Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ranskalainen journalisti teki laskutoimituksen ja totesi, että heteroseksuaalit naiset saavat Tinderistä seuraa 50% todennäköisyydellä, mieh...

Vierailija
30.07.2019 |

Linkki juttuun (ranskan kielisenä):

https://www.huffingtonpost.fr/entry/sur-tinder-les-femmes-ont-25-fois-p…

Jos haluat lukea tuota vaikka englanniksi, kopioi ja laita kyseinen linkki google.fi hakukenttään ja paina enter, sitten kun linkki löytyy hakutuloksissa ykkösenä niin älä klikkaa linkkiä vaan klikkaa hakutuloksen yhteydestä nappia: "Translate this page"

....

YLLÄTYITKÖ? Minä en. Harva mies kuuluu tuohon 2%. Jos naisena mietit millaista miehellä on tinderissä, niin nyt voit todeta sen että miehellä on siellä 25x vaikeampaa kuin sinulla. Eli, mikäli sinulla on vaikeaa... niin kuvittele millaista miehellä on.

Kommentit (621)

Vierailija
101/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina vetoaa biologiaan kun puhutaan pettämisestä tms. Mutta sitten kun puhutaan naisten biologiasta miesten valinnan suhteen, niin yhtäkkiä se oikeus ja tasa-arvo on ainoa mikä merkitsee, viis biologiasta.

Koska nainen on tavara ja hyödyke, joka pitää jakaa reilusti. Nainen ei ole ihminen, jolla olisi oikeus jotain haluta. Se on näiden ketjujen perusparadigma.

Vierailija
102/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon täysin tuon väitteen. Mutta eipä se naisten vika ole. Miesten ylipäänsä on paljon vaikeampi saada parisuhde naisiin verrattuna.

Molemmat sukupuolet ovat yhtä paljon suhteissa. Eli yhtä helposti he saavat suhteen. Mutta ne naiset, jotka eivät ole suhteessa ovat siihen tilanteeseen tyytyväisiä ja ne miehet taas jotka eivät ole suhteessa ovat onnettomia ja katkeria. Kyse on siis selviytymismekanismeista ja siitä kuinka sopeutuu tilanteeseen.

Ajat ovat muuttuneet tällaisiksi koska miehet ovat huonoja. Naiset ei halua vaivoikseen mitään passattavaa miesvauvaa. Normaalit ovat niitä jotka kelpaa. Eli jos olet kotona nyyhkivä katkera mies niin katso peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina vetoaa biologiaan kun puhutaan pettämisestä tms. Mutta sitten kun puhutaan naisten biologiasta miesten valinnan suhteen, niin yhtäkkiä se oikeus ja tasa-arvo on ainoa mikä merkitsee, viis biologiasta.

Koska nainen on tavara ja hyödyke, joka pitää jakaa reilusti. Nainen ei ole ihminen, jolla olisi oikeus jotain haluta. Se on näiden ketjujen perusparadigma.

Itseäni tutkijana lähinnä kiehtoo se, että miksi naiset aina haluavat niin päin prinkkalaa. Aina onnistutaan haluamaan sitä paskinta vaihtoehtoa. Onko se jotain luonnon julmaa pilaa, vai mitä lie.

Vierailija
104/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon täysin tuon väitteen. Mutta eipä se naisten vika ole. Miesten ylipäänsä on paljon vaikeampi saada parisuhde naisiin verrattuna.

Molemmat sukupuolet ovat yhtä paljon suhteissa. Eli yhtä helposti he saavat suhteen. Mutta ne naiset, jotka eivät ole suhteessa ovat siihen tilanteeseen tyytyväisiä ja ne miehet taas jotka eivät ole suhteessa ovat onnettomia ja katkeria. Kyse on siis selviytymismekanismeista ja siitä kuinka sopeutuu tilanteeseen.

Ajat ovat muuttuneet tällaisiksi koska miehet ovat huonoja. Naiset ei halua vaivoikseen mitään passattavaa miesvauvaa. Normaalit ovat niitä jotka kelpaa. Eli jos olet kotona nyyhkivä katkera mies niin katso peiliin.

Voisitko oikeasti ottaa alkuun vaikka sellaisen parin vuoden loman teeseinesi? Olet selittänyt tuota samaa teemaa niin kauan kuin muistan. Kun se ei pidä paikkaansa millään tasolla. Te naiset ette ole mikään parempi sukupuoli, te olette heikompi sukupuoli.

Vierailija
105/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt varmaan 500 naisesta joilta saanut 10 tykkäyksen. Kolmen kanssa olen käynyt treffeillä. Seuran löytäminen sattumalta on huono vitsi. Baarissa en osaa lähestyä naisia. Seksiseurasta en oikeastaan edes välitä kun haluaisin parosuhteen.

Vierailija
106/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs otti koville, kun julkinen salaisuus kuultiin, tai luettiin.

Mikä siinä ärsyttää?

Tähän olisi tosiaan kiva kuulla vastaus niiltä naisilta jotka vetävät totuudesta herneet nenään.

Ennemmin herneitä näyttää vetävän ne miehet jotka eivät Tinderistä saa matcheja. Joko sieltä löytää seuraa tai sitten ei. Näin se kyllä on ihan Tinderin ulkopuolellakin, ettei yhtään yllätä meikäläistä. 

Kyllä sitä nyt turhautuu jos ei tälläinen Bechamin näköinen löydä helposti naista ja sitten on joku Enbuske jolla on missin näköinen nainen, niin ei ole ihme että ihmetyttää ja sitten vielä lytätään ulisevaksi mammanpojaksi. Kaikki turhautuvat joskus eikä siinä ole mitään pahaa. Alfoimmat vaan ei näytä turhautumistaan.

Vierailija
107/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni tutkijana lähinnä kiehtoo se, että miksi naiset aina haluavat niin päin prinkkalaa. Aina onnistutaan haluamaan sitä paskinta vaihtoehtoa. Onko se jotain luonnon julmaa pilaa, vai mitä lie.

Ei vain naiset. Minä ainakin tunnen erääseen sietämättömään naiseen aivan valtavasti seksuaalista vetoa, eikä siinä ole minun kannaltani mitään järkeä. Mitä jos menee tekemään vaikka muksun vahingossa jonkun sellaisen ihmisen kanssa, jota ei koskaan voinut sietää. SE JÄRJETTÖMYYTTÄ, mutta silta joku osa avoissa olisi niin innoissaan ajatuksesta.

Evoluutiolle on yksi ja sama miten sinun elämäsi käy, kunhan muksuja tulee. Ja todennäköisesti joku osa avoissa tietää, että sen naisen kanssa onnistuisi se homma tosi hyvin. Mutta minät eivät tulisi ikinä toimeen keskenään.

Vierailija
108/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän vika sinun mielestäsi minun miehessäni on? Uskollinen, hyvä perheenisä, fiksu, mukava, hauska, paras ystäväni. Tuntuu ystävienkin miehet noita hyviä miehiä olevan.

Vierailija
109/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriö tuntuu taas menevän yli äyräiden -_-

Vierailija
110/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ärsyttää?

Tähän olisi tosiaan kiva kuulla vastaus niiltä naisilta jotka vetävät totuudesta herneet nenään.

Ennemmin herneitä näyttää vetävän ne miehet jotka eivät Tinderistä saa matcheja. Joko sieltä löytää seuraa tai sitten ei. Näin se kyllä on ihan Tinderin ulkopuolellakin, ettei yhtään yllätä meikäläistä. 

Kyllä sitä nyt turhautuu jos ei tälläinen Bechamin näköinen löydä helposti naista ja sitten on joku Enbuske jolla on missin näköinen nainen, niin ei ole ihme että ihmetyttää ja sitten vielä lytätään ulisevaksi mammanpojaksi. Kaikki turhautuvat joskus eikä siinä ole mitään pahaa. Alfoimmat vaan ei näytä turhautumistaan.

Niin. Naisia kiinnostaa äly ja huumori enemmän kuin ulkonäkö. Joten tottakai Enbusken tyyppinen sanavalmis tyyppi saa valita seuransa. Mitä väärää siinä on?

Vierailija
111/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän vika sinun mielestäsi minun miehessäni on? Uskollinen, hyvä perheenisä, fiksu, mukava, hauska, paras ystäväni. Tuntuu ystävienkin miehet noita hyviä miehiä olevan.

On siinä sekin mahdollisuus, että ystäviesi kanssa elätte iloisen tietämättömässä kuplassa. Ei välttämättä, mutta on se mahdollista.

Vierailija
112/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei seuraa löydy IRL.

Entä jos ei ole enää vuosiin viihtynyt yöelämässä eikä kaupoissa/kirjastossa/harrastuksissa saa tämän foorumin konsensuksen mukaan ketään lähestyä, niin missä nelikymppinen normaali sinkkumies voisi sitten tavata vapaita ja suunnilleen ikäisiään naisia IRL?

Mielestäni Tinder on paras ns. matalan kynnyksen deittiappi seuranhakuun, kuka nyt milläkin tarkoituksella seuraansa hakee. "Kaikki" ovat siellä ja melkein kaikilla useita kuvia, tekstitkin naisilla ovat lisääntymään päin. Vastaavasti S24, Pannari, Ekontakt ja Mätch, niin hakuhaarukalla +-5 vuotta yhteensä vain jotain parisataa kuvallista ilmoitusta kaiken kaikkiaan. Tinderissä olen pyyhkinyt jo yli 1500 profiilia parin kuukauden aikana, mätsejäkin riittävästi. Useita tapaamisiakin käytynä, mutta vielä ei ole tärpännyt puolin ja toisin. Etsin parisuhdetta, en hetken huumaa...itse voin vain suositella kaikille.

Vierailija
113/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ärsyttää?

Niin. Naisia kiinnostaa äly ja huumori enemmän kuin ulkonäkö. Joten tottakai Enbusken tyyppinen sanavalmis tyyppi saa valita seuransa. Mitä väärää siinä on?

Älä nyt jaksa jauhaa. Minulla ei ole mitään Enbuskea vastaan koska ihan joviaali ja mukava heppu, mutta ei hän ilman julkkisstatusta saisi sillä pulleronaamalla mitään (eikä oikeastaan nytkään saa kuin hänestä hyötymään pyrkiviä pintaliitäjiä).

Kokeile tehdä hänen kasvoillaan profiili Tinderiin vaikka johonkin UK:hon tai Espanjaan, ei sillä naamalla tule yhtään mitään.

Vierailija
114/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein hassuimpia on ne miehet, jotka vielä odottavat naisen aloitetta Tinderissä :) Miehet tykkää kaikista, nainen tekee esivalintaa miehenkin puolesta. Jos tulee match, mies voi olla varma, että naista kiinnostaa. Nainen ei todellakaan voi sitä tietää. Match ei tarkoita mitään naisen näkökulmasta. Ja vielä aloite pitäisi tehdä, hah.

Itse asiassa päin vastoin. Itse annan naisten tehdä aloitteen keskusteluun. Miksikö? No siksi, että jos minä aloitan keskustelun niin nainen saattaa vastata pari kertaa kohteliaisuudesta, vaikka ei oikeastaan olisikaan kiinnostunut.

Toisaalta, kun nainen tekee aloitteen keskusteluun niin on todennköisempää, että nainen on edes hieman kiinnostunutkin minusta kun näkee vaivaa aloituksen verran. Jos nainen kiinnostaa minua, vastailen ja saatan ehdottaa treffejä.

Nimim. Tavallinen, lyhyehkö ja kaljuuntuva inssimies Vantaalta. Satoja matcheja.

Vierailija
115/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Seksi ja seksuaalisuus ei ole koskaan ollut mikään kiva ja mukava asia. Se on aina suututtanut ihmisiä eri tavoin. Se suututtaa naisiakin, mutta eri asioissa kuin miehiä. Yleensäkin seksi ei ole "meille", siis "meille" jotka luullaan olevamme kehomme kapteeneja, vaan primitiivisille osille meitä. 

Jatkuvasti mietin seksuaalisuuden ongelmallisuutta. Eri hetkinä haluaa eri asioita. Täysin hormoneista riippuen haluaa joko sitoutua, panna tai kadota kaikkien elämästä, ja mahdollisesti monta kertaa saman päivän aikana. Jos ei itsetyydytä itseään, alkaa pian hamuta itselleen Tinderiä, vaikka tietää ettei sieltä mitään löydä, ja jos löytääkin niin onko se edes hyvä asia, ja mitä touhutessa käy vahinkoja.

En missään tapauksessa pidä irtosuhteista, mutta silti niistä fantasioin. Tiedän, että jos jotain saisi, se harmittaisi jälkeen päin. Ja mites sitten tuo turvaseksi. Onhan selvää, että turvaseksiähän sen pitäisi olla, mutta jos olen niin järjissäni, että muistan turvaseksin, olen varmaan niin järjissäni, että jätän väliin koko seksin.

Ainoa mikä suojaisi erilaisista typeryyksiltä olisi varmaan turvallinen parisuhde, vaan eipä näytä monikaan parisuhde olevan turvallinen. Seksuaalisuus vain yksinkertaisesti sucks ass. 

Onpa ikävää jos se monelle on noin kamalaa. Menee elämä hukkaan tuolla asenteella.

Ei tässä ole kyse mistään asenteesta, vaan puhtaasti silti miltä minusta seksuaalisuus tuntuu ja näyttää. Eikä asiaa auta se, mitä kaikkea kamalaa ihmiset tekee seksipäissään tai miten sitä kautta ihmisiä yritetään hallita, huijtata tai rahastaa.

Minä pidän tuota asenteena. Jos itsekin pitäisit, ehkä uskoisit että sitä voi muuttaa ja elämästä tulisi mukavampaa. Mutta saa elämän käyttää myös kärsimiseen jos haluaa. Munkit ovat hioneet sen elämäntavan huippuunsa.

Pidä sinä sitä minä haluat, kun et pääni sisään nää, että tuntemuksiani tunne.  Et tiedä millaista on olla minä. Etkä tiedä mitä kaikkia ajatusprosesseja tässä mukana. Kyse on eniten siitä, että minä prosessoin liikaa avain kaikkea ja minulla on aivan liikaa aikaa ajatella.

Ei negatiivisuus ole "ajatusprosessi" vaan elämäntapa.

Vierailija
116/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ei yllättynyt.

M47

Vierailija
117/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs suhteutatte tähän ulinaanna sen faktan, että deittiappseista naisista seuraa löysi 6% ja miehistä 10%. Kaikki loput löysivät seuransa muualta.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/668c918a-765d-4afc-…

Tämä ’ristiriita’ selittyy yksinkertaisesti sillä, että suurin osa naisista ei noita palveluita käytä. Yleisesti tiedossa on, että kaikissa deittipalveluissa aina on valtava enemmistö miehiä.

No mitenkäs selität tässä valossa sen väitteen, että Tinderin vuoksi 20% miehistä panee 80% naisista. Kun naisista 6% saa seuraa deittiappseista.

Vierailija
118/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko silloinkin kyse hypergamiasta kun miehet tahtovat itselleen paremmannäköisen kumppanin kuin mitä itse ovat?

Periaatteessa on. Miehet toki ovat visuaalisia olentoja ja kukapa mies ei haluaisi erittäin hyvännäköisiä naisia?

Ja tässäpä tulikin heti havainnollistava esimerkki palstamiehen kaksinaismoralismista :D

Aikaisempi sarkastinen kommenttini: "Ei. Miesten tapauksessa kyse on biologiasta. Ja visuaalisuudesta." on tuossa sanottu ihan tosissaan ja vakavalla naamalla. Tämä on mahtavaa viihdettä :D

No eipä se ole mikään newsflash millään tavalla, miksi se olisi erityisen "viihdettä". Ei miehet ole koskaan väittänytkään, ettei ne olisi "kaksinaismoralistisia".

Miehet ja naiset ovat erilaisia ja miehet hakee myös eri asioita, ja toteuttaa "seksuaalistrategiaansa" aivan eri tavalla kuin naiset.

Vierailija
119/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs suhteutatte tähän ulinaanna sen faktan, että deittiappseista naisista seuraa löysi 6% ja miehistä 10%. Kaikki loput löysivät seuransa muualta.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/668c918a-765d-4afc-…

Tämä ’ristiriita’ selittyy yksinkertaisesti sillä, että suurin osa naisista ei noita palveluita käytä. Yleisesti tiedossa on, että kaikissa deittipalveluissa aina on valtava enemmistö miehiä.

No mitenkäs selität tässä valossa sen väitteen, että Tinderin vuoksi 20% miehistä panee 80% naisista. Kun naisista 6% saa seuraa deittiappseista.

Siten, että se väite on ihan täyttä humpuukia. Tietenkin.

Tajuaahan sen normaaliälyinen muutenkin, 80% sekä miehistä että naisista on ihan normaaleissa parisuhteissa.

Vierailija
120/621 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jos heteronainen saa seuraa Tinderissä, niin silloinhan myös heteromies saa seuraa... Vai pitäisikö siis näiden seuraa saavien heteronaisten ottaa useampi mies per nokka, jotta useampi heteromies saisi seuraa?

Minä olen heteronainen ja löysin tinderistä miehen. Mutta mulle riittää yksi mies.. Niin kai se sit on mun ”hypergamian syy” kun en huoli sieltä itselleni useampaa miestä?

Oletko vajaaälyinen vai pitääkö vääntää rautalangasta?

Jos se miesmalli saa matchin ja sitä kautta irtpanon 50 naiselta ja 49 muuta miestä saavat matchin 0:lta naiselta, silloin 50 heteronaista ja yksi heteromies on saanut seuraa.

Särkee päätä kun naisen aivot eivät kykene ymmärtämään näin yksinkertaista konseptia.

Päätä särkee, kun mies ei tajua, että siellä ei ole 50 miestä ja 50 naista vaan 40 miestä ja 10 naista. Ja näistä 10 naisesta puolet ei edes halua seksisuhteita vaan joko vaan testaa markkinoita tai odottaa, että löytyisi joku oikea parisuhde. Joten niistä neljästäkymmenestä miehestä kilpailee viisi naista. Joko ymmärrät, miksi nainen saa valita? Ja kenen vika?

Niistä 10 naisesta 7 on miesten feikkiprofiileja, jotka on tehty siksi että voitaisiin todistaa itselle sama asia kuin mitä aloittajan esittämässä "tutkimuksessa". Syytä miesten toiminnalle on vaikea keksiä, mutta noin miehet tekevät.