Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo nähnyt Metti Forssellin yli kymmenen donitsin laukun?

Kommentit (544)

Vierailija
461/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivoisi, että jos on noin paljon ylimääräistä rahaa (ja aikaa), niin tekisi myös jotain yhteisöllistä hyvää.

Ei kiinnosta laukkuhommat mutta tän tyyppiset kommentit on jo naurettavuudessaan ihan omaa luokkaansa. Mitähän normaali, keskiverto nainen Suomessa tekee sitten ”yhteisöllistä hyvää ja hyväntekeväisyystyötä”. Luulen että metti tekee jo miehensä ja oman työnsä kautta paljon enemmänkin kuin muut. Minä mukaanlukien.

Keskiverto nainen Suomessa käy töissä ja hankkii keskimäärin 2600-3000 €/kk ja maksaa siitä liki 1000 €/kk veroja,

Veroja, joilla rahoitetaan sosiaali-ja terveydenhuolto, neuvolat, hammashoito,koulut,päiväkodit,vanhustenhuolto, tiestön kunnossapito ym.ym.

Ja tuon duuninsa keskiverto nainen tekee tällaisessa matalapalkkatyössä hoiva-alalla kuten minä: lähihoitaja vanhustenhuollossa 1950 €/kk. 38.5 h/viikko. Kaksiosta asuntolainaa lyhennän. Veroja maksan Suomeen enemmän kuin nämä Selänteet ja Räikköset. Kovalla kohulla hyväntekeväisyydessä saavat jonkun 10 000 € keskoskaapin hommattua. Keskimääräinen työssäkäyvä, keskituloinen nainen Suomessa maksaa veroja saman verran vuodessa. Ja tuo työura, jolla veroja ja liki ilmaista työtä tuotetaan yhteiseksi hyväksi, jatkuu usein yli 40 vuotta. Ja sitten alkaa eläkepäivät: minun perushoitajan tuloilla eläkettä jää käteen vajaa 1000 €/kk.

Että sellaista yhteisöllistä hyvää ja hyväntekeväisyyttä omalla ahkeralla työpanoksellamme me keskimääräiset naiset Suomessa tuotamme.

Eli luuletko ihan tosissasi että Metti tai muut somen kautta tienaavat eivät maksa samalla tavoin, mutta väh. 3-6x enemmän veroja tähän ”yhteisölliseen hyvään”. Sinun hoitajan palkallasi et maksa veroja edes kattamaan kaikkia verorahoja mitä olet tuhlannut. Tätä kompensoivat hyväpalkkaiset työntekijät kuten Metin mies, joka maksaa omasta pussistaan teidän pienituloisten, katkerien ihmisten sairaalakäynnit.

Vierailija
462/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin kuinka rikas,en ikipäivänä maksaisi laukusta tuollaista summaa.Antaisin vaikka hyväntekeväisyyteen.oikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuohon kassiin mahdu ainakin kaksikymmentä donitsia ja viikonlopun ruuat. 

Vierailija
464/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin kuinka rikas,en ikipäivänä maksaisi laukusta tuollaista summaa.Antaisin vaikka hyväntekeväisyyteen.oikeasti!

Kera be real. Et ikinä saisi kasattua tuollaisia summia käytettäväksi yhtään mihinkään. Kädestä suuhun. Kädestä suuhun.

Sinccis

Vierailija
465/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan jotain ohjelmaa (ehkä Veitola), jossa Metti totesi lippistä pitävälle tyttärelleen ”ei hienot naiset pidä lippiksiä.” Tyttö otti sen sitten surullisena pois päästä. 😪 mieletön roolimalli tämä Metti!

Vierailija
466/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea laukku. Mahtuu sikana kaljaa ja viinaa.

Jokaisen pussikalja-alman unelma!798

Vierailija
467/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan jotain ohjelmaa (ehkä Veitola), jossa Metti totesi lippistä pitävälle tyttärelleen ”ei hienot naiset pidä lippiksiä.” Tyttö otti sen sitten surullisena pois päästä. 😪 mieletön roolimalli tämä Metti!

No, minut on kasvatettu ihmiseksi eikä naiseksi niin en ole oppinut näkemään riittävästi vaivaa ulkoisen olemukseni eteen, mutta onneksi on opetettu käyttämään omia aivoja, jotta voin itse pitää huolen itsestäni taloudellisesti. Tiedä sitten mitä lapsi itse arvostaa lopulta itse. 

Tuollaiselle vanhemmalle olisi varmaan ihan kauheaa, jos lapsi olisi ruma ja kömpelö. 

Vierailija
468/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metti ja Minttu tekevät näin.

Sirpa Selänne vaikuttaa erilaiselta - ja tosi onnelliselta ja tasapainoiselta. Käytännössä ollut yksinhuoltaja 4 lapselle, ja hyvinvointi selkeästi hänellä tulee perheestä ja muista läheisistä ja rakkaista ihmisistä - eli niistä asioista, joita rahalla ei saa.

Jep, tässä nähdään miten vähän ihmisistä näkee pelkän instagramin tai kuulopuheiden puolesta. Näistä mainitsemistasi naisista S on ainoa jota petetään vähän väliä. Eli ei varmaan kenenkään instagram määrittele perheonnea.

Haha, vähänpä tiedät!

Kimi on kovin pelimies ikinä ja Miklulla tunnetusti on salarakkaita siellä sun täällä,

taitaa Teemu nuoruudenhairahduksineen olla näistä paras ja kunnollisin aviomies kuitenkin.

Vierailija
469/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivoisi, että jos on noin paljon ylimääräistä rahaa (ja aikaa), niin tekisi myös jotain yhteisöllistä hyvää.

Ei kiinnosta laukkuhommat mutta tän tyyppiset kommentit on jo naurettavuudessaan ihan omaa luokkaansa. Mitähän normaali, keskiverto nainen Suomessa tekee sitten ”yhteisöllistä hyvää ja hyväntekeväisyystyötä”. Luulen että metti tekee jo miehensä ja oman työnsä kautta paljon enemmänkin kuin muut. Minä mukaanlukien.

Keskiverto nainen Suomessa käy töissä ja hankkii keskimäärin 2600-3000 €/kk ja maksaa siitä liki 1000 €/kk veroja,

Veroja, joilla rahoitetaan sosiaali-ja terveydenhuolto, neuvolat, hammashoito,koulut,päiväkodit,vanhustenhuolto, tiestön kunnossapito ym.ym.

Ja tuon duuninsa keskiverto nainen tekee tällaisessa matalapalkkatyössä hoiva-alalla kuten minä: lähihoitaja vanhustenhuollossa 1950 €/kk. 38.5 h/viikko. Kaksiosta asuntolainaa lyhennän. Veroja maksan Suomeen enemmän kuin nämä Selänteet ja Räikköset. Kovalla kohulla hyväntekeväisyydessä saavat jonkun 10 000 € keskoskaapin hommattua. Keskimääräinen työssäkäyvä, keskituloinen nainen Suomessa maksaa veroja saman verran vuodessa. Ja tuo työura, jolla veroja ja liki ilmaista työtä tuotetaan yhteiseksi hyväksi, jatkuu usein yli 40 vuotta. Ja sitten alkaa eläkepäivät: minun perushoitajan tuloilla eläkettä jää käteen vajaa 1000 €/kk.

Että sellaista yhteisöllistä hyvää ja hyväntekeväisyyttä omalla ahkeralla työpanoksellamme me keskimääräiset naiset Suomessa tuotamme.

Eli luuletko ihan tosissasi että Metti tai muut somen kautta tienaavat eivät maksa samalla tavoin, mutta väh. 3-6x enemmän veroja tähän ”yhteisölliseen hyvään”. Sinun hoitajan palkallasi et maksa veroja edes kattamaan kaikkia verorahoja mitä olet tuhlannut. Tätä kompensoivat hyväpalkkaiset työntekijät kuten Metin mies, joka maksaa omasta pussistaan teidän pienituloisten, katkerien ihmisten sairaalakäynnit.

Tuliko nyt parempi olo, kun pääsit solvaamaan pienituloisia? Hoitajat tekevät arvokasta ja raskasta työtä pienellä palkalla. Kaikkia kunnia siitä heille. Maailma on epäkohtia täynnä ja on väärin että toiset joutuvat raatamaan töissä pienellä palkalla ja jotkut toiset käärivät näistä voiton.

Vierailija
470/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta pallon potkiminen on arvokkaampaa kuin esim. vanhusten hoito? Järkyttävä asenne sulla. Sairaalat ja yksityiset eivät pyörisi ilman näitä ”pienituloisia ja katkeria” hoitajia, joten vähän arvostusta heidän ammattikuntaansa kohtaan.

Vierailija
471/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lanka on kyllä taas täynnä kateutta.

Vierailija
472/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti ostakoon vaikka miljoonan arvoisen laukun, mutta pointti on siinä, että tarviiko niitä olla kymmeniä? Puhutaan ilmastonmuutoksesta ja ekologisuudesta, mutta silti toiset vaan jatkavat erittäin tuhlailevaa ja epäeettistä elämäntapaansa. En tarkoita, että Metin pitäisi Gretaksi muuttua, mutta hän voisi silti julkisuudenhenkilönä miettiä, että onko hän sopiva roolimalli nuorille. Emme oikeasti voi enää jatkaa tätä samaa kuluttavaa elämäntyyliä.

Vierailija
473/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt kun en rouwan instaa tai blogia seuraa, mutta hintalapusta päätellen Hermes-veska. Miklu on pitänyt vaimoaan hyvänä. Mintturakkaalla niitä on varmaan jo useampi sen ekan harmaanruskean lisäksi. 

Ai hyvänä pitäminen tarkoittaa nykyään tuota. Että saa ostaa kauppakassin.

Vierailija
474/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luksuslaukun ostaa Suomesta, niin se työllistää kauppaa ja valtio saa laukun hinnasta arvonlisävero. Ulkomailta ostettaessa kaikki hyöty jää sinne. Ökyrikkaat voisivat välillä lomailla Suomessa, on täälläkin luksuskohteita.

Vierailija
475/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää lanka on kyllä taas täynnä kateutta.

Nämä kateuskortin vetäjät eivät kestä totuutta. Fakta on vaan se, että maapallo ei kestä enää tälläistä jatkuvaa kulutusta. Pröystäilyn sijaan voisi miettiä, mikä elämässä on oikeasti tärkeää.

Vierailija
476/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin.

Hienot naiset imuroi nätisti Elctroluxin swarowskin 20 000 kristallilla koristellulla imurilla.

Vierailija
477/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Onhan Metti sievä, mutta näyttää vähän näivettyneeltä plus-ikäiseltä mallilta, jolle on ehkä tehty muutama kaunesoperaatio (en sano, että Metille on tehty muuta kuin nuo silarit).

Laihuus, liika auringonotto, tupakointi ja stressi vanhentavat. Ehkä nämä on syynä tuohon ulkonäköön.

Minusta on hienoa, että postaa omia kuviaan luonnollisena ja sädittelemättöminä, eikä ole turvautunut kauneuskirurgiaan. Varmaan moni klinikka ilmaiseksikin leikkaisi tuon nenänpään suoraksi, muotoilisi leukaa, ja botoxia silmien välin Sibelius-ryppyihin. Kuoret hampaisiin. Tekoripset, microbladingkulmat, tekokynnet,suihkurusketus, hiustenpidennykset ja- värjäykset, silareista puhumattakaan - nämä kaikki puuttuvat. On oma luonnollinen itsensä. Varmasti on geeneissä tuo pituus ja hoikka runko. Ja kun on vasta vähän päälle 2-kymppinen, niin sillä hoikkuuskin selittyy. Pituuskasvu loppunut ehkä vasta 5 vee sitten! Nuori,kaunis, luonnollinen ihminen.

Heh... Eikö sinulla ole silmiä päässäsi..? Jos tuo on vähän päälle 2-kymppinen, niin minä olen saaban kuningatar tai mikä lie. Enkä usko myöskään, että olisi vasta 28-vuotias. Jos tosiaan on, niin täytyy ihmetellä, että mitä hän on oikein vetänyt... Todellakin näyttää VÄHINTÄÄN hieman alle 4-kymppiseltä ja tuskin sen nuorempi on.

Vierailija
478/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikoon laukustaan joo. Mun mielestä turhaa, kuten kaikki muotitavarat ja ns luksustuote, mutta johonkinhan rikkaiden täytyy rahansa käyttää. Turha niitä on pankkitileillä makuuttaa. Se taas on on aivan toinen juttu, ovatko tiettyjen urheilulajien edustajat palkkansa arvoisia. Mutta se en olekaan minä, joka sen asian päättää.

Vierailija
479/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TPppp kirjoitti:

Odotan sitä päivää, kun Metti on ylpeä a) koulutuksestaan ja valmistumisesta b) työpaikasta c) jostain ei materiaalisesta saavutuksesta

Sellaista ei tule.

Jätti koulut kesken siitä höpöhöpö money talks -koulusta ja uuteen ei pääse.

Niin kauan, kun Miklulla on rahaa, eli ikuisesti , ei mene töihin.

Metti on elänyt niin helppoa elämää, ettei enää osaa asettua realistiseen elämään. Eihän hän olisi edes bloggari, jos ei olisi Miklun vaimo. Materiaali on hänellä pop.

Vierailija
480/544 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin surullinen olo Mikaelin puolesta. Miltä itsestä tuntuisi, jos olisi rikas ja kuuluisa ja köyhempi puoliso haluaisi toinen toistaan kallimpia tavaroita ja julkisuutta.

Mikaelhan on kertonut uskostaan ja kuinka haluaisi paljon lapsia. Rouva haluaa Hermesin veskan ja kuvia sen kanssa kaikelle kansalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi