Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika, 45, kyllästyi hakkaavaan tyttöystäväänsä - asiantuntijoiden mukaan naisten väkivalta on tabu

Vierailija
03.08.2019 |

Ja onhan se. Hyvin vähän siitä puhutaan. Silti vissiin hyvin marginaali ilmiö siihen nähden että äijät paiskoo naisiaan. Molempi pahempi.
Mutta nyt äänessä on ollut Mika, 45, joka aikuisiällä aloitti uuden suhteen ja nainen paljastuikin juovuksissa varsin väkivaltaiseksi tapaukseksi. Hyvä juttu, ja osoitus siitä ettei sitä pidä hävetä miehen(kään).

https://alibi.fi/uutiset/mika-45-sai-jatkuvasti-naisystavalta-turpiinsa…

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näi o. Se on jssap molemmille sukupuolille jos ei tilanne muutu.

Vierailija
2/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap mitä tarkoittaa se? (no compredo ei umara)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "Mika kyllästyi hakkaamaan tyttöystäväänsä" ja olin että no hyvä.

Vierailija
4/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän todella naiset ovat yhtä aktiivisia tässä asiassa.

Vierailija
5/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mikakin hakkaa ei siinä

Vierailija
6/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mieshän oli vastaavassa tapauksessa soittanut hätäkeskukseen ja siellä päivystäjä oli alkanut kettuilemaan "Otatsä muijalta pataan?".

Vierailija
7/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut naiselta turpiin. T. 44-v valkoinen heteromies

Suhteessa olin ja tuli täysin yllätyksenä kun nyrkeillä veti päähän

Vierailija
8/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jssap mitä tarkoittaa se? (no compredo ei umara)

Jätä se sika ansaitset parempaa.

Vierailija
9/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla osasin jo varautua ja sanoinkin, että turpiin tulee samalla mitalla jos käsiksi käy, ei lyönyt toista kertaa ja turpiin olisin antanut kyllä. T. 44-v valkoinen heteromies

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että nainen olisi jotenkin koskematon, että häntä ei voisi vetää turpiin, kyllä voi siinä missä miestäkin. Miksi ei voisi? Naiset ovat hirviöitä, lukekaa vaikka kirja Hit le rin raivottaret, jossa nat si nai set hakkaavat lapsien päitä tohjoksi tiiliseinään

Vierailija
10/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla osasin jo varautua ja sanoinkin, että turpiin tulee samalla mitalla jos käsiksi käy, ei lyönyt toista kertaa ja turpiin olisin antanut kyllä. T. 44-v valkoinen heteromies

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että nainen olisi jotenkin koskematon, että häntä ei voisi vetää turpiin, kyllä voi siinä missä miestäkin. Miksi ei voisi? Naiset ovat hirviöitä, lukekaa vaikka kirja Hit le rin raivottaret, jossa nat si nai set hakkaavat lapsien päitä tohjoksi tiiliseinään

Tästä tulikin mieleen vielä sellainen, että mies ei pysty sellaisiin julmuuksiin mihin nainen ja se on todistettu fakta. Koskee tälläisiä kidutus ja lastentappo juttuja, niissä naiset on miehiä pahempia.

Vierailija
11/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin aiheesta tilastoja, ja klassisen perheväkivallan uhrina mies on harvinaisuus (oliko jotain 3-5%, ja pitää sisällään myös miesten väliset suhteet).

Vierailija
12/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen vielä sellainen, että mies ei pysty sellaisiin julmuuksiin mihin nainen ja se on todistettu fakta. Koskee tälläisiä kidutus ja lastentappo juttuja, niissä naiset on miehiä pahempia.

LOL

Vierailija
13/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten jotkut miehet puolustaa naisia periaatteella, että heikompia ei lyödä tms, mutta miksi he ei puolusta heikkoja miehiä samalla periaatteella? 

Vierailija
14/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoja riisikeppimiehiä 40kg saa hakata rauhassa, mutta riskiin 100kg naiseen ei saa koskea, miehet? Miksi näin?

Vierailija
15/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen jo suhtautumisessa Martina Aitolehteen. Selvästi hyväksyttävämpää jos lyöjänä on nainen. Sitten kertoo, että ehkä oli ylilyönti mutta ihan järjissään joka tarkoittaa ettei edes kaduta ja  sekin on jotain mitä mies ei voisi ikimaailmassa sanoa.

Vierailija
16/68 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastaha toi on naiselta tommone

Vierailija
17/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten taas-arvo lisääntyy.

Vierailija
18/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just luin aiheesta tilastoja, ja klassisen perheväkivallan uhrina mies on harvinaisuus (oliko jotain 3-5%, ja pitää sisällään myös miesten väliset suhteet).

Jaa, minä luin uutisen muutaman vuoden takaa, jonka mukaan törkeän perheväkivallan uhri on useammin mies kuin nainen.

Vierailija
19/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että asia on tabu. Se on äärimmäisen harvinainen. 70% perhe- ja lähisuhdeväkivallan uhreista on naisia, 25% lapsia ja 5% miehiä. Lähes 80% hakkaajista on miehiä.

Vierailija
20/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2008 perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen kohteeksi joutui 116 miestä ja 111 naista.( Poliisin tietoon tulleet).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän