Onko Jumala puuttunut elämääsi? Kerro jos voit! Minä en voi - menis poistoon, mutta on. Ehkä ollut suojelusenkelikin.
Onko Jumala puuttunut elämääsi? Kerro jos voit! Minä en voi - menis poistoon, mutta on. Ehkä ollut suojelusenkelikin.
Kommentit (63)
Minä olen saanut asiat joita olen rukoillut. Sitten vasta olen ymmärtänyt, etten oikeasti ollut ymmärtänyt mitä pyysin. Rukoilin kaunista ulkonäköä, ensin Jumalalta ja sitten Saatanalta. Lupasin vaihdossa terveyteni; vaikka sisäelimeni mätänisivät ja joutuisin elämään hirveissä kivuissa, niin anna minun olla kaunis. Sen sain. Myös eräs toinen rukoukseni on toteutunut hyvin kirjaimellisesti. Nykyisin olen entiseen verrattuna ihmisraunio.
Uskon että Jumala on useamman kerran vaikuttanut tapahtumiin elämässä. Tätä en voi todistaa, mutta sanotaanko että kaikkia asioita ei voi enää pelkällä sattumalla selittää sekä tietysti se tunne mikä itsellä on. Sen voi vain kokea. Ei selittää.
Jumala on puuttunut elämääni erittäin mahtavasti. Sain ottaa uskoa vastaan Jumalalta 3 v sitten, kriisitilanteessa. Oli sanankuvaamatonta. Uudestisyntyminen.
Siitä alkoi uusi elämä ja parannus. Kiitos Jeesus!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut asiat joita olen rukoillut. Sitten vasta olen ymmärtänyt, etten oikeasti ollut ymmärtänyt mitä pyysin. Rukoilin kaunista ulkonäköä, ensin Jumalalta ja sitten Saatanalta. Lupasin vaihdossa terveyteni; vaikka sisäelimeni mätänisivät ja joutuisin elämään hirveissä kivuissa, niin anna minun olla kaunis. Sen sain. Myös eräs toinen rukoukseni on toteutunut hyvin kirjaimellisesti. Nykyisin olen entiseen verrattuna ihmisraunio.
Ai ihan yksinäsikö otit saatanaan yhteyttä? Vai jonkun highwizardin avulla? Monet julkimot pyytää tuollaisia palveluja joidenkin noitien kautta. Kuten se zacharias king kertoo tehneensä sitä hommaa. Miten sä sitten pääsit pois siitä? Tai ootko nyt missä kunnossa?
Yhdessä elämänvaiheessa rukoilin erään ihmisen puolesta päivittäin. Hän palkitsi sen sittemmin kiusaamalla minut lähes hengiltä. Joskus saan voimaa siitä tiedosta, että ehkä rukoukseni kuultiin ja toteutettiin, ja hän ei tiedä siitä. Koska uskoisin, että häntä hävettäisi, jos tietäisi. Tai sitten ei. Tässä vaiheessa jo ihan sama.
Terveysongelmat johti ryyppäämisen vähenemiseen ja sitä kautta kaveripiirikin muuttui kun ei jaksanut eikä ollut rahaa istua joka viikko kuppiloissa. Terveyden kanssa pärjää, töitä teen kunnon mukaan ja nykyään perheellinen. Uskossa ollut n.5vuotta. Jos tulee äkkilähtö nin on asiat kunnossa, Puoliso ja lapset myös uskossa omasta itsenäisestä päätöksestä.
Myös täysin raikulipojista mistä en olisi ajatellut on tullut uskoon. isosta miehestä tuli kuin lammas. Tutkimattomia on Herran tiet.
Sain työpaikan. Vastoin ennakko-odotuksia vaikka hakijoita oli paljon. Olin rukoillut pitkään apua kun vanha työ oli liian stressaava. En jaksanut edes työpaikkoja katsella . Sitten sattumalta bongasin tämän työpaikkailmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas palstan mielenvikaiset keskustelevat satuolennosta.
Etsit mielenvikaisten keskusteluketjua? Ei ole täällä, jatka seuraavaan vaan kyselemään. Lupaan että täältä löytyy sulle monta ketjua.
Ei, kyllä jo tämä keskustelu riittää. Vain mielenvikaiset uskovat jumaliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisi poistoon?
Koska tämä on komnmunisyinen foorumi jossa Karl Marksin opit ovat käytössä.
En usko Jumalaan, mutta onhan näitä enkeleitä ollut vaikka kuinka elämän varrella. Ja minä olen myös saanut olla enkelinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisi poistoon?
Koska tämä on komnmunisyinen foorumi jossa Karl Marksin opit ovat käytössä.
Eli et ole vielä keksinyt tarpeeksi hyvää tarinaa.
Hän tappoi äitini kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Hän tappoi äitini kun olin lapsi.
Ehkä Jumala halusi suojella sinua.
Olen eittämättä suomen surkein kuski. Kuulin Jumalan äänen ukkospilvessä. Hän nuhteli minua miten vaarallisesti olin ajanut ja silloin lupasin etten aja enää koskaan autoa.
Miksi menisi poistoon?