Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?
Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?
Kommentit (959)
Turhake kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedenkeitin.
Tähän on pakko kommentoida, esi. Yksin asuva dementikko ei osaa tai saa hellaa käyttää, joten hänen parhaat kaverit ovat vedenkeitin, kahvinkeitin ja mikro.
Turvallisia.Ja lisäksi vedenkeitin on kattilaa nopeampi ja taloudellisempi tapa keittää vettä.
Vedenkeitinkin tarvitsee sähköä jollei sitä vettä keitetä jollain avotulella. Tarvittaessa kahvinkeittimellä pystyy keittämään pelkkää vettä, jos ei halua käyttää pannua tai kattilaa sähköliedellä. Samoin kananmunien keittäminen onnistuu ilman erillistä laitetta kun laittaa kattilan sähköliedelle.
Vedenkeitin käyttää vähemmän sähköä. Ja kahvinkeitin ei keitä vettä + siitä saa äkkiä sivumakuja jollei kannua tiskaa joka kerta.
Niinpä niin. kirjoitti:
Vegaanijuusto on muuten jotain aivan järkyttävää. Kovetettua kasvisrasvaa ja muita epäterveellisiä lisäaineita. Jouduin imetysdieetillä olemaan maidottomalla ruokavaliolla jonkin aikaa, ja nämäkin tuli kokeiltua. Enää en ostaisi ikinä, järkyttävää scheissea.
Tästä olen samaa mieltä. 90% vegaanina ja muuten lakto-ovo-vegenä olen todennut, että vegaanijuustoa parempi vaihtoehto on a) kokonaan ilman juustoa tai b) vähän sitä perus-maitojuustoa. Lähes kaikkea markkinoilla olevaa v-juustoa olen kokeillut, mutta ovat niin hirveää sontaa ettei yhtäkään ole tarvinnut toista kertaa ostaa.
Jukolauta mä vihaan sähköpotkulautoja! Ne Alepa- ym. cityfillarit on taas yksi viisaimmista keksinnöistä.
Konttauskypärä. Miksi opettaa lapselle että voi riekkua kuinka vaan eikä päähän satu ikinä.. voi luoja. Kuinka sitä ollaan selvittykään hengissä ilman tuota turhaketta.
Tupakkatuotteet ja alkoholituotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on taas tällainen lihansyöjät vs. kasvissyöjät -tyyppinen ratkaisu?
Totta kai ihminen saattaa pitää lihan mausta, muttei halua kärventää koko sademetsää pihvikarjan laidunmaaksi.
Siksi ihminen saattaa ostaa härkistä tms.
---
Minusta oudoin tuote on vessanpienennysrengas, joka on täysin turhake.
Vessanpienennysrengasta käytetään pikkulapsille, kun siirtyvät potasta pöntölle. En ymmärrä, miten se voi olla kenenkään mielestä turha.
Voi lässynlälläti lääääh.
On täysin turhaa opettaa lapsi jonkin helkkarin renkaan kanssa isolle pytylle.
Oppii ihan mainiosti ilmankin, kuten on aina oppineet, hyvänen aika!!!!!!
Ei sellaisia päiväkodeissa ole.
Ei tietysti, koska se on täysi turhake, muovin superhukkakulutusta!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja jos lapsesi kärsii kotona 7 vuotta ennen kouluun pääsyä, hänellä on aikaa oppia suoraan potalta pytylle.
Lasteni ja lastenlasteni päiväkodeissa on kyllä ollu pienemmät vessanpöntöt, mitä normipönttö on.
Mikromuovit. Pahin keksintö maapallolla. Laitetaan kosmetiikkaan, hammastahnoihin jne.
Rikkakasvien torjunta-aineet, jotka ovat vaarallisia ihmisille.
Valmiiksi paistettu jauheliha. Kuinka uusavuton ja/tai laiska täytyy olla, jos ei voi jauhelihaa itse paistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on taas tällainen lihansyöjät vs. kasvissyöjät -tyyppinen ratkaisu?
Totta kai ihminen saattaa pitää lihan mausta, muttei halua kärventää koko sademetsää pihvikarjan laidunmaaksi.
Siksi ihminen saattaa ostaa härkistä tms.
---
Minusta oudoin tuote on vessanpienennysrengas, joka on täysin turhake.
Vessanpienennysrengasta käytetään pikkulapsille, kun siirtyvät potasta pöntölle. En ymmärrä, miten se voi olla kenenkään mielestä turha.
Ei tietysti, koska se on täysi turhake, muovin superhukkakulutusta!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja jos lapsesi kärsii kotona 7 vuotta ennen kouluun pääsyä, hänellä on aikaa oppia suoraan potalta pytylle.
Et oo näemmä ikinä käynyt päiväkodissa. Aivan valtaosassa on siellä pienten puolella joko paljon normia pienemmät pöntöt tai pienentäjät käytössä. Normipöntöt on siellä isompien ja eskarilaisten puolella.
Vegaanijuusto on mainio tuote maitoallergiselle esim. pizzan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälasin puhdistussuihketta. Niitä myydään kojuissa monissa marketeissa. Siis ensinnäkään ei niitä laseja tarvitse olla puhdistamassa joka tunti. Toisekseen jos sellainen ihminen on, että siis pitää, niin mikä tahansa lasinpuhdistusaine Tokmannilla litran töniköissä ajaa saman asian. Se erillinen "silmälasien puhdistusaine" ei ole sen kummempaa tavaraa. Että miksi siitä pitäisi maksaa?
Mä pesen ihan vaan Fairylla ja reissussa käsisaippualla. Pienen pieni tippa riittää.
Fairy on pitkäaikaisemmassa käytössä liian vahvaa muovilinsseille ja sankojen muoviosille ainakin laimentamattomana, muovi kuivuu liikaa ja harmaantuu. Siksi käsisaippua on kotonakin parempi vaihtoehto.
En lukenut koko keskustelua, mutta fidget spinner. Mitä virkaa sillä on, muuta kuin että es-jonnet vemputtavat sitä sormissaan?
No tää tuli nyt ihan viimeisenä tässä yks päivä vastaan. Sanomalehtilahjapaperi. Ja samasta paperista lahjakassit. Miksei mielummin käytä mainoksia hyödyksi ja paketoi lahjoja niihin. 🤔
https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014011…
Iltapäivälehtiä.
On väärin, että julkisella paikalla saa lietsoa useimmiten perusteetonta pelkoa ihmisiin. Moni ihminen on seonnut sen takia, mitä lehdet julistavat puhtaana totuutena.
Citymaasturi, siis kumpaan kaupunkiin, vai maastoon. Kaupunkiin, jossa on paljon kuoppia, maastoon, missä ei ole paljon kuoppia?
Jenkeissä perunalastut, joissa on Olestrol-nimistä ulostuslääkettä. Että lentää lastu kaaressa ulos ja nopeasti, ettei ehdi rasva imeytyä henkilön ruhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörä.
Tähän liittyen (tosin en tiedä, huijasiko tuttu minua):
yksi tuttu sanoi, että oli hommannut moottoripyöräänsä "pärinän tehostajan" tjsp. Siis ymmärsin, että kyseessä on laite, joka voimistaa pärinän ääntä. Hölmistyin tästä niin, etten saanut sanotuksi mitään.
Jos tuttu ei siis huijannut minua vaan on todella olemassa lisälaite, joka voimistaa moottoripyörän pärinän ääntä niin kas siinäpä tuote, jonka olemassaoloa en millään ymmärrä!
Pikkupojat laittoivat 50-luvulla fillarinpinnoihin pyykkipojalla pahvinpalan, joka sitten ajaessa pärisi ottaessaan kiinni pinnoihin. Varmaan halvempi versio🤣
Me pikkutytöt laitettiin 70-luvulla pyöränpinnoihin Flora-paketin kansia pärisemään.