Tinder-inhokki-fraasinne miehiltä?
Mulla ”etsin omaa rinsessaa”, ”puhun ja pussaan” ”nuorekas” plus 40v mies.
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa kun lukee, niin ulkomaalaiset naiset tuntuvat aina vaan houkuttelevimmilta. Minulla on jo ehdokas joka on 17-vuotta minua nuorempi ja kaunis. Olen tavannut hänet täällä Suomessa. Menen hänen kanssaan naimisiin. Taas menetitte yhden upean miehen.
:D Tuskin jäädään suremaan. Onnea sinulle!
HIPSUTTELU-sana pitää kieltää lailla, hyi s...tana!!
Nää tuu kattoon leffaa, Netflixiä-tyypit. Kutsuvat siis ventovieraan naisen ensimmäisellä viestillä kotiinsa. Mistä tietävät että en ole sarjamurhaaja tai nisti joka ilmaantuu sinne jonkun körilään kanssa putsaamaan koko asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa kun lukee, niin ulkomaalaiset naiset tuntuvat aina vaan houkuttelevimmilta. Minulla on jo ehdokas joka on 17-vuotta minua nuorempi ja kaunis. Olen tavannut hänet täällä Suomessa. Menen hänen kanssaan naimisiin. Taas menetitte yhden upean miehen.
Olen itsekin kauhistellut palstaa lukiessa. Että suomalaiset naiset ovat aika kauheita vaihtoehtoja. Mutta onneksi on ollut todella pitkiä parisuhteita suomalaisten kanssa ja tuttava piirissä on naisia. Joten tiedän että tämä vauva palstan mölinä on ihan tuulesta temmattua eikä vastaa yleisiä näkemyksiä/ajatuksia naisten keskuudessa.
Ymmärrän hyvin jos te muut miehet perustatte näkemykset ainoastaan suomalaisiin naisiin tämän palstan kautta. Että haluatte vaihtaa ulkomaalaisiin. Mutta itse en voi harkitakkaan muuta kuin suomalaista naista. Haluaisin väitellä/keskustella tärkeimmistä asioista äidinkielellä ja riidellä jos joskus siihen joutuu.
-M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja vaikka suuri osa täällä on ihan aiheesta ärsyttäviä, ei minua haittaisi joku ”yletän ylähyllylle” tyyppinen lause. Olen itse reippaasti alle 160cm joten kyllä se, että pariskunnasta jompi kumpi yltää ylähyllylle on ihan positiivista.
Mulle ei ole mitään positiivista siinä, jos mies näkee ainoaksi mainitsemisen arvoiseksi ominaisuudekseen pituuden. Yhtä tyhjäpäistä kuin nainen mainostamassa itseään kuppikoolla.
Ja miten rinnat liittyvät pituuteen???? Huoh.
Siten, että isot tissit on naiselle vastaava meriitti kuin miehelle pituus. Siis miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu mies mutta olen täällä vaimoni luvalla.
Siis voi hitto, tekeekö varatusta miehestä jotenkin lutuisen se että hän tekee sitä vaimonsa luvalla? Luuleeko mies että vaimon luvalla on jotenkin sympaattista? No ei ole!
Varatut miehet ylipäätään yök.
Onhan tuo aika oudosti sanottu, että ollaan vaimon "luvalla" liikkeellä. Mutta kyllä kai sen on ihan olennaista informaatiota, että kyseessä on avoimessa tai polysuhteessa elävä ihminen eikä sinkku. Niin sinkkua monosuhteeseen etsivät voivat sitten jättää tuhlaamatta aikaansa. Eli pitää kai se tieto jotenkin tuoda ilmi.
Vai meinaatko, että ei-mono-ihmiset eivät saisi käyttää Tinderiä ollenkaan?
Enpä edes usko, että ollaan "vaimon luvalla", näitä "sankareita" riittää.Turvallinen parisuhde ja pieni sutinasuhde tai pari, mikäs sen mukavampaa näistä miehistä....
Siis laittaako jotkut oikeasti oman naamansa Tinderiin kaiken kansan nähtäville, jos ovat salaa vaimoltaan panemassa muita? :D
Jotkut kyllä laittaa ihan tunnistettavan kuvan. Pari kertaa olen ollut hyvin hämmästynyt, kun sitten kertovatkin olevansa naimissa ja etsivät vain seksisuhdetta. Eikä kyseessä ole ollut edes avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45v mies: "Haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Ööö...missä Peter Pan-maailmassa elät?
Varmaan tässä todellisessa maailmassa, jossa mies voi saada lapsia minkä tahansa ikäisenä.
Tiesitkö, että yli 45v miehillä on tilastollisesti lähes yhtä pieni todennäköisyys saada lapsia kuin samanikäisellä naisella? Joidenkin miesten vaan pitäisi lopettaa eläminen siinä fantasiamaailmassa, että voivat saada lapsia eläkepappoinakin. Ehkä periaatteessa, käytännössä ei juuri koskaan.
Tuo tilasto johtunee siitä, että lasta yritetään yleensä samanikäisen naisen kanssa. Siksi pitääkin kääntyä nuoremman naisen puoleen, ruudissa ei ole vikaa.
Ei vaikuta naisen ikä hedelmöittymiseen.
Lisäksi syntyvän lapsen kehityshäiriöiden riski kasvaa kun lapsen isä on ikääntynyt (yli 35-40)
Tässä pari, googlella löytyy vaikka millä mitalla lisää :
https://tieku.fi/ihminen/ika-heikentaa-miehen-kykya-saada-lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45v mies: "Haluan lapsia joskus tulevaisuudessa". Ööö...missä Peter Pan-maailmassa elät?
Varmaan tässä todellisessa maailmassa, jossa mies voi saada lapsia minkä tahansa ikäisenä.
Tiesitkö, että yli 45v miehillä on tilastollisesti lähes yhtä pieni todennäköisyys saada lapsia kuin samanikäisellä naisella? Joidenkin miesten vaan pitäisi lopettaa eläminen siinä fantasiamaailmassa, että voivat saada lapsia eläkepappoinakin. Ehkä periaatteessa, käytännössä ei juuri koskaan.
Tuo tilasto johtunee siitä, että lasta yritetään yleensä samanikäisen naisen kanssa. Siksi pitääkin kääntyä nuoremman naisen puoleen, ruudissa ei ole vikaa.
Ei vaikuta naisen ikä hedelmöittymiseen.
Lisäksi syntyvän lapsen kehityshäiriöiden riski kasvaa kun lapsen isä on ikääntynyt (yli 35-40)
Tässä pari, googlella löytyy vaikka millä mitalla lisää :
https://tieku.fi/ihminen/ika-heikentaa-miehen-kykya-saada-lapsia
Nuoretkin naiset tämän nykyisin jo tietävät paremmin, että jos vanhemman miehen kanssa yrittää lasta niin saattaa jäädä kokonaan ilman tai sikiö voi olla vakavasti kehityshäiriöinen. Siksi(kin) nykyisin valitaan mieluummin omanikäinen tai nuorempi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
"Kiltti mies"
Onko tuossa turnoff se kiltteys vai se, että sen mainitsee erikseen?
Jännä kyllä, en minäkään miehenä ajatellut että tuo on asia mitä kirjoitetaan Tinder-profiiliin.
Monta kertaa on mainittu pelkän pituuden laittaminen tai ylipäätään sen mainitseminen, mutta sitä laitetaan kuvaukseen koska se on naisille niin elintärkeä asia. Oletteko koskaan selannut naisia ja katsonut miten monella lukee tyyliin "Tiiätkö mitä alle 180 cm miehet on? Kavereita" tai "Jos oot alle 180cm niin paina ruksia"
Itse kerran annoin ohjeeksi 190cm kaverilleni, että poistaa suht pitkän kuvauksensa ja laittaa tilalle vain "190cm", kaveri alkoi saada todella paljon matcheja ja lyhyessä ajassa matchien määrä tuplaantui, vaikka oli ollut jo 3 kuukautta Tinderissä. Eli kyllä se on naisille todella tärkeä asia miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa on mainittu pelkän pituuden laittaminen tai ylipäätään sen mainitseminen, mutta sitä laitetaan kuvaukseen koska se on naisille niin elintärkeä asia. Oletteko koskaan selannut naisia ja katsonut miten monella lukee tyyliin "Tiiätkö mitä alle 180 cm miehet on? Kavereita" tai "Jos oot alle 180cm niin paina ruksia"
Itse kerran annoin ohjeeksi 190cm kaverilleni, että poistaa suht pitkän kuvauksensa ja laittaa tilalle vain "190cm", kaveri alkoi saada todella paljon matcheja ja lyhyessä ajassa matchien määrä tuplaantui, vaikka oli ollut jo 3 kuukautta Tinderissä. Eli kyllä se on naisille todella tärkeä asia miehessä.
Jos joku haluaa matcheja niistä naisista joille vain pituus on tärkeää, niin toki voi näin olla. Kuten aiemmin mainittu, niin varmaan myos se ison kuppikoon mainitseminen ainoana asiana houkuttelisi paljon tietynlaisia miehiä.
Itse vain en ymmärrä kuka tuon tason matcheja haluaa, mutta toki jos on itse tyhjäpää niin ei varmaan paljoa haittaa että niin ovat matchitkin. Mieluummin preferoin laatua kuin määrää, mutta näin eivät kaikki ajattele.
Itselle kävisi hyvin, että mies on vaikka 160cm, vaikka aiemmat mieheni ovatkin olleet pitkiä. Mutta haluaisiko kukaan lyhytkään mies naista, joka on huomattavan ylipainoinen? Tällä hetkellä olen suhteessa keskimittaisen miehen kanssa, mutta jos ero tulisi, ei pituus olisi mikään este, olettaen ettei olisi minua lyhyempi (olen 155 cm). Jos olisin pidempi, saman pituinen mies ei haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Tykkäät hipsuttelusta”
Hipsuttelijat painuu samantien ruksin taa. Mikä hemmetin hipsuttelu?!
Toinen: "olen takuulla pidempi kuin sinä korkokengät jalassa". Tai: "pituus 175 cm sulka päässä" (pituus sivuseikka, tuo fraasi on niin nähty!).
Kyllä!! Mistä tämä HIPSUTTELU on lähtöisin!? Ruksin saa myös "tosikot älkööt vaivautuko" ja "jos sulla ei oo huumorintajua heitä vasemmalle". Ei, huumori ei tosiaan riitä
Etkö osaa suomea ja tunnista "hipsuttelu"-sanaa?
Hipsuttelua on käytetty lähellä olosta ja silittelystä vasta noin vajaat viisi vuotta, ehkä 3-4 v. Kyse ei ole siitä, etteikö sanaa tunnistaisi, vaan siitä, että se on vastenmielinen, lapsellinen ja lässyttävä sana.
Sitä käyttää lähinnä seksipelkoinen nuoriso, joten se antaa aikuisesta miehestä lapsellisen ja estyneen kuvan.
Hipsuttelua käytettiin jo IRC-galleria kulta-aikoina eli reilusti yli 10 vuotta sitten.
IRC-gallerian kulta-aika oli kyllä n. 16 v sitten. Silloin kun vielä irc-kanavia käytettiin.
"saako sulta peppua" Sanoisivat nyt suoraan vaan että haluavat anaalihoron niin vähän alkaisin heti edes kastua mutta ei vaan riitä niillä palleja kertoa mitä ne oikeasti ajattelee kaikista tinder naisista vaan yrittävät anella sen sijaan että vaatisivat kuin sonnit.
Vierailija kirjoitti:
HIPSUTTELU-sana pitää kieltää lailla, hyi s...tana!!
Laitatko listan kiellettävistä sanoista niin asia on kaikille selvä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa matcheja niistä naisista joille vain pituus on tärkeää, niin toki voi näin olla. Kuten aiemmin mainittu, niin varmaan myos se ison kuppikoon mainitseminen ainoana asiana houkuttelisi paljon tietynlaisia miehiä.
Itse vain en ymmärrä kuka tuon tason matcheja haluaa, mutta toki jos on itse tyhjäpää niin ei varmaan paljoa haittaa että niin ovat matchitkin. Mieluummin preferoin laatua kuin määrää, mutta näin eivät kaikki ajattele.
TÄMÄ.
Toki kukin asettaa kriteerinsä juuri niin kuin tykkää. Niin teen minäkin, ja henkilökohtaisesti minua yököttää oikein kunnolla pelkän ulkonäön perusteella raakkaaminen. On siis vain hyvä, että tiedän välttää niin tekeviä, vaikka täyttäisinkin heidän vaatimuksensa.
OT, mutta pitäisi saada sellainen treffisovellus, jossa vastattaisiin ensin vaikka 50 kysymykseen, jonka jälkeen palvelu etsisi sopivimmat kumppaniehdokkaat. Ja sit vois valkata kuvien perusteella lisää. Tinderin kaltainen käytännössä pelkkään ulkonäköön/pintaan ja tosi lyhyeen esittelytekstiin perustuva kuvio on nyt ylivoimaisesti suosituin, mutta muitakin vaihtoehtoja soisi olevan olemassa.