Jätänkö allergisen mieheni vai luovunko kissasta?
Mies ei enää pysty yhtään olemaan kissan kanssa samassa taloudessa. Valittaa kohta tukehtuvansa, syytön hän viaton kissa siihen on. Ehkä miehen olisi hyvä etsiä itselleen kissaton koti.
Kommentit (105)
Jätä mies tai vaadi hänet siedätyshoitoon.
Pidä kissa. Kukaan mies ei sinua huoli kun oppii tuntemaan sinut. Kissa toivottavasti huolii.
Kumpi tuli taloon ensin, saa pitää paikkansa. Minä lähtökohtaisesti en ala suhteeseen allergisen henkilön kanssa.
Kissa piikille tai uuteen kotiin. Kyse on kuitenkin eläimestä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Miksei lääkkeet tai siedätys ole vaihtoehto? Itse olen koira-allerginen ja mulla on 2 koiraa. Syön allergialääkettä tabletin per päivä eikä mitään ongelmia.
Samaa ihmettelen. Itselläni on aina ollut kissa vaikka olen kissoille allerginen. Omaan tottuu ja yksi Heinix päivässä pitää oireet kurissa. Heinix on reseptillä halpaa kuin saippua ja tutkitusti täysin terveellistä syödä vaikka lopun ikää.
Itse en heivaisi kissojani miehen takia. tuttavapiirissäni on kaksi tapausta, jossa toisessa nainen luopui koirastaan ja toisessa nainen luopui kahdesta kissastaan. No kappas, eroon päättyivät molemmat avoliitot melko pian yhteen muuton jälkeen ja molemmat volisivat poislaitettujen lemmikkiensä perään enemmän kuin miesten.
Jos tälläisiä oikeasti pitää miettiä, niin valitse kissa, miehen kanssa teillä ei selkeästikään mikään vuosisadan rakkaustarina oo menossa
Et kumpaakaan, vaan mies siedätyshoitoon ja sinä maksat hoidot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Miksei lääkkeet tai siedätys ole vaihtoehto? Itse olen koira-allerginen ja mulla on 2 koiraa. Syön allergialääkettä tabletin per päivä eikä mitään ongelmia.
Samaa ihmettelen. Itselläni on aina ollut kissa vaikka olen kissoille allerginen. Omaan tottuu ja yksi Heinix päivässä pitää oireet kurissa. Heinix on reseptillä halpaa kuin saippua ja tutkitusti täysin terveellistä syödä vaikka lopun ikää.
Itse en heivaisi kissojani miehen takia. tuttavapiirissäni on kaksi tapausta, jossa toisessa nainen luopui koirastaan ja toisessa nainen luopui kahdesta kissastaan. No kappas, eroon päättyivät molemmat avoliitot melko pian yhteen muuton jälkeen ja molemmat volisivat poislaitettujen lemmikkiensä perään enemmän kuin miesten.
Ja sitten on meitä allergisia, joille ei heinixit riitä. Minä en edes allergisena alkaisi seurustelemaan henkilön kanssa , jolla on kissa, kun niitä kissattomiakin on.
Jätä se sika!!! Itse en koskaan voisi vaatia naista luopumaan lemmikistään ja lipsuttaisin hänen kermakpollaankin kuin kunnon kolli.
siedätyshoito kissa-allergiaan annetaan pistoshoitona, kesto noin kolme vuotta, siinä voi sitten jokainen ei allerginen miettiä haluaako allerginen tuohon piikitysrumbaan lähteä, kun voi valita sen kissattoman kumppanin.
Mietitäänpä asiaa tosiasioiden pohjalta.
Jos mies olisi pahasti allerginen, hän olisi huomannut asian heti naisen tavattuaan ja viimeistään seurusteluaikana olisi käynyt ilmi että naisella on kissa ja mies olisi saanut oireita siitä. Mies on tästä huolimatta jatkanut suhdetta jopa avoliittoon asti. Nyt yhtäkkiä kaiken jälkeen, hän ei enää kestä kissaa.
Ap:n viestistä ei käy ilmi miten asiaa on hoidettu suhteen alusta asti. Onko mies syönyt lääkkeitä? Mitä on sovittu yhteenmuuton yhteydessä kissasta?
Jos ei mitään, vaan "allergia" on iskenyt yhtäkkiä, sitten päätös on selvä: mies muuttaa muualle ja ap harkitsee jatkaako suhdetta ollenkaan, koska tilanteen taustalla saattaa olla ihan muuta kuin miehen allergia.
Kumman kanssa seksi on kivempaa? Se jää.
Minulla meni vastaavassa tilanteessa mies vaihtoon. Hän ei ollut niin erityinen, että olisin halunnut elää ilman kissoja.
Löysin myöhemmin miehen jolla ei ole allergiaa, ja joka tykkäsi kissoista jopa enemmän kuin minä. Nyt meillä on avioliitto, vauva ja neljä kissaa.
Mies piikille. Tässä olisi terve ja kissoista tykkäävä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni vastaavassa tilanteessa mies vaihtoon. Hän ei ollut niin erityinen, että olisin halunnut elää ilman kissoja.
Löysin myöhemmin miehen jolla ei ole allergiaa, ja joka tykkäsi kissoista jopa enemmän kuin minä. Nyt meillä on avioliitto, vauva ja neljä kissaa.
Neljä! Yök!
Tietenkin pidät kissan, mitä sitä edes miettimään. Miehellä taitaa olla vain "allergia", eli muut syyt päästä eroon kissasta kuin oikea allergia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nuo allergialääkkeet ei enää tehoa. Menettivät jostain syystä tehonsa.
Minusta ap:n kannattaa pitää mies ja heivata kissa. Jos se on hyvä mies.
Päästät kissan päiviltään.