Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Joku dementikkopotilasko (kaikkien mt-ongelmien lisäksi) tätä ketjua pitää yllä, kun täysin samansisältöiset viestit toistuvat muutaman sivun välein? On siinäkin elämä, kirjoitella samat jutut kalastajan vaimosta kymmeneen kertaan vauvapalstalle ja vastailla itselleen sekä multipeukutella omia viestejään. Jos itse olisin tuossa jamassa, järjestäisin itselleni kyllä hoitopaikan mielisairaalasta. Mutta nämä sairaimmathan eivät ikinä omaa tilaansa ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Joku dementikkopotilasko (kaikkien mt-ongelmien lisäksi) tätä ketjua pitää yllä, kun täysin samansisältöiset viestit toistuvat muutaman sivun välein? On siinäkin elämä, kirjoitella samat jutut kalastajan vaimosta kymmeneen kertaan vauvapalstalle ja vastailla itselleen sekä multipeukutella omia viestejään. Jos itse olisin tuossa jamassa, järjestäisin itselleni kyllä hoitopaikan mielisairaalasta. Mutta nämä sairaimmathan eivät ikinä omaa tilaansa ymmärrä.
Olen täällä samaa ihmetellyt.. Ei tasapainoinen ihminen hauku netissä tuntemattomia bloggaajia.
Joku vaikuttaa kauhean katkeralta siitä, että Johannalla on huomaavainen ja romanttinen miesystävä. Että romanttisuus onkin muka ikävä piirre... varmaan onkin katkeraa seurata kauempaa rakastunutta paria, kun omassa elämässä ei romantiikkaa ole.
Onnelliset ja tasapainoiset ihmiset miettivät omia asioitaan eivätkä vatvo tuntemattomien parisuhteita netissä..
Sveitsi mainittu!
Et sitten ole onnellinen ja tasapainoinen kun vatvot muita kirjoittajia netissä?
Et sitten ole onnellinen ja tasapainoinen kun puut täällä muiden elämää ja jaat diagnooseja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen näkee jo peukkujen määrästä, että täällä on kymmeniä ihmisiä seuraamassa tätä lankaa. 🤔
Se, että tällä yhdellä jossun fanilla on aikaa päivystää langalla ja vastata jokaiseen kritiikkiviestiin parin minuutin kuluessa, ei tarkoita että kaikki muutkin tekevät niin. 😆
Tässä se taas tuli -jossu. Nimittelemällä ja antamalla itse keksitty "lempinimi" toiselle on hyvin härskiä toimintaa.
Jep, joillain ihmisillä on tapana halventaa muita noilla "lempinimillä". Minuakin on muutama ihminen kutsuu lempinimellä josta en tykkää, enkä ole koskaan antanut lupaa siihen. Tuollainen on aika kieroa toimintaa, koska kukapa nyt "kivasta" lempinimestä suuttuisi?
Mulla ei ole koskaan ollut lempinimeä. Mitäs se kertoo? Yks kaveri yritti lapsuudessa, mutta kukaan ei innostunut siitä. Mua on aina puhuteltu mun etunimellä. Ei ole hellittelynimiä, ei haukkumanimiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä samaa ihmetellyt.. Ei tasapainoinen ihminen hauku netissä tuntemattomia bloggaajia.
Joku vaikuttaa kauhean katkeralta siitä, että Johannalla on huomaavainen ja romanttinen miesystävä. Että romanttisuus onkin muka ikävä piirre... varmaan onkin katkeraa seurata kauempaa rakastunutta paria, kun omassa elämässä ei romantiikkaa ole.
Kuinka tasapainoista on haukkua julkisesti ex-puolisoaan?
Kuinka huomaavaista on jakaa julkisuuteen voimallisia imuttelukuvia, samalla kun toinen osapuoli kertoo lasten voivan eron vuoksi huonosti? Ja olettaa voi ettei helppoa ole jätetyllä ex-puolisollakaan. Romanttista joo 🙄
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole onnellinen ja tasapainoinen kun puut täällä muiden elämää ja jaat diagnooseja ?
Eli jos ei pidä nettikiusaamisesta, on itse häiriintynyt? Erikoista. Nettikiusaajilla on takuulla mt-diagnooseja, tämä on varmasti jokaiselle ihan päivänselvää. Surullisia, katkeria ja kateellisia lisäksi. Aina puhumassa pahaa niistä, joiden elämän vaihtaisivat heti omaansa. Toisia, joilla menee huonosti (sairaat, köyhät, päihdeongelmaiset, kodittomat jne.) jaksavat ymmärtää ja tsempata, kun eivät ole uhka omalle olemassaololleen. Mutta jos jollain on jotain kivaa elämässä, niin sellainen touhu on saatava loppumaan heti! Jos minulla ei ole mitään, ei saa olla muillakaan! Ihanaa narsistista raivoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huomaavaista on jakaa julkisuuteen voimallisia imuttelukuvia, samalla kun toinen osapuoli kertoo lasten voivan eron vuoksi huonosti? Ja olettaa voi ettei helppoa ole jätetyllä ex-puolisollakaan. Romanttista joo 🙄
Kuinka tasapainoista on kirjoittaa samat, kiusaamismielessä kirjoitetut jutut nettiin kymmeniä, ellei jopa satoja kertoja? Kertoo aika helvetin pahasta pakkomielteestä ja ongelmasta. Kuinka monta tuntia päivässä käytät bloggaajan ajatteluun? Kymmenen, kaksitoista? Herääpä nyt tuohon tilaasi.
Mikä saisi sinut lopettamaan? Häpeä, kiinnijääminen?
Siis.. hassuinta tässä on että joku ihan oikeasti luulee että täällä on yksi kirjoittaja joka vastaa itselleen ja peukuttaa itseään ja jopa sivukaupalla. Onpa outoa ajattelua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tasapainoista on kirjoittaa samat, kiusaamismielessä kirjoitetut jutut nettiin kymmeniä, ellei jopa satoja kertoja? Kertoo aika helvetin pahasta pakkomielteestä ja ongelmasta. Kuinka monta tuntia päivässä käytät bloggaajan ajatteluun? Kymmenen, kaksitoista? Herääpä nyt tuohon tilaasi.
Mikä saisi sinut lopettamaan? Häpeä, kiinnijääminen?
Tuo on toinen viestini tähän ketjuun, mikä siinä oli kiusaamista? Sulla lienee nyt joku muu ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ei pidä nettikiusaamisesta, on itse häiriintynyt? Erikoista. Nettikiusaajilla on takuulla mt-diagnooseja, tämä on varmasti jokaiselle ihan päivänselvää. Surullisia, katkeria ja kateellisia lisäksi. Aina puhumassa pahaa niistä, joiden elämän vaihtaisivat heti omaansa. Toisia, joilla menee huonosti (sairaat, köyhät, päihdeongelmaiset, kodittomat jne.) jaksavat ymmärtää ja tsempata, kun eivät ole uhka omalle olemassaololleen. Mutta jos jollain on jotain kivaa elämässä, niin sellainen touhu on saatava loppumaan heti! Jos minulla ei ole mitään, ei saa olla muillakaan! Ihanaa narsistista raivoa. :D
Tämä juuri on päivänselvää muille, mutta ei tälle Johannaa haukkuvalle ihmiselle, joka kaiken lisäksi luulee ilmeisesti jostain ihmeen syystä jonkun Sveitsissä asuvan ihmisen kommentoivan täällä. Voi toki kommentoidakin, mutta minä se en ole.
Mielenterveysongelmat ovat arkipäivää monille, eikä ole syytä yleistää, että ne liittyisivät erityisesti nettikiusaajiin.
Mutta sitäkin selvempää on, ettei netissä tuntemattomia haukkuva ihminen voi hyvin.
Mitä jos sinä Johannan elämää täällä negatiivisesti puiva ihminen panisit nyt koneen/kännykän hetkeksi pois päältä ja menisit vaikka kävelylle/uimaan tai tekisit ylipäätään jotain, joka tekee sinulle hyvää? Ja josta sinulle tulee oikeasti hyvä mieli? Raivoaminen tuntemattomille ei saa oloasi paremmaksi. Oman elämän kohtaaminen sen sijaan on mahdollisuus. Voit aloittaa vaikka tänään puhtaalta pöydältä, ryhtyä tavoittelemaan sitä, mitä oikeasti haluaisit elämästä.
Olen varma, että tällaisella nettipalstalla tuntemattomien asioiden puiminen ei paranna oloasi/elämääsi.
Minä panen nyt kännyn pois ja lähden harrastamaan liikuntaa.
Toivottavasti sinulle tulee hyvä sunnuntai, anna itsellesi mahdollisuus olla tänään oikeasti onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Siis.. hassuinta tässä on että joku ihan oikeasti luulee että täällä on yksi kirjoittaja joka vastaa itselleen ja peukuttaa itseään ja jopa sivukaupalla. Onpa outoa ajattelua..
Ei kyse ole luulosta, vaan tiedosta. Palstan moderaattoreillekin asia on ihan selkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kuumottaako? :D
Yritä päästä kateudestasi hänen elämäänsä kohtaan. Kyllä, olet ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon hyvintoimeentulevia ja menestyneitä, jotka haukkuu ja solvaa sairaita, köyhiä, kodittomia, työttömiä jne jopa ihan poliittisen asemansa nojalla. Mikä tällaisten ihmisten diagnoosi on? Mistä he ovat köyhälle kateellisia?
Miten liikuttavaa tuo ketjun jatkuva nostaminen ja fanikulttuurin ylläpitäminen.
Tästä on toki puhuttu aiemminkin, kun fanit eivät halua uskoa mitä heidän idoli kirjoittaa niin ongelmia syntyy.
Sitten peloitellaan modeilla, häpeältä ja kiinnijäämisellä. Omg.
Tämä on keskustelupalsta. Ei fanipalsta. Katso Googlesta mitä keskustelu tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritä päästä kateudestasi hänen elämäänsä kohtaan. Kyllä, olet ainoa.
Olen laittanut 6 kommenttia koko pitkään ketjuun, tämä 7.. Ja luulet että olen ainoa. Naurettavaa. Ja itsekun kommentoit täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät myös varmaan, että on hieman eri asia haukkua netissä anonyymia verrattuna oikeaan, nimeltä mainittuun ihmiseen?
Tai en kyllä olekaan ihan varma, ymmärtääkö kaltaisesi yksilö tätä normaaleille ihmisille selvää eroa...
Eihän täällä kukaan muu ole ketään haukkunut kuin sinä. Muut keskustelee blogin sisällöstä eli bloggaajan lukijoilleen jakamista asioista mutta sinä haukut, nimittelet ja nälvit meitä keskustelijoita.
Miksi sitä ei saisi todeta ääneen, ettei bloggaaja näytä iloiselta ja onnelliselta. Tai että uusi mies vaikuttaa ulkopuolisen silmiin melkoisen omistuksenhaluiselta ja takertuvalta.
Totuus sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten luulette, saakohan johanna lapset tänä vuonna jouluksi kotiin? Viime vuonnahan olivat riikassa ja surkutteli sitä, kun joutui olemaan olavin kanssa kahden erossa lapsista.
Emme luule mitään, koska heidän joulunviettojärjestelyt ei kuulu meille.
Tähän asti on joka joulu kuulunut, kun kaikki jaetaan blogiin.
Tämä. Ärsyttää, kun ees blogiin liittyvistä asioista ei sais keskustella, johanna on ihan ite ne yksityiskohdat kaikelle kansalle jakanut. Niin eiköhän jollakin mene meloni nenään siitäkin, jos täällä toivotaan johannalle mukavaa joulua lasten kanssa niin ei tarviis surea niinku vuosi sitten.
Vähän tulee fiilis, että tämä ketjun ärhentelijä on joku bloggarin lähipiiriin kuuluva joka älähtää aina kun ketjussa on "liian" tarkkanäköisiä ja lähelle totuutta osuvia kommentteja.
Ja jos näin on, niin ihan vinkkinä; ei ikävä tilanne korjaannu ulkopuolisten haukkumisella ja keskustelun poistattamisella.
Kannattaa myös lukea 19.6 2017 postaus ja miettiä mitä ihmeen salaisuuksia rouvilla on?
”Söin salaa irtareita” ”Söin salaa kuormasta”
Vai mitä ihmeen salaisuuksia perheenäideillä on?