Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta miehestä 43-vuotias nainen voisi realistisesti unelmoida?

Vierailija
01.08.2019 |

Tarjonta tuntuu siltä että alle 50 vuoden ikä tai seksin saanti edes kerran kuukaudessa olisivat nekin liian kovia vaatimuksia minulta.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesseuraa löydät TAATUSTI, jos ihan välttämättä haluat.Ole vähän aikaa yksin, niin kohta huomaat, että niin on parempi ja olet onnellisempi.... miksi ihmeessä ottaa miestä riesakseen, jos ei ole pakko.

Kyllä

Aila moni ikäisesi nainen haaveilee siitä, että saisi olla yksin, ja ovat kateellisia sinulle, minä mukaanlukien.No, muutaman vuoden päästä sitten, kun viimeinen on lennähtänyt pesästä....

Vierailija
42/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raadollista sanoa näin, mutta pääsääntöisesti riippuu ulkonäöstäsi, siitä missä asut, oletko koulutettu, varallisuutesi ym. Jos olet esim rikas, voivat nuoret miehet kiinnostua, ellet nyt petolinnun perseeltä näytä. Jos näytät Toivo Sukarin uudelta morsiamelta, joka on melkein 50 v, voit saada melkein mitä vaan. Mutta oikeasti kehäkolmosen ulkopuolella on aidompaa porukkaa vähemmän pinnallisella arvoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen, ylipainoinen ja olen rehellisellä,.kuvallisella ilmoituksella saanut nyt kahdessa viikossa yli 150 yhteydenottoa.

Suurin osa 25-40 miehiltä, osa nuoremmilta ja osa vanhemmilta.

Go girl!

Vierailija
44/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehissä löytyy, tietysti riippuu hyvin paljon siitä, millainen henkilö on kyseessä.

Jos ap on esim. jo 20 vuotta hihaan rännittänyt pirinisti, voi tarjolla olevan seuran määrä ja laatu olla tietysti rajoitetumpi.

Itse olen 38, ja jos olisin sinkku, ei minulla olisi mitään esteitä tapailla itseäni vanhempia naisia. En ehkä eläkeikäisiä, mutta kuitenkin itseäni vanhempi nainen sopisi hyvin, jos minä sopisin hänelle.

Jos olisin sinkku, saattaisi vanhempien naisten tapailussa tosin lapseni muodostua ongelmaksi. Jos hänen lapsensa ovat jo esim. teini-iässä tai jopa aikuisia, olisi omien alakoulu- ja päiväkoti-ikäisten lasteni kanssa varmaan lieviä haasteita. Saati, jos hänellä ei koskaan ole lapsia ollutkaan.

Vierailija
45/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka, niin 30-60v heppua löytyy. Eikä taatusti ole seksistä pulaa.

Jos taas perus suomi-pullukka, niin....vaariosastoon menee.

Joku kiva pappa haluaa sun seuraa ihan omaa yksinäisyyttään.

Siis kumpi olet, runkopano vai siduporsas?

Vierailija
46/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että kysyn, mutta miksi haluat vielä seksiä?

Eiköhän se ole vähän nuorempien touhua.

Vierailija
47/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä olet? kirjoitti:

Raadollista sanoa näin, mutta pääsääntöisesti riippuu ulkonäöstäsi, siitä missä asut, oletko koulutettu, varallisuutesi ym. Jos olet esim rikas, voivat nuoret miehet kiinnostua, ellet nyt petolinnun perseeltä näytä. Jos näytät Toivo Sukarin uudelta morsiamelta, joka on melkein 50 v, voit saada melkein mitä vaan. Mutta oikeasti kehäkolmosen ulkopuolella on aidompaa porukkaa vähemmän pinnallisella arvoilla.

Kuulostaahan se raadolliselta. Aidosta rakkaudesta on siis yli nelikymppisen turha haaveilla? Tasavertaisesta kumppanuudesta, ilojen ja surujen jakamisesta? Okei, aloittaja ei näitä maininnut, ehkäpä hänelle tosiaan seksi riittää, mutta kaverin puolesta tässä kyselen :) Ja kropassa kyllä riittää, on mallia Sukarin uusi vaimo, erona toki se että lehdissä ei ole kaveri sitä esittelemässä.

Vierailija
48/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesseuraa löydät TAATUSTI, jos ihan välttämättä haluat.Ole vähän aikaa yksin, niin kohta huomaat, että niin on parempi ja olet onnellisempi.... miksi ihmeessä ottaa miestä riesakseen, jos ei ole pakko.

"ottaa miestä riesakseen", mikä juttu tää oikeen on? Miehet ei tietääkseni vaadi juuri yhtään mitään naiselta yhdessä asumisen aikana.

Vierailija
49/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ap itsesi ikäiset/vanhemmat miehet.Ota nuorempi, saat huomattavasti paremman.Suosittelen.Itse olen 52v, erosin 5 vuotta sitten.Yritin seurustella itseni ikäisten/vanhempien miesten kanssa.Huono tulos:ukkoutuneita, kyynisiä, väsähtäneitä ja kaikki haaveilevat 25-vuotiaasta tyttöystävästä.

Sitten tielleni osui tuökuvioista nuorempi mies, hän oli silloin 38, minä 49.Aluksi vastustelin koko suhdetta, mutta nyt ollaan oltu yhdessä 3 vuotta ja hyvin menee.Elämäntavat, arvot, harrastukset yms osuu yksiin.Suosittelen

Haukotus. Kumma kun kaikki ikäisesi ovat noin huonossa jamassa.

Itse olet tietenkin sädehtivä. Tottakai.

Vierailija
50/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ap itsesi ikäiset/vanhemmat miehet.Ota nuorempi, saat huomattavasti paremman.Suosittelen.Itse olen 52v, erosin 5 vuotta sitten.Yritin seurustella itseni ikäisten/vanhempien miesten kanssa.Huono tulos:ukkoutuneita, kyynisiä, väsähtäneitä ja kaikki haaveilevat 25-vuotiaasta tyttöystävästä.

Sitten tielleni osui tuökuvioista nuorempi mies, hän oli silloin 38, minä 49.Aluksi vastustelin koko suhdetta, mutta nyt ollaan oltu yhdessä 3 vuotta ja hyvin menee.Elämäntavat, arvot, harrastukset yms osuu yksiin.Suosittelen

Minä taas vankasti eri mieltä. Jos kovin paljon nuorempi, niin on myös suuremmalla todennäköisyydellä pieniä lapsia, tai vielä pahempaa, haluaa niitä. Itse en näin 40-vuotiaana halua elämääni kumpiakaan enää. Kokemusta on nuorempien kanssa seurustelusta ja tähän ne muutamat kerrat ovat kaatuneet minun osaltani. Nyt seurustelen 53-vuotiaan miehen kanssa, uutinen: ne eivät kaikki ole ukkoutuneita eikä väsähtäneitä, nyt on seksiä huomattavasti enemmän kuin reilusti nuoremman miesystäväni kanssa. Urheileva, kypsä, tasapainoinen mies, joka ei haihattele yhtään mihinkään (ehkä kun sai nuoremman naisen ;) ), ja mikä parasta, hänen lapsensakin ovat jo aikuisia.

Vierailija
51/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehissä löytyy, tietysti riippuu hyvin paljon siitä, millainen henkilö on kyseessä.

Jos ap on esim. jo 20 vuotta hihaan rännittänyt pirinisti, voi tarjolla olevan seuran määrä ja laatu olla tietysti rajoitetumpi.

Itse olen 38, ja jos olisin sinkku, ei minulla olisi mitään esteitä tapailla itseäni vanhempia naisia. En ehkä eläkeikäisiä, mutta kuitenkin itseäni vanhempi nainen sopisi hyvin, jos minä sopisin hänelle.

Jos olisin sinkku, saattaisi vanhempien naisten tapailussa tosin lapseni muodostua ongelmaksi. Jos hänen lapsensa ovat jo esim. teini-iässä tai jopa aikuisia, olisi omien alakoulu- ja päiväkoti-ikäisten lasteni kanssa varmaan lieviä haasteita. Saati, jos hänellä ei koskaan ole lapsia ollutkaan.

No todellakin. Harvempi sinua vanhempi nainen, jos omat lapset ovat jo isoja, mitenkään hinkuavat takaisin pikkulapsielämän pariin.

Vierailija
52/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kiltti mies, meille kyllä kelpaa vähän varttuneempikin nainen, kun valinnan varaa ei ole.

Vierailija
53/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoidahan voi mistä tahansa.

t. M48

Vierailija
54/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi unelmoida miehestä ylipäätään tuossa iässä? Valtaosa vapaana olevista on eronneita (ehkä moneenkin kertaan), joten uskoisin, että siihen eroonkin on ollut syynsä. Lisäksi, suurimalla osalla 40plus miehistä on lapsia (tosin jo nuoria aikuisia ehkä), joita he paapoo vieläkin kuin pikkutenavia (ex-vaimonsa talutushihnassa tavallaan vieläkin). Mikäli ex-perhettä/vaimoa ei tuon ikäisenä ole, tuskin sitä kaipaavat enää tuossakaan iässä, voivat olla aikamoisia häntäheikkejä & pitävät vireillä monia suhteita samaan aikaan. Minusta oikeasti ja rehellisesti, tuon ikäiset (yli 40 v) vapaana olevat miehet eivät enää edusta mitää parhaimmistoa, missään mielessä. Puhumattakaan siitä, että useilla on ikävä möhömaha, kuorsaavat, ovat äksyjä ja haluttomia kaikkeen (kyllä, myös siihen) - mutta kuvittelevat olevansa suuren luokan adoniksia. Tämä yhtälö ei vaan toimi, itse olisin mieluummin yksin- korkeintaan sattumanvaraisesti haluaisin seuraa esim illalliselle.

Ja taman takia kannattaakin keskittaa hakunsa kolmekymppisiin 40-plussien asemesta. 

Kolmekymppiset miehet ovat juuri siina iassa, etta ovat ehka ehtineet ensimmaisen pidemman seurustelunsa paatokseen ja ovat taas vapailla markkinoilla. Tai sitten ovat olleet tietoisesti sinkkuina ja nauttineet sinkkuvuosistaan, mutta kolmenkympin paikkeilla tulee halu vakiintua.

Nailla ei yleensa ole lapsia eika mohomahoja, eivat ole elaman katkeroittamia ja ennen kaikkea ovat viela viriileja ja "toimeliaita" (eli haluavat tehda muutakin kuin vetaa kaljaa sohvalla). 

Naista nimenomaan vela-miehet usein etsivat itseaan vanhempaa naista, silla pariutuminen omanikaisten kanssa = suuri todennakoisyys etta nainen haluaa lapsen kun on juuri sopivassa iassa. 

Olin itse 43 ja mies 29 kun alettiin seurustella. Nyt avoliitossa ja hyvin menee edelleen <3 

N44

Vierailija
55/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä olet? kirjoitti:

Kuulostaahan se raadolliselta. Aidosta rakkaudesta on siis yli nelikymppisen turha haaveilla? Tasavertaisesta kumppanuudesta, ilojen ja surujen jakamisesta? Okei, aloittaja ei näitä maininnut, ehkäpä hänelle tosiaan seksi riittää, mutta kaverin puolesta tässä kyselen :) Ja kropassa kyllä riittää, on mallia Sukarin uusi vaimo, erona toki se että lehdissä ei ole kaveri sitä esittelemässä.

Höpöhöpö.Todellisuus on se, että nainen löytää miehen oli minkä ikäinen, näköinen tai kokoinen tahansa, sillä miehistä on ylitarjontaa. Minulla monia 40-55 ystäviä jotka eronneet, ja kaikki erinäköisiä ja -kokoisia, ja kaikki löytäneet miesystävän heti kun ovat halunneet.

Yksi vaihtoehto on nuo nettideitit.S24 treffit on ilmainen, mutta siellä miehet ovat....Anteeksi nyt, mutta jurpoja.Siellä ja Tinderissä paljon myös näitä seksiseuran vonkaajia.Suosittelen Eliittikumppaneita tai Happy Pancakea.Laitat ilmoituksen kuvalla ja saat taatusti vähintään 30 vastausta, ja ihan oman ikäisiltä, vähän nuoremmilta tai vanhemmilta.

Toinen vaihtoehto on harrastukset.Tätä kautta on usea nainen löytänyt uuden kumppanin.Suosittelen lavatansseja-siellä ei kännätä ja mennään tosissaan tanssimaan.Punttisalilla löysi yksi kaverini miehen.Yksi löysi viiniklubista, toinen metsästys harrastuksen (kyllä, naisetkin metsästää).

Tuökuvioista ja kavereiden kautta muutama löytänyt.

Ja kaikki ovat fiksuja, mukavia, miehiä.

Onnea matkaan!

Vierailija
56/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ottaa miestä riesakseen", mikä juttu tää oikeen on? Miehet ei tietääkseni vaadi juuri yhtään mitään naiselta yhdessä asumisen aikana.

Jep Jep.Ja Tämä on miehen kirjoitus, joka ei tajua, huomaa , näe, tai ei ole edes ollut parisuhteessa....Helpommalla pääset yksin.Parisuhde nähty ja koettu, ja nyt elän neikympoisenä yksin.Seurustelin hetken aikaa, ja mies halusi muuttaa yhteen. Siihen loppui se suhde.Miksi ottaisin enää hyysättävän ja passattavan enää tässä iässä? Enkä ole kenellekään tilivelvollinen.Kiitos ei.Usea Ystäväni on päätynyt samaan ratkaisuun, eivätkä kadu.Voin kyllä seurustella, jos sellainen mies löytyy, joka hyväksyy sen, että minulla on oma elämä, ja joka päivä, ei edes joka viikko tarvitse tavata, mutta ongelma on se, että kaikki miehet haluavat muuttaa yhteen.

Vierailija
57/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta juurikin näin, eli ottaa riesakseen. Kolme pidempää "yhdessä asumista" takana, ja yhtään miestä en ota enää riesaksi/koulutettavaksi ...on se kumma juttu, että itsenäinen mies muuttuu passattavaksi miesvauvaksi heti kun kamat on kannettu sisään.Joo, ei

Vierailija
58/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kun ikää on se rajaa mahdollisuuksia ja monet saman ikäiset kunnolliset miehet (kuin naisetkin) ovat parisuhteissa. Mikäli haluaa nopeasti todennäköisesti löytää seuraa voi joutuakin tyytymään 50v+ miehiin joille 43v on vielä verrannollisesti nuoruudenhohtoa.

Vierailija
59/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukotus. Kumma kun kaikki ikäisesi ovat noin huonossa jamassa.

Itse olet tietenkin sädehtivä. Tottakai.

Valitettavasti itselleni sama kokemus.Olen 45- vuotias nainen.Liikun , syön terveellisesti, pidän itsestäni huolta monin tavoin, mutta kyllä miehet, joita esim. nettideittien kautta tapasin olivat kaikki melkoisen huonossa kunnossa: runsaasti ylipainoa, ei liikuttu ja yleisin harrastus tuntui olevan kaljan kittaaminenn, ja se kyllä näkyi päällepäin.Usealla keski-ikäisestä miehellä tuntuu olevan jonkinlainen alkoholi-ongelma-suurkuluttajia vähintään.

Vierailija
60/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kun ikää on se rajaa mahdollisuuksia ja monet saman ikäiset kunnolliset miehet (kuin naisetkin) ovat parisuhteissa. Mikäli haluaa nopeasti todennäköisesti löytää seuraa voi joutuakin tyytymään 50v+ miehiin joille 43v on vielä verrannollisesti nuoruudenhohtoa.

Itse erosin neljäkymppisinä ja kun olin erosta selvinnyt, meni nettideiteillä.Sain tasan tarkkaan yhden vastauksen viisikymppiseltä mieheltä, ja hänkin kysyi, että olenko liian vanha.Muut vastaukset (niitä sain yli 40) olivat +/- 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän