Miten osa naisista voi syödä niin valtavan paljon? Sellaisia määriä, mitä syö ehkä isokokoinen, raavas mies raskaan fyysisen työn jälkeen!
Olen ihan omin silmin nähnyt mm. työpaikalla. Ensin lapioidaan iso määrä ruokaa lautaselle ja sen jälkeen otetaan vielä samanlainen santsiannos! No, ylipainoisia tai jopa lihavia nämä naiset ovatkin ja ihmekös tuo. Sillä eihän tuollaiset määrät voi olla lihottamatta muita, kuin isokokoista, raavasta miestä, raskaan fyysisen työn jälkeen.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on karseeta kyllä nähä isot annokset lihavalla naisella, tai nähdä lihava nainen jossain mäkkärissä mässyttämässä. Eikö yhtään hävetä?
Mitäpä luulet, on läski, ruokaa mättävä mies ihana näky?
Hirveintä on tämmöinen perhe, sekä äidillä että isällä hillitön kuorma kaikkea epäterveellistä lautasella ja lapset seuraa esimerkkiä. Kaikki perheenjäsenet pahasti ylipainoisia, sääliksi käy ne lapset jotka on lihavia jo alakoulussa.
Lapsilla jo kakkostyypin diabetes.
Ehkäpä nainenkin saattaa tehdä kovaa fyysistä työtä. Minäkin olen noita paljon syöviä naisia, 160/53. Ja kovaa fyysistä työtä tekevä. Silloin syödään kunnolla, kun on tarjolla salaatit ja terveellinen ruoka. Sillä pärjää pitkälle, ilman kaikenmaailman mielitekoja. Ja niin ei syödä läheskään joka päivä
Enkä voi käsittää ihmisiä, joille mun syömiset aiheuttaa päänsärkyä, en minäkään mieti muiden syömisiä, on paljon tärkeämpääkin mietittävää.
Minä olin nuorena laiha läpipasko ja söin sellaisia rekkamiehen annoksia että miestyökaverit pyörittelivät päätään. Vanhemmiten tulisin toimeen pelkällä hengitysilmalla, minkä lie vetyvoimalan olen itsestäni kehittänyt. Ilmeisesti tuli minun osani maailman ruuasta kulutettua ekan 40 vuoden aikana.
itse 180 cm ja 70 kg ja siis ilmiselvästi miehen mitoissa nääs, huh huh, kylä se tosta se miehen mitta lähtee. Kaikki alle ton on noh...tiedättehän sen.
Ei ole sanonut. Loppuisi työt tarjoilijalta. Ihan keksitty juttu.