Millaisesta miehestä 43-vuotias nainen voisi realistisesti unelmoida?
Tarjonta tuntuu siltä että alle 50 vuoden ikä tai seksin saanti edes kerran kuukaudessa olisivat nekin liian kovia vaatimuksia minulta.
Kommentit (105)
Palstaan voi aina luottaa :) Ymmärrän kyllä. Mäkin ennemmin katselen nuorempia kuin vanhempia. 70 on kuitenkin vähän liioittelua, isäni on 70-vuotias. Onneksi on varaa valita. Vaikka sitten se yksin oleminen :D
N42
Vanhuuden unelmien mies on hän joka on luotettava, vakaa, avoin hyvä keskustelija, eli ei mikään naisten naurattaja. Vaan tosi mies jonka kanssa on hyvä ja turvallista vanheta, koska se on pian ovella, siis vanhuus, sairaudet ja jaksamattomuus. Muistan hyvin tuon ikäisenä kun en osannut vanhuutta ajatella ja juuri sitä, että jos ei pidä itsestään niin fyysisesti kuin henkisestikin huolta vanhenee ennen aikojaan eli jo kuusikymppisenä. Minä ilmeisesti ymmärsin ajoissa, koska olen kohta kasikymppiä ja hyvässä kunnossa!
DD-kupit ja kunnon hyppyripylly niin seuraa löytyy myös nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 50-vuotias mies on yleensä jollain tasolla nyrjähtänyt, jos päätyy valitsemaan yli 40-vuotiaan naisen.
Eli vastauksesi ap:n kysymykseen: unelmoit liikaa. Ihan kuriositeettina, minkä ikäiselle nyrjähtämättömälle miehelle yli 40v kelpaa?
50-70 haarukka tuntuisi äkkiseltään sopivalta.
Onko yli 40v yks ja sama asia tässä, oli sitten 40 tai 49? Silloinhan 50v nyrjähtämättömälle kelpaisi vuoden nuorempi. Mitä sille nyrjähtäneelle on muuten tapahtunut? Mennyt nilkka?
Vierailija kirjoitti:
Palstaan voi aina luottaa :) Ymmärrän kyllä. Mäkin ennemmin katselen nuorempia kuin vanhempia. 70 on kuitenkin vähän liioittelua, isäni on 70-vuotias. Onneksi on varaa valita. Vaikka sitten se yksin oleminen :D
N42
Taidat olla palstatuttu, kun osaat puhua vain iästä.
Mielenkiintoista sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
N42
Palsta olisi liki pettänyt jos vastaukset ei ois mitä ne on. Tulishan siinä kaks kärpästä yhdellä iskulla kun löytäis 70v miehen. Sais itse miehen ja isä kaverin.
Miksi unelmoida miehestä ylipäätään tuossa iässä? Valtaosa vapaana olevista on eronneita (ehkä moneenkin kertaan), joten uskoisin, että siihen eroonkin on ollut syynsä. Lisäksi, suurimalla osalla 40plus miehistä on lapsia (tosin jo nuoria aikuisia ehkä), joita he paapoo vieläkin kuin pikkutenavia (ex-vaimonsa talutushihnassa tavallaan vieläkin). Mikäli ex-perhettä/vaimoa ei tuon ikäisenä ole, tuskin sitä kaipaavat enää tuossakaan iässä, voivat olla aikamoisia häntäheikkejä & pitävät vireillä monia suhteita samaan aikaan. Minusta oikeasti ja rehellisesti, tuon ikäiset (yli 40 v) vapaana olevat miehet eivät enää edusta mitää parhaimmistoa, missään mielessä. Puhumattakaan siitä, että useilla on ikävä möhömaha, kuorsaavat, ovat äksyjä ja haluttomia kaikkeen (kyllä, myös siihen) - mutta kuvittelevat olevansa suuren luokan adoniksia. Tämä yhtälö ei vaan toimi, itse olisin mieluummin yksin- korkeintaan sattumanvaraisesti haluaisin seuraa esim illalliselle.
Olen melkein viisikymppinen ja lähdin talvella etsimään itselleni tosimielellä loppuelämän kestävää suhdetta. Selasin miesten treffiprofiileja ja lopulta löysin muutaman kuukauden etsimisen jälkeen huippumiehen, joka elää terveellisesti, kuntoilee, on savuton ja päihteetön, älykäs, rauhallinen ja hyväsydäminen, kätevä käsistään, naista kunnioittava, viihtyy työssään, hyvä isä lapselleen, minua 4 vuotta nuorempi ja ennen kaikkea hän on syvästi rakastunut minuun.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mukaan nuo esittämäsi vaatimukset ovat liikaa?
No varmaan jos ei miestä.
Tuossa iässä ei kyllä kannata enää kovin paljon vanhempien miesten matkaan lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi unelmoida miehestä ylipäätään tuossa iässä? Valtaosa vapaana olevista on eronneita (ehkä moneenkin kertaan), joten uskoisin, että siihen eroonkin on ollut syynsä. Lisäksi, suurimalla osalla 40plus miehistä on lapsia (tosin jo nuoria aikuisia ehkä), joita he paapoo vieläkin kuin pikkutenavia (ex-vaimonsa talutushihnassa tavallaan vieläkin).
Mikäli ex-perhettä/vaimoa ei tuon ikäisenä ole, tuskin sitä kaipaavat enää tuossakaan iässä, voivat olla aikamoisia häntäheikkejä & pitävät vireillä monia suhteita samaan aikaan. Minusta oikeasti ja rehellisesti, tuon ikäiset (yli 40 v) vapaana olevat miehet eivät enää edusta mitää parhaimmistoa, missään mielessä. Puhumattakaan siitä, että useilla on ikävä möhömaha, kuorsaavat, ovat äksyjä ja haluttomia kaikkeen (kyllä, myös siihen) - mutta kuvittelevat olevansa suuren luokan adoniksia.
Tämä yhtälö ei vaan toimi, itse olisin mieluummin yksin- korkeintaan sattumanvaraisesti haluaisin seuraa esim illalliselle.
Ja sinä itse olet kaiketi "huippusaalis" ja normaalipainoinen, itsestään huolta pitävä nainen? Tilaa seuraavalla kerralla miesh*ora päivällisseuraksi, heidän kanssaan voi myös pelkästään keskustella. :)
Että sellainen yleistys sieltä sitten..tämä palsta ei tälläkään kertaa pettänyt.
M43
Mustakin toi 70-vuotias kuulostaa aika vanhalle , Mulla on kanssa isä samaa ikää, itse olen 43. Kysymykseen, ihan realistisesti voit tutustua ihmisiin ja löytää oikean jonka kanssa sovit yhteen. Olen tavannut miesystäväni nelikymppisenä kahden teini-ikäisen tyttären äitinä, mies oli silloin minua vuoden vanhempi ja lapseton. Yhteisiä lapsia meillä ei kyllä ole vieläkään. Mies ei ole mitenkään "nyrjähtänyt", ihan työelämässä ja ollut minua ennen pitkässä parisuhteessa. Että älä suotta usko tätä palstaa, täällä kaikki haluavat vain ilkeillä sulle. Töiden kautta itse tapasin nykyisen mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Mustakin toi 70-vuotias kuulostaa aika vanhalle , Mulla on kanssa isä samaa ikää, itse olen 43. Kysymykseen, ihan realistisesti voit tutustua ihmisiin ja löytää oikean jonka kanssa sovit yhteen. Olen tavannut miesystäväni nelikymppisenä kahden teini-ikäisen tyttären äitinä, mies oli silloin minua vuoden vanhempi ja lapseton. Yhteisiä lapsia meillä ei kyllä ole vieläkään. Mies ei ole mitenkään "nyrjähtänyt", ihan työelämässä ja ollut minua ennen pitkässä parisuhteessa. Että älä suotta usko tätä palstaa, täällä kaikki haluavat vain ilkeillä sulle. Töiden kautta itse tapasin nykyisen mieheni.
Hyvin yleinen vastaus tällä palstalla. +40v naista ei halua kukaan, mutta 60-70v miehelle voit hyvällä tuurilla kelvata. Tätä toistona loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millä alueella asut. Helsingissä et välttämättä saa edes 60 vuotiastakaan, koska täällä on niin paljon nuorempia tarjolla kaikille.
Just Joo😂😂😂
Unohda ap itsesi ikäiset/vanhemmat miehet.Ota nuorempi, saat huomattavasti paremman.Suosittelen.Itse olen 52v, erosin 5 vuotta sitten.Yritin seurustella itseni ikäisten/vanhempien miesten kanssa.Huono tulos:ukkoutuneita, kyynisiä, väsähtäneitä ja kaikki haaveilevat 25-vuotiaasta tyttöystävästä.
Sitten tielleni osui tuökuvioista nuorempi mies, hän oli silloin 38, minä 49.Aluksi vastustelin koko suhdetta, mutta nyt ollaan oltu yhdessä 3 vuotta ja hyvin menee.Elämäntavat, arvot, harrastukset yms osuu yksiin.Suosittelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yleinen vastaus tällä palstalla. +40v naista ei halua kukaan, mutta 60-70v miehelle voit hyvällä tuurilla kelvata. Tätä toistona loputtomiin.
Niin on.Se on näiden plsta-jonnien yleisin kommentti...ne on itse katkeria, kun ei saa minkään ikäistä naista
Ap löydät miesseuraa taatusti, jos haluat ikähaarukka -10-+10 oma ikäsi.Laita vaan ilmoitus S24 tai Tinderi tms, ja alat odottamaan vastauksia.Saat taatusti s24 vähintään 20-30 vastaista, ja Tinderissä enemmän.Sitten alat vaan vaklaamaan.....onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on.Se on näiden plsta-jonnien yleisin kommentti...ne on itse katkeria, kun ei saa minkään ikäistä naista
Minkä ikäinen on plsta-jonne? Oon aina kuvitellut jonnen olevan aika nuori, mutta tällä foorumilla ei voi olla aivan varma onko käsitys vanhentunut...
Miesseuraa löydät TAATUSTI, jos ihan välttämättä haluat.Ole vähän aikaa yksin, niin kohta huomaat, että niin on parempi ja olet onnellisempi.... miksi ihmeessä ottaa miestä riesakseen, jos ei ole pakko.
Kyllä tietää. Sellaista joka on oleskelulupaa vailla.