Kalastajan vaimo - ihana tyyppi, mutta miten hän uskaltaa kertoa elämästään niin avoimesti?
On hän kovin inspiroiva ja karismaattinennkin. Olen miettinyt kuitenkin, että hän aika avoimesti puhuu kaikesta blogissaan.
Kommentit (1199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen näkee jo peukkujen määrästä, että täällä on kymmeniä ihmisiä seuraamassa tätä lankaa. 🤔
Se, että tällä yhdellä jossun fanilla on aikaa päivystää langalla ja vastata jokaiseen kritiikkiviestiin parin minuutin kuluessa, ei tarkoita että kaikki muutkin tekevät niin. 😆
Täällä voi myös multipeukuttaa, mikäli et MUKA sitä tiennyt. Kymmeniä seuraajia kyllä, mutta kirjoittelijoita vain kourallinen. 😂
Se, että sinä kerrot multipeukuttamisen mahdollisuudesta, kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin meistä muista. En ole moisesta multipeukuttamisesta tiennyt, en varmaan edes osaisi. Ja eipä ole tullut mieleenkään alkaa panostaa johonkin av-lankaan sillä tavalla. Ei ole samanlaisia pakkomielteitä kuin sinulla. 😊
En siis itse harrasta, multipeukuttamista tekee vain yksi henkilö koko ketjussa. Halusin vain tuoda asian esille jos jotakuta kiinnostaa, kun kaikille ei ole näköjään edes selvää. 😊
Sano tuo kaikki siis tuolle johanna-pakkomielteiselle kirjoittajalle, kiitos.Ohiksena totean, että ainoa pakkomielteinen olet sinä.
Ohiksena, joo-o. Olet kyllä täysin sairaudentunnoton. Uskon, ettei kovin hyvät mahkut paranemiseen, mutta toivotan onnea ja hyvää jatkoa ja mukavia tulevia vuosia nettikiusaamisen/kirjoittelun parissa.
KV:n nettiin jakamia asioita ei saisi täällä spekuloida, mutta sinä saat haukkua muita mieleltään sairaaksi ja niin edelleen, niinkö? Huomaatko itse tuota paradoksia ollenkaan?
Nettikiusaajat ovat mieleltään sairaita. Totuus sattuu?
Totta, nettikiusaajat ovat hyvin sairaita mieleltään. Usein myös täysin sairaudentunnottomia, kuten tämäkin tapaus tässä ketjussa. Kiusaaminen on kiusaamista vasta silloin, kun hän itse on kritiikin kohteena.
Mitä muuten luulette, saakohan johanna lapset tänä vuonna jouluksi kotiin? Viime vuonnahan olivat riikassa ja surkutteli sitä, kun joutui olemaan olavin kanssa kahden erossa lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten luulette, saakohan johanna lapset tänä vuonna jouluksi kotiin? Viime vuonnahan olivat riikassa ja surkutteli sitä, kun joutui olemaan olavin kanssa kahden erossa lapsista.
Emme luule mitään, koska heidän joulunviettojärjestelyt ei kuulu meille.
Vierailija kirjoitti:
Apua, minulla tuli vahingossa ylänuoli tähän, kun sivu liikahti juuri kun olin näpäyttämässä toiseen mielipiteeseen 😬.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti on joka joulu kuulunut, kun kaikki jaetaan blogiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Joulu on lasten juhla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen näkee jo peukkujen määrästä, että täällä on kymmeniä ihmisiä seuraamassa tätä lankaa. 🤔
Se, että tällä yhdellä jossun fanilla on aikaa päivystää langalla ja vastata jokaiseen kritiikkiviestiin parin minuutin kuluessa, ei tarkoita että kaikki muutkin tekevät niin. 😆
Täällä voi myös multipeukuttaa, mikäli et MUKA sitä tiennyt. Kymmeniä seuraajia kyllä, mutta kirjoittelijoita vain kourallinen. 😂
Se, että sinä kerrot multipeukuttamisen mahdollisuudesta, kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin meistä muista. En ole moisesta multipeukuttamisesta tiennyt, en varmaan edes osaisi. Ja eipä ole tullut mieleenkään alkaa panostaa johonkin av-lankaan sillä tavalla. Ei ole samanlaisia pakkomielteitä kuin sinulla. 😊
En siis itse harrasta, multipeukuttamista tekee vain yksi henkilö koko ketjussa. Halusin vain tuoda asian esille jos jotakuta kiinnostaa, kun kaikille ei ole näköjään edes selvää. 😊
Sano tuo kaikki siis tuolle johanna-pakkomielteiselle kirjoittajalle, kiitos.Ohiksena totean, että ainoa pakkomielteinen olet sinä.
Ohiksena, joo-o. Olet kyllä täysin sairaudentunnoton. Uskon, ettei kovin hyvät mahkut paranemiseen, mutta toivotan onnea ja hyvää jatkoa ja mukavia tulevia vuosia nettikiusaamisen/kirjoittelun parissa.
KV:n nettiin jakamia asioita ei saisi täällä spekuloida, mutta sinä saat haukkua muita mieleltään sairaaksi ja niin edelleen, niinkö? Huomaatko itse tuota paradoksia ollenkaan?
Nettikiusaajat ovat mieleltään sairaita. Totuus sattuu?
Totta, nettikiusaajat ovat hyvin sairaita mieleltään. Usein myös täysin sairaudentunnottomia, kuten tämäkin tapaus tässä ketjussa. Kiusaaminen on kiusaamista vasta silloin, kun hän itse on kritiikin kohteena.
Vinkkinä muuten: jos vastaa itselleen, niin kannattaa viljelemästä samoja fraaseja parin viestin välein.
Joulu on lasten juhla ja lapsilla on ihana tasapainoinen isä joka ei ole kertaakaan jakanut somessa ”minä muutan, vain minä” postauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ärsyttää, kun ees blogiin liittyvistä asioista ei sais keskustella, johanna on ihan ite ne yksityiskohdat kaikelle kansalle jakanut. Niin eiköhän jollakin mene meloni nenään siitäkin, jos täällä toivotaan johannalle mukavaa joulua lasten kanssa niin ei tarviis surea niinku vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ärsyttää, kun ees blogiin liittyvistä asioista ei sais keskustella, johanna on ihan ite ne yksityiskohdat kaikelle kansalle jakanut. Niin eiköhän jollakin mene meloni nenään siitäkin, jos täällä toivotaan johannalle mukavaa joulua lasten kanssa niin ei tarviis surea niinku vuosi sitten.
Totuuden nimissä, näissä joka ikisessä Kalastajan vaimo -ketjuissa on yksi ainoa kauniisti sanottuna pahastuja, ehkä tuolta kaakon kulmalta. 😂 Säälittävä hahmo; löytää ketjun ja alkaa maaninen rummutus. Raukka reppanainen.
Mutta mitä Johannaan tulee, nolottaa myöntää että seuraan nyt usean vuoden tauon jälkeen. Enkä ollenkaan siksi että olisi mielenkiintoinen tai taitava bloggaaja. Vaan vähän kuin hidastettua kolaria..toivoen toisaalta että ehkä väistämättömältä näyttävää, typerän reittivalinnan tuottamaa lopputulosta voi vielä muuttaa, kelata takaisin. Jos ei muuta niin ladten vuoksi. 😮
Itse seuraan vain nähdäkseni, milloin tämä feikkiys loppuu.
En usko että kukaan seuraa blogia enää samoista syistä kun bloggaajan asuessa ydinperheessä, silloin blogi oli hyvänmielen ja kauniiden kuvien lähde.
Nykyään blogia vilkuilee nähdäkseen kuinka huonoksi blogi voi mennä ennen kuin joku ymmärtää vetää piuhan seinästä.
Kuinka syvään juoksuhiekkaan bloggaaja itsensä mm. luokkaero postauksilla polkee.
Ja miten suttuisia kuvia voi mediatalon portaalissa julkaista.
Täällä aaveella on puolestaan mukava seurata miten mielensäpahoittaja jossuttaja tekee viesti toisensa perään idolillensa hallaa hyökkimällä muiden keskustelijoiden kimppuun ja tehden turhia nostoja.
Mäkin olen blogin vanhana lukijana sitä mieltä, että Johannan arvostelu menee välillä täällä ketjussa vähän överiksi. Toisaalta musta on häiritsevää myös se, että anonyymit ihmiset hyökkäilevät ketjussa toistensa kimppuun haukkuen toisiaan mielisairaiksi. Ehkä voitais kaikki ketjun seuraajat rauhoittua asteen verran?
Näitä blogijuoruketjuja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei ihmisten juoruilua voi hillitä, vain omaa käytöstään voi.
Oikeastaan täällä puhutaan melko kiltisti itse julkisuuteen rakkauselämänsä tuoneesta bloggaajasta.
Mietitäänpä mitä tapahtuisi jos irl tuttunne alkaisi hehkuttamaan pieniä salaisuuksia, perhosia vatsassa ja sen sellaista. Hankkisi oman asunnon ja jättäisi lapset isälle. Mennessään huutaisi somessa minä muutan, vain minä, puhuisi ikävästi exästä ja satuilisi että nyt on lakanoissa mies jonka kanssa haluaa vanheta. Mitä ihan oikeasti ajattelisit ja sanoisit?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan täällä puhutaan melko kiltisti itse julkisuuteen rakkauselämänsä tuoneesta bloggaajasta.
Mietitäänpä mitä tapahtuisi jos irl tuttunne alkaisi hehkuttamaan pieniä salaisuuksia, perhosia vatsassa ja sen sellaista. Hankkisi oman asunnon ja jättäisi lapset isälle. Mennessään huutaisi somessa minä muutan, vain minä, puhuisi ikävästi exästä ja satuilisi että nyt on lakanoissa mies jonka kanssa haluaa vanheta. Mitä ihan oikeasti ajattelisit ja sanoisit?
Niinpä.
Ja että se mies pitää kiinni aivan koko yön.
Liki mahdoton nähdä tätä Uulaavia lääkärinä. On nimittäin Johannan luonnehdintojen ja instan perusteella niin puistattavan oloinen, että mikäli elämä olisi sketsiä, epäilisin kutsumusgynekologiksi!🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Liki mahdoton nähdä tätä Uulaavia lääkärinä. On nimittäin Johannan luonnehdintojen ja instan perusteella niin puistattavan oloinen, että mikäli elämä olisi sketsiä, epäilisin kutsumusgynekologiksi!🤣🤣
Joo.. näinköhän johanna edes on miehen ensimmäinen työpaikkaromanssi.
Lopettakaa jo noi typeryyksien kirjoittamiset. Eikö teidän omassa elämässänne ole mitään!!!, jonka avulla pystyisitte elämään omaa elämäänne, kadehtimatta muita.
Mitä pitää kadehtia?
Sitä että en ole jakanut koko elämääni somessa?
Ja siinä sivussa exien ja tulevien exien ja lasten elämiä?
Ymmärrät myös varmaan, että on hieman eri asia haukkua netissä anonyymia verrattuna oikeaan, nimeltä mainittuun ihmiseen?
Tai en kyllä olekaan ihan varma, ymmärtääkö kaltaisesi yksilö tätä normaaleille ihmisille selvää eroa...