Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osa naisista voi syödä niin valtavan paljon? Sellaisia määriä, mitä syö ehkä isokokoinen, raavas mies raskaan fyysisen työn jälkeen!

Vierailija
02.08.2019 |

Olen ihan omin silmin nähnyt mm. työpaikalla. Ensin lapioidaan iso määrä ruokaa lautaselle ja sen jälkeen otetaan vielä samanlainen santsiannos! No, ylipainoisia tai jopa lihavia nämä naiset ovatkin ja ihmekös tuo. Sillä eihän tuollaiset määrät voi olla lihottamatta muita, kuin isokokoista, raavasta miestä, raskaan fyysisen työn jälkeen.

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän persettä voi kutittaa se kuinka paljon muut syö? Mä pystyn helposti syömään saman kokoisia annoksia kun mieheni joka on 188cm ja 90kg. Mä oon 163cm ja alle 60kg.

Älä muuta sano! Tämä on käsittämättömän hallitseva aihe palstalla. Minua ei kenenkään lihavuus tai laihuus kiinnosta pätkän vertaa. Kuka tästä jaksaa aina vääntää?!

Vierailija
122/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa, jolla olen pysynyt koko elämäni laihana, on jättää aamupala välistä, syödä maha todella täyteen kunnonruokaa päivällä ja syödä illalla ennen nukkumaanmenoa tarpeeksi iso iltapala. Näin onnistun myös laihduttamaan.

Joskus olen kokeillut sitä aina suositeltua mallia, että syö kunnon aamupalan ja 3 h välein pienen annoksen ja ei enää illalla klo 18 jälkeen. Sillä lailla lihon nopeasti, vaikka on koko ajan nälkä, ja kaiken kukkuraksi ei pysty nukkumaan yöllä nälkäisenä. Ehkä se sopii jollekin aamuvirkulle, mutta ei minulle ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kilpirauhaseni oli yliaktiivinen, saatoin syödä normaaliruokien lisäksi pizzan välipalsksi ja ison suklaalevyn iltapalsn jälkiruuaksi ja laihduin silti niin, että bmi alkoi välillä 17:lla ja lihakset katosivat niin, että.oli vaikeaa nousta edes pientä määrää rappusia. Eli aineenvaihdunta on ratkaiseva ja se vaihtelee eri ihmisillä paljon. Kun hoitojen myötä oli vastaavasti yhdessä vaiheessa kilpirauhasen vajaatoimintaa, söin päivässä yhden munakkaan ja puurolautasen ja lihoin sillä nopeasti monta kiloa.

Vierailija
124/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli uutinen että tämän vuoden luonnonvarat on kulutettu loppuun. Ei mikään ihme kun ihmiset syö vähintään kolmen ihmisen verran päivässä.

Vierailija
125/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites ne isomahaset läskit miehet? Heillekö on syöminen sallittu ja saa vetää napaan miten paljon vaan, mutta naiselle isot annokset kielletty?? Hoh hoijaa, kaikkea säkin vahtaat...toisten syömisiä. Sairasta.

Vierailija
126/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vatsa venyy kun sitä pidempään venyttää. Ei tarvitse olla edes kovin iso. Tässä Japanin tyttö esimerkkinä

Vierailija
127/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänään aamiaisen lisäksi n. 300 g kaurakeksejä, 2 Maxi Tuplaa, 2 palaa pannukakkua ja runsaasti kermavaahtoa, 150 g suklaakonvehteja ja 2 croissantia. Ei tee pahaa yhtään. Hoikka olen.

Vierailija
128/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt koskaan lihavien syövän valtavia annoksia, vaan nimenomaan laihojen, joko kuluttavat paljon, urheilevat tai ovat läpipaskoja. Minä olen 130 kiloinen ja syön hyvin pieniä annoksia koska inhoan ähkyä oloa ja mulla on vielä IBS eli kipu ja ripuli iskee jos vetäisee jotain rasvaista ruokaa tai vaikka salaattia paljon. Paino ei ole noussut varmaan 17 vuoteen, eli syön kaloreita sen verran kuin kulutan. Meitä on moneen junaan, jotkut pystyy syömään paljon ruokaa ja toiset ei, ja sillä ei ole kauheasti tekemistä kropan koon kanssa, vaan kuinka paljon on venyttänyt mahaansa että sinne mahtuu litratolkulla tavaraa ja että paljonko kuluttaa.

Pisti silmään tuo "pieniä annoksia". Sun (130kg.) mielestä pieniä annoksia voi olla jonkun toisen mielestä tosi isoja annoksia.

Vertaile annoksiasi muiden ihmisten annoksiin, niin saat vertailukohtaa.

Vierailija
129/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele.

Mä oon syönyt tänään aamulla 3 keitettyä munaa, 3 viipaletta pekonia, 200g kurkkua ja 200g tomaattia.

Lounaalla 350g pihviä, kasvisvartaita, iso annos salaattia reilulla majoneesilla

Päivällisellä söin parsakaalia, lohi-kasvisgratiinia(paljon) ja jälkkäriksi karppimutakakkua.

Iltapalaksi 150g savulohta ja 2 munaa.

Olen 173cm ja painan 54kg. Olen syönyt näin vuosia ja vain laihtunut. :D

Siis 5 kananmunaa päivässä? Miksi salaattiin pitää laitaa majoneesia?

Vegaanit ei voikaan. (voisikaan)

Vierailija
130/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen energiankulutuksessa ei oikeasti ole niin hirveän suurta eroa. Riippuu koosta ja lihaksikkuudesta paljon enemmän kuin sukupuolesta ja on seksististä väittää, että naisten nyt vain pitäisi syödä kuin varpuset ja olla nälässä sukupuolensa takia.

Vierailija
131/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön mitä vaan ja en liho millään. Isoja annoksia makaronilaatikkoa jossa paljon kermaa ja juustoa, ranskalaisia ja makkaraa puoli peltillistä kerralla jne. Kahvileipää menee joka päivä ja viikottain karkkia, limsaa sun muuta. Paino ei vaan nouse ja ikääkin jo 38v.

Ei voi olla totta, fysiikan lait sanoo että lihot jos syöt  joka päivä paljon. Minä olen lihava (en liho enkä laihdu) joka syö vähän, määrällisesti, ja minulle sanotaan että ei ole mahdollista että en laihdu kun en syö kuin hevonen.

Vierailija
132/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ja naisen energiankulutuksessa ei oikeasti ole niin hirveän suurta eroa. Riippuu koosta ja lihaksikkuudesta paljon enemmän kuin sukupuolesta ja on seksististä väittää, että naisten nyt vain pitäisi syödä kuin varpuset ja olla nälässä sukupuolensa takia.

Mutta kun ei naiset oo kauniita kenenkään mielestä jos eivät ole alipainoisia varpusen lailla syöviä ihanuuksia, mutta silti on valitettava miksi nainen ei voi syödä normaalisti että salaatin lehden syöminen päivässä haittaa yhdessä ravintolassa käymistä.

Vierailija
133/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna heidän syödä rauhassa ap, ei ole sinun ruokiasi

Vierailija
134/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverinainen ainakin syö paljon enemmän kuin minä ja se on hoikka kuin mikä. Kaikki menee läpi.

Minä ja työkaverini syömme lounaalla suuria annoksia, mutta se onkin meille kaikille päivän ainoa lämmin ateria. Olemme kaikki hoikkia/normaalipainoisia. Emme syö välipaloja, ja päivällisen tilalla vain pari leipää. Olemme jutelleet tästä, siitä tiedän.

Kannattaa syödä runsas lounas ja jättää illalla syöminen väliin, niin ei liho. 

Ei kai se aika milloin syö vaikuta, vaan energiamäärä suhteessa kulutukseen. Voit syödä nuo kaikki vaikka klo 24 yöllä ja vaikutus on jotakuinkin samanlainen.

Ei muuten ole. Ihmisen keho toimii eri tavoin eri aikaan. Luonnollinen uniaika ihmisellä on illalla/yöllä jolloin keho toimii säästöliekillä. Tähän ei omalla toiminnalla voi vaikuttaa.

Vierailija
135/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön omalla rahallani mitä ja miten paljon lystään ja kenelläkään ei ole siihen nokan koputtamista. Terve olen ja sellaisena aion pysyä. Turha alkaa valittaa jostain kansanterveydestä ja veroista, kun kaikki tietävät että lihavien ja varsinkin lihavien naisten haukkumisessa on kyse siitä, että lihava nainen ei miellytä esteettisesti näiden haukkujien silmää ja he kokevat sen elämäänsä vaikeuttavaksi asiaksi.

Vierailija
136/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites ne isomahaset läskit miehet? Heillekö on syöminen sallittu ja saa vetää napaan miten paljon vaan, mutta naiselle isot annokset kielletty?? Hoh hoijaa, kaikkea säkin vahtaat...toisten syömisiä. Sairasta.

Jos ruumiinrakenne on "isomahainen läski" niin kanattaaisi kyllä rajoittaa sitä syömistä sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
137/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli isoja lounasannoksia syövä hoikka naispuolinen työkaveri, joka ei myöskään karttanut kokoushuoneen tai kahvitauon pullatarjoiluja. Hänen salaisuutensa taisivat olla pitkät ripeätahtiset lenkit koiran kanssa.

Vierailija
138/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tutkimusten mukaan suurempi osa miehistä on ylipainoisia kuin naisista ja silti aina vaan naisten ruokailutottumuksia arvostellaan :D 

ja lihavia naisia on enemmän kuin lihavia miehiä

Miksihän tätä faktaa alapeukutetaan?

Ylipainoisia miehiä on enemmän, mutta kun puhutaan lihavuuden rajan ylittäneistä, naisia on enemmän. Ei se alapeukuttamalla muuksi muutu.

Vierailija
139/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele.

Mä oon syönyt tänään aamulla 3 keitettyä munaa, 3 viipaletta pekonia, 200g kurkkua ja 200g tomaattia.

Lounaalla 350g pihviä, kasvisvartaita, iso annos salaattia reilulla majoneesilla

Päivällisellä söin parsakaalia, lohi-kasvisgratiinia(paljon) ja jälkkäriksi karppimutakakkua.

Iltapalaksi 150g savulohta ja 2 munaa.

Olen 173cm ja painan 54kg. Olen syönyt näin vuosia ja vain laihtunut. :D

Mahdat haista hyvälle tuon kaiken kananmunan ja kalan syönnin jälkeen?

Vierailija
140/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tutkimusten mukaan suurempi osa miehistä on ylipainoisia kuin naisista ja silti aina vaan naisten ruokailutottumuksia arvostellaan :D 

ja lihavia naisia on enemmän kuin lihavia miehiä

Miksihän tätä faktaa alapeukutetaan?

Ylipainoisia miehiä on enemmän, mutta kun puhutaan lihavuuden rajan ylittäneistä, naisia on enemmän. Ei se alapeukuttamalla muuksi muutu.

Johan tuon näkee jo katukuvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän