Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osa naisista voi syödä niin valtavan paljon? Sellaisia määriä, mitä syö ehkä isokokoinen, raavas mies raskaan fyysisen työn jälkeen!

Vierailija
02.08.2019 |

Olen ihan omin silmin nähnyt mm. työpaikalla. Ensin lapioidaan iso määrä ruokaa lautaselle ja sen jälkeen otetaan vielä samanlainen santsiannos! No, ylipainoisia tai jopa lihavia nämä naiset ovatkin ja ihmekös tuo. Sillä eihän tuollaiset määrät voi olla lihottamatta muita, kuin isokokoista, raavasta miestä, raskaan fyysisen työn jälkeen.

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön mitä vaan ja en liho millään. Isoja annoksia makaronilaatikkoa jossa paljon kermaa ja juustoa, ranskalaisia ja makkaraa puoli peltillistä kerralla jne. Kahvileipää menee joka päivä ja viikottain karkkia, limsaa sun muuta. Paino ei vaan nouse ja ikääkin jo 38v.

Ehkä sä et kuitenkaan syö kovin paljoa yhteensä?

Varmasti jokainen syö joskus huomattavan suuren annonsen, mutta jos jatkuvasti on se tilanne, että ihminen näyttää syövän enemmän kuin kokonsa useasti päivässä, bulimiaa on todennäköinen selitys. Vaikea sairaus

Minä en syö koskaan mitään "huomattavan suuria annoksia" ei pysty, maha on niin pieni ettei sinne mahdu kuin ehkä 7-8dl ja sit on ähky. Ja silti minä olen se 130 kiloinen jonka kuvitellaan syövän kaikki mikä ei liiku. Mäkkärissä otan tavallisen juuston, pienen juoman ja ranskiksia en luultavasti sit syö kaikkea, mun 10v. pojat syö enemmän jo kuin minä. Jotkut teinipojat oli kerran mun edellä jonossa, ja tilasivat jopa 9 euron juustoa per jannu, en tajua mihin mahaan ne niitä veti.

Vierailija
142/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no varmaan siksi, että ihmisen vatsalaukku on suurin piirtein saman kokoinen kaikilla, koosta ja sukupuolesta riippumatta. t. Patologi Pertti

"Mahalaukun koko ja muoto vaihtelevat paljon eri ihmisten välillä. Normaaliin mahalaukkuun mahtuu noin 1,5 litraa ravintoa." "Jotkut ihmiset venyttävät liikaa syömällä ja juomalla mahalaukkunsa jopa 4 litran vetoiseksi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tutkimusten mukaan suurempi osa miehistä on ylipainoisia kuin naisista ja silti aina vaan naisten ruokailutottumuksia arvostellaan :D 

ja lihavia naisia on enemmän kuin lihavia miehiä

Miksihän tätä faktaa alapeukutetaan?

Ylipainoisia miehiä on enemmän, mutta kun puhutaan lihavuuden rajan ylittäneistä, naisia on enemmän. Ei se alapeukuttamalla muuksi muutu.

Lähde? Muistan lukeneeni päinvastaista.

Vierailija
144/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän persettä voi kutittaa se kuinka paljon muut syö? Mä pystyn helposti syömään saman kokoisia annoksia kun mieheni joka on 188cm ja 90kg. Mä oon 163cm ja alle 60kg.

Älä muuta sano! Tämä on käsittämättömän hallitseva aihe palstalla. Minua ei kenenkään lihavuus tai laihuus kiinnosta pätkän vertaa. Kuka tästä jaksaa aina vääntää?!

Ne vääntää joita se kiinnostaa. Älä osallistu näihin, jos ei kiinnosta.

Vierailija
145/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä työpaikalla on kaksi todella hoikkaa naista. He molemmat ovat vahvasti sitä mieltä että voivat syödä mitä tahansa lihomatta. Kuitenkin heidän lautasellaan suurin osa ateriasta on kasviksia. Annos voi nopeella vilkaisulla näyttää isolta mutta ei kalorimäärältään sitä ole. Itse olen myös hoikka mutta joudun säännöstelemään syömistä koska pidän valitettavasti kaikesta lihottavasta epäterveellisestä.

Mun yks työkaveri joka on myös mun bestis painaa 160 kg. Hän syö aivan valtavasti. Esim välipala 5 makkaraleipää ja siitä parin tunnin päästä lounas joka on usein joku jättiannos pastaa ja makeeta päälle. Ollaan hänen syömisestään puhuttu kun on sitä itse halunnut. Kertoo että ei voi hillitä syömistään. On verenpainetauti ja 2-tyypin diabetes. On käynyt ravitsemusterapeutilla ja työterveyslääkärillä mutta mitään ei tapahdu. Olen huolissani.

Minä olen 130kg enkä ikinä jaksaisi syödä mitään viittä makkaravoileipää, ja mulla on myös IBS joten vaikka kykenisin syömään jättiannoksen pastaa, tulisi kipu ja ripuli aika nopeesti... Minä voin kyllä hyvin hillitä syömistäni, ja inhoan yli kaiken ähkyä oloa, en tykkää että maha on liian täynnä. Yleensä pystyn välttämään sen, joskus ravintolassa saattaa lipsahtaa jos on jotain hyvää ruokaa mitä kotona ei saa, mutta kuten sanottu, lasku siitä syömisestä maksetaan pöntöllä sitten jonkun ajan päästä. Syön siis vähän kerrallaan, mutta sen verran lihottavaa esim. suklaata että en laihdu, mutta en myöskään ole lihonut 17 vuoteen. Myös oksentamiskammo pitää huolen siitä että en syö mitään älyttömiä määriä koskaan, jos maha on kipeä, tulee aina paniikki että mitä jos pitää oksentaa.

Vierailija
146/205 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua minäkään.

Kohtuullisuus on hyvästä...

Näkeehän sen niitten hehtaaripeffoista. Ei tavallinen suomalainen mies enää edes pysty painamaan ryhiksiä takaapäin .. Jos ylipäätään edes haluaisi .  

No, eipä tavallinen suomalainen mies mikään Dressmannin kalsarimalli olekaan.

Ja nekös haluaisivat painaa niitä ryhiksiä takaapäin?

Onko tavallinen suomalainen mies mielestäsi mallitasoa? Ymmärsit kyllä tuon lainaamasi viestin, mutta haluat vain minkä tahansa syyn haukkua naisia ja tässä tapauksessa se on ylipaino

-eri

Vierailija
147/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön mitä vaan ja en liho millään. Isoja annoksia makaronilaatikkoa jossa paljon kermaa ja juustoa, ranskalaisia ja makkaraa puoli peltillistä kerralla jne. Kahvileipää menee joka päivä ja viikottain karkkia, limsaa sun muuta. Paino ei vaan nouse ja ikääkin jo 38v.

Ei voi olla totta, fysiikan lait sanoo että lihot jos syöt  joka päivä paljon. Minä olen lihava (en liho enkä laihdu) joka syö vähän, määrällisesti, ja minulle sanotaan että ei ole mahdollista että en laihdu kun en syö kuin hevonen.

Mt-lääkitys?

Vierailija
148/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jokainen syö joskus huomattavan suuren annonsen, mutta jos jatkuvasti on se tilanne, että ihminen näyttää syövän enemmän kuin kokonsa useasti päivässä, bulimiaa on todennäköinen selitys. Vaikea sairaus

Minä en syö koskaan mitään "huomattavan suuria annoksia" ei pysty, maha on niin pieni ettei sinne mahdu kuin ehkä 7-8dl ja sit on ähky. Ja silti minä olen se 130 kiloinen jonka kuvitellaan syövän kaikki mikä ei liiku. Mäkkärissä otan tavallisen juuston, pienen juoman ja ranskiksia en luultavasti sit syö kaikkea, mun 10v. pojat syö enemmän jo kuin minä. Jotkut teinipojat oli kerran mun edellä jonossa, ja tilasivat jopa 9 euron juustoa per jannu, en tajua mihin mahaan ne niitä veti.

Mutta kun tuo 7-8dl on jo lähes litra, huh!! Jos siellä mahalaukussa on jo ennestään huonosti sulavaa ruokaa, ravintoarvoltaan heikkolaatuista, niin täydeltä tuntuu varmasti. Ja kuinka usein syöt tuon 7-8dl annoksen?

Vierailija
149/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mätän lounasbuffetissa valtavia annoksia, kun haluan syödä "koko rahalla". Toki suurin osa annoksesta on aina sieltä salaattipöydän puolelta. Sitten ei tarvitsekaan illalla syödä kuin jotain pientä. Painan 52kg. Tämmöinen syöminen ei pitemmän päälle ole terveellistä, sen tiedän, mutta en käykään lounaalla ravintolassa kuin korkeintaan kerran viikossa. Opiskeluaikana kaikki söi isoja annoksia ruokalassa kun sitten ei tarvinnut kotiin ostaa niin paljon ruokaa :D

Tiedät mistä? Eikös pätkäpaasto ole juuri terveellinen?

Vierailija
150/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt koskaan lihavien syövän valtavia annoksia, vaan nimenomaan laihojen, joko kuluttavat paljon, urheilevat tai ovat läpipaskoja. Minä olen 130 kiloinen ja syön hyvin pieniä annoksia koska inhoan ähkyä oloa ja mulla on vielä IBS eli kipu ja ripuli iskee jos vetäisee jotain rasvaista ruokaa tai vaikka salaattia paljon. Paino ei ole noussut varmaan 17 vuoteen, eli syön kaloreita sen verran kuin kulutan. Meitä on moneen junaan, jotkut pystyy syömään paljon ruokaa ja toiset ei, ja sillä ei ole kauheasti tekemistä kropan koon kanssa, vaan kuinka paljon on venyttänyt mahaansa että sinne mahtuu litratolkulla tavaraa ja että paljonko kuluttaa.

Pisti silmään tuo "pieniä annoksia". Sun (130kg.) mielestä pieniä annoksia voi olla jonkun toisen mielestä tosi isoja annoksia.

Vertaile annoksiasi muiden ihmisten annoksiin, niin saat vertailukohtaa.

Kyllä, ne on oikeasti pieniä annoksia. Ravintolassa saatan ottaa pelkän alkuruuan tai lasten annoksen (enkä sitäkään jaksa kokonaan, jätän yleensä osan salaattia ja perunaa syömättä) ja tulen ihan täyteen ja ihmiset siinä sitten ihmettelee että miten sä syöt noin vähän ja mä olen vaan että voi helkkari kun on ähky olo kun tuli syötyä liikaa. Toiset vetää ensin salaattipöydästä lautasellisen ennen pääruokaa, jos minä söisin samanlaisen salaattilautasellisen en jaksaisi palaakaan enää pääruokaa. Juoman otan aina pienen eli kolmen desin, ja yleensä en jaksa sitäkään kaikkea juoda.

Omituista että heti pitää pitää lihavaa ihmistä niin tyhmänä ettei keski-ikäisenäkään ole muka tiedostanut että minkäkokoisia annoksia kukin ihminen syö, kyllä mulla nyt on silmät päässä. Ja jos tavallista yhdelle ihmiselle tarkoitettua kotipitsan pitsaa en jaksa syödä kuin puolet, niin kyllä olen pieniruokainen kun jotkut alle 50kg alakoululaiset syö kokonaisen pitsan tai mäkkärissä otan euron juuston ja pienen juoman ja siitä mulla tulee maha jo tarpeeksi täyteen, ja se on lasten annos mitä syö pikkulapsetkin.

Vierailija
151/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tutkimusten mukaan suurempi osa miehistä on ylipainoisia kuin naisista ja silti aina vaan naisten ruokailutottumuksia arvostellaan :D 

ja lihavia naisia on enemmän kuin lihavia miehiä

Miksihän tätä faktaa alapeukutetaan?

Ylipainoisia miehiä on enemmän, mutta kun puhutaan lihavuuden rajan ylittäneistä, naisia on enemmän. Ei se alapeukuttamalla muuksi muutu.

Mitä sillä tässä on väliä? Vain sillä on väliä ettei miehillä ole mitään sanomista yleisestikään naisten ylipainoon koska eivät itsekään pysy normaalin rajoissa. Naisilla vaikuttaa vielä hormonit ja raskaudetkin siihen että lihovat, ja naiset ovat useammin laihdutuskuureilla kuin miehet, suurin osa naisista laihduttaa vuosikausia elämästään kun miehet lihoo niin kauan kuin kuolevat nuorena pois tilastoja rumentamasta. Naisella kuuluukin olla varavarastoa lasten tekemisen ja ruokkimisen takia, mikä miesten tekosyy on? Luonto on tarkoittanut että naisella on reisiä ja persettä, mutta ei miehellä kuulu olla rantapallo mahan kohdalla.

Vierailija
152/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tuo 7-8dl on jo lähes litra, huh!! Jos siellä mahalaukussa on jo ennestään huonosti sulavaa ruokaa, ravintoarvoltaan heikkolaatuista, niin täydeltä tuntuu varmasti. Ja kuinka usein syöt tuon 7-8dl annoksen?

No jos normaalisti mahan vetoisuus on kaksinkertaisesti tuon, niin väitän että mulla on pieni mahalaukun vetoisuus. Ja jos syön mahan täyteen on maha täynnä 6-8h. Jotkut syö kerroshampurilaisen ja 5dl juomaa ja ranskalaiset päälle, minä en voisi syödä sellaista annosta koskaan. Ja miksi oletat että mahassa olisi valmiiksi ruokaa? Ei silloin voi syödä mitään ruoka-annosta jos maha ei ole ensin tyhjä, eli tuntee nälkää. Normaalisti en syö mahaa täyteen kuin aika harvoin, en syö lämmintä ruokaakaan läheskään joka päivä, ja jos syön niin en vedä mahaa täyteen koska siitä tulee huono olo. Suklaapatukoita saatan kyllä syödä useamman päivässä ja sokerista jugurttia aamulla ja illalla. Joskus en syö päivän aikana mitään muuta kuin jugurttia ja suklaata, ei mitään suolaista eikä mitään missä on kuitua.

Vierailija
153/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastuin tälläisen ihmettelyn takia anoreksiaan... Luokan pojat nauroivat kun koulussa en ottanut pelkkää salaattia ja ruokalusikallista perunamuusia ruuaksi. Että sinuna antaisin naisten ja tyttöjen syödä miten paljon haluaa, ilman tuollaista älytöntä ihmettelyä.

Vierailija
154/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, fysiikan lait sanoo että lihot jos syöt  joka päivä paljon. Minä olen lihava (en liho enkä laihdu) joka syö vähän, määrällisesti, ja minulle sanotaan että ei ole mahdollista että en laihdu kun en syö kuin hevonen.

Mt-lääkitys?

Ei, kun siteerasin tämän palstan normaalivastauksia jos lihava sanoo ettei syö paljon ja silti pysyy lihavana. Se vaan ei tämän palstan mukaan toimi toisin päin, se fysiikan laki että jos syö enemmän kuin kuluttaa niin lihoo ja jos syö vähemmän niin laihtuu. Eihän sitä täällä oteta huomioon että ihmiset kuluttaa erilaisia määriä kaloreita, riippuen paljonko liikkuu jne. Minulla on 130 kiloisena kulutus vuorokaudessa 2400-2500 kaloria vaikka jotkut väittää täällä että tämän painoinen syö ainakin 4000 kaloria pysyäkseen näin lihavana.

Vierailija
155/205 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa nähnyt minut tänään Raxissa! Kyllä maistui kuule pizza, nakit ja jätski. Minulla on aina ollut erinomainen ruokahalu. Jokainen on hyvä jossain:)

Oletko sä siis lesbo lättäpillu ?  Peffan koolla mitään väliä kun kaveri työntelee sua metrin dildolla.

Sun laisia näkee aina vaan enemmän.

Vierailija
156/205 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

v3ikkauks3ni;

syntymätapa, geenit mahdollistaa lihomisen tai ei tule herätettä aivoille että nyt riittää, laaja valikoima tarjolla edesauttaa herkuttelun suuntaan ja syönnin ja kulutuksen suhde vääristyy edelleen.

syödä voi myös tunteisiin eli kun on muuta ongelmaa esim 30kg ylipainoo ja väsy syö mitä sattuu ja kierre valmis

Vierailija
157/205 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele.

Mä oon syönyt tänään aamulla 3 keitettyä munaa, 3 viipaletta pekonia, 200g kurkkua ja 200g tomaattia.

Lounaalla 350g pihviä, kasvisvartaita, iso annos salaattia reilulla majoneesilla

Päivällisellä söin parsakaalia, lohi-kasvisgratiinia(paljon) ja jälkkäriksi karppimutakakkua.

Iltapalaksi 150g savulohta ja 2 munaa.

Olen 173cm ja painan 54kg. Olen syönyt näin vuosia ja vain laihtunut. :D

Kauhean vähän. En tiedä mikä lapamato mulla on, mutta syön helposti ton sun setin paitsi että voin vetäistä paketillisen pekonia, karkkipussin ja puoli kattilallista pastaa päälle. Olen 168/52. 

Vierailija
158/205 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en syö koskaan mitään "huomattavan suuria annoksia" ei pysty, maha on niin pieni ettei sinne mahdu kuin ehkä 7-8dl ja sit on ähky. Ja silti minä olen se 130 kiloinen jonka kuvitellaan syövän kaikki mikä ei liiku. Mäkkärissä otan tavallise

Testausta kilpirauhasarvosi. Ja liiku riittävästi ja syö tuoreita vihanneksia, että suolisto pysyy toiminnassa eikä mene ihan tukkoon. 

Vierailija
159/205 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso syö suunnilleen saman kuin minä, 192/90.

Tosin se juoksee viikossa 40km ja tekee punttitreeniä, 164 ja alle 60kg.

Vierailija
160/205 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa nähnyt minut tänään Raxissa! Kyllä maistui kuule pizza, nakit ja jätski. Minulla on aina ollut erinomainen ruokahalu. Jokainen on hyvä jossain:)

Oletko sä siis lesbo lättäpillu ?  Peffan koolla mitään väliä kun kaveri työntelee sua metrin dildolla.

Sun laisia näkee aina vaan enemmän.

Eli sinä olet impotentti ja sulla on prinssinakkimulkku? Kiva,kun tiedät itse , ettet kykene naisia tyydyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän