20 vuotiaalla ongelmaa alapään kanssa
Olen 20-vuotias synnyttymätön nuori nainen.
Neitsyyden olen menettänyt 15 vuotiaana ja seksielämää on ollut aktiivisesti 2,5v ajan.
Olen urheilullinen, viimeisimmän puolen vuoden aikana se on tosin jäänyt hieman vähemmälle ja liikkuminen on ollut yksipuolisempaa. Olen kuitenkin jumpannut lantionpohjalihaksiani aktiivisesti, geishakuulilla sekä ilman.
Pidemmän aikaa mulla on ollut virtsankarkailua esim. kuntosalilla, ponnistaessa ja esim. naurahdukset saavat virtsan lirahtamaan. Myös spontaania karkailua on esiintynyt, jos rakko on ärsyyntynyt ja pissahädän tunne on, saattaa virtsaa valua pöksyihin pieniä määriä ennen vessaan pääsyä.
Tuntuu kuin emättimeni olisi ns. valunut peräsuoltani kohden - eli mahdollisesti jonkinlaisesta laskeumasta on kyse? Emätin on erittäin väljä ja haittaa seksin harrastamista. Minä sekä mieheni kumpikaan emme tunne tarpeeksi kitkaa yhdynnän aikana, paikat kostuu ja emätin laajenee kiihottuessani, vaikka yritänkin kaikin keinoin jännittää lantionpohjaani. Välillä seksi saa ns. lihakseni lamaantumaan, en vaan saa jännitettyä ja mies yrittää jyystää lähes tyhjässä onkalossa.. Tämä saa myös ilmaa menemään emättimeen ja pillupierut eivät kovin kivoja tunnelmannostattajia ole.
Saan lämmittelemättä 3 sormea helposti sisälle ja emättimen sisällä voin liikutella niitä poikittain..
Emättimen suuaukko on auki ja esim. kyykkyyn mennessä emätin oikeen ammottaa aukinaisena vaikka yritän kaikin keinoin supistaa aukkoa suppuun.
En tiedä mitä kautta lähtisin ongelmia selvittelemään. Perheenlisäystä haluaisin tulevaisuudessa, joten tässä vaiheessa leikkaushoitokin voi olla ongelmallinen toteuttaa. Toivon asiallisia vastauksia!
Kommentit (37)
Kysyn ihan mielenkiinnosta että minkä kokoinen vehje miehelläsi on? Miltä muiden kumppanien kanssa on tuntunut?
Jep. Kerrohan ihan nsin miehesi mitat. En myöskään usko että pystyt huolettaomaan ja estottomaan seksiin, kun tuo asia vaivaa mieltäsi. Kiihottuneen alapään kuuluukin olla mehevä ja antaa miehelle periksi.
Sinulla voi olla myös jotain rakenteellista vikaa, koska ei ole normaalia että pissa ei pysy sisällä nuorella synnyttämättömällä ihmisellä. Minullakin pysyy, vaikka olen 37v, enkä urheile ollenkaan.
T: nainen joka on "iso" sieltä, mutta ei virtsat karkaile, ja mies todellakin tuntuu.
Provo
Hae poikaystäväksi joku hehtaarikikkeli Gambiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kerrohan ihan nsin miehesi mitat. En myöskään usko että pystyt huolettaomaan ja estottomaan seksiin, kun tuo asia vaivaa mieltäsi. Kiihottuneen alapään kuuluukin olla mehevä ja antaa miehelle periksi.
MEHEVÄ 😂
Voi tosiaan olla rakennevikaa.. Toivon että mut otettaisiin tosissaan lääkärissä. Yritän hakeutua sinne mahd pian.
Voi kun olisikin provo. Valitettavasti totta joka sana :/
Mikä "halko" sinne on oikein päässyt uppoamaan? Oliko iso ja eebenpuuta?
T. Mies 25 cm
Et ole yksin!!! Minulla TÄYSIN sama vaiva. Minä kylläkin täytin pari viikkoa sitten 27 mutta ollaan parissa kympissä molemmat. Samaa olen tehnyt kuin sinäkin, treeniä, treeniä ja treeniä. Ei auta. Pissaa lirahtelee. Seksissä tunto molemmilla olematon. Tiedän että poikaystävä haaveilee tiukasta ja itken tämän vuoksi jatkuvasti. Minä olen vain onkalo. Pitää jyystää kauan ennen kuin mies tulee ja en edes voi yrittää nauttia kun mietin vain löysyyttäni. Häpeänkin. Ihan kuin koko alapää olisi lamaantunut. Kävin lääkärillä, ei löytänyt laskeumia. Kehoitti jatkamaan lantionpohjan harjoitusta. En tiedä mistä saan apua. Pelkään että mies vielä jättää tämän vuoksi. Seksi on tärkeää ja tiedän että en miellytä.
Noh, hieman lohduttaa että joku lähes samanikäinen kuin minä painii saman ongelman kanssa. Tsempit kummallekin.
Voiei! Tsemppiä kovasti sullekkin. Veikkaan että oma ongelma eskaloitu somaattisten oireiden myötä, ahdistuneisuutta on päivittäin. Siihen lisäksi yliaktiivinen, ärsyyntyvä rakko. Vessakäyntejä todella paljon päivän aikana, silti lirahtaa senkin lisäksi.
Mulla ei ole ollut tuollaista ongelmaa, mutta voin kertoa, että olen käsittääkseni näin kohta viisikymppisenä tiukempi kuin parikymppisenä. Siltä minusta tuntuu, ja moni kumppanini on sanonut, että olen tosi tiukka. Sanoisin, että siihen on kaksi syytä. Ensimmäinen on liikunta; nostan salilla raskaampia painoja kuin nuorempana. Toinen on kiihottuminen; olen kiihottuneena todella tiukka. Kiihotuin nuorempanakin, mutta nyt kiihottuminen ja nautinto on syvempää. Osa löysyydestä voisi selittyä sillä, että jännität asiaa. Mutta olen silti sitä mieltä, että kannattaa ehdottomasti mennä gynekologille ja pian ja kertoa rohkeasti vaivasta eikä ujostella mitään. Ihan varmasti tähän asiaan löytyy selitys ja ratkaisu.
Minulla ei ole tuota tiukkuusongelmaa mutta yhtäkkiä rupesi lirahtelemaan ihan ilman mitään selkeää syytä miksi näin rupesi tapahtumaan. Pari viikkoa meni ja muista syistä kävin lääkärissä ja satuin mainitsemaan tästä. Lääkäri lähetti virtsakokeeseen ja yllätyksekseni (mutta ei lääkärin yllätykseksi) sieltä löytyi virtsatientulehdus. Niitäkin kun voi kuulemma olla lähestulkoon oireettomia. Sain ab kuurin ja jo kolmantena päivänä loppui tuo lirahtelu kokonaan. Ei ole tullut takaisin.
Kannattaa siis selvittää tämäkin mahdollisuus. VTI ei aina mene eteenpäin munuaisiin jos on lievä ja voi kuulemma muhia vuosikausia lievänä ja lähes oireettomana. Voi tietty olla että myös löysyyskin jotenkin johtuu tulehduksesta. Jos kunnon puristusta ei saa aikaiseksi kun rakossa on tulehdus.
Siis luuleeko aloittaja tuntevansa emättimensä?
Sulla on liian pienikynäinen kyntömies. Rönttösessäsi ei ole mitään vikaa.