20 vuotiaalla ongelmaa alapään kanssa
Olen 20-vuotias synnyttymätön nuori nainen.
Neitsyyden olen menettänyt 15 vuotiaana ja seksielämää on ollut aktiivisesti 2,5v ajan.
Olen urheilullinen, viimeisimmän puolen vuoden aikana se on tosin jäänyt hieman vähemmälle ja liikkuminen on ollut yksipuolisempaa. Olen kuitenkin jumpannut lantionpohjalihaksiani aktiivisesti, geishakuulilla sekä ilman.
Pidemmän aikaa mulla on ollut virtsankarkailua esim. kuntosalilla, ponnistaessa ja esim. naurahdukset saavat virtsan lirahtamaan. Myös spontaania karkailua on esiintynyt, jos rakko on ärsyyntynyt ja pissahädän tunne on, saattaa virtsaa valua pöksyihin pieniä määriä ennen vessaan pääsyä.
Tuntuu kuin emättimeni olisi ns. valunut peräsuoltani kohden - eli mahdollisesti jonkinlaisesta laskeumasta on kyse? Emätin on erittäin väljä ja haittaa seksin harrastamista. Minä sekä mieheni kumpikaan emme tunne tarpeeksi kitkaa yhdynnän aikana, paikat kostuu ja emätin laajenee kiihottuessani, vaikka yritänkin kaikin keinoin jännittää lantionpohjaani. Välillä seksi saa ns. lihakseni lamaantumaan, en vaan saa jännitettyä ja mies yrittää jyystää lähes tyhjässä onkalossa.. Tämä saa myös ilmaa menemään emättimeen ja pillupierut eivät kovin kivoja tunnelmannostattajia ole.
Saan lämmittelemättä 3 sormea helposti sisälle ja emättimen sisällä voin liikutella niitä poikittain..
Emättimen suuaukko on auki ja esim. kyykkyyn mennessä emätin oikeen ammottaa aukinaisena vaikka yritän kaikin keinoin supistaa aukkoa suppuun.
En tiedä mitä kautta lähtisin ongelmia selvittelemään. Perheenlisäystä haluaisin tulevaisuudessa, joten tässä vaiheessa leikkaushoitokin voi olla ongelmallinen toteuttaa. Toivon asiallisia vastauksia!
Kommentit (37)
Kurko
Olen käynyt! Mitään sanomista ei tullut. Pientä arpeumaa munasarjoissa, sairastetun klamydian vuoksi. Lantionpohjavaivoista en silloin saanut sanotuksi, tästä jo muutama vuosi aikaa.
Vierailija
Mites kiristysleikkaukseen pääsee? Julkisella puolellako? Tämän ikäisenä ja vaikka suunnitelmissakin perheenlisäystä myöhemmässä elämänvaiheessa..?
Varaa aika gynelle ja kerro avoimesti vaivoistasi. Hän on alapään asiantuntija toisin kun me täällä av-raadissa. Voin luvata, että alapäässäsi ei ole mitään sellaista ongelmaa, mitä kokenut gyne ei olisi ennen nähnyt.
Täytyy varailla aikaa.. Tuntuu vaan että asiaa ei oteta tosissaan, ohjataan vaan jatkamaan jumppia. Mutta tällä hetkellä pelkään, että parisuhde tulee päättymään jos en pysty antamaan toiselle osapuolelle minkäänlaista tyydytystä. Samoin oma nautintokin on vähentynyt jos penis ei tunnu miltään sisällä ja kokoajan saa pelätä emätinpieruja jne..
Hanki itsellesi HIV, se on varma keino. En usko, että löydät siitä mitään tietoja, koko asia yritetään pimittää, sillä ne lääkkeet on vähän kalliita yhteiskunnalle... mutta mitä väliä, sillä kireä pinppi on tie onneen!
APtäällämoi kirjoitti:
Kurko
Olen käynyt! Mitään sanomista ei tullut. Pientä arpeumaa munasarjoissa, sairastetun klamydian vuoksi. Lantionpohjavaivoista en silloin saanut sanotuksi, tästä jo muutama vuosi aikaa.
No jos on muutama vuosi aikaa, etkä tuosta silloin maininnut, niin eiköhän siitä kannatta aloittaa sitten.
Ja vähän googletella ensin, että mikä gynis olis tämän asian erikoisosaaja.
En viitsi polkasta tähän sitä kaikkien aikojen huonointa vitsiä. No, kiusaus on liian suuri. En ole gynis, mutta voin vilkaista.
Menisin lääkärin juttusille. Koita löytää hyvä ja kuunteleva lääkäri.
APtäällämoi kirjoitti:
Vierailija
Mites kiristysleikkaukseen pääsee? Julkisella puolellako? Tämän ikäisenä ja vaikka suunnitelmissakin perheenlisäystä myöhemmässä elämänvaiheessa..?
Ei julkisella, kun vielä lapset suunnitelmissa. Hankala juttu sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa seksiä
Mitäh?! Ei tosiaankaan seksin määrä väljennä emätintä millään tavalla. Vähän anatomian perusteita nyt haltuun, kiitos.
APtäällämoi kirjoitti:
Täytyy varailla aikaa.. Tuntuu vaan että asiaa ei oteta tosissaan, ohjataan vaan jatkamaan jumppia. Mutta tällä hetkellä pelkään, että parisuhde tulee päättymään jos en pysty antamaan toiselle osapuolelle minkäänlaista tyydytystä. Samoin oma nautintokin on vähentynyt jos penis ei tunnu miltään sisällä ja kokoajan saa pelätä emätinpieruja jne..
Nuo emätinpierut on tavallinen ilmiö ja niitä muuten yleensä tulee enemmän jos on siitä emättimen suuaukolta tiukka. Itselläni tuli ennen synnytystä aina emätinpieruja, mutta ei ne menoa haitanneet. Synnytyksen myötä aukko jäi enemmän auki ja ilma poistuu sieltä nykyään äänettä.
Miten noita emätinpieruja kuulee? En ole koskaan saanut sellaista aikaiseksi kun olen harrastanut seksiä naisten kanssa. Olisi hauska kuulla joskus.
...aikuisilta ihmisiltä tämänlaista kommentointia?
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök, holottava v*ttu!
Sinunlaisellesi vaatimattomasti varustetulle varmasti kauhistus.
entä jos ottaisit yhteyttä Sexpo saisit sieltä asiantuntevampaa neuvoa.
olen myös lukenut Jostain, että lantiopohjanlihasten liiallinen kireys ja jäykkyyskin voi aiheuttaa noita oireita ja niitä esiintyy paljon juuri nuorilla, raskaasti kuntoilevilla naisilla.
sexpollahan on terapeutteja joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök, holottava v*ttu!
Sinunlaisellesi vaatimattomasti varustetulle varmasti kauhistus.
Hahhah, taitaa apn miehellä olla "vaatimaton" varustus kun kuulemma hädintuskin tuntee sitä. Ap on isovidduinen nainen, mikä surullista vasta 20 v eikä edes synnyttänyt!
Lisäyksenä vielä, ei ole tosiaankaan kiva tunne kun mieheni penis vaan humpsahtaa sisälle - lähes ilman minkäänlaista kosketusta emättimen suuaukkoon. Sisällä penis tuntuu hieman..