Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta miehestä 43-vuotias nainen voisi realistisesti unelmoida?

Vierailija
01.08.2019 |

Tarjonta tuntuu siltä että alle 50 vuoden ikä tai seksin saanti edes kerran kuukaudessa olisivat nekin liian kovia vaatimuksia minulta.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada miehen jolla on vähän mahaa ja pelaa pleikkaria.

Vierailija
82/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä millainen on! Ei se pelkkä ikä sano mitään. Itse olen 44 v nainen ja vientiä olis aika laajalla ikähaitarilla. Olen sporttinen ja nätti, ikäistäni nuoremman näköinen.

Vakiorepliikit itseään pettäviltä keski-ikäisiltä naisilta:

- Vientiä olisi vaikka kuinka paljon

- Olen ikäistäni nuoremman näköinen

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän unelmoinnin  tarvitse olla mitään 'realismiin' sidottua,  eiväthän ns. päiväunet  ole mitään 'arkipäivän arkitodellisuutta'.

Ovatko ne miestenkään  seksifantasiat loppujen lopuksi muuta kuin heidän unelmiaan ?

Saahan sitä  ihmisellä olla fantasioita.ja voivathan ne sitäpaitsi (ainakin osittain)  toisinaan yllättäen   toteutuakin.

Elämähän  harvoin on (kenelläkään) mitään 'täydellistä', mutta joskushan unelmat (ja niiden unelmoijat) voivat  jopa kohdatakin...

Vierailija
84/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi unelmoida jos on järki päässä eikä ole feministi. Nykypäivänä nuo tosin kulkevat jo käsikädessä. Jos pidät itsestäsi huolta ja liikut, niin en näe estettä. Jos taas olet pessimisti, kateellinen, valittaja, laiska jne, niin sitten ei. Tietenkin sinulla on oma elämä ja olet onnellinen, etkä odota että minun asiani on tehdä sinusta onnellinen. Tuuliviiritkään ei saa minusta unelmoida, realistisesti. M34

Vierailija
85/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on kyynisessä isi-miehessä? Eikös se ole vaan hyvä asia, että ei ole enää mitään turhia haavekuvia perhe-elämästä tai parisuhteesta?

Vierailija
86/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit saada miehen jolla on vähän mahaa ja pelaa pleikkaria.

Eli 90% kaikista miehistä?

Vierailija
87/105 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on pelkkä numero. Kaunis nainen saa aina miehen.

Vierailija
88/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempia ja huomattavasti olennaisempia kysymyksiä ovat:

- Mitä sinulla on miehelle tarjottavaa?

- Mikä sinussa on niin erityistä, että miehen tulisi kiinnostua juuri sinusta?

- Kuinka taloudellisesti riippumaton olet?

- Mitä painolastia kannat mukanasi (lapset, menneiden parisuhteiden traumat, mt-ongelmat, someriippuvuus, läheisriippuvuus, velat ja muut rasitteet?

Tämä on miehen kirjoitus.Ja tällaisiin miehiin ei kannata koskea tikullakaan. Huhhuh

Vierailija
89/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä millainen on! Ei se pelkkä ikä sano mitään. Itse olen 44 v nainen ja vientiä olis aika laajalla ikähaitarilla. Olen sporttinen ja nätti, ikäistäni nuoremman näköinen.

😂

Tätä "itsepetostahan" voi aina testata markkinoilla eli laittaa nettideiteillä ilmoituksen.Kokemukseni mukaan (laaja ystäväpiiri) vaikka et olisi hyvin säilynyt tai nuorekas tai olisit ylipainoinen, niin nainen saa monta kymmentä vastausta.Miehet eivät saa yhtään. Tämä tulee miehille täytenä yllätyksenä, ja moni on ihmeissään.Tunnen monta mirstä, joilla kokemusta netti deittimasilmasta.Pariutumismarkkinat ovat naisten markkinat.

Vierailija
90/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 50-vuotias mies on yleensä jollain tasolla nyrjähtänyt, jos päätyy valitsemaan yli 40-vuotiaan naisen.

Eli vastauksesi ap:n kysymykseen: unelmoit liikaa. Ihan kuriositeettina, minkä ikäiselle nyrjähtämättömälle miehelle yli 40v kelpaa?

50-70 haarukka tuntuisi äkkiseltään sopivalta.

Jep Jep.Ja jos kyseessä on samanikäinen mies, niin ikähaarukka 20-30....Tämä on niin nähty tällä🤣

Vierailija
91/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Espoosta ikäiseni kumppanin 42-vuotiaana. Saimme vielä lapsenkin 😀.

Vaatimustaso molemmilla korkea.

Vierailija
92/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa naiset sitten, minkälaisen naisen vähän alle 60-vuotias leskeksi jäänyt mies voisi saada? Perusterve, joskin ylipainoa. Hiukset pahasti harventuneet. Töissä, hyvätuloinen, ehkä liikaakin koulutusta ja outo huumorintaju.

Oman ikäiset eivät miehistä piittaa, eikä nuoremmille ikäloppu kelpaa. Onko mitään mahdollisuuksia? Kannattaako edes yrittää?

Vierailija
93/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

En tiedä, onko tuo kateutta vai mitä, mutta jotkut meistä vain näyttävät ikäistään nuoremmilta. Ei välttämättä ikuisesti, mutta jonakin hetkenä elämästään. Ei sitä itse keksi itseään heijatakseen vaan asia tulee vastaan vähän joka paikassa. (sivusta)

Vierailija
94/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

En tiedä, onko tuo kateutta vai mitä, mutta jotkut meistä vain näyttävät ikäistään nuoremmilta. Ei välttämättä ikuisesti, mutta jonakin hetkenä elämästään. Ei sitä itse keksi itseään heijatakseen vaan asia tulee vastaan vähän joka paikassa. (sivusta)

Tai sitten voi olla ikäisensä näköinen, mutta silti nuorekas. Se uusi EKP:n ranskalaispomo on sellainen.

Vierailija
95/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Ai? Minulla on 30-vuotias rakastaja, mutta näen häntä hiukan liian harvoin ja hän on kovin hellä ja vanilja. Tänään tapaan 31-vuotiaan, joka haluaa FWB:ksi, on siis seksitreffit. Hänen toiveensa on saada minusta vakituinen panokaveri. Katsotaan miten synkkaa.

Muut sanovat minua ikäistäni nuoremmaksi, en minä.

Miehiä on tarjolla aivan älyttömästi vakkariksi. En etsi parisuhdetta enkä irtoseksiä. Ikävä kyllä on kokemusta että miehet ripustautuvat eikä se pelkkä hyvä seksi kuitenkaan riitä, vaikka aluksi niin vannotaan.

Ilmeisesti tuon kirjoittajalla ei ole paljoa kosketusta keski-ikäisen naisen elämään. N50+

Vierailija
96/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Eräällä palstalla tulee satoja viestejä. En ehdi vastata kaikkiin. Sama ilmiö molemmilla deittisivustoilla, mitä olen kokeillut.

Tunnustan, en ole itse ottanut vielä kertaakaan ensin yhteyttä mieheen. Tarkoitus oli ensin katsella ja sitten kirjoittaa parille lupaavalle. N50+

Vierailija
97/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa naiset sitten, minkälaisen naisen vähän alle 60-vuotias leskeksi jäänyt mies voisi saada? Perusterve, joskin ylipainoa. Hiukset pahasti harventuneet. Töissä, hyvätuloinen, ehkä liikaakin koulutusta ja outo huumorintaju.

Oman ikäiset eivät miehistä piittaa, eikä nuoremmille ikäloppu kelpaa. Onko mitään mahdollisuuksia? Kannattaako edes yrittää?

Ketjusta inspiroituneena luin paikallisen ilmaislehden deittihakemuksia eilen. Valtaosa naisten ilmoituksista oli juuri ikäluokassa 55-65. Pelkkiä ystäviäkö se hakevat, vai ovatko alueelliset erot näin suuret?

Vierailija
98/105 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 50-vuotias mies on yleensä jollain tasolla nyrjähtänyt, jos päätyy valitsemaan yli 40-vuotiaan naisen.

Eli vastauksesi ap:n kysymykseen: unelmoit liikaa. Ihan kuriositeettina, minkä ikäiselle nyrjähtämättömälle miehelle yli 40v kelpaa?

50-70 haarukka tuntuisi äkkiseltään sopivalta.

Jep Jep.Ja jos kyseessä on samanikäinen mies, niin ikähaarukka 20-30....Tämä on niin nähty tällä🤣

Palstan totuudentorvet ovat kiveen tikattuna totuutena kyllä tehneet selväksi ettei +50v kannata nelikymppistä kivirekeä vedettäväkseen ottaa. :) Siis viitaten tuohon aiemmin mainittuun ikähaarukkaan.

20-30v naisilla on ainakin valinnanvaraa kun väistelevät kaikkia työikäisiä sinkkumiehiä. Ehkä kaikkien sitä vanhempien naisten pitäisi vain ymmärtää luovuttaa ja elää ikisinkkuina.

Vierailija
99/105 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Ai? Minulla on 30-vuotias rakastaja, mutta näen häntä hiukan liian harvoin ja hän on kovin hellä ja vanilja. Tänään tapaan 31-vuotiaan, joka haluaa FWB:ksi, on siis seksitreffit. Hänen toiveensa on saada minusta vakituinen panokaveri. Katsotaan miten synkkaa.

Muut sanovat minua ikäistäni nuoremmaksi, en minä.

Miehiä on tarjolla aivan älyttömästi vakkariksi. En etsi parisuhdetta enkä irtoseksiä. Ikävä kyllä on kokemusta että miehet ripustautuvat eikä se pelkkä hyvä seksi kuitenkaan riitä, vaikka aluksi niin vannotaan.

Ilmeisesti tuon kirjoittajalla ei ole paljoa kosketusta keski-ikäisen naisen elämään. N50+

Dumppasiko se sun ihana rakastaja sut jo, jota s-palstalla niin aina hehkutit?

Vierailija
100/105 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös nämäkin yhteensopivuus asiat selviä kokeilemalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme