää karsia jos haluaa niiden kanssa myös ehtiä jutella jotain. Siksi siihen profiiliin voi kirjoittaa.

Pärstäkerroin on hyvä karsintaväline. Niin se tuolla ulkonakin toimii.

Vierailija
249/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT:

Millainen on hyvä ensimmäinen viesti miehelle, josta on kiinnostunut muutenkin kuin vain yhden illan merkeissä. Olen tottunut että miehet laittavat ensimmäisen viestin, mutta haluan olla itsekin aktiivinen kun kiinnostun jostakin.

Minä olen jotenkin ymmärtänyt, että sen mätsin saanut yleensä laittaa ensimmäisenä viestin. Itse olen laittanut heti viestiä, kun on tullut mätsi enkä ole jäänyt odottelemaan miehen yhteydenottoa. 

Ja jos mies saa mätsin, odotan hänen yhteydenottoaan. Jos ei kiinnosta, sitten ei kiinnosta. 

Vierailija
250/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, olen nähnyt aika monienkin miesten tekstissä jotain tällaista: "pyyhkäise suosiolla vasemmalle jos et meinaa vastata edes ensimmäiseen viestiin". Ymmärrän kyllä tavallaan - on varmasti tosi turhauttavaa jos yrittää jutella ihmisten kanssa eikä kukaan vaivaudu edes vastaamaan. Mutta tuolla tavalla kyllä ampuu vaan itseään jalkaan. Tuo luo vain kuvan että tyyppi on niin tylsä ettei kukaan jaksa sille edes vastata, ja muutenkin antaa profiilille niin negatiivisen ja turhautuneen sävyn, että itse annan näille aina ruksia.

Ylipäätään silloin kun se tinderöinti alkaa aiheuttaa niin kovaa turhautumista, kannattaa ehkä pitää vähintäänkin taukoa koko tinderistä. Jo valmiiksi turhautuneena, epätoivoisena ja p*skoilla fiiliksillä siitä ei ainakaan tule yhtään mitään. 

Vierailija
251/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vai pitäisikö naisten ymmärtää että se profiili ei ole sama kuin se ihminen, se on vain mainos lehdessä niin sanotusti. Sovelluksen tarkoitus on tavata ihmisiä livenä, eikä arvostella kirjallisia tuotoksia.

Minulla ainakaan ei ole mitään aikomusta alkaa sarjatreffailla sataa miestä saadakseni selville kuka voisi olla kiinnostava. Tietenkin ensivaikutelma tulee profiilista, ja siihen vaikuttaa sekä kuvat että teksti, ja ensivaikutelman jälkeen se miten kommunikointi meidän välillä muuten sujuu. Joidenkin kanssa löytyy sellainen yhteinen sävel heti, toisten kanssa ei. Sitten voi lähteä treffeille katsomaan sujuuko se livenä yhtä hyvin. Se on ihan normaalia karsintaa jos ei kiinnosta tavata sataa mätsiä. 

Vierailija
252/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45v mies: "Haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Ööö...missä Peter Pan-maailmassa elät?

Varmaan tässä todellisessa maailmassa, jossa mies voi saada lapsia minkä tahansa ikäisenä.

Tiesitkö, että yli 45v miehillä on tilastollisesti lähes yhtä pieni todennäköisyys saada lapsia kuin samanikäisellä naisella? Joidenkin miesten vaan pitäisi lopettaa eläminen siinä fantasiamaailmassa, että voivat saada lapsia eläkepappoinakin. Ehkä periaatteessa, käytännössä ei juuri koskaan.

Lähde?

Iäkkään isän lapsilla on muita todennäköisemmin psyykkisiä tai neurologisia sairauksia. Osaat varmasti itsekin googlettaa "iäkäs isä"...?

Vierailija
253/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa naiset ne omat kuvauksenne. Niissä ei latteuksia?

Vierailija
254/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45v mies: "Haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Ööö...missä Peter Pan-maailmassa elät?

Varmaan tässä todellisessa maailmassa, jossa mies voi saada lapsia minkä tahansa ikäisenä.

Tiesitkö, että yli 45v miehillä on tilastollisesti lähes yhtä pieni todennäköisyys saada lapsia kuin samanikäisellä naisella? Joidenkin miesten vaan pitäisi lopettaa eläminen siinä fantasiamaailmassa, että voivat saada lapsia eläkepappoinakin. Ehkä periaatteessa, käytännössä ei juuri koskaan.

Tuo tilasto johtunee siitä, että lasta yritetään yleensä samanikäisen naisen kanssa. Siksi pitääkin kääntyä nuoremman naisen puoleen, ruudissa ei ole vikaa.

Ei vaikuta naisen ikä hedelmöittymiseen.

Lisäksi syntyvän lapsen kehityshäiriöiden riski kasvaa kun lapsen isä on ikääntynyt (yli 35-40)

Tässä pari, googlella löytyy vaikka millä mitalla lisää :

https://tieku.fi/ihminen/ika-heikentaa-miehen-kykya-saada-lapsia

http://news.bbc.co.uk/2/hi/7492323.stm

Ai nyt ei naisen ikä enää vaikuta asiaan ollenkaan :D

Vierailija
255/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa on mainittu pelkän pituuden laittaminen tai ylipäätään sen mainitseminen, mutta sitä laitetaan kuvaukseen koska se on naisille niin elintärkeä asia. Oletteko koskaan selannut naisia ja katsonut miten monella lukee tyyliin "Tiiätkö mitä alle 180 cm miehet on? Kavereita" tai "Jos oot alle 180cm niin paina ruksia"

Itse kerran annoin ohjeeksi 190cm kaverilleni, että poistaa suht pitkän kuvauksensa ja laittaa tilalle vain "190cm", kaveri alkoi saada todella paljon matcheja ja lyhyessä ajassa matchien määrä tuplaantui, vaikka oli ollut jo 3 kuukautta Tinderissä. Eli kyllä se on naisille todella tärkeä asia miehessä.

Jos joku haluaa matcheja niistä naisista joille vain pituus on tärkeää, niin toki voi näin olla. Kuten aiemmin mainittu, niin varmaan myos se ison kuppikoon mainitseminen ainoana asiana houkuttelisi paljon tietynlaisia miehiä.

Itse vain en ymmärrä kuka tuon tason matcheja haluaa, mutta toki jos on itse tyhjäpää niin ei varmaan paljoa haittaa että niin ovat matchitkin. Mieluummin preferoin laatua kuin määrää, mutta näin eivät kaikki ajattele.

Kuka on väittänyt, että vain pituus olisi tärkeää? Muutenkin ihan turha lässyttää pinnallisuudesta, miehen pituus on tärkeää ihan jokaiselle naiselle. Kyllähän täällä palstalla on kiva esittää sielukasta keijukaista, jolle käy 150-senttinen mies ihan tuosta vaan, mutta ei sitä kukaan usko.

Vierailija
256/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakaan ei ole mitään aikomusta alkaa sarjatreffailla sataa miestä saadakseni selville kuka voisi olla kiinnostava. Tietenkin ensivaikutelma tulee profiilista, ja siihen vaikuttaa sekä kuvat että teksti, ja ensivaikutelman jälkeen se miten kommunikointi meidän välillä muuten sujuu. Joidenkin kanssa löytyy sellainen yhteinen sävel heti, toisten kanssa ei. Sitten voi lähteä treffeille katsomaan sujuuko se livenä yhtä hyvin. Se on ihan normaalia karsintaa jos ei kiinnosta tavata sataa mätsiä. 

Sinä puhutkin nyt jo mätsivaiheesta, minä puhuin siitä että miehiä pyyhitään pois heti alkuunsa, koska se käytti sanaa x, eikä sanaa y. Siinä vaiheessa ei olla mistään yhtisistä sävelistä selvitetty yhtään mitään.

Mutta kai se vaan on hyväksyttävä, että naiset pelaavat jollain ihan omalla intuitiollaan, joka ei perustu yhtään mihinkään faktoihin. Profiilin teko on nopanheittoa, toinen ihastuu ja toiselle täysi nounou ja sitten livenä voisikin olla ihan toisinpäin, mutta se on voivoi.

Vierailija
257/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Iäkkään isän lapsilla on muita todennäköisemmin psyykkisiä tai neurologisia sairauksia. Osaat varmasti itsekin googlettaa "iäkäs isä"...?

Enhän minä ole väittänyt, etteikö isänkin ikääntyminen toisi mukanaan haittavaikutuksia. Mutta se pudotus ei ole läheskään niin jyrkkä ja nopea kuin naisella. Miksi luonto toimii niin, että munasolut loppuvat kokonaan, mutta spermantuotanto ei?

Vierailija
258/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kaikki valeet. Pahinta. Grrr.

- hipsuttelu. Vastenmielinen sana. Hellyys on ihanaa, hipsuttelijalle tulisi ruksia.

- ....miehenalku....50- vuotias "nuorukainen" (!!!)

- komeaksi haukuttu = humble brag

- nuorekas = tekohammaspiru

No kuka pel le nyt kehuu, että komeaksi tai kauniiksi sanottu, jos kuvat puhuu puolestaan? Kukaan nykyaikana sano noin, tyh mä!

Vierailija
259/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä puhutkin nyt jo mätsivaiheesta, minä puhuin siitä että miehiä pyyhitään pois heti alkuunsa, koska se käytti sanaa x, eikä sanaa y. Siinä vaiheessa ei olla mistään yhtisistä sävelistä selvitetty yhtään mitään.

Mutta kai se vaan on hyväksyttävä, että naiset pelaavat jollain ihan omalla intuitiollaan, joka ei perustu yhtään mihinkään faktoihin. Profiilin teko on nopanheittoa, toinen ihastuu ja toiselle täysi nounou ja sitten livenä voisikin olla ihan toisinpäin, mutta se on voivoi.

Sanon  vain sen, että naiset on täysiä idi ootte ja! En halua kuulla teistä koskaan enää mitään.

Vierailija
260/321 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kaikki valeet. Pahinta. Grrr.

- hipsuttelu. Vastenmielinen sana. Hellyys on ihanaa, hipsuttelijalle tulisi ruksia.

- ....miehenalku....50- vuotias "nuorukainen" (!!!)

- komeaksi haukuttu = humble brag

- nuorekas = tekohammaspiru

No kuka pel le nyt kehuu, että komeaksi tai kauniiksi sanottu, jos kuvat puhuu puolestaan? Kukaan nykyaikana sano noin, tyh mä!

Totta, mutta moni nyt vaan kehuu. Ja sitähän tässä nyt ylipäätään kysyttiin, inhokkifraaseja. Noita "komeaksi haukuttu" -juttuja näkyy kyllä. Ylipäätään ulkonäön kuvailut on aika turhia jos on kuvia siellä profiilissa. Ehkä pituus pois lukien, koska se ei käy kuvista ilmi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän