Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätänkö allergisen mieheni vai luovunko kissasta?

Vierailija
31.07.2019 |

Mies ei enää pysty yhtään olemaan kissan kanssa samassa taloudessa. Valittaa kohta tukehtuvansa, syytön hän viaton kissa siihen on. Ehkä miehen olisi hyvä etsiä itselleen kissaton koti.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Miksei lääkkeet tai siedätys ole vaihtoehto? Itse olen koira-allerginen ja mulla on 2 koiraa. Syön allergialääkettä tabletin per päivä eikä mitään ongelmia. 

Samaa ihmettelen. Itselläni on aina ollut kissa vaikka olen kissoille allerginen. Omaan tottuu ja yksi Heinix päivässä pitää oireet kurissa. Heinix on reseptillä halpaa kuin saippua ja tutkitusti täysin terveellistä syödä vaikka lopun ikää.

Itse en heivaisi kissojani miehen takia. tuttavapiirissäni on kaksi tapausta, jossa toisessa nainen luopui koirastaan ja toisessa nainen luopui kahdesta kissastaan. No kappas, eroon päättyivät molemmat avoliitot melko pian yhteen muuton jälkeen ja molemmat volisivat poislaitettujen lemmikkiensä perään enemmän kuin miesten.

Ja sitten on meitä allergisia, joille ei heinixit riitä. Minä en edes allergisena alkaisi seurustelemaan henkilön kanssa , jolla on kissa, kun niitä kissattomiakin on.

Niinpä. Poikani muutti asumaan kissatalouteen. Kaksi vuotta sinnitteli lääkkeillä. Sitten oli niin tukossa, että meni lääkäriin. Allergia-arvot 300 kertaiset normaaliin verrattuna. Kissat muuten läksi tässä tapauksessa.

Vierailija
42/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni tapailumies heti vaihtoon, kun se meni tunnustamaan, että on allerginen (mun) koirille. On niitä koiramiehiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, jos on lemmikkejä, niin kandee tehdä treffit himaan heti alkutaipaleella, ettei tuu vaikeuksia myöhemmin.

Vierailija
44/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku laittaa eläimen ihmisen edelle? Kuinka seksi, romantiikka ja järkevä vastavuoroinen keskustelu onnistuu eläimen kanssa? Entä lisääntyminen ja vanhuuden hoiva? Eläin on vain eläin. Oikeasti, kyllä on pimeetä sakkia!

Vierailija
45/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku laittaa eläimen ihmisen edelle? Kuinka seksi, romantiikka ja järkevä vastavuoroinen keskustelu onnistuu eläimen kanssa? Entä lisääntyminen ja vanhuuden hoiva? Eläin on vain eläin. Oikeasti, kyllä on pimeetä sakkia!

Et vaan tajua asiaa. Huomaatko miten usein tilanne on niin että se kotieläimen omistaja on se nainen, se allerginen joka vaatii naista luopumaan kotieläimistä on mies. Pistää ajattelemaan. En ole itse koskaan kuullut lähipiirissäni että allerginen nainen olisi vaatinut miesystävää luopumaan kotieläimistään.

Siksi tulee epäilys että kyse on jostain muusta ongelmasta suhteessa, joka vaan esitetään sitä kautta että "mun allergia on nyt tosi pahana, luovu kissoista". Näitäkin tositilanteita toki on, mutta harvemmin.

Vierailija
46/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kissa, kun tapasin exäni. Hänellä oli astma ja oli alkuun pahasti allerginen ja sai oireita. Siedättyi kuitenkin pikkuhiljaa ja pärjäsi allergialääkkeillä. Asuttiin yhdessäkin jonkin aikaa ilman ongelmia. Näinkin on siis mahdollista käydä.

Vierailija
47/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan tajua asiaa. Huomaatko miten usein tilanne on niin että se kotieläimen omistaja on se nainen, se allerginen joka vaatii naista luopumaan kotieläimistä on mies. Pistää ajattelemaan. En ole itse koskaan kuullut lähipiirissäni että allerginen nainen olisi vaatinut miesystävää luopumaan kotieläimistään.

Siksi tulee epäilys että kyse on jostain muusta ongelmasta suhteessa, joka vaan esitetään sitä kautta että "mun allergia on nyt tosi pahana, luovu kissoista". Näitäkin tositilanteita toki on, mutta harvemmin.

Niin sitä just mä en tajua. Näitä naisia, jotka laittaa eläimen miehensä edelle.  Itsekin olen nainen, enkä mitään laittaisi mieheni edelle. Voi tietysti olla, että ne naiset ei kykene tuntemaan oikeaa rakkautta muuta kuin eläimeen. Jostain syystä. Pelkoa tai hylätyksi tai satutetuksi joutumisen pelkoa? Silloin pitäisi ankarasti miettiä, mistä se johtuu, mitä on tapahtunut, kun ei uskalla luottaa ihmiseen vaan vain eläimeen. Säälittää.

Vierailija
48/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä just mä en tajua. Näitä naisia, jotka laittaa eläimen miehensä edelle.  Itsekin olen nainen, enkä mitään laittaisi mieheni edelle. Voi tietysti olla, että ne naiset ei kykene tuntemaan oikeaa rakkautta muuta kuin eläimeen. Jostain syystä. Pelkoa tai hylätyksi tai satutetuksi joutumisen pelkoa? Silloin pitäisi ankarasti miettiä, mistä se johtuu, mitä on tapahtunut, kun ei uskalla luottaa ihmiseen vaan vain eläimeen. Säälittää.

Pisti silmään tuo käyttämäsi termi " oikeaa rakkautta". Oletko sitä mieltä, että ainoa oikea rakkaus on miehen ja naisen välinen rakkaus?

Vierailija
49/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisti silmään tuo käyttämäsi termi " oikeaa rakkautta". Oletko sitä mieltä, että ainoa oikea rakkaus on miehen ja naisen välinen rakkaus?

Olen. Rakkaus on tasapuolista ja tasa-arvoista, eläin on aina alempana ja omistajansa armoilla, toisin luin ihminen.

Vierailija
50/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä, romantiikka ja keskustelu seuraa saa ilman parisuhdettakin tai saman katon alla asumista. Lisääntyä en halua ja joko vanhainkoti tai eutanasia hoitaa vanhuuden.

Vierailija
51/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehelle tapahtuisi, jos luopuisit siitä?

Saisiko sen annettua toiseen kotiin vai menisikö lopetettavaksi?

Vierailija
52/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida kovinkaan paljon kaivata suhdetta kun kissa estää. Ehkä onkin parempi olla vaan kissamamma.

Ai että pitäs kaivata niin kovasti suhdetta, että luopuisi yhdestä perheenjäsenestä?! Mikä on kissamamma? 

Jos mies liioittelee oireita, kuulostaa että tahtoo vain eroon kissasta.

Miksei erillään asuminen ole vaihtoehto?

Vierailija
53/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä se mies jo menemään, jos kissa on sinulle tärkeämpi. Ei ole suhde vakava.

Miksi vakava suhde vaatisi lemmikistä luopumista? Lemmikki on perheenjäsen. Erillään voi asua.

Vierailija
54/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kontrolloiva jos vaatii naista hankkiutumaan perheenjäsenestä eroon. Voi vaan kuvitella mitä seuraavaksi..

Vierailija
55/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap rakastatko miestäsi? Mieheni on kaikille karvaisille lemmikeille allerginen eikä tulisi mieleenkään vaihtaa rakasta miestä toiseen allergiasyyn takia. Itselläni myös paljon ruoka-aineallergioita. Ja lapsellemme tuli myös kissa-allergia, ei tulisi mieleenkään adoptioon pistää lasta lemmikin takia

Valitsen juuri kissan ja miehen välillä. Valinta ei tule olemaan helppo.

Vierailija
56/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kontrolloiva jos vaatii naista hankkiutumaan perheenjäsenestä eroon. Voi vaan kuvitella mitä seuraavaksi..

Tätä minäkin olen ajatellut. Ensin vaati, ettei kissa saisi nukkua sängyssä ja kun en siihen suostunut alkoi liiottelemaan oireitaan. Narsisti voi olla. Ap

Vierailija
57/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehelle tapahtuisi, jos luopuisit siitä?

Saisiko sen annettua toiseen kotiin vai menisikö lopetettavaksi?

Nyt lämpimällä pärjää hyvin ulkoruokinnalla ja leikkimökissä, kunnes löytää uuden kodin.

Vierailija
58/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siedätyshoito kissa-allergiaan annetaan pistoshoitona, kesto noin kolme vuotta, siinä voi sitten jokainen ei allerginen miettiä haluaako allerginen tuohon piikitysrumbaan lähteä, kun voi valita sen kissattoman kumppanin.

Luulisi sen allergisen elämän muutenkin helpottavan kun ei enää olisi allerginen. Tuskin tämä nainen on ainoa kissallinen ihan Ben, jonka kanssa joutuu tekemisiin.

Vierailija
59/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa voi olla seurana jopa 30 vuotta, kuinka moni mies on nykypäivänä niin pitkään seurana? Ihmisiä tulee ja menee, mutta eläimet pysyy rinnalla. Mieti jos luovut kissasta ja vuoden päästä mies toteaa ettei juttu toimi, sitten olet yksin ja kissaakaan et saa enää takaisin. Kissa ei sinua jätä.

Vierailija
60/105 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kyllä se oma lemmikeillä kki on tärkeämpi kuin joku randomi äijä , joka on tunkenut asumaan yksiin. Lemmikin omistaja on vastuussa lemmikkinsä elämästä ja hyvinvoinnista. Äijä voi huolehtia itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän