Jätänkö allergisen mieheni vai luovunko kissasta?
Mies ei enää pysty yhtään olemaan kissan kanssa samassa taloudessa. Valittaa kohta tukehtuvansa, syytön hän viaton kissa siihen on. Ehkä miehen olisi hyvä etsiä itselleen kissaton koti.
Kommentit (105)
Hmm... Miksei lääkkeet tai siedätys ole vaihtoehto? Itse olen koira-allerginen ja mulla on 2 koiraa. Syön allergialääkettä tabletin per päivä eikä mitään ongelmia.
Täältä tiedät saavasi oikean vastauksen, joka on sama kuin itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se mies. Kissa on ollut sulla pidempään.
Niin, tämä on kissan koti.
Miehiä tulee ja menee aina uusia. Miks rajottaisit itseäsi tuolleen?
Jos pitää edes miettiä asiaa niin miehelle taitaa olla parempi etsiä uusi puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Miksei lääkkeet tai siedätys ole vaihtoehto? Itse olen koira-allerginen ja mulla on 2 koiraa. Syön allergialääkettä tabletin per päivä eikä mitään ongelmia. [/quote
En tiedä kilpailee ko se jotenkin kissan kanssa? Välillä tuntuu, että liioittelee oireitaan. Kissa on viaton luontokappale, niin helppoahan sitä on kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää edes miettiä asiaa niin miehelle taitaa olla parempi etsiä uusi puoliso.
Niin minustakin. Toista samanlaista kissaa tuskin löytyy. 🤔
Et taida kovinkaan paljon kaivata suhdetta kun kissa estää. Ehkä onkin parempi olla vaan kissamamma.
Mun uudella naisystävällä on koira, ja ei kertonut siitä sanallakaan kun tapailtiin (aina minun luona). Mieleen hiipii ajatus että joko pitää minut tai koiran. No oikeastaan parempi että pitäisi koiran, maku meni koko hommasta.
Eikö onnistuisi parisuhde, mutta erillisissä asunnoissa, jotka sijaitsisivat lähekkäin? Sitten joskus kun kissasta aika jättää, mietitte, tuletko toimeen ilman lemmikkiä, jolloin yhteistalous voisi olla vaihtoehto. Vai onko kisu vielä ihan pentu, ja voi elää 20 vuotta?
Jätä mies. Minä jätin aikoinaan naisen myös kissan vuoksi, enkä ole tuota naista koskaan kaivannut elämääni. Asiat tärkeysjärjestykseen ja on kai sanomattakin selvää että kissa menee edelle.
kaverilla on allerginen, astmainen mies. Otti just toisen kissan.
Vierailija kirjoitti:
kaverilla on allerginen, astmainen mies. Otti just toisen kissan.
Meillä tytär halusi kissan ja heidän äitinsä on allerginen. No jostain se onnistui sen kissanpennun saamaan ja lopulta ratkaisuksi tuli että äidille oma asunto. Ei loppunut raivarit, joten sitten erottiin ja minä jäin tyttären yksinhuoltajaksi ja kissa pysyi talossa.
Miksi kyselet, kun olet päättänyt jo.
No eihän tuo ole mikään valinta , vaan päivänselvä asia. Eläimistä ja lemmikeistä ei luovuta miehen takia.
Ap rakastatko miestäsi? Mieheni on kaikille karvaisille lemmikeille allerginen eikä tulisi mieleenkään vaihtaa rakasta miestä toiseen allergiasyyn takia. Itselläni myös paljon ruoka-aineallergioita. Ja lapsellemme tuli myös kissa-allergia, ei tulisi mieleenkään adoptioon pistää lasta lemmikin takia
Mun siskolla oli kaksi kissaa, kun tapasi mukavan mutta allergisen miehen. Mies itse totesi syövänsä mieluummin allergialääkkeitä kuin menettävänsä mahtavan naisen! Eivät muuta yhteen, oleilevat enimmäkseen miehen luona ja molemmilla on asunnoissa erilliset vaatteet joita ei pestä kotona-kotona; sisko vaihtaa aina miehen luona vaatteet jottei kissankarvoja leviäisi miehrn kotiin ja päinvastoin.
Päästä se mies jo menemään, jos kissa on sinulle tärkeämpi. Ei ole suhde vakava.
Jätä se mies. Kissa on ollut sulla pidempään.