Vinkkejä, mies haluaa että olen "tuhmempi"
Juteltiin miehen kanssa siis seksistä ja toiveista. Mies kertoi että jos pitää joku sanoa, niin se että olisin tuhmempi ja tekisin rajumpia aloitteita. Esimerkkinä mainitsi että esimerkiksi hänen tullessa suihkusta, menisin vaan ilman puhumista "hoitelemaan" häntä tai esimerkiksi yhtäkkiä menisin "istumaan naamalle"....
Nämä ei tietenkään luulisi olevan mahdottomia toivoa, mutta minulla kai jotenkin estynyt seksuaalisuus kun tuntuu todella ujolta toimia noin? Ja ollaan siis oltu yli 10v yhdessä ja seksiä on noin 1-6krt/kk.
Antakaa nyt siis vinkkejä miten vapauttaa sisäinen seksipetoni. Tiedän että johtuu epävarmuudestani kroppani suhteen, on hieman ylipainoa (ei hirveitä määriä kuitenkaan) ja se ahdistaa minua. Minulla on lähes aina toppi päällä kun ollaan sängyssä, kun vihaan makkaroitani. Eikä mieskään mikään höyhensarjalainen ole. Olen kyllä kokoaika laihduttamassa. Mies kyllä haluaa minua ja kehuu, ja saan katseita muuallakin mutta ei se poista omaa itseinhoani.
Kommentit (44)
Oletpas saanut ikäviä vastauksia. Naisena sanoisin, että seksipedon vapauttaminen tuo itsellesikin iloa. Uskon että monen naisen on vaikea nauttia estottmasti seksipetona olemisesta koska meille on kerrottu lapsesta asti miltä naisen pitäisi näyttää, täälläkin usein puhutaan hyvin rumasti ja esineellistävästi naisten kehoista. Jos tuntee itsensä rumaksi tai noloksi on vaikeaa mennä istumaan miehen naamalle. Olen itse keski-ikäinen ja hieman ylipainoinen nainen ja huomaan että käsitys omasta viehättävyydestä vaikuttaa kyllä seksistä nauttimiseen ja sen estottomuuteen. Lääke on onneksi lähellä, nimittäin se, että ala käyttää kehoasi kaikenlaiseen mukavaan ja nauti siitä, opettele hikoilemaan. Ei tarvitse todellakaan laihduttaa, mutta liikunta, hikoilu, venyttely, lihasten vahvistaminen ja omasta kehosta nauttiminen vähentää estoja ja tuo paremman seksielämän molemmille. Lantionpohjaa vahvistava ja piristävä liikunta kuten pilates voi olla hyvä. Ajattele itseäsi kauniina jumalattarena, ja ajattele omaa nautintoa ja iloa seksissä ja muussakin.
Laitapa miehellesi työpäivän aikana viesti, että minua panettaa, lämmitetäänkö sauna heti kun päästään kotiin..
Talvi menee kyllä hoidellessa kuppaa, supertippuria, herpestä, HIV:tä ym muita tuliaisia. Eikä se talvi ritäkään ja rahat menivät thaikun p-------seen.