Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osa naisista voi syödä niin valtavan paljon? Sellaisia määriä, mitä syö ehkä isokokoinen, raavas mies raskaan fyysisen työn jälkeen!

Vierailija
02.08.2019 |

Olen ihan omin silmin nähnyt mm. työpaikalla. Ensin lapioidaan iso määrä ruokaa lautaselle ja sen jälkeen otetaan vielä samanlainen santsiannos! No, ylipainoisia tai jopa lihavia nämä naiset ovatkin ja ihmekös tuo. Sillä eihän tuollaiset määrät voi olla lihottamatta muita, kuin isokokoista, raavasta miestä, raskaan fyysisen työn jälkeen.

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ylipainoinen tuttu postaa ruokansa facebookkiin. Oon kauhulla seurannu. Kermavaahtoo, vohveleita, shamppanjaa, alkoholia, kakkuja, kaikenlaista mässäystä joka ikinen päivä. Mä söisin tollaista vaan juhlapäivänä kerran vuodessa.

Vierailija
82/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ootteko nähneet niitä järkyttäviä buffeteissa käyviä läskipulleromiehiä, jotka lappavat kaiken rasvaisimman ja lihat lautaselleen, vaikka ovat jo valmiiksi 120kg ja epäsiistejä, yöööök. Nuolevat vielä sormiaan jonossa edetessään, kertoo älystäkin jo jotain.

En ole nähnyt koskaan sellaista rohmuamista kuin naisilla niin suomalaisilla kuin ruotsalaisilla laivan buffetin jälkiruokapöydässä. Osa naisista oli vielä keskiluokkaisen näköisiä. Jonosta välittämättä tungettiin väliin ja mansikoita joita oli vadilla kerättiin omalle lautaselle paljain sormin kun ottimet olivat yhdellä. Lautaset olivat niin täynnä suklaajäätelöstä, juustoon, suklaa leivoksiin ym. että peukalot uivat seassa. En muista aiemmen nähneeni tällaista. Oli vaikea olla nauramatta kun katsoi tuota kuhinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön mitä vaan ja en liho millään. Isoja annoksia makaronilaatikkoa jossa paljon kermaa ja juustoa, ranskalaisia ja makkaraa puoli peltillistä kerralla jne. Kahvileipää menee joka päivä ja viikottain karkkia, limsaa sun muuta. Paino ei vaan nouse ja ikääkin jo 38v.

Vierailija
84/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele.

Mä oon syönyt tänään aamulla 3 keitettyä munaa, 3 viipaletta pekonia, 200g kurkkua ja 200g tomaattia.

Lounaalla 350g pihviä, kasvisvartaita, iso annos salaattia reilulla majoneesilla

Päivällisellä söin parsakaalia, lohi-kasvisgratiinia(paljon) ja jälkkäriksi karppimutakakkua.

Iltapalaksi 150g savulohta ja 2 munaa.

Olen 173cm ja painan 54kg. Olen syönyt näin vuosia ja vain laihtunut. :D

Jonkinlainen syömähäiriö kyseessä, ei kukaan noin tarkkaan syömisiään muuten rekisteröi.

Vierailija
85/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: n lounasaikaa pitää lyhentää puoleen, kun sillä on aikaa vahtia mitä muut syövät.

Vierailija
86/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele.

Mä oon syönyt tänään aamulla 3 keitettyä munaa, 3 viipaletta pekonia, 200g kurkkua ja 200g tomaattia.

Lounaalla 350g pihviä, kasvisvartaita, iso annos salaattia reilulla majoneesilla

Päivällisellä söin parsakaalia, lohi-kasvisgratiinia(paljon) ja jälkkäriksi karppimutakakkua.

Iltapalaksi 150g savulohta ja 2 munaa.

Olen 173cm ja painan 54kg. Olen syönyt näin vuosia ja vain laihtunut. :D

Ja toisessa ketjussa varmaan väität, että ruokaan menee vain 100€ kuukaudessa.

Vierailija
87/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö kuin nro 11, niin täytyy olla suorat putket kuin ajokoiralla. Jos minä tunkisin tuollaisen määrän sapuskaa kitusiini, niin olisin varmaan kaksisataakiloinen keijukainen. Positiivisena näen ainoastaan runsaan määrän kasviksia ja vihanneksia. Munat ja majoneesit puistattavat.

AP, onko joku pyytänyt sinua kommentoimaan työkavereidesi ateriakokonaisuuksia? Jos ei, niin pidä mölyt mahassasi, ei kuulu sinulle.

Vierailija
88/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syö kuin nro 11, niin täytyy olla suorat putket kuin ajokoiralla. Jos minä tunkisin tuollaisen määrän sapuskaa kitusiini, niin olisin varmaan kaksisataakiloinen keijukainen. Positiivisena näen ainoastaan runsaan määrän kasviksia ja vihanneksia. Munat ja majoneesit puistattavat.

AP, onko joku pyytänyt sinua kommentoimaan työkavereidesi ateriakokonaisuuksia? Jos ei, niin pidä mölyt mahassasi, ei kuulu sinulle.

Mikähän noista ruuista on sitä lihottavaa? Eikä noi määrät mitään hirveitä ole.

Jos söisit noin saattaisit lihomisen sijaan vaikka hoikistua :)

Vierailija
89/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ootteko nähneet niitä järkyttäviä buffeteissa käyviä läskipulleromiehiä, jotka lappavat kaiken rasvaisimman ja lihat lautaselleen, vaikka ovat jo valmiiksi 120kg ja epäsiistejä, yöööök. Nuolevat vielä sormiaan jonossa edetessään, kertoo älystäkin jo jotain.

En ole. Tosin käyn vähän laadukkammissa paikoissa.

Vierailija
90/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani raavaat, isokokoiset ja raskasta työtä tekevät miehet ovat ylipainoisia.

Vierailija
91/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua minäkään.

Kohtuullisuus on hyvästä...

Näkeehän sen niitten hehtaaripeffoista. Ei tavallinen suomalainen mies enää edes pysty painamaan ryhiksiä takaapäin .. Jos ylipäätään edes haluaisi .  

Vierailija
92/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa nähnyt minut tänään Raxissa! Kyllä maistui kuule pizza, nakit ja jätski. Minulla on aina ollut erinomainen ruokahalu. Jokainen on hyvä jossain:)

Vierailija
93/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mihin tahansa paikkaan katsomaan niin huomaat että kyllä ne miehet vaan syö enemmän.

Vierailija
94/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua minäkään.

Kohtuullisuus on hyvästä...

Näkeehän sen niitten hehtaaripeffoista. Ei tavallinen suomalainen mies enää edes pysty painamaan ryhiksiä takaapäin .. Jos ylipäätään edes haluaisi .  

No, eipä tavallinen suomalainen mies mikään Dressmannin kalsarimalli olekaan.

Vierailija
95/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön mitä vaan ja en liho millään. Isoja annoksia makaronilaatikkoa jossa paljon kermaa ja juustoa, ranskalaisia ja makkaraa puoli peltillistä kerralla jne. Kahvileipää menee joka päivä ja viikottain karkkia, limsaa sun muuta. Paino ei vaan nouse ja ikääkin jo 38v.

Ehkä sä et kuitenkaan syö kovin paljoa yhteensä?

Varmasti jokainen syö joskus huomattavan suuren annonsen, mutta jos jatkuvasti on se tilanne, että ihminen näyttää syövän enemmän kuin kokonsa useasti päivässä, bulimiaa on todennäköinen selitys. Vaikea sairaus

Vierailija
96/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tutkimusten mukaan suurempi osa miehistä on ylipainoisia kuin naisista ja silti aina vaan naisten ruokailutottumuksia arvostellaan :D 

ja lihavia naisia on enemmän kuin lihavia miehiä

Nuoli alas painaneille raskaita uutisia THL tilastoista:

Miehistä lihavia oli 26,1 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).

Naisista lihavia oli 27,5 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).

Vierailija
97/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160 cm ja 47 kg, ja lounaalla lautasella useimmiten isompi annos kuin työkavereilla. Välillä ihmettelyä, miten olen niin pieni.

Juju on siinä, että annoskoko ei vielä kerro kaloreista. Mun lautasella on hyvin pitkälti raakoja tai höyrytettyjä vähäkalorisia kasviksia ja vähärasvaista proteiinia. En laita salaattiin puolikasta avokadoa, desiä siemeniä, majoneesivihanneksia tai kahta ruokalusikallista öljykastiketta. Tällaisista ne kalorit kertyvät!

Vierailija
98/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 160 cm ja 47 kg, ja lounaalla lautasella useimmiten isompi annos kuin työkavereilla. Välillä ihmettelyä, miten olen niin pieni.

Juju on siinä, että annoskoko ei vielä kerro kaloreista. Mun lautasella on hyvin pitkälti raakoja tai höyrytettyjä vähäkalorisia kasviksia ja vähärasvaista proteiinia. En laita salaattiin puolikasta avokadoa, desiä siemeniä, majoneesivihanneksia tai kahta ruokalusikallista öljykastiketta. Tällaisista ne kalorit kertyvät!

Joudut siis syömään enemmän kuin muut, koska valitset ruokasi vähäkalorisena. Tuossa ei kyllä ole mitään järkeä.

Vierailija
99/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverinainen ainakin syö paljon enemmän kuin minä ja se on hoikka kuin mikä. Kaikki menee läpi.

Minä ja työkaverini syömme lounaalla suuria annoksia, mutta se onkin meille kaikille päivän ainoa lämmin ateria. Olemme kaikki hoikkia/normaalipainoisia. Emme syö välipaloja, ja päivällisen tilalla vain pari leipää. Olemme jutelleet tästä, siitä tiedän.

Kannattaa syödä runsas lounas ja jättää illalla syöminen väliin, niin ei liho. 

Ei kai se aika milloin syö vaikuta, vaan energiamäärä suhteessa kulutukseen. Voit syödä nuo kaikki vaikka klo 24 yöllä ja vaikutus on jotakuinkin samanlainen.

Kyllä se ajankohtakin vaan vaikuttaa. Iltasyönti lihottaa. Tästä on useita tutkimuksia.

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/bfc73ed7-f5d0-40bc-8e78-5a6dbc3b4b…;

Iltasyöminen ei vaikuta negatiivisesti, päinvastoin se edistää hyvää sikeää unta, mikä taas edistää laihtumista. Monilla lihavilla väärät tiedot laihtumisesta ja lihomisesta. Tämän olen huomannut. Moni lihava syö lounaalla vähän ja epäterveellisesti.

Juu, olen samaa mieltä, että mutuilusi on oikeammassa kuin yliopiston tekemä tutkimus. Mutuilu kunniaan!

Vierailija
100/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet fläsä tarpeelliseksi tehdä tuosta sukupuoliasian?

Rinnat selässä on kuvottavat, oli kyseessä mies, nainen tai muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän