Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?

Vierailija
30.07.2019 |

Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?

Kommentit (959)

Vierailija
401/959 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomat

Vierailija
402/959 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomukondomit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/959 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko keskustelua, mutta fidget spinner. Mitä virkaa sillä on, muuta kuin että es-jonnet vemputtavat sitä sormissaan?

No esim keskittymishäiriöiset oppii ja muistaa paremmin asioita, kun heillä on käsillä jotain tekemistä samaan aikaan. esim muovailuvahaklöntin puristelu tai juurikin fidget spinnerin sormissa pyörittely.

Vierailija
404/959 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi vedenkeitin on muka turha. Sillähän kiehuu vesi paljon nopeammin kuin liedellä... jos liedelläkin keittelen vaikka spagettia niin kuumennan veden ensin vedenkeittimellä ja siitä kaadan kattilaan(kuumalle levylle).

Vierailija
405/959 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammastuubin puristin ja monet muut ostostv-tuotteet.

80-luvulla oli valmiiksi rikottuja kananmunia pienessä rasiassa, ettei tartte rikkoa ite.

Banaanin kotelo, jonne voi laittaa kuoritun banaanin odottamaan syömistä.

Aromipesä.

Ei sitä banaania kuorittuna sinne koteloon laiteta vaan kuorineen. Ja kotelo on sitä varten ettei banaani muusaannu esim. repussa. Meillä on ahkerassa käytössä banaanikotelo pelireissuilla ja pitkinä koulupäivinä.

Vierailija
406/959 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipparoskis.

Vieläköhän näitä markkinoidaan vauvojen omistajille.

Vierailija
407/959 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammastuubin puristin ja monet muut ostostv-tuotteet.

80-luvulla oli valmiiksi rikottuja kananmunia pienessä rasiassa, ettei tartte rikkoa ite.

Banaanin kotelo, jonne voi laittaa kuoritun banaanin odottamaan syömistä.

Aromipesä.

Ei sitä banaania kuorittuna sinne koteloon laiteta vaan kuorineen. Ja kotelo on sitä varten ettei banaani muusaannu esim. repussa. Meillä on ahkerassa käytössä banaanikotelo pelireissuilla ja pitkinä koulupäivinä.

Naurettavin turhake mikä on kuunaan keskitty, minä pidin tuota vitsinä, en usko että joku oikeasti ostaa niitä säilyttääkseen banaanin. Uskomatonta.

Banaanissa on luontaiset kuoret, ei sille tarvita mitään muovikuoria erikseen. Jos ei banaania osaa kuljettaa muussaamatta, se on voi voi, kumma että minulta on onnistunut aina.

Eri

Vierailija
408/959 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
409/959 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se munan kuoren leikkuri. Toimii M koon munien kanssa.

Toimii!!

Vierailija
410/959 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako puhua että yksi tyyppi joka oli mies, vaihtoi itsensä naiseksi, eli muutti itsensä lesboksi kun rupesi suhteeseen naisen kanssa, joka oli ennen mies. ihme transutouhua. lapseni olivat läsnä kun tätä kommentoin.

Vierailija
411/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukondoomien. Ei sen tarvitse karkilta maistua jos kiihottuu muutenkin. Tulee vaan välillä mielihaluja purra kun unohtaa mitä oli suussa kun uppoaa ajatuksiinsa ja luulee syövänsä karkkia. 

Vierailija
412/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on taas tällainen lihansyöjät vs. kasvissyöjät -tyyppinen ratkaisu?

Totta kai ihminen saattaa pitää lihan mausta, muttei halua kärventää koko sademetsää pihvikarjan laidunmaaksi.

Siksi ihminen saattaa ostaa härkistä tms.

---

Minusta oudoin tuote on vessanpienennysrengas, joka on täysin turhake.

Vessanpienennysrengasta käytetään pikkulapsille, kun siirtyvät potasta pöntölle. En ymmärrä, miten se voi olla kenenkään mielestä turha.

Meillä tuota ei ole ollut käytössä, mutta ymmärrän kyllä, miksi sitä käytetään.

Vierailija
413/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen

Vierailija
414/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanijuusto on mainio tuote maitoallergiselle esim. pizzan päälle.

Se korvaa toki tavallisen juuston mutta vain näön puolesta.

Ravintoarvoissa se ei korvaa tavallista juustoa, koska ei sisällä kalsiumia, eikä kunnolla proteiinia, vaan paljon rasvaa (palmuöljystä tai kookosöljystä usein) sekä suolaa. Lisäksi niissä on teollisia lisäaineita ja kaikenmaailman muunneltuja tärkkelyksiä.

Vierailija
415/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedenkeitin.

Täh?

Vierailija
416/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CD ja DVD -levyt. Enne musuuiikia pystyi hyvin kuuntelemaan iPodilta ja nykyään sen pystyy tekemään netissä. En ole koskaan ymmärtänyt mihin näitä on koskaan tarvittu.

Ostin juuri cd-soittimen. Eipä ole kaikkea Internetissä, Spotifyssä. Omistan hyviä kokoelmia esim. klassista musiikkia. Ja LP-levythän on muotia nyt! Laitteita jne. myynnissä kovasti.

Vierailija
417/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzajauhot. Siis vehnäjauhot, joihin on sekoitettu kuivahiiva valmiiksi. Jos ei jaksa itse lisätä jauhoihin hiivaa, ehkä tilaa sitten pizzan valmiina?

Siis missä ihmeen pizzajauhoissa on hiiva valmiina, minkä merkin? En ole koskaan kuullutkaan ja kyllä minun käyttämiini pizzajauhoihin ainakin täytyy hiiva lisätä ihan itse. 

Pirkalla ainakin on sellainen valmis pizzapohja-ainespakkaus mihin ei tarvi lisätä hiivaa.

Tämä on siis eri asia kuin pizzajauhot. Pizzajauhoissa ei ole hiivaa ja itse tykkään käyttää niitä ihan siitä syystä että niissä on sopivassa suhteessa durumia ja tavallista vehnäjauhoa. Pelkällä durumilla ei leivo erkkikään (tai no en ainakaan minä), eikä innostus riitä sekoittelemaan eri jauhoista sopivia seoksia. Tuollaisia pizzapohja-ainespakkauksia en ole kokeillut, mutta en minä kyllä niissäkään vikaa näe jos joku ne kokee käteväksi. 

Vierailija
418/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katumaasturit ihmisillä, jotka eivät juuri koskaan poistu asfalttiteiltä. Turhia liikenteen tukkoja kaupunkien keskustoissa. Pitäisi kieltää.

Miten ne tukkii liikenteen pahemmin kuin muut autot?

Osahan noista on ihan etuvetoisia, mutta niissä istutaan korkeammalla. huonojalkaiselle helpompi nousta penkiltä.

Ja sit jos onkin 4-veto, niin kyllä se asfalttitiekin on talvella usein helvetin liukas. Tuo rentoutta ajamiseen kun ei tarvi miettiä pääseeekö mäen ylös vai ei.

Mikä näistä siis tekee turhan?

Se, ettei kirjoittajalla ole sellaista?

Nää nyt on mielipidejuttuja, kuten tää koko ketju muutenkin, mutta mun mielestä monikin asia on turha ns. väärässä käytössä. Maasturi on täysin turha jossain Helsingin keskustassa, jossa pärjäisi hybridi- tai vaikka sähköautolla. Sitten taas Lapin erämailla on todella paljon iloa nelivetoisesta autosta ja maasturikin on varmasti siellä todella turvallinen ja hyvä peli. Mitä vaikeakulkuisempia reittejä ajaa, sitä enemmän autolta vaaditaan vääntöä ja hevosvoimia. Kaupunkien keskustoissa siis täysin turhia ominaisuuksia.

Ja kyllä se katumaasturi vie siellä kaupungissa tilaa esim. parkkipaikoilla tai ratikoitten välissä ajellessa enemmän kuin muut autot.

Vierailija
419/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni nopeesti tän ketjun lukeminen, kun scrollasin yli kaikki vegaanijutut.  Eli n. puolet kaikesta.  Eikö ihmiset saa asiaansa sanottua yhdellä kertaa?

Mut mikä siis on turhake?  Joku sanoi, että kananmunankeitin.  No en ihan ole samaa mieltä, vaikka ilmankin toimeen tulee.  Mutta silloin kun mulla se vielä oli, niin ikinä ei kananmunat menneet siinä keittimessä rikki.  Nyt saa melkein joka kerta kun munia keittää kattilassa, niin onkia vähintään yhden pois, kun se yks kaks poksahtaa rikki.  Viimeks kun tein isomman satsin munavoita, meni kymmenestä munasta neljä rikki.  Eikä auta mikään niksi, laittaa kylmään tai kuumaan veteen, laittaa suolaa paljon, vähän tai ei ollenkaan, aloittaa pienemmällä lämmöllä, lämmittää munat valmiiksi huoneenlämmössä jne, mitä niitä nyt onkaan.  Aina joku poksahtaa.  No joo.  Kananmunat on halpoja, vaikka käytänkin aina luomumunia eli niitä inasen tyyriimpiä. 

.

Laita seuraavan kerran kananmunien keitinveteen hiukan (n. 1tl)  etikkaa, munan sisältö ei valu veteen, vaikka tulisikin pieni särö.

Ei vaikuta kananmunien makuun.

Vierailija
420/959 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaine. En ole koskaan ostanut ja hyvin olen pärjännyt. Moni vaate jää kirppareilla ostamatta, koska inhoan sitä kemikaalista hajua, joka kaikenlisäksi tarttuu muihin vaatteisiin pyykissä. Lisäksi se ilmeisesti vain kuluttaa vaatteita. En vaan tajua.