Mika, 45, kyllästyi hakkaavaan tyttöystäväänsä - asiantuntijoiden mukaan naisten väkivalta on tabu
Ja onhan se. Hyvin vähän siitä puhutaan. Silti vissiin hyvin marginaali ilmiö siihen nähden että äijät paiskoo naisiaan. Molempi pahempi.
Mutta nyt äänessä on ollut Mika, 45, joka aikuisiällä aloitti uuden suhteen ja nainen paljastuikin juovuksissa varsin väkivaltaiseksi tapaukseksi. Hyvä juttu, ja osoitus siitä ettei sitä pidä hävetä miehen(kään).
https://alibi.fi/uutiset/mika-45-sai-jatkuvasti-naisystavalta-turpiinsa…
Kommentit (68)
jssap mitä tarkoittaa se? (no compredo ei umara)
Luin "Mika kyllästyi hakkaamaan tyttöystäväänsä" ja olin että no hyvä.
Kyllähän todella naiset ovat yhtä aktiivisia tässä asiassa.
Joku mieshän oli vastaavassa tapauksessa soittanut hätäkeskukseen ja siellä päivystäjä oli alkanut kettuilemaan "Otatsä muijalta pataan?".
Minä olen saanut naiselta turpiin. T. 44-v valkoinen heteromies
Suhteessa olin ja tuli täysin yllätyksenä kun nyrkeillä veti päähän
Vierailija kirjoitti:
jssap mitä tarkoittaa se? (no compredo ei umara)
Jätä se sika ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla osasin jo varautua ja sanoinkin, että turpiin tulee samalla mitalla jos käsiksi käy, ei lyönyt toista kertaa ja turpiin olisin antanut kyllä. T. 44-v valkoinen heteromies
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että nainen olisi jotenkin koskematon, että häntä ei voisi vetää turpiin, kyllä voi siinä missä miestäkin. Miksi ei voisi? Naiset ovat hirviöitä, lukekaa vaikka kirja Hit le rin raivottaret, jossa nat si nai set hakkaavat lapsien päitä tohjoksi tiiliseinään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla osasin jo varautua ja sanoinkin, että turpiin tulee samalla mitalla jos käsiksi käy, ei lyönyt toista kertaa ja turpiin olisin antanut kyllä. T. 44-v valkoinen heteromies
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että nainen olisi jotenkin koskematon, että häntä ei voisi vetää turpiin, kyllä voi siinä missä miestäkin. Miksi ei voisi? Naiset ovat hirviöitä, lukekaa vaikka kirja Hit le rin raivottaret, jossa nat si nai set hakkaavat lapsien päitä tohjoksi tiiliseinään
Tästä tulikin mieleen vielä sellainen, että mies ei pysty sellaisiin julmuuksiin mihin nainen ja se on todistettu fakta. Koskee tälläisiä kidutus ja lastentappo juttuja, niissä naiset on miehiä pahempia.
Just luin aiheesta tilastoja, ja klassisen perheväkivallan uhrina mies on harvinaisuus (oliko jotain 3-5%, ja pitää sisällään myös miesten väliset suhteet).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen vielä sellainen, että mies ei pysty sellaisiin julmuuksiin mihin nainen ja se on todistettu fakta. Koskee tälläisiä kidutus ja lastentappo juttuja, niissä naiset on miehiä pahempia.
LOL
Miksi muuten jotkut miehet puolustaa naisia periaatteella, että heikompia ei lyödä tms, mutta miksi he ei puolusta heikkoja miehiä samalla periaatteella?
Heikkoja riisikeppimiehiä 40kg saa hakata rauhassa, mutta riskiin 100kg naiseen ei saa koskea, miehet? Miksi näin?
Näkeehän sen jo suhtautumisessa Martina Aitolehteen. Selvästi hyväksyttävämpää jos lyöjänä on nainen. Sitten kertoo, että ehkä oli ylilyönti mutta ihan järjissään joka tarkoittaa ettei edes kaduta ja sekin on jotain mitä mies ei voisi ikimaailmassa sanoa.
Sairastaha toi on naiselta tommone
Vierailija kirjoitti:
Just luin aiheesta tilastoja, ja klassisen perheväkivallan uhrina mies on harvinaisuus (oliko jotain 3-5%, ja pitää sisällään myös miesten väliset suhteet).
Jaa, minä luin uutisen muutaman vuoden takaa, jonka mukaan törkeän perheväkivallan uhri on useammin mies kuin nainen.
Enpä usko, että asia on tabu. Se on äärimmäisen harvinainen. 70% perhe- ja lähisuhdeväkivallan uhreista on naisia, 25% lapsia ja 5% miehiä. Lähes 80% hakkaajista on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2008 perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen kohteeksi joutui 116 miestä ja 111 naista.( Poliisin tietoon tulleet).
Näi o. Se on jssap molemmille sukupuolille jos ei tilanne muutu.