Jätänkö allergisen mieheni vai luovunko kissasta?
Mies ei enää pysty yhtään olemaan kissan kanssa samassa taloudessa. Valittaa kohta tukehtuvansa, syytön hän viaton kissa siihen on. Ehkä miehen olisi hyvä etsiä itselleen kissaton koti.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pois!
Selkokielellä: jätä se sika!
Eikun puhutaan nyt ihan ihmisten allergioista ja kissoista.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Miksei lääkkeet tai siedätys ole vaihtoehto? Itse olen koira-allerginen ja mulla on 2 koiraa. Syön allergialääkettä tabletin per päivä eikä mitään ongelmia.
Varmaan siksi että ne lääkkeet eivät auta mitään. Vähän taittaa pahinta oireilua ja jälkikäteen pitkään paha olo ja ahdistaa. En enää lähde kyläilemään eläin perheeseen vaikka on heinix,dymista,lecrolyn ja buventol käytössä. Kuka sen takaa että siedätys auttaa tarpeeksi.
Kuinka vanha kissa on? Kissa kuolee kuitenkin kohta lol, ei ne elä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
siedätyshoito kissa-allergiaan annetaan pistoshoitona, kesto noin kolme vuotta, siinä voi sitten jokainen ei allerginen miettiä haluaako allerginen tuohon piikitysrumbaan lähteä, kun voi valita sen kissattoman kumppanin.
Juuri näin, ja piikit on alumiiinipitoiset. Ei mikään pikkujuttu. Osalle tulee neurologia oireita näistä kuten epilepsiaa. Alumiini kertyy aivoihin.
Juu. Miehen olisi hyvä etsiä itselleen kissaton puoliso. Parempi teille kaikille niin.
Arvovalintoja nuo ovat.
Sinä voit ottaa sitten vaikka kuinka paljon eläimiä, eikä tarvitse huolehtia moisista asioista enää.
Koska voisi llla, että saisitte allergisia lapsiakin. Sitten sinun pitäisi luovuttaa lapsi ja puoliso.