Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katastrofi, tyttöystävä raskaana, eikä aio tehdä aborttia

Vierailija
31.07.2019 |

En ymmärrä miten tämä pääsi tapahtumaan, sillä olemme aina käyttäneet kondomia. Aiemmin käytössä oli sen lisäksi pillerit, mutta tyttöystäväni joutui lopettamaan sen kun hänelle puhkesi migreeni. Myönnettäköön, että en joka kerta muistanut tarkastaa kondomin ehjyyttä muuten kuin silmämääräisesti, mutta emme koskaan harrastaneet seksiä ilman ehkäisyä.

Tämä tarkoittaa, että edessä on ero, ja se surettaa minua kaikkein eniten tässä. Menetän kumppanini, jonka kanssa aioimme mennä ensi vuonna naimisiin. Meillä oli paljon yhteisiä harrastuksia ja muutenkin parisuhteemme toimi mitä loistavimmin. Tai ainakin minä koin niin, ja myös hän vaikutti kokevan niin. Ainakin hän vielä eilen, ennen raskauden selviämistä, järjesti meille spontaanit ravintolatreffit. Muutenkin suhteeseemme kuului paljon yhteistä aikaa ja syvällisiä keskusteluja. Hänen menettämisensä sattuu eniten.

Toki on mahdollista, että tyttöystäväni petti minua ja raskaus johtuu siitä. Pidän sitä epätodennäköisenä, mutta kaikki on mahdollista ja kyllä ihminen osaa olla petollinen halutessaan. Siksi aion toki teetättää isyystestit aikanaan.

Olen vain loputtoman surullinen juuri nyt ja halusin avautua. Moni asia on menossa täysin eri suuntaan kuin suunnittelin, ja tyhjyys ja epävarmuus vaivaa.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin ero? Jos naimisiinkin oli tarkoitus mennä niin miksi ihmeessä perheenlisäys vaivaa. Miten vanhoja olette ja miten pitkään yhdessä?

Meillä (N26+M31) yllätysraskaus olisi ihan ilouutinen...

En halua lasta, ja se on ollut suhteen alusta asti selvää. Haluan elää elämäni loppuun lapsettomana. Sanon ihan rehellisesti että olen sen verran hedonisti, että haluan käyttää aikani työssäni, pelaten videopelejä, lukien hyviä kirjoja ja opiskellen. Lapsen hoito on kurjaa hommaa, tiedän sen, koska elin uusperheessä, missä minulla oli 15 vuotta nuorempi pikkusisko. Olet lapsesta riippuvainen ja et voi syventyä mihinkään koska lapsi voi vaatia huomiotasi milloin vain. -Ap

Jos ero tuntuu sinusta varmasti oikealta ratkaisulta niin sitten sinun on paras erota. Olen nainen ja saan pian lapsen. Silti olen ilmeisesti aika eri mieltä kuin moni muu tässä ketjussa. En usko, että liitostanne tuli tyttöystävällesikään onnellinen, jos olet varma, että isänä oleminen pilaa elämäsi. Kyllähän se heijastuu sitten negatiivisesti koko arkeen ja myös lapsen elämään.

Voit vaatia isyystestin, mutta jos sinut todetaan isäksi, elatusavun joudut kyllä maksamaan. Se on se pakollinen minimiosallistuminen lapsen elämään.

Tästä juuri olen huolissani. Jos kumpikin jäämme suhteeseen jossa ainakaan minä en voisi olla onnellinen, niin se estää meitä löytämästä kumppanit joiden kanssa ehkä voisi. Ja lapsikin aistii jos vanhempi ei pidä hänestä. Pelkään, että lapsi tulisi ikuisesti olemaan minulle se, joka hajotti elämäni, ja että en koskaan oppisi rakastamaan häntä tästä syystä.

Elareista en ole lainkaan huolissani, olen rehellisesti sanoen hieman kultalusikka perseessä syntynyt, elarit eivät ole minulle mikään iso rasite. Taloudellisesti voisin tukea tyttöystävääni ja lasta tarvittaessa enemmänkin, en minä olisi halunnut aiheuttaa tähän maailmaan lasta, jolle en koe, että voisin mitenkään olla hyvä isä, ja haluan tukea tyttöystävääni sillä tavalla miten pystyn, sillä tiedostan kyllä että vastuu lapsesta on puoliksi minun.

En vain pysty olemaan hyvä isä vaikka miten haluaisin. Ei kukaan pysty feikkaamaan olevansa onnellinen joka ainoa päivä niiden ihmisten kanssa joiden pitäisi pystyä olemaan kaikkein eniten oma itsensä, en tiedä miten voisin jäädä lapsen kanssa ilman että kaikki tunteeni heijastuisivat tuhoisalla tavalla häneen. -Ap

Hyvä, jos todella vastasit ajan psykologille. Uskon, että siitä voisi olla apua ajatusten selvittämisessä. Tunnut olevasi shokissa tilanteesta

Et vaikuta pahantahtoiselta tai välinpitämättömältä ihmiseltä. Juttele myös tyttöystäväsi kanssa ja kerro rehellisesti tunteitasi ja peloistasi. Vaikka eroaisitte, voit tosiaan silti halutessasi auttaa tyttöystävääsi ja vaikka kokeilla käydä katsomassa vauvaa ja katsoa, mitä tunteita se herättää. Kuulostaa vähän, että lapsuuden kokemuksesi heijastuvat noihin pelkoihisi liikaakin. Kaikkihan ei välttämättä mene niinkuin lapsuudessasi. On totta, että osa ihmisistä katuu lastenhankintaa. Osa taas huomaa yllätyksekseen rakastavan lapsiaan valtavasti.

Olen turvautunut keskusteluapuun aiemminkin ollessani vaikeassa tilanteessa. Olen kokenut saavani siitä apua.

Kieltämättä nyt kun luen noita ekan sivun viestejä, ymmärrän, että välitin aika itsekään kuvan. Se oli sellaista tajunnanvirtaa, oli pakko saada ne ajatukset alas johonkin. Koko raskaus tuli niin yllättäen. Minulle on tärkeää, että tyttöystäväni pärjää. Rakastan häntä, ja isoin shokki oli menettää tulevaisuus jota olimme suunnitelleet. Koen, että lapsen myötä menetän hänetkin, vaikka jäisin suhteeseen.

Kuitenkin, meitä on tässä kaksi, ja heti kun olen päässyt yli tästä alkusurusta että pysyn keskustelemaan, aion kysyä mitä hän haluaisi meidän tekevän. Meidän pitää nyt vaan löytää ratkaisu joka on mahdollisimman hyvä meille molemmille, vaikka kumpikaan ei enää pysty saamaan ihan sellaista elämää jonka olisimme halunneet. -Ap

Vierailija
62/92 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinä sitä eroa suret?

Ethän sinä tyttöystävääsi rakasta, joten ei pitäisi olla ongelma jos ero tulee.

Rakastamansa ihmisen kanssa haluaa elää tuli mitä tuli (pl. väkivalta ym. jolloin täytyy suojata itsensä ja elää erillään vaikka rakastaisikin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille. Niistä vastauksista oli iso apu tunteiden jäsentelyyn. Eiköhän me joku ratkaisu keksitä. Öitä.

-Ap

Vierailija
64/92 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ymmärrän tunteesi. Vaikutat fiksulta mieheltä. Ymmärrän entistä paremmin tunteesi, kun kerroit historiasi. Varmasti oma kokemuksesi vaikuttaa tähän. Tukekaa tyttöystävänne kanssa toisianne ja hyvä kun menet psykologille! Halaus.

Vierailija
65/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Haluatko olla vastuutaan pakoileva mies. Muista aina, että 100 prosentin ehkäisyä ei ole. Jos et halua lapsia, pysy erossa naisista.

Vierailija
66/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voit yrittää naamioida homman tuollaiseksi "teen naiselle palveluksen eroamalla, hän voi etsiä miehen jonka ansaitsee" - skeidsksi.

Mutta tosiasia on se, että olet jättämässä raskaana olevan tyttöystäväsi. Olet hylkäämässä hänet tilanteessa, jossa hän eniten sinua tarvitsisi.

Jos olisitte avioon asti päässeet, niin sinun olisi pitänyt luvata olevasi puoliso niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Onko tämä nyt ihan sellaista?

Vierailija
67/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun harrastaa seksiä se voi johtaa raskauteen..ei liene yllätys? Mikäli olet vellihousu niin eroat ja maksat elatusmaksut. Jos olet mies niin kannat vastuusi, huolehdit perheestäsi ja samalla kasvat itsekin henkisesti.

Vaan kumpi on heille parempi:

1) Se, että jään tyttöystäväni kanssa. Heille tämän hyvät puolet ovat se, että minä olen paikalla välillä hoitamassa lasta, joten hänen arkensa on helpompaa. Hänellä olisi myös joku, jonka kanssa käydä tunteita läpi. Hänkään ei olisi halunnut lasta, mutta kokee, ettei pysty aborttiin, joten kyllä me jollain tavalla ymmärrämme toisiamme. Todennäköisesti hänellä olisi myös suurempi rahallinen toimeentulo.

Huonoa on se, että henkiset voimavarani riittävät vain johonkin asti. Realistisesti kukaan ei pysty elämään onnettomana loputtomiin ilman että se alkaa heijastumaan myös ulkopuolelle. Etenkin pelkään, että ihan tahtomattani kohtelen lasta ilkeästi. Syytön hän toki tähän on, mutta tunnen itseni, ja siinä kohtaa kun lapseni on ihan uskomattoman tyhmä (siis normaali lapsi, tarkoitan tyhmää aikuisten mittapuulla) kärsivällisyyteni ei välttämättä riitä jatkaa hymyilemistä. Tai siinä kohtaa kun lapsi neljättä kertaa putkeen keskeyttää elokuvani koska haluaa näyttää jonkun legorakennelman, joka ei minua kiinnosta vähääkään, ja jollaisesta hienomman osaisin tehdä puolessa ajassa. Jos maski pettää edes 10% ajasta, lapsi kyllä tajuaa.

Tiedän, että moraalinen velvoitteni olisi kestää tätä päivästä toiseen, ja tarjota lapselle kokemus rakastavasta isästä. Mutta en usko että pystyn. Ainakaan oma äitini ei pystynyt minun kanssani, ja siksi lapsuudesta jääneet muistot ovat minun kohdallani enimmäkseen kylmiä.

2) Toinen vaihtoehto olisi lähteä. Sen hyvä puoli olisi, että tyttöystäväni olisi vapaa etsimään miehen, joka haluaa olla isä, ja todennäköisesti olisi sillekin lapselle parempi isä.

Tosin voi olla, että hän ei löydä ketään, ja silloin minä olisin varmaan parempi kuin ei mitään.

Jos en joutuisi elämään lapsen kanssa koko ajan, voisin myös tavata häntä harvemmin, ja tältä etäisyydeltä ehkä tarjota oikeasti toimivamman ihmissuhteen, jos lapsen äiti haluaisi meidän olevan yhteydessä. -Ap

Valitettavasti on niin että sinä tulet aina olemaan tuon lapsen isä vaikka kuinka haluaisit työntään hänet jonkun muun huolehdittavaksi. Lapsella tulee olemaan sinuun side ja lasta tulee satuttamaan valtavasti se ajatus että sinä et halunnut häntä etkä ollut kiinnostunut edes sen vertaa että olisit yrittänyt olla isä.

Lapset ovat oikeasti valmiita antamaan anteeksi vanhemmilleen monenlaisia puutteita mutta hyvin harvoin sitä että vanhempi on heidät tieten tahtoen hylännyt.

Vierailija
68/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun harrastaa seksiä se voi johtaa raskauteen..ei liene yllätys? Mikäli olet vellihousu niin eroat ja maksat elatusmaksut. Jos olet mies niin kannat vastuusi, huolehdit perheestäsi ja samalla kasvat itsekin henkisesti.

1) Se, että jään tyttöystäväni kanssa. Heille tämän hyvät puolet ovat se, että minä olen paikalla välillä hoitamassa lasta, joten hänen arkensa on helpompaa. Hänellä olisi myös joku, jonka kanssa käydä tunteita läpi. Hänkään ei olisi halunnut lasta, mutta kokee, ettei pysty aborttiin, joten kyllä me jollain tavalla ymmärrämme toisiamme. Todennäköisesti hänellä olisi myös suurempi rahallinen toimeentulo.

Huonoa on se, että henkiset voimavarani riittävät vain johonkin asti. Realistisesti kukaan ei pysty elämään onnettomana loputtomiin ilman että se alkaa heijastumaan myös ulkopuolelle. Etenkin pelkään, että ihan tahtomattani kohtelen lasta ilkeästi. Syytön hän toki tähän on, mutta tunnen itseni, ja siinä kohtaa kun lapseni on ihan uskomattoman tyhmä (siis normaali lapsi, tarkoitan tyhmää aikuisten mittapuulla) kärsivällisyyteni ei välttämättä riitä jatkaa hymyilemistä. Tai siinä kohtaa kun lapsi neljättä kertaa putkeen keskeyttää elokuvani koska haluaa näyttää jonkun legorakennelman, joka ei minua kiinnosta vähääkään, ja jollaisesta hienomman osaisin tehdä puolessa ajassa. Jos maski pettää edes 10% ajasta, lapsi kyllä tajuaa.

Tiedän, että moraalinen velvoitteni olisi kestää tätä päivästä toiseen, ja tarjota lapselle kokemus rakastavasta isästä. Mutta en usko että pystyn. Ainakaan oma äitini ei pystynyt minun kanssani, ja siksi lapsuudesta jääneet muistot ovat minun kohdallani enimmäkseen kylmiä.

2) Toinen vaihtoehto olisi lähteä. Sen hyvä puoli olisi, että tyttöystäväni olisi vapaa etsimään miehen, joka haluaa olla isä, ja todennäköisesti olisi sillekin lapselle parempi isä.

Tosin voi olla, että hän ei löydä ketään, ja silloin minä olisin varmaan parempi kuin ei mitään.

Jos en joutuisi elämään lapsen kanssa koko ajan, voisin myös tavata häntä harvemmin, ja tältä etäisyydeltä ehkä tarjota oikeasti toimivamman ihmissuhteen, jos lapsen äiti haluaisi meidän olevan yhteydessä. -Ap

Valitettavasti on niin että sinä tulet aina olemaan tuon lapsen isä vaikka kuinka haluaisit työntään hänet jonkun muun huolehdittavaksi. Lapsella tulee olemaan sinuun side ja lasta tulee satuttamaan valtavasti se ajatus että sinä et halunnut häntä etkä ollut kiinnostunut edes sen vertaa että olisit yrittänyt olla isä.

Lapset ovat oikeasti valmiita antamaan anteeksi vanhemmilleen monenlaisia puutteita mutta hyvin harvoin sitä että vanhempi on heidät tieten tahtoen hylännyt.

No sitten kannattaisi tyttöystävän miettiä, kannattaako lasta tehdä tilanteeseen, jossa toinen vanhemmista ei lasta halua. Mua ärsyttää ihan hirveästi tää apn syyllistys tilanteesta, ottaen huomioon, että hän on kuitenkin huolehtinut ehkäisystä ja kertonut ettei halua lapsia.

Itse olen nainen, enkä halua lapsia ja nyt pitää vielä viisi vuotta kärvistellä ennen kuin saan Suomessa sterilisaation ja sitä ennen kuukausittain tehdä raskaustesti ja varmistaa, ettei vaan kondomi ole pettänyt. Hormonaalinen ehkäisy ja kierukka kun ei sovi.

Mun mielestä nyt on älytöntä aina vedota siihen, että "seksiä ei kannata harrastaa jos ei halua lapsia"

Vierailija
69/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tässä kohtaa perinteinen metallihenkari temppu paikallaan?? 🤔

Vierailija
70/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kondomi tarkastetaan muuten kun silmämääräisesti? Täytetäänkö se vedellä vai puhalletaan palloksi vuotojen havaitsemiseksi?

Vierailija
71/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS MIES ei halua lasta niin MIES menee ja laitattaa kikkelinputket SOLMUUN,eikä tuhraa kortonkien kanssa muuten kuin ette tule seksitautia! JA vakkaripanon kanssa ei ehkä niin tarvii sitten varoa!

Tyhmyydestä sakotetaan mutta sillä tulevalla lapsella on OIKEUS ISÄÄN,vakkakin aika huonoon näköjään mutta hänellä on OIKEUS siihen.

Et voi noin vain vetäytyä' ilmoitusluontoisesti asiasta,olihan sun kikkelis siinä mukana.

On tietysti yks mahdollisuus vielä...muutu shemeiliksi

Vierailija
72/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulee mieleen, että kuten tiedetään, suomalainen nainen on kylmä, mutta suomalainen mies vielä kylmempi.

Hyrrrrr, tuntuu kamalalta aatella millaisessa ilmapiirissä sitä elää.

Vierailija
73/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten kannattaisi tyttöystävän miettiä, kannattaako lasta tehdä tilanteeseen, jossa toinen vanhemmista ei lasta halua. Mua ärsyttää ihan hirveästi tää apn syyllistys tilanteesta, ottaen huomioon, että hän on kuitenkin huolehtinut ehkäisystä ja kertonut ettei halua lapsia.

Itse olen nainen, enkä halua lapsia ja nyt pitää vielä viisi vuotta kärvistellä ennen kuin saan Suomessa sterilisaation ja sitä ennen kuukausittain tehdä raskaustesti ja varmistaa, ettei vaan kondomi ole pettänyt. Hormonaalinen ehkäisy ja kierukka kun ei sovi.

Mun mielestä nyt on älytöntä aina vedota siihen, että "seksiä ei kannata harrastaa jos ei halua lapsia"

Minua taas ärsyttää suunnattomasti se että ihmiset eivät ota vastuuta teoistaan. Vaikka kuinka yrittää, elämässä tapahtuu asioita joita ei voi ennakoida ja joita ei olisi halunnut omalle koohdalleen sattuvan. Ihmisen kypsyyttä ja aikuisuutta mittaa se, onko valmis kantamaan vastuunsa ja toimimaan oikein myös tilanteissa joissa siitä koituu itselle paljon vaivaa ja epämukavuutta.

Minä en ole esim. koskaan pyytänyt syntyä tähän maailmaan vaan vanhempani ovat päättäneet siitä puolestani. Silti katson velvollisuudekseni että huolehdin vanhemmistani heidän vanhuudessaan niin hyvin kuin pystyn ja katson että he saavat ihmisarvoisen vanhuuden. Se on velvollisuuteni koska se on oikein. Muu olisi pelkuruutta ja vastuistaan laistamista.

Vierailija
74/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vaikka kuinka yrittää, elämässä tapahtuu asioita joita ei voi ennakoida ja joita ei olisi halunnut omalle koohdalleen sattuvan. Ihmisen kypsyyttä ja aikuisuutta mittaa se, onko valmis kantamaan vastuunsa ja toimimaan oikein myös tilanteissa joissa siitä koituu itselle paljon vaivaa ja epämukavuutta.”

JUURI NÄIN.

Huomattava osa milleniaaleista ei olekaan koskaan aikuistunut eivätkä omaa edes sen vertaa luovuutta että hallitsisivat perus selviytymistaidot, vaan roikkuvat kynsin hampain viimeisen päälle viilatuissa, kaavamaisissa suunnitelmissaan ja oireilevat, kun kaikki ei menekään suunnitelmien mukaan.

Joka toisella joku diagnoosi sitten selittämässä tätä aivan todella sairasta ilmiötä, jossa ihminen ei kestä normaalia elämän virtaa.

Vierailija
75/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuhan se elämä kun lapsi tulee ja oikeassahan oot että lapsi vie aikaa ja voimia joita aiemmin on voinut käyttää itseensä ja parisuhteeseen, mutta toisaalta lapsi myös tuo elämään paljon hyvää, sellaista mitä ei edes etukäteen voi aavistaa, yhdessäolo perheenä ja ihan uusi elämä joka on puoliksi sua ja puoliksi tyttöystävää jota rakastat, erilaista mutta ei välttämättä mitenkään huonompaa vaikka etukäteen sitä pelkäisi. Etkä oo varmasti eka tuleva isä tai äiti jolle vanhemmaksi tulo on suurempikin kriisi, sillon vaan on viisainta ottaa rauhallisesti ja olla tekemättä isoja päätöksiä tunnekuohussa ja käydä vaikka keskustelemassa asiasta jonkun ammattilaisen kanssa tai vaikka jonkun perheellisen ystävänkin joka voi vähän kertoa siitä mitä se isyys sitten oikeasti on.

Vierailija
76/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistakaan moni ei etukäteen ymmärrä, että ne omat jutut tuntuvat vielä aikaisempaa nautinnollisemmilta sitten, kun on lapsi ja niitä ei voi samalla tavalla koko ajan tehdä kuin ennen lasta.

Nautinnollisista asioista tulee super päräyttävää luksusta, eli tavallaan se omista jutuista saatava nautinnon määrä kasvaa.

Toki ei varmaan kaikilla käy näin, mutta itse huomasin tällaisen asian omassa elämässäni vahinkolapsen saatuani - nautin siis asioista enemmän nykyään kuin aikaisemmin.

Vierailija
77/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaistakaan moni ei etukäteen ymmärrä, että ne omat jutut tuntuvat vielä aikaisempaa nautinnollisemmilta sitten, kun on lapsi ja niitä ei voi samalla tavalla koko ajan tehdä kuin ennen lasta.

Nautinnollisista asioista tulee super päräyttävää luksusta, eli tavallaan se omista jutuista saatava nautinnon määrä kasvaa.

Toki ei varmaan kaikilla käy näin, mutta itse huomasin tällaisen asian omassa elämässäni vahinkolapsen saatuani - nautin siis asioista enemmän nykyään kuin aikaisemmin.

Nämä on just näitä, että kyllä ne kivan elämän rippeet maistuu sitten erityisen hyvältä, kun muuten kärsii 24/7 ja pääsee kerran vuodessa tekemään niitä asioita, joista nauttii. Kärsi niin kirkkaamman kruunun saat?

En ymmärrä, miksi ap:ta parjataan. Hän on tehnyt selväksi mitä elämältä haluaa ja sanonut sen suoraan tyttöystävälle. Ei se ole vastuunpakoilua.

Vierailija
78/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on just näitä, että kyllä ne kivan elämän rippeet maistuu sitten erityisen hyvältä, kun muuten kärsii 24/7 ja pääsee kerran vuodessa tekemään niitä asioita, joista nauttii. Kärsi niin kirkkaamman kruunun saat?

En ymmärrä, miksi ap:ta parjataan. Hän on tehnyt selväksi mitä elämältä haluaa ja sanonut sen suoraan tyttöystävälle. Ei se ole vastuunpakoilua.

Minäkin olen halunnut elämältä kaikenlaista mutta elämä ei ole ravintola josta tilataan ja saadaan samoja asioita. Elämä antaa mitä se haluaa eikä välitä pätkääkään siitä mitä me olisimme halunneet.

Vierailija
79/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kärsinyt, ja omia juttuja kerkeää tehdä onneksi yleensä päivittäin. Lapsi on ihana ja elämämme onnellista.

Miksi puhut noin halveksivasti elämästäni ja lapsestani?

Miten olet noin rakkaudeton? Sinusta huokuu vain kylmyys.

Todella loukkaavia oletuksia, itse en kehtaisi puhua kenellekään noin.

Vierailija
80/92 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikäviä kommentteja. Tilanne on tosi surullinen ja tietysti ap on poissa tolaltaan. Törkeää alkaa syyttelemään vastuuttomuudesta, tyttöystävä on hyvin tiennyt ap:n kannan.

Olen pahoillani kaikkien miesten puolesta, miten vähän heillä on mahdollisuuksia päättää omasta isyydestään (eli ainoastaan olla harrastamatta seksiä naisten kanssa).

Tsemppiä tilanteeseen! Ymmärrän, jos aloitusviestin mukaisesti ero tulee.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän