Nainen, mitä tarkoitat jos sanot että miehen kanssa ei ollut kipinää?
Vaikka siis miehessä ei sinänsä olisi mitään vikaa. Mikä aiheuttaa sen kuuluisan kipinän puuttumisen?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei tunne seksuaalista vetovoimaa sen henkilön kanssa. Se on kauhean vaikea sanoa mistä se johtuu. Sellaisia teorioita on, että eläinten tapaan ihminenkin pystyisi esim. hajusta päättelemään geneettistä yhteensopivuutta lisääntymismielessä, ja nämä alitajuiset mieltymykset sitten olisivat määräämässä kenen kanssa tuntee ns. kemiaa ja kenen ei.
Mutta ei tosiaan ainakaan mulla ole niin simppeli että voisi sanoa että tietty ulkonäkö, tietty koulutustaso tms ulkoinen tekijä olisi olennainen kipinän suhteen.
Olenkohan jotenkin poikkeava, kun tiedän aina miksi tunnen seksuaalista vetoa johonkin henkilöön. Joskus syyt ovat kyllä tosi typeriä. Esim. kerran tunsin vetoa erääseen mieheen, koska olin ollut kiinnostunut eräästä toisesta miehestä joka oli sitten kuollut, ja kuulin että tämä mies oli ollut sen kuolleen miehen kaveri.
Olen itse nyt 5 vuotta käynyt aivan kuumana mieheeni. Ei johdu rahasta (sitä ei ole), ei johdu ulkonäöstä (se on enemmän erikoinen kuin hyvä). Johtuu ainoastaan miehen luonteesta sekä siitä, että seksi hänen kanssaan on maailman parasta (vertailukokemusta löytyy).
Eli kipinää ei sytytä raha eikä ulkonäkö. Pelkkä ison kullin seurakaan ei pidemmän päälle nappaa. Kaikki saamattomuuttaan itkevät miehet voivat mennä kotiinsa ja kehittää luonnettaan. Kiva mies ei jää ilman naista.
Se tarkoittaa sitä, että aivoissani ei syntynyt kemiallista reaktiota miehen läsnäollessa. Oikeat välittäjäaineet ja hormonit eivät aktivoituneet, joten vetovoiman tunnetta ei syntynyt.
Tämä taas johtuu siitä, että miehen feromonit kertoivat hänen olevan itselleni geneettisesti epäsopiva kumppani. Toisin sanoen meillä oli hyvin todennäköisesti sama MHC-geenialleeli, joka vaikuttaa jälkeläisen vastustuskykyyn. Jos alleeli olisi ollut toista tyyppiä, vetovoimaa olisi saattanut ollakin, joskaan ei silti välttämättä.
Kipinä syntyy kemioista.Siihen ei voi vaikuttaa.Ja sitä on eri asteista.Toisten kanssa se on todella voimakasta ja toisten pliisumpaa.Se tarkoittaa,että joku mies saa sinussa aikaseksi monenlaisia tunnereaktioita.Sydänmen tykytyksiä,kuumia aaltoja,hurmaantumista,jalat menee alta ja sä tunnet vetovoimaa sitä kohtaa.Teksi mieli koskettaa,pussata ja ehkäpä.... ;)
Olen huomannut että varallisuus, asema ja isot lihakset ovat auttaneet monia naisia löytämään kipinän kanssani M43
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaihtaa kahden vuoden välein kumppania noin suurinpiirtein. Siihen huumaan jää kuulemma koukkuun. Näin yksi nainen selitti asian.
Ihastuminen ja rakastuminen saa aikaan ihmisessä "ilmaisen" hormoniryöpyn. Tätä kestää noin 18 kk. Mikäli tänä aikana ei ole muodostunut muita yhteensitovia asioita, suhde loppuu. Molempien pitää panostaa jatkuvasti suhteeseen, jotta se jatkuisi. Miehet ilmeisesti jämähtää aloilleen ja luulee kaiken olevan lopullisesti ok, kun se nainen on saatu pyydystettyä. Ylläri, ylläri. Ei se ponnistelu siihen pääty.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että varallisuus, asema ja isot lihakset ovat auttaneet monia naisia löytämään kipinän kanssani M43
Nämä ovat juurikin niitä asioita, joita homot arvostavat toisissa miehissä. Tule vaan reilusti ulos kaapista ja lopeta teeskentelyä. Sinä et tee naisella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei tunne seksuaalista vetovoimaa sen henkilön kanssa. Se on kauhean vaikea sanoa mistä se johtuu. Sellaisia teorioita on, että eläinten tapaan ihminenkin pystyisi esim. hajusta päättelemään geneettistä yhteensopivuutta lisääntymismielessä, ja nämä alitajuiset mieltymykset sitten olisivat määräämässä kenen kanssa tuntee ns. kemiaa ja kenen ei.
Mutta ei tosiaan ainakaan mulla ole niin simppeli että voisi sanoa että tietty ulkonäkö, tietty koulutustaso tms ulkoinen tekijä olisi olennainen kipinän suhteen.
Olenkohan jotenkin poikkeava, kun tiedän aina miksi tunnen seksuaalista vetoa johonkin henkilöön. Joskus syyt ovat kyllä tosi typeriä. Esim. kerran tunsin vetoa erääseen mieheen, koska olin ollut kiinnostunut eräästä toisesta miehestä joka oli sitten kuollut, ja kuulin että tämä mies oli ollut sen kuolleen miehen kaveri.
Kyllä. Olet sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Monia miehiä auttaa kipinän löytymisessä se, että naisella on isot rinnat, hoikka vyötärö ja kauniit kasvot.
Mulla on ollut paljonkin mahdollisuuksia muodostaa suhde hyvätuloisen, hyvässä asemassa olevan ja aktiivisesti urheilevan miehen kanssa. En ole silti lämmennyt eli eivät omaavasi asiat kaikkien kanssa kipinää takaa.
Kipinää voi toisaalta riittää hetkiseksi tai sitten sitä voi riittää vuosikymmeniksi. En usko, että kukaan elää onnellisessa parisuhteessa pelkkien ulkoisten seikkojen tuoman ”kipinän” keinoin.
Sitä olisi koko ikänsä sinkku, seksitön ja yksin jos kipinää odottelisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olet vain löytänyt naisia jotka pimittävät sinulta sen ettei ole kemiaa varallisuutesi takia.
Se on ihastumista. Onko tosiaan miehiä, jotka eivät koskaan ole ihastuneet toiseen ihmiseen, eivätkä oikeasti tiedä, mitä se on?
Sellaista ihanaa tunnetta kun näkee toisen, ei saa unta, kun vain ajattelee toista, ei tee mieli syödä... ja kaikki toisessa viehättää, toisen hymyä ajattelee päiviä jne.
Minussa kipinän sytyttää huumori. Etsin ensisijaisesti miestä joka olisi samalla myös se paras kaveri.
Ulkonäöllä ei ole väliä mutta olisihan se aina vaan parempi jos oma rakas olisi myös komea!
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olet vain löytänyt naisia jotka pimittävät sinulta sen ettei ole kemiaa varallisuutesi takia.
Onneksi tyyppi itsekkin tajuaa, ettei herätä kenessäkään aitoja tunteita omana persoonanaan. Eipä tule turhia pettymyksiä. Näinhän se on, että epämiellyttävimmät joutuu seuransa ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja naisen välinen vetovoima ja kipinä perustuu sukupuolten väliseen erilaisuuteen. Jos nainen alkaa olla kuin mies, vetovoima häviää.
Ja toisinpäin sama. Jos miehestä puuttuu maskuliinisuus, vetovoima häviää. Vähän saa ja pitääkin pullistella ;).
Mua taas ärsyttää miehen pullistelu. En ole kovin feminiininen nainen ja yleensä kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole kovin maskuliinisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja naisen välinen vetovoima ja kipinä perustuu sukupuolten väliseen erilaisuuteen. Jos nainen alkaa olla kuin mies, vetovoima häviää.
Ja toisinpäin sama. Jos miehestä puuttuu maskuliinisuus, vetovoima häviää. Vähän saa ja pitääkin pullistella ;).
Mua taas ärsyttää miehen pullistelu. En ole kovin feminiininen nainen ja yleensä kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole kovin maskuliinisia.
Sama.
Komppaan itsekin sitä, että seksuaalinen vetovoima puuttuu, eikä aina osaa sanoa miksi. Esim. kun kävin nettideiteillä, yksi mies, joka kuulosti hyvältä paperilla ja keskustelujen perusteella ja oli kivannäköinenkin ei herättänytkään mitään tunteita kun nähtiin livenä. Oli samoja kiinnostuksenkohteita, jopa yhteisiä tuttuja, mutta ei niin ei. Oikein harmitti se kipinän puuttuminen. Mukava, fiksunoloinen mies, mutta ei mitään muuta, minulle. Toisen deitin kanssa epäröin edes treffeille menoa, koska mies vaikutti kirjoitustensa perusteella aika vakavalta ja kuva sai minut melkein jättämään treffit välistä, mutta ajattelin että katsotaan nyt kuitenkin. Meillä olikin todella hauskaa ja oltiin samalla aaltopituudella, oli helppo jutella ja siinä oli kipinää silloin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kovin kummoinen kipinä ole, kun se sammuu heti alkuunsa. Tuolla ei nuotiota sytytettäisi.
Vaikkapa se estää kipinän syntymisen, jos mies ei herätä minussa ihailua ja kunnioitusta. Äly, saavutukset, tapa miten elää elämäänsä ja kohtelee muita ihmisiä, taidot yhteisessä harrastuksessa, tai vastaava syy ihailla.
Ja miehet yhden yön, jos vaan olisi mahdollista