Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, mies haluaa että olen "tuhmempi"

Vierailija
04.08.2019 |

Juteltiin miehen kanssa siis seksistä ja toiveista. Mies kertoi että jos pitää joku sanoa, niin se että olisin tuhmempi ja tekisin rajumpia aloitteita. Esimerkkinä mainitsi että esimerkiksi hänen tullessa suihkusta, menisin vaan ilman puhumista "hoitelemaan" häntä tai esimerkiksi yhtäkkiä menisin "istumaan naamalle"....

Nämä ei tietenkään luulisi olevan mahdottomia toivoa, mutta minulla kai jotenkin estynyt seksuaalisuus kun tuntuu todella ujolta toimia noin? Ja ollaan siis oltu yli 10v yhdessä ja seksiä on noin 1-6krt/kk.

Antakaa nyt siis vinkkejä miten vapauttaa sisäinen seksipetoni. Tiedän että johtuu epävarmuudestani kroppani suhteen, on hieman ylipainoa (ei hirveitä määriä kuitenkaan) ja se ahdistaa minua. Minulla on lähes aina toppi päällä kun ollaan sängyssä, kun vihaan makkaroitani. Eikä mieskään mikään höyhensarjalainen ole. Olen kyllä kokoaika laihduttamassa. Mies kyllä haluaa minua ja kehuu, ja saan katseita muuallakin mutta ei se poista omaa itseinhoani.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit nussi naapurin miestä oman miehesi katsellessa.

Vierailija
22/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna persettä postinkantajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se "tuhmuus" löytyy kovin helpolla, jos sinusta itsestäsi ei tunnu siltä. Mutta voithan kokeilla mikä saisi sinua itseäsi innostumaan. Esim. rooliasut ovat monien mielestä kivoja. Vaikka perinteinen koulutyttöasu tai ihan vaan seksikäs alusasusetti stay uppeineen. Sitten kun tunnet itse oman olosi seksikkääksi, voit alkaa näyttää sitä miehellekin.

Vierailija
24/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuta valot ja toimi. Sitten kun se alkaa toimimaan, voit alkaa tehdä niitä juttuja valot päällä. Tai sidot miehen silmät. Jos siis kaikki estyneisyys kiteytyy lähinnä siihen ettet halua että mies näkee sinut alasti. 

Vierailija
25/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
26/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit vain vetämään.

Vierailija
27/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydä ensin oma vartalosi eli jos se on hoikistumisesta kiinni niin dieetille ja lenkille.Joku tanssi tai jumppa harrastus voisi olla kiva myös.Toppi ei ole kovin sexy sänkyvaate,toimisiko joku nätti hepene?

Vierailija
28/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Auts.

Nyt pistit pahan.

Meinaan mikään ei ole enempi turnoff kuin se, että nainen häpeää vartaloaan..

Vasta sen jälkeen kun pystyt nauttimaan omasta vartalostasi, keskity miehen nautintoon.

Suikkari kylppärissä yllättäen tms temput on pelkkä kertakäyttöinen cheap trick, joka tähtää miehesi yksipuoliseen nautintoon.

Tämä on vinkkini.

Hyvä vinkki.

Siinähän ei ole sinänsä mitään vikaa, että haluaa silloin tällöin vain miellyttää toista. Mutta pitemmän päälle se ei toimi eikä riitä.

Voit myös miettiä haluaisitko miehesi tekevän sinulle jotain tiettyä sängyssä. Jos löydät jonkun itseäsi miellyttävän jutun, se voisi auttaa vapautumaan ja olemaan avoimempi myös miehen ehdotuksille.

Vierailija
29/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin siinä yhdessä urbaanilegendassa, että kun toinen pyytää vaikkapa puhumaan tuhmia, tuumailet hetken hiljakseen ja sitten toteat ”pierase, h###a!”

Vierailija
30/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään näin päin: mitä itse kaipaat mieheltäsi?

Kevyempää/ronskimpaa? Puheita? Enemmän aloitteita? Jos ei olisi rajoitteita niin mitä haluaisit tehdä miehellesi?

Vierailija
31/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Auts.

Nyt pistit pahan.

Meinaan mikään ei ole enempi turnoff kuin se, että nainen häpeää vartaloaan..

Vasta sen jälkeen kun pystyt nauttimaan omasta vartalostasi, keskity miehen nautintoon.

Suikkari kylppärissä yllättäen tms temput on pelkkä kertakäyttöinen cheap trick, joka tähtää miehesi yksipuoliseen nautintoon.

Tämä on vinkkini.

En tiedä liittyykö tämä nyt ap:n asiaan mutta onko sinusta siis naisen aina parempi olla häpeämätön? Esimerkiksi huonot hampaat ja pitää suuta auki vaan jos siltä tuntuu, näyttää miltä näyttää?

Vierailija
32/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on seksiä viikottain ja miehesi kehuu ja haluaa sinua. Miksi et uskaltaisi? Koeta unohtaa turha itseinho ja häveliäisyys, ethän anna huonon itsetunnon pilata seksielämääsi koko loppuelämäksesi? Sua tulee jossain vaiheessa kaduttamaan, että heitit vuosia hukkaan, vaikka sulla on sua haluava mies. Koeta kehittää itsetuntoasi. Onko sulla sängyn ulkopuolella hyvä ja rakastettu olo suhteessasi?

Alkuun voi olla vaikea murtaa totuttuja rutiineja. Mutta ihan itsesi takia heitä estot nurkkaan. Käske miestä riisuutumaan, istu naamalle ja käske nuolemaan niin pitkään että tulet. Sit saat päättää saako mieskin jotain vai jätätkö naama märkänä makaamaan. Pukeudu niin, että tunnet olosi mahdollisimman itsevarmaksi. Lue vaikka jotain novelleja ja kehitä ideoita, mistä sinä pitäisit ja mitä haluaisit tehdä.

Voit myös vaikka sitoa miehen kädet ja silmät, jos alastomuus on vaikeaa. Sitten leikit niin pitkään kun haluat.

Rohkeutta peliin vaan :)

Vierailija
33/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero pyllynreikääsi vasten miehen kalua ja sitten änkäät yllättäen sen päälle valtavan paskaläjän. Varmasti yllättyy.

Vierailija
34/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et uskalla niin mitä jos esittäisit rohkeaa? Tarpeeksi pitkään kun toistaa niin siihen alkaa uskomaan. Käytä miestä hyväkses, istu sen naamalle, ime pystyyn ja käytä melaa hyväkses niin pitkään et saat orkun, älä anna miehen tulla ennen sua. Jos tulee niin rankaiset. Leiki et sä oot se mies suhteessa, mikä hyväksikäyttää ja välittä vaan omasta orkustaan.

Vierailija
35/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese enää miehen sukkia. 

Kata seuraavalla kerralla miehen lautanen lattialle, anna hänen syödä lattialta niinkuin koira. 

Vierailija
36/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiero pyllynreikääsi vasten miehen kalua ja sitten änkäät yllättäen sen päälle valtavan paskaläjän. Varmasti yllättyy.

Hyi mitä juttuja!

Vierailija
37/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta miehelle lahjaksi nuori, siro ja hoikka thaikkutyttö kotikäynnille, ja katsele ja kannusta kun miehesi nussii siltä aivot pellolle.

Nussii aivot pellolle? Tuota miehet lupaa mutta eihån niistä lällyistå siihen ole

Vierailija
38/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, minullakin on seksuaalisesti epävarma ja estynyt kumppani, kuten sinä. Miehesi tarjoittaa vain käytännössä ja tiivistettynä sitä, että uskaltaisit välittää omasta nautinnostasi niin paljon, että ottaisit sen nautinnon. Sitä miehesi haluaa. Minäkin haluaisin, ettei kumppanini häpeäisi itseään ja uskaltaisi oikeasti antautua minulle, koska hän on vain pari kertaa niin tehnyt ja tullut silloin aivan täysillä. En tiedä miten, mutta hänen täytyisi kerätä se itsevarmuutensa kokoon, kuten sinunkin. Ota nautintosi ja ota orgasmisi. Niin sinun miehesikin tekee. Seksiä meillä on saman verran kuin teilläkin vain siksi, että kumppanini on epävarma itsestään eikä uskalla heittäytyä nauttimaan olostaan, eikä näin ollen saa seksistämme mitenkään niin paljon irti kuin minä. Silti hän sisimmässään haluaisi nauttia. Epävarmuus ja huono itsetunto asettuvat vain poikkiteloin hänen eteensä. Vaadi sitä nautintoa ja ota se. Miehesi haluaa antaa sen sinulle, mutta se ei onnistu jos et ota sitä vastaan.

Vierailija
39/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä. :) Olen juu dieetillä mutta en usko että laihtuminen ratkaisee ongelmaa kokonaan. Kiitos hyvistä vinkeistä, teistä oli oikeasti apua!

-ap

Vierailija
40/44 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa vähän "rajumpia" seksileluja kuten käsiraudat, suupallo ja silmälaput. Laitat miehellesi kädet käsiraudoilla selän taakse ja silmälaput silmille. Sen jälkeen sinuakin vähemmän ujostuttaa, kun hän ei näe mitä teet. Itse en suostu ottamaan suihin jos mieskatselee, mutta kun peitän hänen silmänsä ja kahlitsen kädet ja jalat sängyn päätyihin niin tilanne on aivan eri. Voin nuolla hänen kaluaan, ratsastaa päällä ja istua hajareisin kasvojen päälle ja komentaa nuolemaan minua. Molemmat olemme tykänneet asetelmasta tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä