Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista ihmistyyppiä et voi sietää?

Vierailija
27.07.2019 |

Itse en kestä minkäänlaisia raivonpuuskia tai edes tuskastumisia. Pidän tällaisia ihmisiä pelottavina ja yksinkertaisina, ihmisinä joilla on pahoja vihanhallintaongelmia ja jos ei pysty itseään hillitsemään niin on mielestäni yksinkertaisesti tyhmä. Itsellä on niin että jos en jostain ihmisestä pidä, se ihminen vain lakkaa olemasta mulle, en tuhlaa siihen mitään paukkuja saati että jaksaisin raivota sille. Lähipiirille ei ole juuri tarvetta suuttua mutta jos olen pettynyt jostain asiasta, otan asian rauhallisesti esille ja kysyn taustoja miksi teki niin kuin teki enkä ala raivoamaan.

Miten muilla? Mikä piirre on vastenmielinen?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan joidenkin ihmisten mitäänsanomatonta naamiota. Ihmiset jotka eivät näytä tunteitaan, ( Onko niitä? ) saattavat olla aikapommeja. Liikaa kun patoaa sisäänsä, voi räjähtää. Eli äärettömän hiljaiset jurottajat pelottavat. Mieluummin avoimen rempseästi elämään suhtautuva ihminen kuin pälyilevä vässykkä, joka ei uskalla ottaa kantaa asioihin vaan on joko aikapommi tai ranteet auki- tyyppi. Molempi pahempi. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

täh, esimerkki?

Vierailija
42/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan espanjalaista temperamenttia. Olen tainnut syntyä väärään maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näiden jo lueteltujen kriteerien jälkeen jää enää yhtään ihmistyyppiä. No ehkä joku joka on aina vaan viilipyttymäisen hiljaa eikä koskaan avaa suutaan, sekö se on hyvä?!

hiljaisetkin jo mainittu

Vierailija
44/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntapa: työtön työnhakija joka valittaa aktiivimallista koska se haittaa vapaa-ajan viettoa.

Vierailija
45/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan joidenkin ihmisten mitäänsanomatonta naamiota. Ihmiset jotka eivät näytä tunteitaan, ( Onko niitä? ) saattavat olla aikapommeja. Liikaa kun patoaa sisäänsä, voi räjähtää. Eli äärettömän hiljaiset jurottajat pelottavat. Mieluummin avoimen rempseästi elämään suhtautuva ihminen kuin pälyilevä vässykkä, joka ei uskalla ottaa kantaa asioihin vaan on joko aikapommi tai ranteet auki- tyyppi. Molempi pahempi. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.

täh, esimerkki?

Mitä et ymmärtänyt? En siis ihannoi mitään raivohulluja muiden ihmisten alistajia, vaan pidän siitä, että ihmiset näyttävät hyvät kuin huonot fiilikset ilman, että täytyy ruoskia itsensä kuoliaaksi siitä, jos on näyttänyt oikeat tunteensa. Ihan ne hyvät ja huonot.

Vierailija
46/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näiden jo lueteltujen kriteerien jälkeen jää enää yhtään ihmistyyppiä. No ehkä joku joka on aina vaan viilipyttymäisen hiljaa eikä koskaan avaa suutaan, sekö se on hyvä?!

Ei noin. Muutaman rauhallisen ja mielenkiintoisen ihmisen olen tavannut vuosien varrella ja yhteistä näille on ollut että puhuvat muista kuin itsestään. Heidän kanssa keskustelu esim. yhteiskunnallisista asioista jne on nautinto. Pulssi ei nouse vaikka onkin eri mielipiteet, puhuvat rauhallisella äänellä ja ovat aidosti kiinnostuneita toisesta. Toooosi harvinaista nykyajan minä minä-kulttuurissa.

Ap

Vierailija
47/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikärasisteja, nuoria, jotka dissaa vanhempia, ja vanhoja, jotka dissaa nuoria. Molempia suuntia

Vierailija
48/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
49/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elämäntapa: työtön työnhakija joka valittaa aktiivimallista koska se haittaa vapaa-ajan viettoa.

Voi nyt taas tekopyhää työnsankarimoralistia. Ne oikeasti tapatyöttömät kuule osaavat nostaa tuet aktivointiehtoja välttäen. Ihan lasten leikkiä.

Vierailija
50/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiörehellisiä lampaita, heikkoja ihmisiä (henkisiltä ominaisuuksiltaan), lakeja orjallisesti noudattavia, tyhmiä ihmisiä, laiskoja ja lihavia. Muiden kanssa tulen hyvin toimeen. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
51/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkastiset vittuilijat, piilovittuilijat.. En inhoo mutten pidä 😁

Vierailija
52/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tyypillistä eteläeurooppalaista nyrkin ja hellan välissä olemista. Tervemenoa.

Vierailija
53/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllisesti epärehellistä tyyppiä. Tiedättehän tapauksen, siirtelee maalitolppia kesken pelin. Kummallista kyllä, ko. ihmistyypissä näyttää olevan paljon ihmisiä, jotka uskovat olevansa keskivertoa älykkäämpiä.

Vierailija
54/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteja.

Minulla oli joskus työnjohtajana sellainen 60+ ikäinen nulikka, ihan kuin Donald Trump käytökseltään.

Vierailija
55/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin. Muutaman rauhallisen ja mielenkiintoisen ihmisen olen tavannut vuosien varrella ja yhteistä näille on ollut että puhuvat muista kuin itsestään. Heidän kanssa keskustelu esim. yhteiskunnallisista asioista jne on nautinto. Pulssi ei nouse vaikka onkin eri mielipiteet, puhuvat rauhallisella äänellä ja ovat aidosti kiinnostuneita toisesta. Toooosi harvinaista nykyajan minä minä-kulttuurissa.

Ap

Mutta he saattavat eri seurassa ja erilaisena aikana olla myös esim. hermostuneita tai tuskastuneita. Ihmiset ovat niin moniulotteisia.

- en ole tuo jolle vastasit

Vierailija
56/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt taas tekopyhää työnsankarimoralistia. Ne oikeasti tapatyöttömät kuule osaavat nostaa tuet aktivointiehtoja välttäen. Ihan lasten leikkiä.

Olet siis ihmistyyppi jota en voi sietää. Se on asia jonka kanssa meidän molempien tulee elää.

Vierailija
57/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuroijia. Ihmisiä, jotka eivät kestä eriäviä mielipiteitä. Eli monikultturisteja. Suomen mädättäjiä ja tuhoajia.

Vierailija
58/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppejä jotka ryntäävät luoksesi ja jakelevat poskisuukkoja ja puhuvat kiekuen kuinka iiihanaa on nähdä, ja sitten niistä ei kuulu mitään ikinä. Feikkejä.

Tyyppejä joita ei kiinnosta muut kuin omat jutut, omat lapset, oma ala, oma suku, oma maa.

Vierailija
59/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tyypillistä eteläeurooppalaista nyrkin ja hellan välissä olemista. Tervemenoa.

Hola! Et voisi enempää väärässä olla. Onko vilahtanut koskaan mielessä, että joka kulttuurissa on ne pakolliset väkivaltaiset sekopäät, joiden takia ei kuitenkaan voi kaikkia leimata. Temperamentti ei ole yhtä kuin väkivaltaisuus.

Vierailija
60/80 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ihmistyyppi jota en voi sietää. Se on asia jonka kanssa meidän molempien tulee elää.

Aha, evvk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän