Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta miehestä 43-vuotias nainen voisi realistisesti unelmoida?

Vierailija
01.08.2019 |

Tarjonta tuntuu siltä että alle 50 vuoden ikä tai seksin saanti edes kerran kuukaudessa olisivat nekin liian kovia vaatimuksia minulta.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kun ikää on se rajaa mahdollisuuksia ja monet saman ikäiset kunnolliset miehet (kuin naisetkin) ovat parisuhteissa. Mikäli haluaa nopeasti todennäköisesti löytää seuraa voi joutuakin tyytymään 50v+ miehiin joille 43v on vielä verrannollisesti nuoruudenhohtoa.

Itse erosin neljäkymppisinä ja kun olin erosta selvinnyt, meni nettideiteillä.Sain tasan tarkkaan yhden vastauksen viisikymppiseltä mieheltä, ja hänkin kysyi, että olenko liian vanha.Muut vastaukset (niitä sain yli 40) olivat +/- 5 vuotta.

Tietenkin, mutta mikäli on muitakin vaatimuksia kuin ikä voi niiden vaatimusten täyttymiseksi joutua iästä joustamaan, jos haluaa kohtuullisen nopeasti löytää mukavaa seuraa. Nuoremmilla naisilla "ottajia" on enemmän, jolloin valinnanvaraa josta karsia on paremmin.

Vierailija
62/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kun ikää on se rajaa mahdollisuuksia ja monet saman ikäiset kunnolliset miehet (kuin naisetkin) ovat parisuhteissa. Mikäli haluaa nopeasti todennäköisesti löytää seuraa voi joutuakin tyytymään 50v+ miehiin joille 43v on vielä verrannollisesti nuoruudenhohtoa.

Avioerot koskevat myös miehiä, jos et vielä tiennyt sitä, eli jos nainen eroaa, niin mieskin eroaa silloin, ja avioerot ovat yleisiä Suomessa.Tunnen monta nelikymppiset naista, jotka ovat eronneet.Usea löytänyt uuden suhteen samanikäisestä miehestä.Elämänt tilanne yhdistänyt.Jos toisella on ollut lapsia, on yleensä myös toisella ja yleensä samanikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden aloitusten tarkoitus on aivopestä naiset ottamaan vanhempi mies. Todellisuus on toista. Jos olet mukava ja itsestäsi huolta pitänyt nainen, saat sen, mitä keksit haluta.

Vierailija
64/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaan voi aina luottaa :) Ymmärrän kyllä. Mäkin ennemmin katselen nuorempia kuin vanhempia. 70 on kuitenkin vähän liioittelua, isäni on 70-vuotias. Onneksi on varaa valita. Vaikka sitten se yksin oleminen :D

N42

Taidat olla palstatuttu, kun osaat puhua vain iästä.

Mielenkiintoista sinänsä.

Niin metsä vastaa... Mielenkiintoista sinänsä, että koko alkuketju on lähinnä iästä. Ihan aloittajasta lähtien. Sen jälkeen vähän ulkonäöstäkin, mutta edelleen lähinnä iästä. Rahakin on mainittu, mutta silti ikä korostuu. Luonteesta viis, tasapainoisuudesta hällä väliä, oikean ikäinen pitää olla. Ja kokoinen. Ja pinkka kunnossa. Niillä mennään.

Vierailija
65/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin neljäkymppisinä ja kun olin erosta selvinnyt, meni nettideiteillä.Sain tasan tarkkaan yhden vastauksen viisikymppiseltä mieheltä, ja hänkin kysyi, että olenko liian vanha.Muut vastaukset (niitä sain yli 40) olivat +/- 5 vuotta.

Tietenkin, mutta mikäli on muitakin vaatimuksia kuin ikä voi niiden vaatimusten täyttymiseksi joutua iästä joustamaan, jos haluaa kohtuullisen nopeasti löytää mukavaa seuraa. Nuoremmilla naisilla "ottajia" on enemmän, jolloin valinnanvaraa josta karsia on paremmin.

Hui hai.Huomaa, että olet mies. Ei tarvitse mennä kuin vaikkapa sinne s24, josta täälläkin on puhetta, ja laittaa ilmoitus sinne.Naine saa(iästä, painosta ja ulkonäöstä huolimatta)taatusti vähintään parikymmentä vastausta.Niistä kun vaökkaa pllunvonkuja ja jurpot pois, jää silti jäljelle noin 10 miestä.Kyllä sieltäkin kunnon miehen löytää.Miehillä tilanne toinen.Tunnen useita fiksuja, mukavia, ihan OK näköisiä keski-ikäisiä miehiä, ja näillä kokemuksia myös esim s24 treffeistä.Usea ollut siellä jopa vuosia saamatta yhtään yhteydenottoa tai vastausta omaan yhteydenottoonsa.

Vierailija
66/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaan voi aina luottaa :) Ymmärrän kyllä. Mäkin ennemmin katselen nuorempia kuin vanhempia. 70 on kuitenkin vähän liioittelua, isäni on 70-vuotias. Onneksi on varaa valita. Vaikka sitten se yksin oleminen :D

N42

Niin metsä vastaa... Mielenkiintoista sinänsä, että koko alkuketju on lähinnä iästä. Ihan aloittajasta lähtien. Sen jälkeen vähän ulkonäöstäkin, mutta edelleen lähinnä iästä. Rahakin on mainittu, mutta silti ikä korostuu. Luonteesta viis, tasapainoisuudesta hällä väliä, oikean ikäinen pitää olla. Ja kokoinen. Ja pinkka kunnossa. Niillä mennään.

Niin no tämä ketju hän on taas yksi sinun, ikis-kakkonen, aloittama naisia (ikä, paino) sheimaamaan tarkoitettu ketju.Kyllähän se ikävää sinun kannaltani on , kun ikä-sheimaaminen ei onnistu.

Vierailija
67/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden aloitusten tarkoitus on aivopestä naiset ottamaan vanhempi mies. Todellisuus on toista. Jos olet mukava ja itsestäsi huolta pitänyt nainen, saat sen, mitä keksit haluta.

Kyllä, juurikin näin.Ketjun aloittaja on mies, joka haluaa itse parikymppisen, vaikka itse on noin nelikymppinen mies

Vierailija
68/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittaja on mies, näitä vaki-palsta-yonneja.Koulu alkaa kohta tai joku työkkärin kurssi, kyllä se tähti hiipuu kohta....

Vierailija
69/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö taas miehen kirjoittama mutta...

Riippuu, mitä haet. Olen päälle 50 ja S24:ssä tuli hyvin nopeasti joku 50 - 100 yhteydenottoa, As:ssa tulee satoja. En ehdi vastata läheskään kaikkiin.

En ole enää kiinnostunut parisuhteesta vaan hyvästä vakipanosta.

Olen karsinut ehdokkaista, jotka täyttävät vaatimukseni, ja jäljellä on 3 tai 4. Nuorin jonka ehkä kelpuutan on 29, sitten pari n 35-vuotiasta tarjokasta, yksi muistaakseni n 45.

Minulla on vaatimustaso korkealla. Ihanneikä olisi 35 - 45 ja olen muutenkin selkeästi kertonut, mitä haen.

Tarjokkaita todella on.

Sama kokemus, että oman ikäluokan miehissä liikaa alkoholiongelmaisia. Ei välttämättä huomaa heti kun ovat työssäkäyviä. Sitten seksuaalinen halu ja kyky miehillä vanhemmiten heikkenee. Sen voisi hyväksyä jos se olisi oma rakas jonka kanssa on vanhentunut, mutta hulluko uuteen suhteeseen sellaisen kanssa alkaa.

Vierailija
70/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 43-vuotiaana mielettömän komean 47-vuotiaan, vuosi aiemmin eronneen, miehen Mummotunnelissa. Hän on fiksukin ja seksikäs ja parasta seksiä, mitä ikinä olen saanut ja monta kertaa viikossa. Mukava ja hauska. Olemme avoliitossa jo kolmatta vuotta. Viikonloppulapset tulivat kaupanpäälle, mistä en ole innostunut, mutta mies on niin huippuhyvä, että ehkä se hints pitää siitä ilosta maksaa.

Vierailija
71/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesseuraa löydät TAATUSTI, jos ihan välttämättä haluat.Ole vähän aikaa yksin, niin kohta huomaat, että niin on parempi ja olet onnellisempi.... miksi ihmeessä ottaa miestä riesakseen, jos ei ole pakko.

"ottaa miestä riesakseen", mikä juttu tää oikeen on? Miehet ei tietääkseni vaadi juuri yhtään mitään naiselta yhdessä asumisen aikana.

Jep Jep.Ja Tämä on miehen kirjoitus, joka ei tajua, huomaa , näe, tai ei ole edes ollut parisuhteessa....Helpommalla pääset yksin.Parisuhde nähty ja koettu, ja nyt elän neikympoisenä yksin.Seurustelin hetken aikaa, ja mies halusi muuttaa yhteen. Siihen loppui se suhde.Miksi ottaisin enää hyysättävän ja passattavan enää tässä iässä? Enkä ole kenellekään tilivelvollinen.Kiitos ei.Usea Ystäväni on päätynyt samaan ratkaisuun, eivätkä kadu.Voin kyllä seurustella, jos sellainen mies löytyy, joka hyväksyy sen, että minulla on oma elämä, ja joka päivä, ei edes joka viikko tarvitse tavata, mutta ongelma on se, että kaikki miehet haluavat muuttaa yhteen.

Miksi hyysäät ja passaat? Etkö mahda mitään itsellesi? Eihän se silloin miehen vika ole, jos muutut yhteen muuttaessa hyysääjäksi ja passaajaksi.

Vierailija
72/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa on kyllä virhe, kun nainen alkaa haluta seksiä kunnolla vasta siinä vaiheessa, kun miehellä alkaa jo suorituskäyrä kääntyä alaspäin.

Vierailija
73/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Niin no tämä ketju hän on taas yksi sinun, ikis-kakkonen, aloittama naisia (ikä, paino) sheimaamaan tarkoitettu ketju.Kyllähän se ikävää sinun kannaltani on , kun ikä-sheimaaminen ei onnistu.

Nyt kyllä menee metsään, rauhoitu vähän. Mä en tätä ketjua aloittanut, vaan kommentoin (myönnän, sarkasmi on vaikea laji) aloitusta ja kommentteja. Olen nelikymppinen nainen, kuten ilmeisesti sinäkin, ja ihan sinut itseni ja ikäni kanssa.

Vierailija
74/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnossa on kyllä virhe, kun nainen alkaa haluta seksiä kunnolla vasta siinä vaiheessa, kun miehellä alkaa jo suorituskäyrä kääntyä alaspäin.

Mietippä oikeasti. Mitä tapahtuisi jos molemmilla sukupuolilla olisi aktiivinen aika vaikka parikymppisenä? Eihän täällä muuta tapahtuisi kuin panemista.

Vierailija
75/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui hai.Huomaa, että olet mies. Ei tarvitse mennä kuin vaikkapa sinne s24, josta täälläkin on puhetta, ja laittaa ilmoitus sinne.Naine saa(iästä, painosta ja ulkonäöstä huolimatta)taatusti vähintään parikymmentä vastausta.Niistä kun vaökkaa pllunvonkuja ja jurpot pois, jää silti jäljelle noin 10 miestä.Kyllä sieltäkin kunnon miehen löytää.Miehillä tilanne toinen.Tunnen useita fiksuja, mukavia, ihan OK näköisiä keski-ikäisiä miehiä, ja näillä kokemuksia myös esim s24 treffeistä.Usea ollut siellä jopa vuosia saamatta yhtään yhteydenottoa tai vastausta omaan yhteydenottoonsa.

Näin on.

Lähipiirin kokemuksen mukaan vasta 80+ iässä olevilla naisihmisillä saattaa olla tilanne, että kumppaneiksi halukkaita miehiä on vähän vähemmän. Tämä johtuu tietenkin ns. luonnollisesta poistumasta.

Jokainen tuntemani alle 80 -vuotias nainen on saanut jatkuvasti lukuisia treffipyyntöjä nettipalveluissa ja oikeassakin elämässä.

Ainoita esiin tulleita ongelmia oli isoäitini siskolla, joka oli tosiaan tuohon vanhimpaan ikäryhmään kuuluva seuraa etsivä, ja valitteli, kun miehiä ei oikein tahdo löytyä, kun kunnon miehet on jo mullan alla ja muutkin jo hyvin lähellä.

Vierailija
76/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä 40v, tappavan hyvän näköinen ja upea rakastava. Vakavaa suhdetta tästä ei kyllä tule koska henkisesti aika eri sfääreissä.

Olen kuitenkin melko varma siitä että seuraavaan suhteeseenkin kaipaan nuorempaa seuraa. Oman ikäiset miehet, vanhemmista puhumattakaan, ovat elähtäneitä, elämäänsä kyllästyneitä ja kyynisiä isi- tai setämiehiä. 

Jos en löydä miestä joka on kaikin puolin upea, sitten se on varmaan kevytsuhteita silloin tällöin, ja elämän pääsisältö löytyy mielenkiintoisesta työstä, harrastuksista ja ystävyyssuhteista.

Vierailija
77/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, samoinkuin mainoksissa olevat tumma mies ja valkoinen nainen.

Vierailija
78/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia ja huomattavasti olennaisempia kysymyksiä ovat:

- Mitä sinulla on miehelle tarjottavaa?

- Mikä sinussa on niin erityistä, että miehen tulisi kiinnostua juuri sinusta?

- Kuinka taloudellisesti riippumaton olet?

- Mitä painolastia kannat mukanasi (lapset, menneiden parisuhteiden traumat, mt-ongelmat, someriippuvuus, läheisriippuvuus, velat ja muut rasitteet?

Vierailija
79/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit unelmoida ihan millaisesta miehestä haluat. Pelkällä unelmoinnilla se mies ei kuitenkaan luoksesi tule, vaan sinun on tehtävä jotain.

Itse olen 49v vuosi sitten eronnut nainen ja kuukausi sitten päätin katsastella vähän ympärilleni ja latasin tinderin. Olin yllättynyt miten paljon mätsejä tuli ja miten fiksuja miehiä siellä oli. Ikähaarukka 39 - 55 ja moni oli kiinnostunut. Lopulta päädyin treffeille kolme vuotta itseä vanhemman herrasmiehen kanssa ja olemme nyt tapailleet toista viikkoa. Hyvältä vaikuttaa ja jos tämä jostakin syystä päättyy, olen varma, että voin unelmoida millaisesta miehestä vain, kunhan olen itse aktiivinen.

Vierailija
80/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millainen on! Ei se pelkkä ikä sano mitään. Itse olen 44 v nainen ja vientiä olis aika laajalla ikähaitarilla. Olen sporttinen ja nätti, ikäistäni nuoremman näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä