Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika, 45, kyllästyi hakkaavaan tyttöystäväänsä - asiantuntijoiden mukaan naisten väkivalta on tabu

Vierailija
03.08.2019 |

Ja onhan se. Hyvin vähän siitä puhutaan. Silti vissiin hyvin marginaali ilmiö siihen nähden että äijät paiskoo naisiaan. Molempi pahempi.
Mutta nyt äänessä on ollut Mika, 45, joka aikuisiällä aloitti uuden suhteen ja nainen paljastuikin juovuksissa varsin väkivaltaiseksi tapaukseksi. Hyvä juttu, ja osoitus siitä ettei sitä pidä hävetä miehen(kään).

https://alibi.fi/uutiset/mika-45-sai-jatkuvasti-naisystavalta-turpiinsa…

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut naiselta turpiin. T. 44-v valkoinen heteromies

Suhteessa olin ja tuli täysin yllätyksenä kun nyrkeillä veti päähän

Seuraavalla kerralla osasin jo varautua ja sanoinkin, että turpiin tulee samalla mitalla jos käsiksi käy, ei lyönyt toista kertaa ja turpiin olisin antanut kyllä. T. 44-v valkoinen heteromies

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että nainen olisi jotenkin koskematon, että häntä ei voisi vetää turpiin, kyllä voi siinä missä miestäkin. Miksi ei voisi? Naiset ovat hirviöitä, lukekaa vaikka kirja Hit le rin raivottaret, jossa nat si nai set hakkaavat lapsien päitä tohjoksi tiiliseinään

Veteletkö siis sekä miehiä että naisia jatkuvasti turpaan? Ja meinaat että turpaanveto on hyvä homma, kunhan vaan mukana uhreissasi on sekä miehiä että naisia?

Vierailija
42/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se ei ole asia, josta ei saa puhua.

Minusta sinä olet väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista löytyy julmia murhaajia ja juuri pahimpia löytyykin. Osaavat suunnitella hyvin toteutuksen ja jotkut päässeet ilman rangaistustakin.

Vierailija
44/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla osasin jo varautua ja sanoinkin, että turpiin tulee samalla mitalla jos käsiksi käy, ei lyönyt toista kertaa ja turpiin olisin antanut kyllä. T. 44-v valkoinen heteromies

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että nainen olisi jotenkin koskematon, että häntä ei voisi vetää turpiin, kyllä voi siinä missä miestäkin. Miksi ei voisi? Naiset ovat hirviöitä, lukekaa vaikka kirja Hit le rin raivottaret, jossa nat si nai set hakkaavat lapsien päitä tohjoksi tiiliseinään

Veteletkö siis sekä miehiä että naisia jatkuvasti turpaan? Ja meinaat että turpaanveto on hyvä homma, kunhan vaan mukana uhreissasi on sekä miehiä että naisia?

Eihän hän sanonut mitään tuon suuntaistakaan. Omituinen kysymys. Eri

Vierailija
45/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha en jaksa kommata kun se ed hävisi

Vierailija
46/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just luin aiheesta tilastoja, ja klassisen perheväkivallan uhrina mies on harvinaisuus (oliko jotain 3-5%, ja pitää sisällään myös miesten väliset suhteet).

Vuonna 2008 perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen kohteeksi joutui 116 miestä ja 111 naista.( Poliisin tietoon tulleet).

Ja naiset ja miehet tappoi miehet

Vierailija
47/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen vielä sellainen, että mies ei pysty sellaisiin julmuuksiin mihin nainen ja se on todistettu fakta. Koskee tälläisiä kidutus ja lastentappo juttuja, niissä naiset on miehiä pahempia.

I.S.I.S vaimot tulee nopeesti mieleen... mutta nehän vaan chillas siellä orjien kanssa miesten ollessa rintamalla

Vierailija
48/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just luin aiheesta tilastoja, ja klassisen perheväkivallan uhrina mies on harvinaisuus (oliko jotain 3-5%, ja pitää sisällään myös miesten väliset suhteet).

Vuonna 2008 perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen kohteeksi joutui 116 miestä ja 111 naista.( Poliisin tietoon tulleet).

Ja naiset ja miehet tappoi miehet

Perheessä.

Vierailija
50/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä yli 10 vuotta vanha tilasto kiertää edelleen palstoilla. Tämä tilastohan ei siis kerro, mitä sukupuolta tekijä on.

Vierailija
51/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä luin uutisen muutaman vuoden takaa, jonka mukaan törkeän perheväkivallan uhri on useammin mies kuin nainen.

Miehiä "vain-h. akataan" vähemmän, mutta on tutkittu, että naisen ainoa keino puolustautua on teräase tms., koska nainen on fyysisesti heikompi eli silloin kun nainen tarttuu aseeseen puolustautuessaan niin toki tulee lopullisempaa jälkeä. Nyrkeillä naisella ei ole voimaa puolustautua.

Vierailija
52/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin mieleen vielä sellainen, että mies ei pysty sellaisiin julmuuksiin mihin nainen ja se on todistettu fakta. Koskee tälläisiä kidutus ja lastentappo juttuja, niissä naiset on miehiä pahempia.

LOL

Jännästi kuitenkin täälläkin aina kun joku tekee jonkun vanhempiin liittyvän ketjun, niin tunkee nää "en sen akan (äidin) kanssa haluu olla missään tekemisissä/iloitsen kun se kuolee pois"-mammat sinne joita tuntuu olevan huolestuttavan runsaasti. Miksi naisilla on näin tulehtuneet välit äiteihinsä?

Vierailija
53/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten jotkut miehet puolustaa naisia periaatteella, että heikompia ei lyödä tms, mutta miksi he ei puolusta heikkoja miehiä samalla periaatteella? 

Nämä on niitä miehiä, jotka nostaa pil lun jalustalle. Esineellistävät naisia juurikin "naisia ei saa lyödä koska herranjuma la sehän on nainen!" Nainen sitä nainen tätä. Kuvittelevat olevansa jotain ritareita, jotka pelastaa naisen hädässä. Nainen on näille sellainen avuton reppana höpönassu. Heikko mies sensijaan on nössykkä luuseri, joka ansaitseekin pataan kun on niin heikko!

Juuri näin, en pidä minään muuna kuin pelleinä näitä miehiä, jotka on ns. ritareita pelastamassa naisia. Haluavat vain esittää, jotta saisivat naisilta suosiota. T. 44-v valkoinen heteromies

Vaikka nainen alkuun kadulla pöllisi miehen lompakon tai vastaavaa ja mies menee korotetuin äänin vaatimaan omaisuuttaan takaisin, nämä ritarimiehet hyökkää öliöliöliölityyliin laittamaan miehen katuun tai hakkaavat tämän ilman että edes on hajuakaan missä siinä tilanteessa on kyse. Syyllinen on kuitenkin aina automaattisesti sivullisten silmissä mies ja nainen on vain neito hädässä.

Vierailija
54/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset hakkaa vähemmän kui miehet kuitenkin

Vierailija
55/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakarazzo kirjoitti:

Näinhän sen on oltava, jos av-mammat sanoo niin.

Vierailija
56/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että asia on tabu. Se on äärimmäisen harvinainen. 70% perhe- ja lähisuhdeväkivallan uhreista on naisia, 25% lapsia ja 5% miehiä. Lähes 80% hakkaajista on miehiä.

Lähde?

Vierailija
57/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakarazzo kirjoitti:

Eli jos naiset kokonaisuudessaan hakkaa vähemmän kuin miehet asia on ihan ok?

Vierailija
58/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jssap mitä tarkoittaa se? (no compredo ei umara)

Jätä se sika ansaitset parempaa.

Mistä tietää, että ansaitsee parempaa?

Vierailija
59/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahpiteilyistä pitäis aina antaa vankeutta. ehdollista eka toki

Vierailija
60/68 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin väkivallaton, en ole koskaan ketään lyönyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan