Miksi ihmiset laittavat satoja ja jopa tuhansia euroja tatuointeihin?
Kommentit (19)
Heikko itsetunto, luulevat että on jotain kun on pääkallo tatuoitu rintaan, Oikeasti kuitenkin näyttää rumalta ja naurettavalta.
Koska he ovat omaan vakaan harkintansa perusteella tehneet kyseisen päätöksen.
Ne ovat vaan ikuista meikkiä. Sama kuin kulmien kestopigmentointi.
Koska kokevat investoinnin itselleen kannattavaksi, mielekkääksi, järkeväksi tai pakolliseksi. Pätee oikeastaan kaikkeen mitä teemme. Monesti muiden ihmisten näkemys jonkin asian suhteen voi erota, jolloin he voivat arvostella valintojemme mielekkyyttä unohtaen että kyse ei ole heitä koskevasta asiasta. Vaikka en itse ikinä osta kaupasta hillosipuleita, ymmärrän että joku muu voi niistä tykätä ja siksi niitä kaupassa on useita sortteja.
Miksi laittaa tuhansia euroja alkoholiin vuodessa kun voisi olla juomatta? Miksi laittaa rahaa autoon kun voisi kulkea pyörällä/julkisilla. Miksi ylipäätään käyttää rahaa mihinkään kun voisi asua metsässä?
Ihmiset nyt vaan tuppaa laittamaan rahansa siihen mihin kukakin haluaa. Jokainen tehkööt mitä huvittaa.
Miksi ihmiset laittavat satoja ja jopa tuhansia euroja meikkeihin, kampaajalle, parturiin, kauneusleikkauksiin, koruihin, kelloihin tai vaatteisiin?
Koska elämä on vain kulissien ylläpitämistä, että muut uskoisivat kadulla.
Itsellä ei tatskoja, mutta jos todella haluaa hienon tatuoinnin täytyy mennä osaavalle artistille ja nämä ovat kysynnässä eivätkä ole halpoja. Saahan sitä halvallakin tatskan, mutta se voi sitten näyttää siltä että sen on piirtänyt Ville 5 vee.
Rahaa kuluu ja ihminen muuttuu vaan halvan ja suttusen näköiseksi
Miksi, miksi, miksi! Onko meidän kyselyikäinen taapero taas palstalla? Miksi sinä juot alkoholia? Miksi ajat autolla? Miksi syöt perunaa? Miksi käytät sinisiä vaatteita?
Jotkut laittaa älyttömiä summia häihin, ne kestää YHDEN PÄIVÄN. En voi ymmärtää.
Tatuointi säilyy.
Samasta syystä josta "ihmiset" lähettelevät hymiöitä palstalle...?
Mitäs se ketään muita haitta. Ei ole minun rahojani, tehköön rahoillaan mitä tykkää.
Saavat wt,n leiman kyllä siitä maksaa kannattaa, helpottaa muita ihmisiä kun on selkeä tunnusmerkki.
Kaikkien tatuoinnit eivät ole näkyvillä paikoilla.
Itse käytän satoja euroja kissanhiekkaan, joten en voi oikein arvostella
Ne on joidenkin ihmisten mielestä kivoja/näyttää hyvältä tms. ?