Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti lauantaina, meillä pienet lapset ja minä haluan erota, mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut

Vierailija
30.07.2019 |

Sain yhteiseltä tutulta kuulla, että mieheni oli baarissa pussaillut jonkun naisen kanssa lauantaina, tämä tuttu oli nähnyt. Mies ei ollut humalassa ja tuli melko aikaisin yöksi kotiin, joten varmaan jäi pussailuksi, mutta minulle se on pettämistä ja mies tietää, että en hyväksy minkäänlaista pettämistä edes pussailua. Mies ei millään tavalla kieltänyt asiaa kun sanoin että sain kuulla tutulta mitä hän oli nähnyt (eli siis myöntää koko jutun). Mutta vähättelee tapahtunutta, on kuin mitään ei olisi tapahtunut ja syyttää vain minua siitä, että en ole huomioinut häntä riittävästi, niin siksi hän teki mitä teki.

Sanoin miehelle siinä heti, että haluan eron koska hän petti. Mies ei suostu kuuntelemaan minua eikä keskustelemaan asiasta, alkaa vain syyttelemään minua siitä että en ole huomioinut. Meillä on kaksi pientä lasta, kolmevuotias ja yksivuotias ja pikkulapsiarki on aika rankkaa niin en olekaan huomioinut samoin kuin ennen lapsia, en edes ehtisi tässä arjessa millään.

Olen todella ahdistunut tilanteesta. Joudun nyt järjestämään itselleni uuden elämän yksin lasten kanssa, muuttamaan, etsimään uuden asunnon jne. Meillä ei ole juurikaan tukiverkkoja, niin jään ihan yksin. En tiedä vielä miten paljon mies aikoo tavata lapsia sitten eron jälkeen, mutta saa tietenkin tavata niin paljon kuin haluaa. Hänellä vain on aika kiireinen työ, joten... Ahdistaa erota, mutta ei ole vaihtoehtoa, koska en voi enää rakastaa miestä, joka on pettänyt minua etenkin kun mies vähättelee koko asiaa ja syyttelee minua tapahtuneesta. Ahdistaa jäädä lasten kanssa yksin. Miten selviän arjesta? Miten selviän taloudellisesti? Miten jaksan?

Miksi mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut? Hän vaikuttaa iloiselta ja käyttäytyy kuin meillä olisi kaikki hyvin ja kuin ennenkin, sivuuttaa kaiken tulevaan eroon liittyvän. Kun alan puhumaan erosta niin laittaa kädet korville tai menee toiseen huoneeseen. Ja muutaman minuutin päästä on taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Miten selvisit erosta?

Kommentit (693)

Vierailija
181/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo pusu sulta pois oli?

Jos on parisuhteessa, niin silloin ei pussailla muita kuin sitä kumppania. Tämä on miehen mielipide.

Vierailija
182/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoinen koko tämä tarina... Hakiko miehesi kenties huomiotasi tällä? Mikä teillä ollut tilanne kotona aikaisemmin? Onko muita ongelmia?

Aika nopeasti ihmiset kyllä eroamassa. Puhu miehesi kanssa ja anna ajan kulua. Yritä saada itse asioita paremmaksi kotona, jotta miehesi (ja itse tietysti myös) olisi tyytyväinen kotitilanteeseen. Erota kerkeää aina, unohda se nyt tässä vaiheessa. Puhukaa asioista.

Muita ongelmia on pikkulapsiarjen rankkuus ja se että molemmat on siitä aika väsyneitä. Ei minulla ole aikaa saada asioita paremmaksi kuin nyt arjessa, minun aika menee näihin lapsiin ja kotiin ja arkeen, teen jo nyt niin paljon kuin vain ehdin. Meillä ei ole sellaisia mummoja ja kummeja, jotka hoitaisivat lapsia. Ap

Eli sinä olet elänyt siellä kuplassasi ja mies on ollut kaiken tämän ulkopuolella?

Missä kuplassa? Olen elänyt kahta pientä lasta hoitaen. Se täyttää koko arjen vaikka ei itse haluaisikaan koko arkea siihen käyttää, tiedoksi sinulle. Mies käy töissä, hänellä on kiireinen työ ja välillä työmatkojakin. Ap

Eli olet hukannut itsesi lapsiin ja unohtanut parisuhteen. Miehesi ei elä samaa arkea kuin sinä. Henellä on kodin ulkopuolinen maailma johon hän kaipaa myös sinua. Sinun kupla on koti ja lapset eikä siihen mahdu mies joka kenties vielä tekee kotona kaiken väärin ja liian vähän.

-ohis-

Miten minä tästä irrottaudun sinne kodin ulkopuoliseen elämään miehen kanssa, kun meillä ei ole niitä kummeja ja mummeja hoitamassa lapsia, mies ei ole halunnut että palkkaisimme ulkopuolisen lastenhoitajan? Mies itse tekee pitkiä työpäiviä ja työmatkoja, joten sitä ns. omaa aikaakin minulla on vain vähän. Ap

Alan olla sitä mieltä etten yhtään ihmettele miehesi tekoa...

Muista että jatkossa olet vaimo joka erosi suukon takia miehestään. 

Olin puhunut miehelle jo ennen naimisiinmenoa, että jos on jotain pussailua niin otan siitä eron. Eli olin miettinyt asian jo valmiiksi vuosia sitten ja kertonut miehelle. Ap

Jos olit kertonut miehellesi, että pussailu johtaa eroon, hän ehkä haluaakin eroon sinusta, kun meni pussailemaan ja vielä todistajan läsnäollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta selviää ajan kanssa. Kulunut fraasi, mutta totta.

Viimestään sitten kun on 5metrii multaa päällä. Kaikesta selviää ajan kanssa, myös hengestä :)

Vierailija
184/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tossa ole mitään epäselvää:

Jos mies olisi omistautunut teidän suhteelle, ei hän pussailisi tuntemattoman kanssa. Miehen olisi aikuisena pitänyt tulla juttelemaan ensin sulle teidän ongelmista, jolloin molemmat olisi voineet panostaa asiaan. Tämän puuttuminen kertoo siitä, että mies ei koe teillä olevan syvää yhteyttä.

Itse olen pettänyt useamman kerran joskus aiemmassa suhteessa, ja kyse oli siitä, että otin mieheni itsestäänselvyytenä, en kokenut empatiaa häntä kohtaan enkä ollut tosissani päättänyt sitoutua loppuiäksi. Oletin mieheni lisäksi tietävän, mitä haluan, vaikken itsekään tiennyt. En puhunut hänelle mistään. Olin lapsellinen ja riippuvainen muista.

AP:n tapauksessa mies taitaa olla aika toivoton. Kumppanin tunteiden vähättely ja tämän pettäminen ilman merkkiäkään katumuksesta kuulostaa niin lapselliselta ja itsekkäältä, että suhteessa on oltava muutkin asiat huonosti.

Itse olen taas kuullut vähän liikaakin tapauksista, joissa mies yrittänyt monet kerrat puhua mm. seksin ja parisuhde-ajan vähyydestä, mutta ne menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Jotkut tapaukset sitten päättyvät joko pettämiseen tai/ja eroon, joka sitten tuleekin naiselle shokkiyllätyksenä.

Vierailija
185/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on 1- ja 3-vuotiaat lapset, jotka suurimmaksi osaksi vain toisen vanhemman vastuulla, niin onhan siinä nyt ihan zombie, eikä kykene harkittuihin ratkaisuihin. Olen sitä mieltä, että avioerot pitäisi kieltää alle 2-vuotiaiden lasten vanhemmilta, ellei ole rikostuomioita tms. Ap kuulostaakin aika hysteeriseltä, ja on selvää, että tapahtumien kuvaus on todella yksipuolinen. Tuo että mies joutuu laittamaan kädet korvilleen kun ap "keskustelee" asiasta kertoo kyllä jo paljon. Ja jos ei kolmeen vuoteen ole jaksanut miestä intiimisti huomioida niin voisi kyllä ihan istua alas ja keskustella pelkästään siitä mitä tälle ongelmalle voisi tehdä.

Ap ei tee ratkaisua "zombiena". Hänhän on jo kertonut useasti, että on aina ollut tätä mieltä ja sen myös kertonut miehelle. Hän siis toimii kuten ajattelikin silloin kun on pohtinut, mikä olisi hänelle oikea ja hyvä ratkaisu tällaisessa tilanteessa. 

Jos nyt oletetaan, että tämä ei ole provo, niin luulen, että ap ja miehensä ovat jonkun uskonnollisen yhteisön piirissä, ja todella nuoria. Ap sanoikin, että on jo seurusteluaikana sanonut miehelle, että pussailu on pettämistä eikä anteeksiannettavaa. Tämä on siis voinut tapahtua kun ap on ollut n. 16-vuotias. Luultavasti hän ei siis ole oikeasti pohtinut lastensaannin jälkeen, mitä ratkaisusta todella seuraa, vaan on vain fiksoitunut teiniaikojensa päähänpinttymään. Nyt sitten ei ylpeys ja väsymys anna myöten miettiä asiaa järjellä.

Suosittelen ap sinulle, että jää liittoon toistaiseksi, hanki keskusteluapua molemmille, ja jos vielä vuoden päästä haluat erota, niin eroa.

Vierailija
186/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että jotkut ihmiset (miehet) eivät ikinä opi? Jos naisen kanssa on ja vielä on lapsiakin hankittu, niin miksi ei voi siitä itsekkyydestään luopua edes sen vertaa, että ymmärtäisi olla myös naistaan ja lapsia varten, jos heistä tosissaan välittää? Hyvät suhteet vanhempien välillä myös takaisivat turvallisen ja vakaan perhe-elämän lapsille.

On ihan selvä, että edelleen kun nähtävästi päävastuu lapsista "lankeaa" naiselle (voisi se mieskin kyllä perhearkeen enemmän osallistua omien resurssien mukaan), joten väkisinkin huomio ensisijaisesti keskittyy lapsiin, ja sen jälkeen vasta mieheen! Ja molempien pitäisi ensisijaisesti omassa toiminnassaan tukea lapsia, ja koko perheen hyväksi!

Näin ollen ap:n mies on lapsellinen vaatiessaan huomiota ymmärtämättä sitä, että lasten pitää olla etusijalla. Mitä hän on tehnyt tukeakseen naistaan ja perhe-elämää (muutakin kuin rahallisesti)? Antaessaan myös todennäköisemmin saa jotain takaisinkin! Eikö perinteisestikin miehen pitäisi suojella perhettään ja olla sitä varten?

Niin, lasten pitää olla etusijalla. Mutta myös naisen pitää olla saamapuolella, huomaa hyvin kirjoituksestasi. Miehen tulee olla vain työntekijä perheessä. Onpa kiva diili. Naisen pitää saada suojelua ja luotettava kumppani koska niin haluaa, mutta miehen ei tule saada pillua. Koska on mies ja velvollinen suorittamaan naiselle suojelua.

Vierailija
187/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ”mitään ei tapahtunut” käytös loukkaa enemmän, kuin tapahtunut pussailu. Vaikkei tilanne edennyt pidemmälle, pitäisi omien hälytyskellojen soida tässä kohti. Mies syyttele sinua eikä ole millänsäkään eli todennäköisesti ei pode huonoa omaatuntoa ja sama voi tapahtua uudelleen. Jos annat anteeksi mies oppii että alistut ja voi kohdella sinua näin eli todennäköisesti pettää tulevaisuudessa. Näytä miehelle missä rajasi menee ja eroa. Pallo on silloin miehellä näyttää rakastaako tarpeeksi korjatakseen tekonsa.

Eniten mietin eroa juurikin siksi, että mies vähättelee asiaa. Siksi luulen samoin kuin sinä, että sama voi toistua uudelleenkin. Ap

Sä olet miettinyt eroa jo pitkään ja nyt sait kunniallisen syyn erota, ilman että itse tarvitsee tehdä mitään.

Yksi pusu ei suhdetta kaada kun jotkut pääsevät yli seksistäkin toisen kanssa.

Kannattaa löysätä pipoa.

Vierailija
188/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen kyllä samaa mieltä että jotta tuo suhde voisi jatkua, niin pitäisi pystyä keskustelemaan tuo kuvio läpi. Miksi mies pussasi toista naista? Onko hänellä tähän suhde tai onko ihastunut tähän vai oliko satunnainen tuttavuus? 

Mies näyttää yrittäneen kommunikoida että päätyi hellyyden hakemiseen suudelmalla koska ap ei ole lapsiperhearjen pyörityksessä huomioinut tarpeeksi. Pystyisikö tästä keskustelemaan ilman että menee heti riiidaksi jossa ap syyttää syyttelystä? Niin että miehen saisi ymmärtämään, että vaikka kokisikin ettei saa hellyyttä kotoa nyt juuri tarpeeksi, niin ei se ratkaisu voi olla muiden naisten sylistä sitä hakeminen. Saada mies ymmärtämään että hän teki väärin ja hänen pitäisi pyytää anteeksi.

Tuo suutelu ei ole tuossa kuviossa edes se pahin asia vaan se, että mies on noin tyhmä, että AP:n pitäisi selittää hänelle, miksi teki väärin ja ns. "tulla vastaan", koska mies ei jostain syystö pysty hyväjsymään, ettö hön olisi tehnyt mitään väärää. Kyllä normaaliälyllä ja kommunikointikyvyllä varustettu puoliso tajuaisi edes katua. Itse en todellakaan haluaisi viettää loppuelämääni tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
189/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä olen kyllä samaa mieltä että jotta tuo suhde voisi jatkua, niin pitäisi pystyä keskustelemaan tuo kuvio läpi. Miksi mies pussasi toista naista? Onko hänellä tähän suhde tai onko ihastunut tähän vai oliko satunnainen tuttavuus? 

Mies näyttää yrittäneen kommunikoida että päätyi hellyyden hakemiseen suudelmalla koska ap ei ole lapsiperhearjen pyörityksessä huomioinut tarpeeksi. Pystyisikö tästä keskustelemaan ilman että menee heti riiidaksi jossa ap syyttää syyttelystä? Niin että miehen saisi ymmärtämään, että vaikka kokisikin ettei saa hellyyttä kotoa nyt juuri tarpeeksi, niin ei se ratkaisu voi olla muiden naisten sylistä sitä hakeminen. Saada mies ymmärtämään että hän teki väärin ja hänen pitäisi pyytää anteeksi.

Tuo suutelu ei ole tuossa kuviossa edes se pahin asia vaan se, että mies on noin tyhmä, että AP:n pitäisi selittää hänelle, miksi teki väärin ja ns. "tulla vastaan", koska mies ei jostain syystö pysty hyväjsymään, ettö hön olisi tehnyt mitään väärää. Kyllä normaaliälyllä ja kommunikointikyvyllä varustettu puoliso tajuaisi edes katua. Itse en todellakaan haluaisi viettää loppuelämääni tuollaisen miehen kanssa.

Mutta onko ap:n mies aiemmin yrittänyt kertoa läheisyydenpuutetta?

Vierailija
190/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi. Jos pussailun antaa anteeksi, seuraavaksi on vuorossa paneminen. Joten ei. Eroaisin vaikka väkisin. Kyllä ne lapset sen kestää ja parempi kuin että vanhemmilla olisi kireät välit koko ajan.

Vierailija
191/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on 1- ja 3-vuotiaat lapset, jotka suurimmaksi osaksi vain toisen vanhemman vastuulla, niin onhan siinä nyt ihan zombie, eikä kykene harkittuihin ratkaisuihin. Olen sitä mieltä, että avioerot pitäisi kieltää alle 2-vuotiaiden lasten vanhemmilta, ellei ole rikostuomioita tms. Ap kuulostaakin aika hysteeriseltä, ja on selvää, että tapahtumien kuvaus on todella yksipuolinen. Tuo että mies joutuu laittamaan kädet korvilleen kun ap "keskustelee" asiasta kertoo kyllä jo paljon. Ja jos ei kolmeen vuoteen ole jaksanut miestä intiimisti huomioida niin voisi kyllä ihan istua alas ja keskustella pelkästään siitä mitä tälle ongelmalle voisi tehdä.

Ap ei tee ratkaisua "zombiena". Hänhän on jo kertonut useasti, että on aina ollut tätä mieltä ja sen myös kertonut miehelle. Hän siis toimii kuten ajattelikin silloin kun on pohtinut, mikä olisi hänelle oikea ja hyvä ratkaisu tällaisessa tilanteessa. 

Jos nyt oletetaan, että tämä ei ole provo, niin luulen, että ap ja miehensä ovat jonkun uskonnollisen yhteisön piirissä, ja todella nuoria. Ap sanoikin, että on jo seurusteluaikana sanonut miehelle, että pussailu on pettämistä eikä anteeksiannettavaa. Tämä on siis voinut tapahtua kun ap on ollut n. 16-vuotias. Luultavasti hän ei siis ole oikeasti pohtinut lastensaannin jälkeen, mitä ratkaisusta todella seuraa, vaan on vain fiksoitunut teiniaikojensa päähänpinttymään. Nyt sitten ei ylpeys ja väsymys anna myöten miettiä asiaa järjellä.

Suosittelen ap sinulle, että jää liittoon toistaiseksi, hanki keskusteluapua molemmille, ja jos vielä vuoden päästä haluat erota, niin eroa.

En usko. Yleensä uskonnollisen yhteisön piirissä olevat karttavat eroa viimeiseen asti, koitetaan pitää perhe kasassa jos vain mahdollista. Eikä tietenkään lähtökohtaisesti petä puolisoaan. Mutta jos synti tapahtuu, mennään terapiaan, niin se meillä yleensä toimii.

Ei-uskovaiset ne ei ymmärrä ihmisen syntisyyttä, vaan sanelee ehtoja ja uhoaa lähtevänsä milloin mistäkin pikku syystä. Mun kokemus on se, että ei-uskovaiset on armottomampia, koska eivät tajua, että ihan jokainen tarvitsee armoa.

Vierailija
192/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on melkein kaikista loukkaavin taoa toimia, eli käyttää vielä henkistä väkivaltaa pettämiseen päälle (syyttää sinua, vähättelee, ei kuuntele, ei ota minkään näköistä vastuuta teostaan). Lähtisin aivan välittömästi.

Vierailija
193/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, oletko ihan tosissasi? En usko että kukaan oikeasti eroaa yhden suutelun takia avioliitosta, jossa on kaksi pientä lasta. Veikkaan että tää on tehty provoksi niitä varten, joiden mielestä pettäminen on ok. Jos tämä on todellista, niin tosi surullista. Olet hajottamassa perhettäsi hyvin itsekkäistä syistä: siksi ettet kestä mieheltäsi yhtä pusua. Ongelma on nyt oikeasti myös sinussa. Ole kiltti äläkä tee mitään noin hätiköityä. Se on lapsillesi todella epäreilua. Mieti itsesi samaan tilanteeseen: vanhempasi olisivat eronneet kun olit aivan pieni. Aikuisena kuulisit että äitisi on jättänyt muuten toimivan avioliiton siksi että isäsi pussasi jotain toista. Ajattelisitko että tämä on oikein?

Harvoin se pelkkään pussaamiseen jää.

Mitä sitten kuinka harvoin tai usein jos vaan jää?? Ihmeellistä ajattelua.

Vierailija
194/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla sitä mieltä etten yhtään ihmettele miehesi tekoa...

Muista että jatkossa olet vaimo joka erosi suukon takia miehestään. [/quote]

Ap:n mies tulee muistamaan että on aina mies, joka rikkoi perheensä suukon takia. Ap ei ole tehnyt väärää, mies petti ja kaiken lisäksi käyttäytyy täysin kakaramaisesti.

Vierailija
195/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Yleensä uskonnollisen yhteisön piirissä olevat karttavat eroa viimeiseen asti, koitetaan pitää perhe kasassa jos vain mahdollista. Eikä tietenkään lähtökohtaisesti petä puolisoaan. Mutta jos synti tapahtuu, mennään terapiaan, niin se meillä yleensä toimii.

Ei-uskovaiset ne ei ymmärrä ihmisen syntisyyttä, vaan sanelee ehtoja ja uhoaa lähtevänsä milloin mistäkin pikku syystä. Mun kokemus on se, että ei-uskovaiset on armottomampia, koska eivät tajua, että ihan jokainen tarvitsee armoa.

Joo, olet varmaankin oikeassa, otan takaisin tuon hihhulikohdan. Muuten uskon edelleen että osuin aika lähelle totuutta.

Vierailija
196/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei muuta kuin perhe hajalle yhden baaripussailun takia.

Kai tämä on provo.

Olihan tämä! 🤥

Vierailija
197/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että jotkut ihmiset (miehet) eivät ikinä opi? Jos naisen kanssa on ja vielä on lapsiakin hankittu, niin miksi ei voi siitä itsekkyydestään luopua edes sen vertaa, että ymmärtäisi olla myös naistaan ja lapsia varten, jos heistä tosissaan välittää? Hyvät suhteet vanhempien välillä myös takaisivat turvallisen ja vakaan perhe-elämän lapsille.

On ihan selvä, että edelleen kun nähtävästi päävastuu lapsista "lankeaa" naiselle (voisi se mieskin kyllä perhearkeen enemmän osallistua omien resurssien mukaan), joten väkisinkin huomio ensisijaisesti keskittyy lapsiin, ja sen jälkeen vasta mieheen! Ja molempien pitäisi ensisijaisesti omassa toiminnassaan tukea lapsia, ja koko perheen hyväksi!

Näin ollen ap:n mies on lapsellinen vaatiessaan huomiota ymmärtämättä sitä, että lasten pitää olla etusijalla. Mitä hän on tehnyt tukeakseen naistaan ja perhe-elämää (muutakin kuin rahallisesti)? Antaessaan myös todennäköisemmin saa jotain takaisinkin! Eikö perinteisestikin miehen pitäisi suojella perhettään ja olla sitä varten?

Niin, lasten pitää olla etusijalla. Mutta myös naisen pitää olla saamapuolella, huomaa hyvin kirjoituksestasi. Miehen tulee olla vain työntekijä perheessä. Onpa kiva diili. Naisen pitää saada suojelua ja luotettava kumppani koska niin haluaa, mutta miehen ei tule saada pillua. Koska on mies ja velvollinen suorittamaan naiselle suojelua.

Onko sulla tosiaan lapset etusijalla, kun nytkin on enimmäkseen navanalusasiat mielessä?

Kirjoitin myös sitä, että antaessaan myös todennäköisemmin saa jotain? Vaatimalla itsekkäästi ei ainakaan mitään saa! Miten voit olla toiselta vaatimassa liikoja, kun naisella on prioriteettijärjestys selvä, eli lapset ensin, ja jos siihen kuvioon ei tukea saa, niin kyllä se kuormittaa. Tiesitkö edes sitäkään, että aivot ovat tärkein seksuaalinen elin? Ehkä välittämällä muustakin kuin itsestään ja omista tarpeistaan, takaisinkin aina saa jotain!

Vierailija
198/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tossukoita olette kun hyväksytte tuollaisen käytöksen mieheltä? Vai ettekö saa parempaa? Mä ainakin mieluummin olisin yksin kuin tuollaisen ällöttysmiehen kanssa.

N25

Vierailija
199/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko ap:n mies aiemmin yrittänyt kertoa läheisyydenpuutetta?

En tiedä. Mutta korjaantuuko se läheisyyden puute suhteessa nyt sillä, että AP:n mies suuteli toista naista, on kuin ei mitään olisi tapahtunut ja kertoo AP:lle, että hänessä itsessään ei ole mitään vikaa vaan kaikki vika on AP:ssa? Kyllä sekin tuosta samasta tyhmyydestä kertoo, jos ajatteli tuon teon olevan jonkinlainen "ratkaisu" ongelmaan. :D

Seksinpuutteesta voi puhua parisuhteessa toteamalla ihan vaan suoraan, että "rakas, minusta meillä on liian vähän seksiä. Miltä sinusta tuntuu ja mitä voitaisiin tehdä asian korjaamiseksi?".

Vierailija
200/693 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tietysti kuvittelee, että eron jälkeen käy sama flaksi kuin ennen nykyistä suhdetta. Voi olla aika kova kolaus tajuta, ettei kukaan mies ota kahden pienen lapsen -YH;ta, varsinkin kun luonne näyttää olevan nipo pahinta luokkaa. Voi vähän kaduttaa parin vuoden tinder-deittien jälkeen. Miehelle todennäköisesti ero on tervetullut, varsinkin kun vaimo hoitaa sen hänen puolestaan. Eli olisin huolissani siitä, että mies se tässä on se, joka on vaarassa jättää AP:n. On vaan laiska ja odottaa vaimon pesevät likapyykin.

AP:lle ihanaa ”sinkkuelämää”!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän