Kohta alkaa taas itsenäisyyspäivärähinät.
Hipeille runtua ja pahnoille miettimään kolttosiaan. Hyvä poliisi! Paha takkutukka!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Poliiseille tilipäivä.
todellakin, mikään ei ole niin palkitsevaa kun kurmuuttaa punatattia oikein huolella.
Siellä on"into pinkeenä" odottu, kuka riehuja pääsee taas lyömään ratsastuspoliisin hevosta, tai heittämään pyörätelineen kivijalkaliikkeen ikkunoista sisään, onko tämä heille se suurin kohokohta?
[minä vaan kysyn]
Kokemukseni mukaan häiriöitä, rähinöitä ja mellakoita on ja niistä on pääosin vasemmistolaiset vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on"into pinkeenä" odottu, kuka riehuja pääsee taas lyömään ratsastuspoliisin hevosta, tai heittämään pyörätelineen kivijalkaliikkeen ikkunoista sisään, onko tämä heille se suurin kohokohta?
[minä vaan kysyn]
Kyllä se tuntuu olevan. Ainakin sen perusteella että riehujaisia on järjestetty jo vuosikausia ennen 612-kulkueen keksimistä.
"Äärioikeiston vastustajat" riehuvat kuten Berliinistä uutisoitiin Ylen tapaan. Ei vaan Anarkistit, Punikit ja Antifa.
Nuo kaikki rähisijät pitäisi toimittaa Suomenlahden viimeiseen kolkkaan. Autiolle saarelle. Nokkelat saavat keksiä itse, miten sieltä pääsee pois, tai jääkööt sinne.
Ei takkutukkia Helsinkiin! Ei takkutukkia minnekään!
Vasureitten vuoden kohokohta