Miten osa naisista voi syödä niin valtavan paljon? Sellaisia määriä, mitä syö ehkä isokokoinen, raavas mies raskaan fyysisen työn jälkeen!
Olen ihan omin silmin nähnyt mm. työpaikalla. Ensin lapioidaan iso määrä ruokaa lautaselle ja sen jälkeen otetaan vielä samanlainen santsiannos! No, ylipainoisia tai jopa lihavia nämä naiset ovatkin ja ihmekös tuo. Sillä eihän tuollaiset määrät voi olla lihottamatta muita, kuin isokokoista, raavasta miestä, raskaan fyysisen työn jälkeen.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaverinainen ainakin syö paljon enemmän kuin minä ja se on hoikka kuin mikä. Kaikki menee läpi.
Minä ja työkaverini syömme lounaalla suuria annoksia, mutta se onkin meille kaikille päivän ainoa lämmin ateria. Olemme kaikki hoikkia/normaalipainoisia. Emme syö välipaloja, ja päivällisen tilalla vain pari leipää. Olemme jutelleet tästä, siitä tiedän.
Kannattaa syödä runsas lounas ja jättää illalla syöminen väliin, niin ei liho.
Ei kai se aika milloin syö vaikuta, vaan energiamäärä suhteessa kulutukseen. Voit syödä nuo kaikki vaikka klo 24 yöllä ja vaikutus on jotakuinkin samanlainen.
Väärin. Ihmiskehon hormonituotantolla on vuorokausirytmi ja muutama hormoni (kortisoli, insuliini) vaikuttavat suoraan siihen, laitetaanko ravinto läskiksi vai polttoaineeksi.
Enpä tiedä, mutta kun otin kerran pihvin ravintolassa siskoni kanssa, niin naistarjoilija sanoi: "Tuhdit on tyttöjen annokset, mutta tuossa olisi tuo salaattipöytä vielä mistä voi ottaa, jos maistuu."
Emme kumpikaan olleet mitenkään kovin tuvteja ulkomjodoltamme, itse n. 169 cm ja tuolloin about 67kg, vähön läski joo, mutta siis ei ehkä niin ja siskoni laihempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaverinainen ainakin syö paljon enemmän kuin minä ja se on hoikka kuin mikä. Kaikki menee läpi.
Minä ja työkaverini syömme lounaalla suuria annoksia, mutta se onkin meille kaikille päivän ainoa lämmin ateria. Olemme kaikki hoikkia/normaalipainoisia. Emme syö välipaloja, ja päivällisen tilalla vain pari leipää. Olemme jutelleet tästä, siitä tiedän.
Ei kai se aika milloin syö vaikuta, vaan energiamäärä suhteessa kulutukseen. Voit syödä nuo kaikki vaikka klo 24 yöllä ja vaikutus on jotakuinkin samanlainen.
Kyllä se ajankohtakin vaan vaikuttaa. Iltasyönti lihottaa
Italialaiset ovat yksi Euroopan nopeiten lihovista kansoista. Tuupa pois sieltä 80-luvulta.
Kasvattavat miesten himoitsemia hehtaaripeppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos kuluttaa 2500 kcal/vrk ja syö 2500 kcal/vrk, niin eikö ole aivan sama milloin tuon energiamäärän laittaa kurkusta alas, niin et liho. En ymmärrä miten tuo voisi mennä toisin.
Sun ymmärryksen puute ei kuitenkaan muuta ihmisen fysiologiaa. Uskomuksesi perustuu Coca Cola companyn 1980-luvulla rahoittamaan tutkimukseen, jonka oli tarkoitus säästää näitä oikeusjutuilta.
Se on karseeta kyllä nähä isot annokset lihavalla naisella, tai nähdä lihava nainen jossain mäkkärissä mässyttämässä. Eikö yhtään hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi unen tarve vähenee ihmisen paastotessa?
Miksei nykyajan naiset välitä enää yhtään ulkonäöstään tai terveydestään? Ei naisen kuulu painaa 70 tai 80 kiloa.
Linkki ei aukea, mutta:
jos kuluttaa 2500 kcal/vrk ja syö 2500 kcal/vrk, niin eikö ole aivan sama milloin tuon energiamäärän laittaa kurkusta alas, niin et liho. En ymmärrä miten tuo voisi mennä toisin.
Siten että keho toimii vähän eri tavalla eri vuorokauden aikoina. Myöhään illalla hormonit valmistelevat ihmistä nukkumaan ja siinä nautittu etenkin hiilihydraattipitoinen ateria nostaa verensokeria koko yöksi, mikä taas saa insuliinin käymään ylikierroksilla. Ja insuliini on se mikä rasvaksi ylimääräistä energiaa varastoi. Tämä on helposti havaittavissa henkilöillä jotka mittaavat verensokeriaan säännöllisesti. Aterian jälkeen on hyvä olla vielä hereillä ja liikkua ja touhuta, pahinta on siis vetää hiilaria ja mennä sen jälkeen suoraan nukkumaan.
antaa olla, vittuako se sulle kuuluu kun et tee asialle muuta
kuin ihmettelet asiaa viikosta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Miksei nykyajan naiset välitä enää yhtään ulkonäöstään tai terveydestään? Ei naisen kuulu painaa 70 tai 80 kiloa.
Miksi miehet eivät välitä? Ei miehillä kuulu olla tissejä?
Ne raavaat, fyysistä työtä tekevät miehet syövät liikaa. En ole koskaan nähnyt normaalipainoista duunarimiestä.
Itse syön ja nautin kuten hungryfatchick_____> youtube.nic.Nam ja todellakin nam, sisäisen rauhan kilpailuvietin kera.
Se on vähän sellainen kierre. Kun kropan koko ja elopaino kasvaa niin sen ylläpitoon tarvitaan myös enemmän ruokaa. Ja aina syödään vähän yläkanttiin jolloin koko jatkaa kasvuaan.
Minä olisin lihavana halunnut lapata ilmaista ruokaa todella paljon kun kerran ilmaiseksi sai kuten hoikka ystäväni lappasi ja yksi kanamunakin oli per nokka ja hän pystyi syömään kolme munaa valtavan annoksen lisäksi + muita lisäkkeitä koko tarjotin kukkurallaan täynnä monta lasia maitookin ja minä en pystynyt lihavana kerralla noin kamalaa määrää ahtamaan.
Uskoakseni lihavalla on hitaampi suoli ja aineenvaihdunta jotenka sieltä ei kulje pönttöön tarpeeksi nopeasti kuin hoikemmilla aineenvaihdunta ei jumiudu suolistoon ja toimii nopeemmin.
Tai onko jotkut niin nälässä jos kotiin ei osteta riittävästi ruokaa nuukuuden takia. Hän ei koskaan käynyt ruokaostoksilla vaan närpi puolison ostamista ruuista ja ahtoi sitten ilmaista ruokaa valtavia määriä kun tilaisuus tuli.
Puolisonikin ihmetteli kaikkein hoikimman työkaverinsa järkyttäviä annoksia niin että kuinka joku pystyy kerralla noin paljon syömään ja on kuin kukkakeppi.
Ja sitten naiset valittaa, että me miehet syömme koko ajan ja kamalasti. Vaikka esim. meillä nainen syö vähintään yhtä paljon kuin minä, vaikka painaa itse jotain 60kg ja minä mies 100kg. Mutta akka käykin sontimassa sitten jotain 3-4 kertaa päivässä.
Minä olen aina ollut ns.suursyömäri.
Teinivuosista, 40 vuodessa, paino on noussut 10 kg.
Tänä päivänä, iäkkäänä, olen normaalipainoinen. Ikinä työterveyshuollossa ei ole pyydetty laihduttamaan.
Aamulla olin labrassa, tulokset tuli jo nyt. Erinomaiset veriarvot, myös sokeri ja kolesteroli.
Oli sellainen naisen tutkimuspaketti.
Vähän liikaa kuluu herkkujakin.
Koko suku on samaa läpiluikua.
Vierailija kirjoitti:
Uskoakseni lihavalla on hitaampi suoli ja aineenvaihdunta jotenka sieltä ei kulje pönttöön tarpeeksi nopeasti kuin hoikemmilla aineenvaihdunta ei jumiudu suolistoon ja toimii nopeemmin.
Suolen nopeudella ja aineenvaihdunnan nopeudella ei ole mitään tekemistä keskenään, eikä varsinkaan niin että hitaampi suolen toiminta tarkoittaisi energian tehokkaampaa imeytymistä ja siten automaattisesti lihomista. Mitä edes tarkoittaa "aineenvaihdunta ei jumiudu suolistoon" - täyttä siansaksaa koko lause!
Joo,mäkin on varman joku oikku, oon melkein 40 jo ja kroppa ku teinin, kroppa ollu samana kaiken tän aikaan. Mies siis ja pienikokoinen voi sanoo, ehkä opiskeluaikoina painoin melkein 70 kg runsaan oluen johdosta ja kaikkee shitii vedin alas. Toi on korkein luku mitä muistan, et joo ei tolla muulla selity ku geeneillä. En kasva vaikka kuinka söisin. Mut en oo koskaan välittäny ulkonäöstä, mulle on ihan sama, voisin olla lihavakin kunhan on hyvä olla. Olen vaan sattunu syntymään pieneksi.
Suomalaisista miehistä 3/4 on ylipainoisia, ja miehissä on enemmän ylipainoisia JOKAISESSA IKÄLUOKASSA NAISIIN VERRATTUNA.